Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці для облаштування місць для сидіння в тимчасових укриттях
Очікувана вартість
4 893 720,00 UAH
UA-2022-08-10-005251-a 03a673da54844182b9f8f5b366b80522
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

380633197098 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
380633197098
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2022 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2022 09:00
Початок аукціону: 22 серпня 2022 14:26
Очікувана вартість: 4 893 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 468,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6500 штуки
Стільці для облаштування місць для сидіння в тимчасових укриттях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, Заклади освіти Дніпровського району м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2022
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесіть, будь ласка, ясність щодо термінів постачання продукції.
Дата подання: 12 серпня 2022 14:17
Дата відповіді: 12 серпня 2022 17:40
Внесіть, будь ласка, ясність щодо термінів постачання продукції. Подання пропозицій закінчується 19 серпня о 9-00 год. Отже, аукціон відбудеться не раніше ніж 22 серпня (наступний робочий день). Потрібен час для розгляду пропозицій, потім ви даєте добу на надання зразка. Тільки після цього ви оголосите переможця. Враховуючи, що 24 серпня - це державне свято, виходить акцепт буде винесено не раніше 26 серпня. Потім слідує підписання договору, яке за умовами вашої документації може відбутися не раніше 2 днів після акцепту. Знов-таки враховуючи, 27-28.08 – вихідні дні, підписання договору відбудеться лише 29-30 серпня і то у разі, якщо учасник – киянин. Для решти таке блискавичне підписання договору не можливе, оскільки не враховано час на пересилання документів. Але у будь-якому разі поставити товар до (!!!) 26 серпня, тобто. до укладання договору, неможливо. Час виробництва 6500 (!!!) штук стільців, взагалі, не враховується. Просимо змінити термін постачання продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Даний товар закуповується для облаштування тимчасових укриттів, які розташовані в закладах освіти до нового навчального 2022-2023 року та відповідно до переліку зазначеному в Наказі МВС України від 09.07.2018 № 579. Враховуючи що до початку нового навчального року залишилось мало часу, товар має бути поставлений у найкоротші строки, а саме до 26 серпня. Разом з цим інформуємо що в умовах воєнного стану в країні не діють статті Кодекси законів про працю що передбачають вихідні дні у державні свята. Зокрема 24 серпня буде робочим днем. Хочемо також зазначити що даний товар має стандартні параметри та є у вільному продажі і у достатній кількості.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОПАНАСЮК ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ 4 888 000,00
UAH з ПДВ
2 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" 3 685 500,00
UAH з ПДВ
3 523 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2022 22:35
Електронний підпис
18 серпня 2022 11:39
Цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2022 11:39
Гарантійний лист.pdf
18 серпня 2022 11:39
Лист-згода.pdf
18 серпня 2022 11:39
Витяг на 07.07.2022.pdf
18 серпня 2022 11:39
Проєкт договору.pdf
18 серпня 2022 11:39
Висновок № 602-123-20-1-23377.pdf
18 серпня 2022 11:39
Лист-гарантія.pdf
18 серпня 2022 11:39
Інформаційна довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОПАНАСЮК ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОПАНАСЮК ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ
#3220809754
Рішення скасоване 2 730 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2022 16:57
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОПАНАСЮК ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ
#3220809754
Відхилено 2 730 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2022 17:08
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"
#32565288
Очікує рішення 3 523 650,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2022 17:08

Документи

28 вересня 2022 17:06
Електронний підпис
28 вересня 2022 17:03
Відмова.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 жовтня 2022 11:15
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товару