Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код 44210000-5 за ДК 021:2015 «Конструкції та їх частини» (кутові профілі).
Очікувана вартість
4 625 000,00 UAH
UA-2022-08-10-008779-a 2614670ca3dd4840a822cdb2941d4836
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Рубіс

+380412402405 o.rubis@co.ztoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 22048622
Вебсайт: http://ztoe.com.ua
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Пушкінська, буд. 32/8
Контактна особа: Олександр Рубіс
+380412402405
o.rubis@co.ztoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2022 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2022 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2022 16:00
Початок аукціону: 22 серпня 2022 13:28
Очікувана вартість: 4 625 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,51%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


кутові профілі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 блок
кутові профілі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Жуйка,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2023
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Власні кошти. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія.

Сума забезпечення: 90000 UAH

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-10-008779-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕСЛАСЕРВIС", Код ЄДРПОУ:38428737
Дата подання: 30 серпня 2022 17:35
рiшення АМКУ вiд 15.11.2019 N 16764
№ 411 від 30.08.2022 року

До АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ 22048622
Адреса: 10008 Україна Житомирська область м. Житомир вул. Пушкінська, буд. 32/8

Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТЕСЛАСЕРВIС"
(код ЄДРПОУ: 38428737);
Адреса: Україна, 10020, Житомирська обл., місто Житомир, Провулок 2-й Труда, будинок 8, квартира 2.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-10-008779-a

Вимога

Замовником було розпочато тендерну процедуру (спрощена закупівля) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-10-008779-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСЛАСЕРВIС" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - Код ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини, що зазначено у оголошенні.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставами для відхилення зазначено наступні –
«
1. Відхилити пропозицію надану ТОВ «Тесласервіс» щодо закупівлі кутових профілів, код 44210000-5 за ДК 021:2015 «Конструкції та їх частини» на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі), а саме:
- в оприлюдненій копії аналогічного договору №433-01/11-21 від 16.04.2021 року зазначено код предмета закупівлі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», який не відповідає коду закупівлі даного оголошення (відповідно до вимог пп. 3.1 п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1.1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність вимог» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
- аналогічний договір №433-01/11-21 від 16.04.2021 року є не виконаним та таким, що суперечить вимогам оголошення. Даний договір не підтверджує наявність в учасника досвіду поставки відповідних товарів за останні рік, що передує поточному (2021р.) так як термін дії договору продовжено до 31.12.2022 року додатковою угодою № 4 від 25.02.2022 року. (відповідно до вимог пп. 3.1. п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1.1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність вимогам» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
- не надано копії сертифікатів підприємства-виробника. Подані у складі пропозиції учасника сертифікати мають не чітке зображення, такі документи не дають можливості ознайомитися зі змістом та не підтверджують якість та властивості товару (відповідно до вимог зазначених у Додатку 2 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
»

Стосовно першої та другої підстави відхилення зазначаємо наступне:
Відповідно до п. 3 таблиці у Додатку 1 до Оголошення учасники мають надати: 3.1. Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі (предмет договору, термін виконання, відповідальні особи замовника з їх контактними телефонами), які повинні підтверджувати наявність в учасника досвіду поставки відповідних товарів за останні рік, що передує поточному (2021 р.) (надати належним чином завірену копію договору за аналогічним предметом закупівлі) (форма відомості наведена у Додатку 3 до вимог). 3.2. Копія оригіналу листа-відгуку про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в наданій копії договору (з обов’язковим зазначенням назви, номеру, дати та предмету виконаного договору).
У складі пропозиції надано Довідку №232 від 11.08.2022 року із інформацією про виконання аналогічного договору №433-01/11-21 від 16.04.2021 року та копію зазначеного договору.
1) Відповідно до п. 1.2. зазначеного договору: Найменування (номенклатура, асортимент) Товару - наведене в специфікації, яка є додатком №1 даного договору.
Надаємо порівняльну таблицю назв товару, що вказані у Оголошенні Замовника та Додатку №1 до договору №433-01/11-21 від 16.04.2021 року:

№ Назва товару, що вказана у Технічному завданні (Додаток 2 до Оголошення) Додатку №1 до договору №433-01/11-21 від 16.04.2021 року:

1 П.1 Кутик стальний 25х25х3 П.97 Сталь кутник 25х25х3мм
2 П.7 Кутик стальний 50х50х5 П.106 Сталь кутник 50х50х5 мм
3 П. 18 Швелер гарячекатаний №8 П.147 Швелер №8
З огляду на зазначену таблицю, аналогічний договір був на поставку товару, що є аналогічний до товару, що закуповує Замовник.
При цьому, варто зазначити, що Оголошення не містило окремих вимог стосовно того, щоб у аналогічних договорах була обов’язкова вказівка про аналогічний код ДК, як у цій закупівлі.
2) Поставка товару за зазначеним договором відбувалось протягом 2021 року.
Варто зазначити, що Оголошення про закупівлю не містило обмежень стосовно строків, на які міг продовжуватись договор або про обов’язковість повного виконання договору в рамках 2021 року.
А також зазначаємо, що Оголошення про закупівлю на підтвердження виконання договору про закупівлю містило вимогу надати виключно договір та лист-відгук, при цьому не містило вимоги надання видаткових накладних та/або актів приймання-передачі.
У складі тендерної пропозиції також надано Лист-відгук №10139/06-01-04 від 01.11.2021 року від ПАТ «Черкасиобленерго» (файл: ВIДГУК.pdf) із інформації про укладення договору №№433-01/11-21 від 16.04.2021 із Підприємством та зазначенням відсутності зауважень стосовно якості, кількості та строку виконання умов договору. Зазначені слова додатково підтверджують поставку товару протягом 2021 року, адже зазначений відгук датований 01.11.2021 року.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції Підприємства міститься підтвердження досвіду поставки товару у 2021 році.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні: №16764-р/пк-пз від 15.11.2019 за скаргою №UA-2019-08-01-000695-a.b3. У зазначеному рішенні Колегія погодилась із аргументами Замовником торгів у ситуації, коли скаржник зазначав про відсутність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у Переможця, адже у його пропозицій були відсутні документи до аналогічного договору (лист-відгук, акти-приймання передачі, видаткові накладні), при цьому зазначені документи не вимагалось надавати у складі тендерних пропозицій учасників.

Стосовно третьої підстави відхилення зазначаємо наступне:
Відповідно до Додатку 2 до Оголошення: Дані про якість, властивості товару повинні підтверджуватися сертифікатом підприємства-виробника.
У складі тендерної пропозиції надано сертифікати (файли: СЕРТИФIКАТИ 1.pdf, СЕРТИФIКАТИ 2.pdf). Сертифікати, що містяться у зазначених файлах мають достатній рівень чіткості для можливості встановлення їхнього змісту.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні: № 9034 -р/пк-пз від 08.05.2020 за скаргою №UA-2020-02-26-003586-a.b7.

2. При цьому, тендерна пропозиція Учасника- Товариства з обмеженою відповідальністю "Металспецпостач" (надалі за текстом – ТОВ "Металспецпостач"), була прийнята Замовником, ТОВ "Металспецпостач" було визнано переможцем та було опубліковане Повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме:

2.1. Відповідно до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником повинні бути завантажені у складі пропозиції:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: заповнена технічна специфікація, у випадку якщо технічна специфікація (Додаток 2 до оголошення) передбачає необхідність зазначення Учасником інформації про характеристики предмета закупівлі.
Згідно з вимогами Додатку 2 до оголошення Для можливості оперативної поставки товару окремими партіями у невеликій кількості для виконання аварійно відновлюваних робіт в електричних мережах Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції копії документів про наявність офісного та складського приміщення у м. Житомирі, необхідних для виконання умов договору (копії договорів власного або орендованого рухомого (нерухомого) майна).
ТОВ «Металспецпостач» не надав у складі пропозиції договір власного або орендованого нерухомого майна, який підтверджує в нього наявність саме складських приміщень у м.Житомир.
Таким чином, пропозиції ТОВ «Металспецпостач» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та мала бути відхилена замовником.

2.2. Відповідно до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником повинні бути завантажені у складі пропозиції:
1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам: документи згідно Додатку 1.1 до оголошення.
Відповідно до п.1 Додатку 1.1 до оголошення на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару або підтвердження можливостей використання обладнання та матеріально-технічної бази контрагентів Учасника (форма відомості наведена у Додатку 1 до вимог).
Згідно з формою довідки учасник повинен зазначити Опис моделей та термін експлуатації (років).
ТОВ «Металспецпостач» у складі пропозиції надало довідку вих.№80 віз 18.08.2022р., у який зазначено, що термін експлуатації козлового крану, приміщення офісу, побутового опалюваного приміщення, офісу, території – до 2025 року. Зазначене нерухоме та рухоме майно ТОВ «Металспецпостач» орендує у ТОВ «Житомир-Агропостач».
Також у складі пропозиції ТОВ «Металспецпостач» надало договір оренди №2 від 09.12.2020р., згідно з яким воно оренду у ТОВ «Житомир-Агропостач» козловий кран, приміщення офісу, побутового опалюваного приміщення, офіс, територію. Згідно з п.2.3. Договору майно, передане Орендарю, повертається Оренжодавцеві на першу вимогу, але не пізніше 2х днів після закінчення терміну дії Договору (якщо не досягнуто згоди про його продовження або у разі його дострокового розірвання).
Згідно з п.10.1 Договору оренди №2 від 09.12.2020р. він діє до 31 грудня 2022р., згідно з Додатковою угодою №1 від 20 грудня 2021р. до цього договору строк дії договору продовжено до 31 грудня 2022р.
Таким чином, ТОВ «Металспецпостач» не виконав вимоги п.1 Додатку 1.1 до оголошення та зазначив недостовірну інформацію у довідці вих.№80 віз 18.08.2022р. щодо терміну експлуатації.
Таким чином, пропозиції ТОВ «Металспецпостач» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та мала бути відхилена замовником.

2.3. Відповідно до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником повинні бути завантажені у складі пропозиції:
1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам: документи згідно Додатку 1.1 до оголошення.
4.6. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції та укладення договору*:
протокольне рішення учасників (акціонерів, власників тощо) з наданням повноважень на укладання договору (ів), або копію іншого документа, що підтверджує зняття обмежень щодо укладення договорів передбачених установчими (статутними) документами Учасника та законодавством.
ТОВ «Металспецпостач» у складі пропозиції не надано протокольне рішення учасників (власників) з наданням повноважень на укладання договору (ів), або копію іншого документа, що підтверджує зняття обмежень щодо укладення договорів передбачених установчими (статутними) документами Учасника та законодавством.
Таким чином, пропозиції ТОВ «Металспецпостач» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та мала бути відхилена замовником.

2.4. Відповідно до п.1 оголошення Пропозиція учасника повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії (якщо таке забезпечення вимагається). Учасник надає Замовнику забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі, яка складає: 100000,00 (сто тисяч) грн.
Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а саме:
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
ТОВ «Металспецпостач» у складі пропозиції надано гарантію, яка не містить кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
Це підтверджується шляхом перевірки файлі гарантії через сервіс Міністерства цифрової інформації https://czo.gov.ua/sign
Таким чином, пропозиції ТОВ «Металспецпостач» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та мала бути відхилена замовником.

Окремо варто зазначити, що Підприємство має обґрунтований та безсумнівний намір оскаржувати рішення Замовника у судовому порядку та залучення уваги суспільства та засобів масової інформації до процесу оскарження, у випадку ігнорування зазначеної вимоги та брак дослідження її обґрунтованості Замовником.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕСЛАСЕРВIС".
2. Скасувати свої рішення про визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "Металспецпостач»" та повідомлення про укладення договору із ним.

Додатки:
1. Рішення№16764-р/пк-пз від 15.11.2019
2. Рішення№ 9034 -р/пк-пз від 08.05.2020




З повагою,
Директор ТОВ "ТЕСЛАСЕРВIС" О.І. Барвінкевич
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2022 14:14
Доброго дня!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що дії Уповноваженої особи АТ «Житомиробленерго» під час проведення передбачених Законом процедур закупівлі базуються виключно на принципах, що кореспондуються основоположними засадами публічних закупівель.
Відповідно до абзацу 2 пункту 14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Така норма регламентує, що учасник процедури закупівлі має можливість формувати вимогу стосовно своєї пропозиції, а не оцінювати пропозиції інших учасників.
Детально вивчивши вимогу ТОВ «Тесласервіс» Уповноважена особа АТ «Житомиробленерго» встановила відсутність в тексті вимоги звернення надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції визначеним у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Таким чином, Уповноважена особа дійшла висновку, що причини дискваліфікації учасника ТОВ «Тесласервіс» Вам зрозумілі.
Номер вимоги: UA-2022-08-10-008779-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕСЛАСЕРВIС", Код ЄДРПОУ:38428737
Дата подання: 30 серпня 2022 18:27
вимога N 411
№ 411 від 30.08.2022 року

До АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ 22048622
Адреса: 10008 Україна Житомирська область м. Житомир вул. Пушкінська, буд. 32/8

Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТЕСЛАСЕРВIС"
(код ЄДРПОУ: 38428737);
Адреса: Україна, 10020, Житомирська обл., місто Житомир, Провулок 2-й Труда, будинок 8, квартира 2.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-10-008779-a

Вимога

Замовником було розпочато тендерну процедуру (спрощена закупівля) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-10-008779-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСЛАСЕРВIС" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - Код ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини, що зазначено у оголошенні.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставами для відхилення зазначено наступні –
«
1. Відхилити пропозицію надану ТОВ «Тесласервіс» щодо закупівлі кутових профілів, код 44210000-5 за ДК 021:2015 «Конструкції та їх частини» на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі), а саме:
- в оприлюдненій копії аналогічного договору №433-01/11-21 від 16.04.2021 року зазначено код предмета закупівлі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», який не відповідає коду закупівлі даного оголошення (відповідно до вимог пп. 3.1 п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1.1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність вимог» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
- аналогічний договір №433-01/11-21 від 16.04.2021 року є не виконаним та таким, що суперечить вимогам оголошення. Даний договір не підтверджує наявність в учасника досвіду поставки відповідних товарів за останні рік, що передує поточному (2021р.) так як термін дії договору продовжено до 31.12.2022 року додатковою угодою № 4 від 25.02.2022 року. (відповідно до вимог пп. 3.1. п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1.1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність вимогам» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
- не надано копії сертифікатів підприємства-виробника. Подані у складі пропозиції учасника сертифікати мають не чітке зображення, такі документи не дають можливості ознайомитися зі змістом та не підтверджують якість та властивості товару (відповідно до вимог зазначених у Додатку 2 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
»

Стосовно першої та другої підстави відхилення зазначаємо наступне:
Відповідно до п. 3 таблиці у Додатку 1 до Оголошення учасники мають надати: 3.1. Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі (предмет договору, термін виконання, відповідальні особи замовника з їх контактними телефонами), які повинні підтверджувати наявність в учасника досвіду поставки відповідних товарів за останні рік, що передує поточному (2021 р.) (надати належним чином завірену копію договору за аналогічним предметом закупівлі) (форма відомості наведена у Додатку 3 до вимог). 3.2. Копія оригіналу листа-відгуку про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в наданій копії договору (з обов’язковим зазначенням назви, номеру, дати та предмету виконаного договору).
У складі пропозиції надано Довідку №232 від 11.08.2022 року із інформацією про виконання аналогічного договору №433-01/11-21 від 16.04.2021 року та копію зазначеного договору.
1) Відповідно до п. 1.2. зазначеного договору: Найменування (номенклатура, асортимент) Товару - наведене в специфікації, яка є додатком №1 даного договору.
Надаємо порівняльну таблицю назв товару, що вказані у Оголошенні Замовника та Додатку №1 до договору №433-01/11-21 від 16.04.2021 року:

№ Назва товару, що вказана у Технічному завданні (Додаток 2 до Оголошення) Додатку №1 до договору №433-01/11-21 від 16.04.2021 року:

1 П.1 Кутик стальний 25х25х3 П.97 Сталь кутник 25х25х3мм
2 П.7 Кутик стальний 50х50х5 П.106 Сталь кутник 50х50х5 мм
3 П. 18 Швелер гарячекатаний №8 П.147 Швелер №8
З огляду на зазначену таблицю, аналогічний договір був на поставку товару, що є аналогічний до товару, що закуповує Замовник.
При цьому, варто зазначити, що Оголошення не містило окремих вимог стосовно того, щоб у аналогічних договорах була обов’язкова вказівка про аналогічний код ДК, як у цій закупівлі.
2) Поставка товару за зазначеним договором відбувалось протягом 2021 року.
Варто зазначити, що Оголошення про закупівлю не містило обмежень стосовно строків, на які міг продовжуватись договор або про обов’язковість повного виконання договору в рамках 2021 року.
А також зазначаємо, що Оголошення про закупівлю на підтвердження виконання договору про закупівлю містило вимогу надати виключно договір та лист-відгук, при цьому не містило вимоги надання видаткових накладних та/або актів приймання-передачі.
У складі тендерної пропозиції також надано Лист-відгук №10139/06-01-04 від 01.11.2021 року від ПАТ «Черкасиобленерго» (файл: ВIДГУК.pdf) із інформації про укладення договору №№433-01/11-21 від 16.04.2021 із Підприємством та зазначенням відсутності зауважень стосовно якості, кількості та строку виконання умов договору. Зазначені слова додатково підтверджують поставку товару протягом 2021 року, адже зазначений відгук датований 01.11.2021 року.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції Підприємства міститься підтвердження досвіду поставки товару у 2021 році.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні: №16764-р/пк-пз від 15.11.2019 за скаргою №UA-2019-08-01-000695-a.b3. У зазначеному рішенні Колегія погодилась із аргументами Замовником торгів у ситуації, коли скаржник зазначав про відсутність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у Переможця, адже у його пропозицій були відсутні документи до аналогічного договору (лист-відгук, акти-приймання передачі, видаткові накладні), при цьому зазначені документи не вимагалось надавати у складі тендерних пропозицій учасників.

Стосовно третьої підстави відхилення зазначаємо наступне:
Відповідно до Додатку 2 до Оголошення: Дані про якість, властивості товару повинні підтверджуватися сертифікатом підприємства-виробника.
У складі тендерної пропозиції надано сертифікати (файли: СЕРТИФIКАТИ 1.pdf, СЕРТИФIКАТИ 2.pdf). Сертифікати, що містяться у зазначених файлах мають достатній рівень чіткості для можливості встановлення їхнього змісту.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні: № 9034 -р/пк-пз від 08.05.2020 за скаргою №UA-2020-02-26-003586-a.b7.

2. При цьому, тендерна пропозиція Учасника- Товариства з обмеженою відповідальністю "Металспецпостач" (надалі за текстом – ТОВ "Металспецпостач"), була прийнята Замовником, ТОВ "Металспецпостач" було визнано переможцем та було опубліковане Повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме:

2.1. Відповідно до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником повинні бути завантажені у складі пропозиції:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: заповнена технічна специфікація, у випадку якщо технічна специфікація (Додаток 2 до оголошення) передбачає необхідність зазначення Учасником інформації про характеристики предмета закупівлі.
Згідно з вимогами Додатку 2 до оголошення Для можливості оперативної поставки товару окремими партіями у невеликій кількості для виконання аварійно відновлюваних робіт в електричних мережах Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції копії документів про наявність офісного та складського приміщення у м. Житомирі, необхідних для виконання умов договору (копії договорів власного або орендованого рухомого (нерухомого) майна).
ТОВ «Металспецпостач» не надав у складі пропозиції договір власного або орендованого нерухомого майна, який підтверджує в нього наявність саме складських приміщень у м.Житомир.
Таким чином, пропозиції ТОВ «Металспецпостач» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та мала бути відхилена замовником.

2.2. Відповідно до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником повинні бути завантажені у складі пропозиції:
1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам: документи згідно Додатку 1.1 до оголошення.
Відповідно до п.1 Додатку 1.1 до оголошення на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару або підтвердження можливостей використання обладнання та матеріально-технічної бази контрагентів Учасника (форма відомості наведена у Додатку 1 до вимог).
Згідно з формою довідки учасник повинен зазначити Опис моделей та термін експлуатації (років).
ТОВ «Металспецпостач» у складі пропозиції надало довідку вих.№80 віз 18.08.2022р., у який зазначено, що термін експлуатації козлового крану, приміщення офісу, побутового опалюваного приміщення, офісу, території – до 2025 року. Зазначене нерухоме та рухоме майно ТОВ «Металспецпостач» орендує у ТОВ «Житомир-Агропостач».
Також у складі пропозиції ТОВ «Металспецпостач» надало договір оренди №2 від 09.12.2020р., згідно з яким воно оренду у ТОВ «Житомир-Агропостач» козловий кран, приміщення офісу, побутового опалюваного приміщення, офіс, територію. Згідно з п.2.3. Договору майно, передане Орендарю, повертається Оренжодавцеві на першу вимогу, але не пізніше 2х днів після закінчення терміну дії Договору (якщо не досягнуто згоди про його продовження або у разі його дострокового розірвання).
Згідно з п.10.1 Договору оренди №2 від 09.12.2020р. він діє до 31 грудня 2022р., згідно з Додатковою угодою №1 від 20 грудня 2021р. до цього договору строк дії договору продовжено до 31 грудня 2022р.
Таким чином, ТОВ «Металспецпостач» не виконав вимоги п.1 Додатку 1.1 до оголошення та зазначив недостовірну інформацію у довідці вих.№80 віз 18.08.2022р. щодо терміну експлуатації.
Таким чином, пропозиції ТОВ «Металспецпостач» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та мала бути відхилена замовником.

2.3. Відповідно до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником повинні бути завантажені у складі пропозиції:
1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам: документи згідно Додатку 1.1 до оголошення.
4.6. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції та укладення договору*:
протокольне рішення учасників (акціонерів, власників тощо) з наданням повноважень на укладання договору (ів), або копію іншого документа, що підтверджує зняття обмежень щодо укладення договорів передбачених установчими (статутними) документами Учасника та законодавством.
ТОВ «Металспецпостач» у складі пропозиції не надано протокольне рішення учасників (власників) з наданням повноважень на укладання договору (ів), або копію іншого документа, що підтверджує зняття обмежень щодо укладення договорів передбачених установчими (статутними) документами Учасника та законодавством.
Таким чином, пропозиції ТОВ «Металспецпостач» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та мала бути відхилена замовником.

2.4. Відповідно до п.1 оголошення Пропозиція учасника повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії (якщо таке забезпечення вимагається). Учасник надає Замовнику забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі, яка складає: 100000,00 (сто тисяч) грн.
Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а саме:
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
ТОВ «Металспецпостач» у складі пропозиції надано гарантію, яка не містить кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
Це підтверджується шляхом перевірки файлі гарантії через сервіс Міністерства цифрової інформації https://czo.gov.ua/sign
Таким чином, пропозиції ТОВ «Металспецпостач» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та мала бути відхилена замовником.

Окремо варто зазначити, що Підприємство має обґрунтований та безсумнівний намір оскаржувати рішення Замовника у судовому порядку та залучення уваги суспільства та засобів масової інформації до процесу оскарження, у випадку ігнорування зазначеної вимоги та брак дослідження її обґрунтованості Замовником.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕСЛАСЕРВIС".
2. Скасувати свої рішення про визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "Металспецпостач»" та повідомлення про укладення договору із ним.

Додатки:
1. Рішення№16764-р/пк-пз від 15.11.2019
2. Рішення№ 9034 -р/пк-пз від 08.05.2020




З повагою,
Директор ТОВ "ТЕСЛАСЕРВIС" О.І. Барвінкевич
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2022 14:15
Доброго дня!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що дії Уповноваженої особи АТ «Житомиробленерго» під час проведення передбачених Законом процедур закупівлі базуються виключно на принципах, що кореспондуються основоположними засадами публічних закупівель.
Відповідно до абзацу 2 пункту 14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Така норма регламентує, що учасник процедури закупівлі має можливість формувати вимогу стосовно своєї пропозиції, а не оцінювати пропозиції інших учасників.
Детально вивчивши вимогу ТОВ «Тесласервіс» Уповноважена особа АТ «Житомиробленерго» встановила відсутність в тексті вимоги звернення надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції визначеним у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Таким чином, Уповноважена особа дійшла висновку, що причини дискваліфікації учасника ТОВ «Тесласервіс» Вам зрозумілі.
Номер вимоги: UA-2022-08-10-008779-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕСЛАСЕРВIС", Код ЄДРПОУ:38428737
Дата подання: 30 серпня 2022 17:42
рiшення АМКУ вiд 15.11.2019 N 16764
№ 411 від 30.08.2022 року

До АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ 22048622
Адреса: 10008 Україна Житомирська область м. Житомир вул. Пушкінська, буд. 32/8

Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТЕСЛАСЕРВIС"
(код ЄДРПОУ: 38428737);
Адреса: Україна, 10020, Житомирська обл., місто Житомир, Провулок 2-й Труда, будинок 8, квартира 2.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-10-008779-a

Вимога

Замовником було розпочато тендерну процедуру (спрощена закупівля) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-10-008779-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСЛАСЕРВIС" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - Код ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини, що зазначено у оголошенні.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставами для відхилення зазначено наступні –
«
1. Відхилити пропозицію надану ТОВ «Тесласервіс» щодо закупівлі кутових профілів, код 44210000-5 за ДК 021:2015 «Конструкції та їх частини» на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі), а саме:
- в оприлюдненій копії аналогічного договору №433-01/11-21 від 16.04.2021 року зазначено код предмета закупівлі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», який не відповідає коду закупівлі даного оголошення (відповідно до вимог пп. 3.1 п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1.1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність вимог» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
- аналогічний договір №433-01/11-21 від 16.04.2021 року є не виконаним та таким, що суперечить вимогам оголошення. Даний договір не підтверджує наявність в учасника досвіду поставки відповідних товарів за останні рік, що передує поточному (2021р.) так як термін дії договору продовжено до 31.12.2022 року додатковою угодою № 4 від 25.02.2022 року. (відповідно до вимог пп. 3.1. п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1.1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність вимогам» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
- не надано копії сертифікатів підприємства-виробника. Подані у складі пропозиції учасника сертифікати мають не чітке зображення, такі документи не дають можливості ознайомитися зі змістом та не підтверджують якість та властивості товару (відповідно до вимог зазначених у Додатку 2 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
»

Стосовно першої та другої підстави відхилення зазначаємо наступне:
Відповідно до п. 3 таблиці у Додатку 1 до Оголошення учасники мають надати: 3.1. Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі (предмет договору, термін виконання, відповідальні особи замовника з їх контактними телефонами), які повинні підтверджувати наявність в учасника досвіду поставки відповідних товарів за останні рік, що передує поточному (2021 р.) (надати належним чином завірену копію договору за аналогічним предметом закупівлі) (форма відомості наведена у Додатку 3 до вимог). 3.2. Копія оригіналу листа-відгуку про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в наданій копії договору (з обов’язковим зазначенням назви, номеру, дати та предмету виконаного договору).
У складі пропозиції надано Довідку №232 від 11.08.2022 року із інформацією про виконання аналогічного договору №433-01/11-21 від 16.04.2021 року та копію зазначеного договору.
1) Відповідно до п. 1.2. зазначеного договору: Найменування (номенклатура, асортимент) Товару - наведене в специфікації, яка є додатком №1 даного договору.
Надаємо порівняльну таблицю назв товару, що вказані у Оголошенні Замовника та Додатку №1 до договору №433-01/11-21 від 16.04.2021 року:

№ Назва товару, що вказана у Технічному завданні (Додаток 2 до Оголошення) Додатку №1 до договору №433-01/11-21 від 16.04.2021 року:

1 П.1 Кутик стальний 25х25х3 П.97 Сталь кутник 25х25х3мм
2 П.7 Кутик стальний 50х50х5 П.106 Сталь кутник 50х50х5 мм
3 П. 18 Швелер гарячекатаний №8 П.147 Швелер №8
З огляду на зазначену таблицю, аналогічний договір був на поставку товару, що є аналогічний до товару, що закуповує Замовник.
При цьому, варто зазначити, що Оголошення не містило окремих вимог стосовно того, щоб у аналогічних договорах була обов’язкова вказівка про аналогічний код ДК, як у цій закупівлі.
2) Поставка товару за зазначеним договором відбувалось протягом 2021 року.
Варто зазначити, що Оголошення про закупівлю не містило обмежень стосовно строків, на які міг продовжуватись договор або про обов’язковість повного виконання договору в рамках 2021 року.
А також зазначаємо, що Оголошення про закупівлю на підтвердження виконання договору про закупівлю містило вимогу надати виключно договір та лист-відгук, при цьому не містило вимоги надання видаткових накладних та/або актів приймання-передачі.
У складі тендерної пропозиції також надано Лист-відгук №10139/06-01-04 від 01.11.2021 року від ПАТ «Черкасиобленерго» (файл: ВIДГУК.pdf) із інформації про укладення договору №№433-01/11-21 від 16.04.2021 із Підприємством та зазначенням відсутності зауважень стосовно якості, кількості та строку виконання умов договору. Зазначені слова додатково підтверджують поставку товару протягом 2021 року, адже зазначений відгук датований 01.11.2021 року.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції Підприємства міститься підтвердження досвіду поставки товару у 2021 році.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні: №16764-р/пк-пз від 15.11.2019 за скаргою №UA-2019-08-01-000695-a.b3. У зазначеному рішенні Колегія погодилась із аргументами Замовником торгів у ситуації, коли скаржник зазначав про відсутність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у Переможця, адже у його пропозицій були відсутні документи до аналогічного договору (лист-відгук, акти-приймання передачі, видаткові накладні), при цьому зазначені документи не вимагалось надавати у складі тендерних пропозицій учасників.

Стосовно третьої підстави відхилення зазначаємо наступне:
Відповідно до Додатку 2 до Оголошення: Дані про якість, властивості товару повинні підтверджуватися сертифікатом підприємства-виробника.
У складі тендерної пропозиції надано сертифікати (файли: СЕРТИФIКАТИ 1.pdf, СЕРТИФIКАТИ 2.pdf). Сертифікати, що містяться у зазначених файлах мають достатній рівень чіткості для можливості встановлення їхнього змісту.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні: № 9034 -р/пк-пз від 08.05.2020 за скаргою №UA-2020-02-26-003586-a.b7.

2. При цьому, тендерна пропозиція Учасника- Товариства з обмеженою відповідальністю "Металспецпостач" (надалі за текстом – ТОВ "Металспецпостач"), була прийнята Замовником, ТОВ "Металспецпостач" було визнано переможцем та було опубліковане Повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме:

2.1. Відповідно до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником повинні бути завантажені у складі пропозиції:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: заповнена технічна специфікація, у випадку якщо технічна специфікація (Додаток 2 до оголошення) передбачає необхідність зазначення Учасником інформації про характеристики предмета закупівлі.
Згідно з вимогами Додатку 2 до оголошення Для можливості оперативної поставки товару окремими партіями у невеликій кількості для виконання аварійно відновлюваних робіт в електричних мережах Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції копії документів про наявність офісного та складського приміщення у м. Житомирі, необхідних для виконання умов договору (копії договорів власного або орендованого рухомого (нерухомого) майна).
ТОВ «Металспецпостач» не надав у складі пропозиції договір власного або орендованого нерухомого майна, який підтверджує в нього наявність саме складських приміщень у м.Житомир.
Таким чином, пропозиції ТОВ «Металспецпостач» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та мала бути відхилена замовником.

2.2. Відповідно до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником повинні бути завантажені у складі пропозиції:
1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам: документи згідно Додатку 1.1 до оголошення.
Відповідно до п.1 Додатку 1.1 до оголошення на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару або підтвердження можливостей використання обладнання та матеріально-технічної бази контрагентів Учасника (форма відомості наведена у Додатку 1 до вимог).
Згідно з формою довідки учасник повинен зазначити Опис моделей та термін експлуатації (років).
ТОВ «Металспецпостач» у складі пропозиції надало довідку вих.№80 віз 18.08.2022р., у який зазначено, що термін експлуатації козлового крану, приміщення офісу, побутового опалюваного приміщення, офісу, території – до 2025 року. Зазначене нерухоме та рухоме майно ТОВ «Металспецпостач» орендує у ТОВ «Житомир-Агропостач».
Також у складі пропозиції ТОВ «Металспецпостач» надало договір оренди №2 від 09.12.2020р., згідно з яким воно оренду у ТОВ «Житомир-Агропостач» козловий кран, приміщення офісу, побутового опалюваного приміщення, офіс, територію. Згідно з п.2.3. Договору майно, передане Орендарю, повертається Оренжодавцеві на першу вимогу, але не пізніше 2х днів після закінчення терміну дії Договору (якщо не досягнуто згоди про його продовження або у разі його дострокового розірвання).
Згідно з п.10.1 Договору оренди №2 від 09.12.2020р. він діє до 31 грудня 2022р., згідно з Додатковою угодою №1 від 20 грудня 2021р. до цього договору строк дії договору продовжено до 31 грудня 2022р.
Таким чином, ТОВ «Металспецпостач» не виконав вимоги п.1 Додатку 1.1 до оголошення та зазначив недостовірну інформацію у довідці вих.№80 віз 18.08.2022р. щодо терміну експлуатації.
Таким чином, пропозиції ТОВ «Металспецпостач» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та мала бути відхилена замовником.

2.3. Відповідно до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником повинні бути завантажені у складі пропозиції:
1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам: документи згідно Додатку 1.1 до оголошення.
4.6. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції та укладення договору*:
протокольне рішення учасників (акціонерів, власників тощо) з наданням повноважень на укладання договору (ів), або копію іншого документа, що підтверджує зняття обмежень щодо укладення договорів передбачених установчими (статутними) документами Учасника та законодавством.
ТОВ «Металспецпостач» у складі пропозиції не надано протокольне рішення учасників (власників) з наданням повноважень на укладання договору (ів), або копію іншого документа, що підтверджує зняття обмежень щодо укладення договорів передбачених установчими (статутними) документами Учасника та законодавством.
Таким чином, пропозиції ТОВ «Металспецпостач» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та мала бути відхилена замовником.

2.4. Відповідно до п.1 оголошення Пропозиція учасника повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії (якщо таке забезпечення вимагається). Учасник надає Замовнику забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі, яка складає: 100000,00 (сто тисяч) грн.
Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а саме:
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
ТОВ «Металспецпостач» у складі пропозиції надано гарантію, яка не містить кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
Це підтверджується шляхом перевірки файлі гарантії через сервіс Міністерства цифрової інформації https://czo.gov.ua/sign
Таким чином, пропозиції ТОВ «Металспецпостач» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та мала бути відхилена замовником.

Окремо варто зазначити, що Підприємство має обґрунтований та безсумнівний намір оскаржувати рішення Замовника у судовому порядку та залучення уваги суспільства та засобів масової інформації до процесу оскарження, у випадку ігнорування зазначеної вимоги та брак дослідження її обґрунтованості Замовником.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕСЛАСЕРВIС".
2. Скасувати свої рішення про визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "Металспецпостач»" та повідомлення про укладення договору із ним.

Додатки:
1. Рішення№16764-р/пк-пз від 15.11.2019
2. Рішення№ 9034 -р/пк-пз від 08.05.2020




З повагою,
Директор ТОВ "ТЕСЛАСЕРВIС" О.І. Барвінкевич
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2022 14:14
Доброго дня!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що дії Уповноваженої особи АТ «Житомиробленерго» під час проведення передбачених Законом процедур закупівлі базуються виключно на принципах, що кореспондуються основоположними засадами публічних закупівель.
Відповідно до абзацу 2 пункту 14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Така норма регламентує, що учасник процедури закупівлі має можливість формувати вимогу стосовно своєї пропозиції, а не оцінювати пропозиції інших учасників.
Детально вивчивши вимогу ТОВ «Тесласервіс» Уповноважена особа АТ «Житомиробленерго» встановила відсутність в тексті вимоги звернення надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції визначеним у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Таким чином, Уповноважена особа дійшла висновку, що причини дискваліфікації учасника ТОВ «Тесласервіс» Вам зрозумілі.
Номер вимоги: UA-2022-08-10-008779-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕСЛАСЕРВIС", Код ЄДРПОУ:38428737
Дата подання: 30 серпня 2022 18:34
вимрга конструкцii
№ 411 від 30.08.2022 року

До АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ 22048622
Адреса: 10008 Україна Житомирська область м. Житомир вул. Пушкінська, буд. 32/8

Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТЕСЛАСЕРВIС"
(код ЄДРПОУ: 38428737);
Адреса: Україна, 10020, Житомирська обл., місто Житомир, Провулок 2-й Труда, будинок 8, квартира 2.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-10-008779-a

Вимога

Замовником було розпочато тендерну процедуру (спрощена закупівля) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-10-008779-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСЛАСЕРВIС" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - Код ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини, що зазначено у оголошенні.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставами для відхилення зазначено наступні –
«
1. Відхилити пропозицію надану ТОВ «Тесласервіс» щодо закупівлі кутових профілів, код 44210000-5 за ДК 021:2015 «Конструкції та їх частини» на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі), а саме:
- в оприлюдненій копії аналогічного договору №433-01/11-21 від 16.04.2021 року зазначено код предмета закупівлі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», який не відповідає коду закупівлі даного оголошення (відповідно до вимог пп. 3.1 п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1.1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність вимог» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
- аналогічний договір №433-01/11-21 від 16.04.2021 року є не виконаним та таким, що суперечить вимогам оголошення. Даний договір не підтверджує наявність в учасника досвіду поставки відповідних товарів за останні рік, що передує поточному (2021р.) так як термін дії договору продовжено до 31.12.2022 року додатковою угодою № 4 від 25.02.2022 року. (відповідно до вимог пп. 3.1. п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1.1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність вимогам» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
- не надано копії сертифікатів підприємства-виробника. Подані у складі пропозиції учасника сертифікати мають не чітке зображення, такі документи не дають можливості ознайомитися зі змістом та не підтверджують якість та властивості товару (відповідно до вимог зазначених у Додатку 2 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
»

Стосовно першої та другої підстави відхилення зазначаємо наступне:
Відповідно до п. 3 таблиці у Додатку 1 до Оголошення учасники мають надати: 3.1. Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі (предмет договору, термін виконання, відповідальні особи замовника з їх контактними телефонами), які повинні підтверджувати наявність в учасника досвіду поставки відповідних товарів за останні рік, що передує поточному (2021 р.) (надати належним чином завірену копію договору за аналогічним предметом закупівлі) (форма відомості наведена у Додатку 3 до вимог). 3.2. Копія оригіналу листа-відгуку про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в наданій копії договору (з обов’язковим зазначенням назви, номеру, дати та предмету виконаного договору).
У складі пропозиції надано Довідку №232 від 11.08.2022 року із інформацією про виконання аналогічного договору №433-01/11-21 від 16.04.2021 року та копію зазначеного договору.
1) Відповідно до п. 1.2. зазначеного договору: Найменування (номенклатура, асортимент) Товару - наведене в специфікації, яка є додатком №1 даного договору.
Надаємо порівняльну таблицю назв товару, що вказані у Оголошенні Замовника та Додатку №1 до договору №433-01/11-21 від 16.04.2021 року:

№ Назва товару, що вказана у Технічному завданні (Додаток 2 до Оголошення) Додатку №1 до договору №433-01/11-21 від 16.04.2021 року:

1 П.1 Кутик стальний 25х25х3 П.97 Сталь кутник 25х25х3мм
2 П.7 Кутик стальний 50х50х5 П.106 Сталь кутник 50х50х5 мм
3 П. 18 Швелер гарячекатаний №8 П.147 Швелер №8
З огляду на зазначену таблицю, аналогічний договір був на поставку товару, що є аналогічний до товару, що закуповує Замовник.
При цьому, варто зазначити, що Оголошення не містило окремих вимог стосовно того, щоб у аналогічних договорах була обов’язкова вказівка про аналогічний код ДК, як у цій закупівлі.
2) Поставка товару за зазначеним договором відбувалось протягом 2021 року.
Варто зазначити, що Оголошення про закупівлю не містило обмежень стосовно строків, на які міг продовжуватись договор або про обов’язковість повного виконання договору в рамках 2021 року.
А також зазначаємо, що Оголошення про закупівлю на підтвердження виконання договору про закупівлю містило вимогу надати виключно договір та лист-відгук, при цьому не містило вимоги надання видаткових накладних та/або актів приймання-передачі.
У складі тендерної пропозиції також надано Лист-відгук №10139/06-01-04 від 01.11.2021 року від ПАТ «Черкасиобленерго» (файл: ВIДГУК.pdf) із інформації про укладення договору №№433-01/11-21 від 16.04.2021 із Підприємством та зазначенням відсутності зауважень стосовно якості, кількості та строку виконання умов договору. Зазначені слова додатково підтверджують поставку товару протягом 2021 року, адже зазначений відгук датований 01.11.2021 року.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції Підприємства міститься підтвердження досвіду поставки товару у 2021 році.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні: №16764-р/пк-пз від 15.11.2019 за скаргою №UA-2019-08-01-000695-a.b3. У зазначеному рішенні Колегія погодилась із аргументами Замовником торгів у ситуації, коли скаржник зазначав про відсутність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у Переможця, адже у його пропозицій були відсутні документи до аналогічного договору (лист-відгук, акти-приймання передачі, видаткові накладні), при цьому зазначені документи не вимагалось надавати у складі тендерних пропозицій учасників.

Стосовно третьої підстави відхилення зазначаємо наступне:
Відповідно до Додатку 2 до Оголошення: Дані про якість, властивості товару повинні підтверджуватися сертифікатом підприємства-виробника.
У складі тендерної пропозиції надано сертифікати (файли: СЕРТИФIКАТИ 1.pdf, СЕРТИФIКАТИ 2.pdf). Сертифікати, що містяться у зазначених файлах мають достатній рівень чіткості для можливості встановлення їхнього змісту.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні: № 9034 -р/пк-пз від 08.05.2020 за скаргою №UA-2020-02-26-003586-a.b7.

2. При цьому, тендерна пропозиція Учасника- Товариства з обмеженою відповідальністю "Металспецпостач" (надалі за текстом – ТОВ "Металспецпостач"), була прийнята Замовником, ТОВ "Металспецпостач" було визнано переможцем та було опубліковане Повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме:

2.1. Відповідно до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником повинні бути завантажені у складі пропозиції:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: заповнена технічна специфікація, у випадку якщо технічна специфікація (Додаток 2 до оголошення) передбачає необхідність зазначення Учасником інформації про характеристики предмета закупівлі.
Згідно з вимогами Додатку 2 до оголошення Для можливості оперативної поставки товару окремими партіями у невеликій кількості для виконання аварійно відновлюваних робіт в електричних мережах Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції копії документів про наявність офісного та складського приміщення у м. Житомирі, необхідних для виконання умов договору (копії договорів власного або орендованого рухомого (нерухомого) майна).
ТОВ «Металспецпостач» не надав у складі пропозиції договір власного або орендованого нерухомого майна, який підтверджує в нього наявність саме складських приміщень у м.Житомир.
Таким чином, пропозиції ТОВ «Металспецпостач» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та мала бути відхилена замовником.

2.2. Відповідно до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником повинні бути завантажені у складі пропозиції:
1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам: документи згідно Додатку 1.1 до оголошення.
Відповідно до п.1 Додатку 1.1 до оголошення на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару або підтвердження можливостей використання обладнання та матеріально-технічної бази контрагентів Учасника (форма відомості наведена у Додатку 1 до вимог).
Згідно з формою довідки учасник повинен зазначити Опис моделей та термін експлуатації (років).
ТОВ «Металспецпостач» у складі пропозиції надало довідку вих.№80 віз 18.08.2022р., у який зазначено, що термін експлуатації козлового крану, приміщення офісу, побутового опалюваного приміщення, офісу, території – до 2025 року. Зазначене нерухоме та рухоме майно ТОВ «Металспецпостач» орендує у ТОВ «Житомир-Агропостач».
Також у складі пропозиції ТОВ «Металспецпостач» надало договір оренди №2 від 09.12.2020р., згідно з яким воно оренду у ТОВ «Житомир-Агропостач» козловий кран, приміщення офісу, побутового опалюваного приміщення, офіс, територію. Згідно з п.2.3. Договору майно, передане Орендарю, повертається Оренжодавцеві на першу вимогу, але не пізніше 2х днів після закінчення терміну дії Договору (якщо не досягнуто згоди про його продовження або у разі його дострокового розірвання).
Згідно з п.10.1 Договору оренди №2 від 09.12.2020р. він діє до 31 грудня 2022р., згідно з Додатковою угодою №1 від 20 грудня 2021р. до цього договору строк дії договору продовжено до 31 грудня 2022р.
Таким чином, ТОВ «Металспецпостач» не виконав вимоги п.1 Додатку 1.1 до оголошення та зазначив недостовірну інформацію у довідці вих.№80 віз 18.08.2022р. щодо терміну експлуатації.
Таким чином, пропозиції ТОВ «Металспецпостач» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та мала бути відхилена замовником.

2.3. Відповідно до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником повинні бути завантажені у складі пропозиції:
1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам: документи згідно Додатку 1.1 до оголошення.
4.6. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції та укладення договору*:
протокольне рішення учасників (акціонерів, власників тощо) з наданням повноважень на укладання договору (ів), або копію іншого документа, що підтверджує зняття обмежень щодо укладення договорів передбачених установчими (статутними) документами Учасника та законодавством.
ТОВ «Металспецпостач» у складі пропозиції не надано протокольне рішення учасників (власників) з наданням повноважень на укладання договору (ів), або копію іншого документа, що підтверджує зняття обмежень щодо укладення договорів передбачених установчими (статутними) документами Учасника та законодавством.
Таким чином, пропозиції ТОВ «Металспецпостач» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та мала бути відхилена замовником.

2.4. Відповідно до п.1 оголошення Пропозиція учасника повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії (якщо таке забезпечення вимагається). Учасник надає Замовнику забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі, яка складає: 100000,00 (сто тисяч) грн.
Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а саме:
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
ТОВ «Металспецпостач» у складі пропозиції надано гарантію, яка не містить кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
Це підтверджується шляхом перевірки файлі гарантії через сервіс Міністерства цифрової інформації https://czo.gov.ua/sign
Таким чином, пропозиції ТОВ «Металспецпостач» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та мала бути відхилена замовником.

Окремо варто зазначити, що Підприємство має обґрунтований та безсумнівний намір оскаржувати рішення Замовника у судовому порядку та залучення уваги суспільства та засобів масової інформації до процесу оскарження, у випадку ігнорування зазначеної вимоги та брак дослідження її обґрунтованості Замовником.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕСЛАСЕРВIС".
2. Скасувати свої рішення про визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "Металспецпостач»" та повідомлення про укладення договору із ним.

Додатки:
1. Рішення№16764-р/пк-пз від 15.11.2019
2. Рішення№ 9034 -р/пк-пз від 08.05.2020




З повагою,
Директор ТОВ "ТЕСЛАСЕРВIС" О.І. Барвінкевич
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2022 14:15
Доброго дня!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що дії Уповноваженої особи АТ «Житомиробленерго» під час проведення передбачених Законом процедур закупівлі базуються виключно на принципах, що кореспондуються основоположними засадами публічних закупівель.
Відповідно до абзацу 2 пункту 14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Така норма регламентує, що учасник процедури закупівлі має можливість формувати вимогу стосовно своєї пропозиції, а не оцінювати пропозиції інших учасників.
Детально вивчивши вимогу ТОВ «Тесласервіс» Уповноважена особа АТ «Житомиробленерго» встановила відсутність в тексті вимоги звернення надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції визначеним у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Таким чином, Уповноважена особа дійшла висновку, що причини дискваліфікації учасника ТОВ «Тесласервіс» Вам зрозумілі.

Документи подані скаржником

30 серпня 2022 17:35
вимога конструкцii
30 серпня 2022 17:35
рiшення вiд 08.05.2020 N 9034

Документи подані скаржником

30 серпня 2022 18:27
вимога конструкцii
30 серпня 2022 18:27
рiшення вiд 15.11.2019 N 16764
30 серпня 2022 18:27
рiшення вiд 08.05.2020 N 9034

Документи подані скаржником

30 серпня 2022 17:42
вимога конструкцii
30 серпня 2022 17:42
рiшення вiд 08.05.2020 N 9034

Документи подані скаржником

30 серпня 2022 18:34
вимога конструкцii
30 серпня 2022 18:34
рiшення вiд 15.11.2019 N 16764
30 серпня 2022 18:34
рiшення вiд 08.05.2020 N 9034

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТЕСЛАСЕРВIС" 4 150 884,00
UAH з ПДВ
4 150 884,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Металспецпостач" 4 619 265,96
UAH з ПДВ
4 619 265,96
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 серпня 2022 14:02
Електронний підпис
18 серпня 2022 13:33
ПРОТОКОЛ.jpeg
18 серпня 2022 10:35
ОПИС.pdf
18 серпня 2022 10:35
ДОГОВОР АРЕНДИ.pdf
18 серпня 2022 10:35
КВАЛIФIКАЦIЙНА ЧАСТИНА.pdf
18 серпня 2022 10:35
Рiшення засновика.jpg
18 серпня 2022 10:35
ВIДГУК.pdf
18 серпня 2022 10:35
Наказ про призначення.jpg
18 серпня 2022 10:35
ТЕХНIЧНА ЧАСТИНА.pdf
18 серпня 2022 10:35
СЕРТИФIКАТИ 2.pdf
18 серпня 2022 10:35
СЕРТИФIКАТИ 1.pdf
18 серпня 2022 10:35
СТАТУТ.pdf
18 серпня 2022 10:35
ЦIНОВА ПРОПОЗИЦIЯ.pdf

Публічні документи

19 серпня 2022 13:17
Електронний підпис
19 серпня 2022 13:16
Банківська гарантія.pdf
19 серпня 2022 13:16
Витяг з ЄДР.pdf
19 серпня 2022 13:16
Сертифікати .pdf
19 серпня 2022 13:16
Наявність обладнання.pdf
19 серпня 2022 13:16
Лист відгук .pdf
19 серпня 2022 13:16
Статут.pdf
19 серпня 2022 13:16
Тех паспорт DAF.pdf
19 серпня 2022 13:16
Наявність працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕСЛАСЕРВIС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "Металспецпостач"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕСЛАСЕРВIС"
#38428737
Відхилено 4 150 884,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2022 15:07
Товариство з обмеженою відповідальністю "Металспецпостач"
#31600184
Переможець 4 619 265,96
UAH з ПДВ
26 серпня 2022 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2022 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Металспецпостач"
#31600184
4 619 265,96
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 вересня 2022 15:06
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити спрощену закупівлю кутових профілів, код 44210000-5 за ДК 021:2015 «Конструкції та їх частини» з підстави, що передбачена згідно з пунктом 3 частини 17 статті 14 Закону (скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг).