Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК021-2015:44110000-4 Конструкційні матеріали» (покрівельна плівка Гідробар'єр/профнастил/ плівка поліетиленова (чорна та сіра)
Очікувана вартість
1 409 600,00 UAH
UA-2022-08-10-005103-a 30cc2ad794ae48f4989ceebda34a3f7f
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галіч Ірина

0564920308 galich782409@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052169
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1,
Контактна особа: Галіч Ірина
0564920308
galich782409@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2022 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 409 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Тендерна документація

10 серпня 2022 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2022 13:35
Технічні характеристики (3 ЛОТИ).docx
10 серпня 2022 13:35
Договір_проєкт.docx
10 серпня 2022 13:35
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Покрівельна плівка Гідробар'єр
Дата подання: 13 серпня 2022 12:16
Дата відповіді: 15 серпня 2022 08:32
Чи буде розлянута пропозиція з покрівельною плівкою іншого виробника, з щільністю:  110 г/кв.м?
Відповідь: Добрий день! Замовником визначено конкретні характеристики покрівельної плівки Гідробар'єр, а саме – виробник Гідробар’єр 96 (щильність 96 г/кв.м). Одночасно нагадуємо, що відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. У цьому оголошенні Замовник не передбачає розгляд аналогів.
Дякуємо!

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: «ДК021-2015:44110000-4 Конструкційні матеріали» (покрівельна плівка Гідробар'єр )
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 4 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 23,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

150 м²
Покрівельна плівка Гідробар'єр
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 22 серпня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Щодо порядку здійснення оплати
Дата подання: 12 серпня 2022 16:17
Дата відповіді: 15 серпня 2022 08:43
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення, щодо порядку здій
Відповідь: Добрий день! Розрахунки між сторонами за цим Договором здійснюються шляхом переказу Замовником оплати в розмірі вартості поставленого товару на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на розрахунковий рахунок Виконавця. Дякуємо.
Щодо порядку здійснення оплати
Дата подання: 12 серпня 2022 16:25
Дата відповіді: 15 серпня 2022 08:43
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення, щодо порядку здійснення оплати. На площадці вказано: післяплата 100 %, період 30 робочих днів. В договорі відтермінування в 30 робочих днів не вказується (Розрахунки між сторонами за цим Договором здійснюються шляхом переказу Замовником оплати в розмірі вартості поставленого товару на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на розрахунковий рахунок Виконавця) Розрахунки будуть проводитись згідно договору, чи з відтермінуванням 30 робочих днів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Заповнення на майданчику рядків в розділі «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» є обов’язковим для Замовника, тому Замовником автоматично вказується такий період. Одночасно повідомляємо, що відтермінування платежів не планується, а розрахунки здійснюються на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної. Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕТИЛЕН ЦЕНТР" 600,00
UAH з ПДВ
600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2022 18:02
Електронний підпис
16 серпня 2022 18:02
тенд крив рог.pdf
16 серпня 2022 18:02
Уставні док-ти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕТИЛЕН ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕТИЛЕН ЦЕНТР"
#36484915
Рішення скасоване 600,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2022 09:41
ТОВ "ЕТИЛЕН ЦЕНТР"
#36484915
Очікує рішення 600,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2022 09:41

Документи

22 серпня 2022 14:52
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 серпня 2022 10:51
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Аукціон по закупівлі «ДК021-2015:44110000-4 Конструкційні матеріали» (покрівельна плівка Гідробар'єр/профнастил/ плівка поліетиленова (чорна та сіра) електронною системою було призначено на 19.08.2022 (п’ятниця), визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір завантажено в систему 22.08.2022 (понеділок). Термін поставки товару відповідно до договору призначено до 22.08.2022, а термін дії договору до 23.08.2022 виникла необхідність щодо коригування невідповідностей, що можуть призвести до порушення законодавства.
Документи:
30 серпня 2022 10:51
Електронний підпис
30 серпня 2022 10:51
ПРОТОКОЛ__31б_відміна торгів.docx