Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з усунення аварій в бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок російської військової агресії будівлі Чернігівського колегіуму №11 Чернігівської міської ради Чернігівської області, розташованої за адресою: м. Чернігів, проспект Миру,137
Очікувана вартість
4 217 780,60 UAH
UA-2022-08-10-009919-a 2785abca253743d7a2b61cbe289de682
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердечнюк Оксана Миколаївна

380462774840 ukb@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517729
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19
Контактна особа: Сердечнюк Оксана Миколаївна
380462774840
ukb@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2022 20:18
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 4 217 780,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни *. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу необхідно вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___ (без ПДВ)”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. * У разі наявності на зазначеному рахунку Замовника забезпечення виконання умов договору, що перераховано учасником-переможцем за попередньо укладеними договорами та не повернуто учаснику-переможцю за наявності підстав для його повернення такий учасник-переможець має право надати лист із проханням змінити призначення попереднього платежу для зарахування його у якості забезпечення виконання умов договору, що буде укладений за результатом цієї закупівлі.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник:
1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради.
1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40;
1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729;
1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з усунення аварій в бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок російської військової агресії будівлі Чернігівського колегіуму №11 Чернігівської міської ради Чернігівської області, розташованої за адресою: м. Чернігів, проспект Миру,137
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3 протягом відповідного календарного року, але не пізніше 15.12.2022 року, при наявності коштів на рахунках. Джерело фінансування – кошти бюджету Чернігівської міської територіальної громади Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни *. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу необхідно вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___ (без ПДВ)”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. * У разі наявності на зазначеному рахунку Замовника забезпечення виконання умов договору, що перераховано учасником-переможцем за попередньо укладеними договорами та не повернуто учаснику-переможцю за наявності підстав для його повернення такий учасник-переможець має право надати лист із проханням змінити призначення попереднього платежу для зарахування його у якості забезпечення виконання умов договору, що буде укладений за результатом цієї закупівлі.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект виконання робіт
Дата подання: 11 серпня 2022 14:29
Дата відповіді: 12 серпня 2022 13:40
Відповідно до переліку документів для учасників торгів передбачено надання проекту виконання робіт (подається окремим файлом). Проект виконання робіт – вид проектно-технологічної документації, яка розробляється на основі робочої документації (Р) та проекту організації будівництва і визначає та деталізує технологію, організацію та умови виконання будівельних робіт. В свою чергу робоча документація – це стадія проектування (проектних робіт), а проект організації будівництва – вид проектно-технологічної документації у складі проектної документації, яка містить рішення з організації будівництва в цілому та, за необхідності, черги, пускового комплексу, відокремленої частини, частини об’єкта будівництва, підготовчих робіт. Предметом закупівлі є роботи з капітального ремонту, виходячи з цього потенційні учасники даної закупівлі не є учасниками будівництва в ролі проектної організації, яка розробляла проектну документацію даного об’єкта, тим самим не мають вихідних даних (робочої документації (Р) та проекту організації будівництва) для складання проекту виконання робіт для участі у даній процедурі закупівлі. З вищевказаного можна зробити висновок, що прийняти участь у даній процедурі закупівлі може лише проектна організація, яка розробляла проектну документацію даного об’єкта або ті потенційні учасники, в яких наявна проектна документація, що звужує коло потенційних учасників. Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини третьої статті 5 Закону замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Відповідно до частини четвертої статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо виключити вищевказану дискримінаційну вимогу оголошення про проведення спрощеної закупівлі з переліку документів для учасників торгів шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за поставлене запитання та зазначаємо, що відповідно до ч. 2 та 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Керуючись зазначеними нормами Замовник надає можливість всім без виключення Учасникам ознайомитись з проектною документацією по зазначеному об’єкту у приміщені Замовника (місто Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19, 4й поверх, каб. 419) для отримання всієї необхідної інформації для складання проекту виконання робіт. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до практики Антимонопольного комітету України дискримінаційними визнаються ті вимоги, які не можуть бути виконані конкретними учасниками із об’єктивних причин (як от наявність досвіду у певному році або розташування офісу у певному місті). Наразі вимога надання проекту виконання робіт може бути виконана всіма бажаючими при прикладанні мінімальних зусиль, а саме – ознайомлення з проектною документацією. Зазначаємо, що встановлені Замовником вимоги до учасника закупівлі не є дискримінаційними та спрямовані саме на відбір професійного Підрядника, адже кінцевою метою проведення зазначеної закупівлі є своєчасне виконання належної якості робіт з капітального ремонту. Виходячи з вищевикладеного не вбачаємо підстав для внесення змін до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо дозволу
Дата подання: 15 серпня 2022 14:18
Дата відповіді: 15 серпня 2022 15:17
Шановний Замовнику! В п. 5.4. Оголошення наявна вимога стосовно надання дозволу або декларації, що оформлені згідно з вимогами постанови КМУ від 26.10.2011 року № 1107 "Про затвердження порядку видачі дозволів ..." (зі змінами. на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 м і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу. Прошу пояснити, чи можу я надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, де серед інших робіт підвищеної небезпеки є роботи верхолазні. Звертаю Вашу увагу, що в п. 18 групи Б зазначеної Постанови в останній редакції відсутні роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 м і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу. Заздалегідь вдячний за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за поставлене запитання. Для уникнення неознозначного трактування вимог Замовника до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі буде внесено відповідні зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" 4 205 588,00
UAH з ПДВ
4 205 588,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 серпня 2022 14:01
Електронний підпис
19 серпня 2022 13:54
6.6 ПВР 11 колегіум.pdf
19 серпня 2022 11:26
1 щодо права підпису.rar
19 серпня 2022 11:26
12.imd
19 серпня 2022 11:26
2.1 про згоду.pdf
19 серпня 2022 11:26
2.1 про працівників.pdf
19 серпня 2022 11:26
2.1 тк наказ.rar
19 серпня 2022 11:26
2.2 досвід.rar
19 серпня 2022 11:26
5.2 Сертифікат ISO 9001.PDF
19 серпня 2022 11:26
5.4 Декларація МЖК.PDF
19 серпня 2022 11:26
6 дод 2.pdf
19 серпня 2022 11:26
6.2 ДЦ.pdf
19 серпня 2022 11:26
6.2 про відходи.pdf
19 серпня 2022 11:26
6.2 про ризики.pdf
19 серпня 2022 11:26
6.2 про інфляцію.pdf
19 серпня 2022 11:26
6.3 графік.pdf
19 серпня 2022 11:26
6.4 ЛК.pdf
19 серпня 2022 11:26
6.5 ПВР.pdf
19 серпня 2022 11:26
7.1 про субпідрядника.pdf
19 серпня 2022 11:26
7.2 договір субпідряду.pdf
19 серпня 2022 11:26
8 Статут 2020.rar
19 серпня 2022 11:26
8 витяг 2_.pdf
19 серпня 2022 11:26
про достовірність.pdf
19 серпня 2022 11:26
про об єднання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
Переможець 4 205 588,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 14:38

Документи

22 серпня 2022 14:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2022 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
4 205 588,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2022 14:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 14:24
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 20:03
Додаткова угода № 2 до договору № 63-2022 с вс колегіум № 11.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 20:00
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2022 17:08
Додаткова угода №1 до договору № 63-2022-с вс.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 17:07
Електронний підпис укладений
30 серпня 2022 12:43
Договір № 63-2022-с вс.pdf укладений
30 серпня 2022 12:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір № 63- 2022-с/вс
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір № 63- 2022-с/вс
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 801 168,00
UAH