Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 39120000-9 «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (столи та шафи)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2022-08-10-004983-a b831b4fdd4c44ed38f78df8ce04dceaa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Василишин

+380687130518 vspetrovich@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитячий медичний центр" Кам'янець-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26381838
Місцезнаходження: 32302, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Лесі Українки, буд. 41
Контактна особа: Сергій Василишин
+380687130518
vspetrovich@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2022 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2022 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2022 15:00
Початок аукціону: 22 серпня 2022 12:44
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Стіл двутумбовий, тип-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м.Кам'янець-Подільський, вул. Лесі Українки, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи
9 штуки
Стіл однотумбовий, тип-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м.Кам'янець-Подільський, вул. Лесі Українки, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи
11 штуки
Шафа під документи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м.Кам'янець-Подільський, вул. Лесі Українки, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
6 штуки
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м.Кам'янець-Подільський, вул. Лесі Українки, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 50
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо використання матеріалів
Дата подання: 11 серпня 2022 12:24
Дата відповіді: 11 серпня 2022 15:18
Добрий день шановний Замовнику! У технічній специфікації зазначено, що матеріали мають бути із натуральної деревини (хвойних порід), в той час, як в додатках до технічних специфікаціях зображені інші матеріали (ДСП). Уточність конкретно які матеріали необхідно використовувати та їх товщину? Завчасно дякую!
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Відповідно до документації спрощеної закупівлі, а саме Додатку 2 та Додатків 2.1 - 2.4, Замовником, в описі предмету закупівлі, чітко визначено: "Матеріали: натуральна деревина (хвойних порід)". Товар, запропонований Учасником, повинен повністю відповідати технічним вимогам, встановленим у Додатку 2 та Додатках 2.1-2.4 до документації. Невідповідність запропонованого Учасником товару, встановленим технічним вимогам розцінюється як невідповідність пропозиції умовам документації". Зображення, вказані в Додатках 2.1-2.4, визначають форму, розміри, колір та структуру предмету закупівлі, потреба в якому є у Замовника. Матеріал, покриття та фурнітуру предмету закупівлі визначено в описі, зазначених вище додатків. Додатково, до характеристик, вказаних у Додатку 2 та Додатках 2.1-2.4, повідомляємо, що товщина стінок шаф та столів має бути не менше 18мм, товщина стільниці - не менше 36мм.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСТ ВУД КОМПАНІ 2012" 162 840,00
UAH з ПДВ
162 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мещишин Віталій Васильович 169 000,00
UAH з ПДВ
169 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2022 14:23
Електронний підпис
17 серпня 2022 14:18
01 цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2022 14:18
Рішення засновника.pdf
17 серпня 2022 14:18
06 ГАРАНТІЯ ВИРОБНИКА.pdf
17 серпня 2022 14:18
Виписка з ЄДР оригінал.pdf
17 серпня 2022 14:18
07 Довідка про МТБ.pdf
17 серпня 2022 14:18
Статут повний.pdf
17 серпня 2022 14:18
14 Проєкт договору.pdf
17 серпня 2022 14:18
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

18 серпня 2022 21:51
Електронний підпис
18 серпня 2022 21:50
ВІдгук Мещишин 2.pdf
18 серпня 2022 21:50
Мещищин_Шепетівка.pdf
18 серпня 2022 21:50
виписка.rar
18 серпня 2022 21:50
відгук шепетівка.jpg
18 серпня 2022 21:50
договір шепетівка 2021.pdf
18 серпня 2022 21:50
львів бібліотека 2021.pdf
18 серпня 2022 21:50
львів метал стелажі 2021.pdf
18 серпня 2022 21:50
пропозиція.pdf
18 серпня 2022 21:50
сертифікат.rar
18 серпня 2022 21:50
шумськ 2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕСТ ВУД КОМПАНІ 2012"

ФОП Мещишин Віталій Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕСТ ВУД КОМПАНІ 2012"
#43949318
Переможець 162 840,00
UAH з ПДВ
24 серпня 2022 16:05

Документи

24 серпня 2022 16:05
Електронний підпис
24 серпня 2022 16:04
протокол 37081.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 серпня 2022 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСТ ВУД КОМПАНІ 2012"
#43949318
162 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 серпня 2022 16:05
Електронний підпис
24 серпня 2022 16:04
протокол 37081.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 10:47
Електронний підпис укладений
31 серпня 2022 10:40
Дог 84В 31.08.2022.pdf укладений
31 серпня 2022 10:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 162 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 140,00 UAH)