Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 (канцтовари - папір формат А4, 80 г/м2 для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області)
Очікувана вартість
1 499 910,00 UAH
UA-2022-08-10-010113-a 40af269e895e48258072e759debb3c2a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маштабей Олександр Степанович

+380577327201 dsa-tenderuo@hr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 серпня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 26281249
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., Харків, Майдан Героїв Небесної Сотні, 36, корп. 2
Контактна особа: Маштабей Олександр Степанович
+380577327201
dsa-tenderuo@hr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5882 пачок
Офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 (канцтовари - папір формат А4, 80 г/м2 для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61050, Україна, Харківська область, м. Харків, м-н. Героїв Небесної Сотні, 36, корп. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

10 серпня 2022 22:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДМД-СЕРВІС»
#31939411
Переможець 1 499 910,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2022 22:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 серпня 2022 02:42
Додаткова угода 2 зміни до договору
16 серпня 2022 02:38
Електронний підпис укладений
15 серпня 2022 13:10
Додаткова угода 1 зміни до договору
15 серпня 2022 13:03
Електронний підпис укладений
12 серпня 2022 13:42
Додаткова угода 1 зміни до договору
12 серпня 2022 13:39
Договір укладений
10 серпня 2022 22:04

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 (канцтовари - папір формат А4, 80 г/м2 для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області) 5882 пачок 255,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до преамбули договору
Номер договору про закупівлю: 94-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 94-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Припинення дії договору
Номер договору про закупівлю: 94-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 (канцтовари - папір формат А4, 80 г/м2 для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області) 5882 пачок 255,00
UAH з ПДВ