Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Текстильні вироби для кемпінгу: намети, спальні мішки, килимки (код ДК 021:2015: 39520000-3 – Готові текстильні вироби)
Очікувана вартість
174 500,00 UAH
UA-2022-08-10-004796-a 6942721584e44a40a19ac9a75e99a006
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савенюк Леся Миколаївна

380973951718 rivne.dypc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дитячо-юнацький Пластовий Центр міста Рівного" Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42978238
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Соборна, 14-А
Контактна особа: Савенюк Леся Миколаївна
380973951718
rivne.dypc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2022 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 22 серпня 2022 14:15
Очікувана вартість: 174 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 872,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 штуки
Текстильні вироби для кемпінгу: намети, спальні мішки, килимки (код ДК 021:2015: 39520000-3 – Готові текстильні вироби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки Замовником проводяться протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання Товару. Оплата Товару здійснюється у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, згідно Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2022 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2022 13:14
Додаток 5.docx
10 серпня 2022 13:13
додаток 4.docx
10 серпня 2022 13:13
Додаток 3.docx
10 серпня 2022 13:12
Додаток 2.docx
10 серпня 2022 13:12
Додаток 1.docx
10 серпня 2022 13:11
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних характеристик
Дата подання: 11 серпня 2022 17:02
Дата відповіді: 11 серпня 2022 17:20
Доброго дня. Чи будете розглядати еквіваленти товарів із характеристиками не гіршими від зазначених в тендерній документації?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Еквівалентні товари розглядати не будемо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-10-004796-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 25 серпня 2022 01:14
порушення законодавства. Увага ДАСУ. Коррупція. Незаконна дискваліфікація
Вимога до Замовника діяти згідно законодавства,хоча б під час війни....бути чесними перед собою перш за все...
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2022 18:34
Закупівля Текстильних виробів для кемпінгу: намети, спальні мішки, килимки (код ДК 021:2015: 39520000-3 – Готові текстильні вироби) здійснюється за порядком спрощеної закупівлі, встановленим ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон 922). Ч.3 ст. 14 Закону 922 визначає вимоги до оголошення спрощеної закупівлі, серед яких немає обов'язку Замовника передбачати опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Обов'язково зазначаються формальні помилки в Тендерній документації.
У нашому оголошенні спрощеної закупівлі не було визначено опис та перелік формальних помилок. Тому всі невідповідності у пропозиції учасника умовам оголошення ми вважаємо такими, що є підставою для відхилення згідно п.1 ч.13 ст.14 Закону 922.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-08-10-004796-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 26 серпня 2022 00:05
скопійовані із закону пункт " формальні помилки"-НЕЗАКОННА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ УЧАСНИКА ІЗ МІНІМАЛЬНОЮ ЦІНОЮ
Опис та приклади формальних несуттєвих помилок.

Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.

До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:

- розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства;

- невірне (неповне) завірення або не завірення учасником документу згідно вимог оголошення. Наприклад: завірення документу лише підписом уповноваженої особи.

- самостійне виправлення помилок та/або описок у поданій пропозиції під час її складання Учасником.

- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;

- недодержання встановлених форм згідно Додатків до оголошення, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах;

- зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам оголошення. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;

- відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції;

- інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2022 22:33
Закупівля Текстильних виробів для кемпінгу: намети, спальні мішки, килимки (код ДК 021:2015: 39520000-3 – Готові текстильні вироби) здійснюється за порядком спрощеної закупівлі, встановленим ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон 922). Ч.3 ст. 14 Закону 922 визначає вимоги до оголошення спрощеної закупівлі, серед яких немає обов'язку Замовника передбачати опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Обов'язково зазначаються формальні помилки в Тендерній документації.
У нашому оголошенні спрощеної закупівлі не було визначено опис та перелік формальних помилок. Тому всі невідповідності у пропозиції учасника умовам оголошення ми вважаємо такими, що є підставою для відхилення згідно п.1 ч.13 ст.14 Закону 922.
Номер вимоги: UA-2022-08-10-004796-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 26 серпня 2022 22:45
звернення в ДАСУ незабаром буде надіслано
спрощена закупівля підпорядковується ст 30, а не ст 14. Формальні помилки взодять до положень статті Закону, а не до дописів в оголошенні. Прохання до замовника виписати собі журнал Радник у сфері ПЗ і уважно його прочитати, аби не порушувати законодавство.
Відомості про порушення будуть надіслані в Дозорро та ДАСУ. Надалі ви будете спілкуватись із ними і сплачуватимете штрафи за порушення проведення спрощеноі закупівлі ( вартістю понад 50 000 грн, ознайомтесь із розмірами штрафів). Якщо ви вирішили купувати товар через майданчик Проозорро, то треба, по-перше, вивчити алгоритм й вимоги проведення процедури, по-друге, дотримуватись законодавства, оскільки нас читає вся громада майданчика та служби контролю. Якщо бажаєте прикарманювати частину бюджету платників податків Украіни, то заключайте прямі договори хоч із кумом. Тоді нарветесь лише на прокуратуру, можливо. А на майданчику треба слідкувати законодавству. Я вже не кажу про совість, то ваше, особисте... вам із цим жити. Того лякатися треба, а не радіти
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2022 11:07
Дякую за корисні поради. Обов'язково передплатимо журнал Радник.

Документи подані скаржником

25 серпня 2022 01:14
ВИМОГА
26 серпня 2022 21:38
гарант лист
26 серпня 2022 21:38
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ

Документи

26 серпня 2022 14:11
відповідь на вимогу.docx

Документи

28 серпня 2022 11:03
відповідь на вимогу3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О. 173 500,00
UAH з ПДВ
172 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВОЙТЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ 174 000,00
UAH з ПДВ
173 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2022 10:50
Електронний підпис
23 серпня 2022 10:48
цп оновл
21 серпня 2022 23:59
Електронний підпис
21 серпня 2022 23:57
ИНН Кутенкова ОО.pdf
21 серпня 2022 23:57
ВИТЯГ ЄДР 2021.pdf
21 серпня 2022 23:57
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf
21 серпня 2022 23:57
Витяг платника.pdf
21 серпня 2022 23:57
ПРОЕКТ НАМЕТИ.pdf
21 серпня 2022 23:57
ЗГОДА СПАЛЬНИКИ.pdf
21 серпня 2022 23:57
ЗГОДА ОБРОБКИ ДАНИХ.pdf
21 серпня 2022 23:57
ДОВІДКА МВС.pdf
21 серпня 2022 23:57
ТУ НАМЕТИ Й СПАЛЬНИКИ.pdf
21 серпня 2022 23:57
ЦП НАМЕТИ.pdf
21 серпня 2022 23:57
виписка опендатабот.pdf
21 серпня 2022 23:57
ДОВІДКА БАНКРУТСТВА.pdf
21 серпня 2022 23:57
гарант намети.pdf
21 серпня 2022 23:57
довідка корупціі.pdf

Публічні документи

19 серпня 2022 16:03
Електронний підпис
19 серпня 2022 15:26
Цінова.PDF
19 серпня 2022 15:24
Виписка.pdf
19 серпня 2022 15:24
Відомості.pdf
19 серпня 2022 15:24
Лист щодо учасника.pdf
19 серпня 2022 15:24
Технічні вимоги.pdf
19 серпня 2022 15:24
Довдка про відкриття.pdf
19 серпня 2022 15:24
Лист-згода.pdf
19 серпня 2022 15:24
Договір.pdf
19 серпня 2022 15:24
Витяг.pdf
19 серпня 2022 15:24
Довідка аналогічний.pdf
19 серпня 2022 15:24
Договір поставки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кутенкова О.О.

ФОП ВОЙТЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
Відхилено 172 600,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2022 13:49
ФОП ВОЙТЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#3154723239
Переможець 173 000,00
UAH з ПДВ
24 серпня 2022 08:17

Документи

24 серпня 2022 08:17
Електронний підпис
24 серпня 2022 08:16
Електронний підпис
24 серпня 2022 08:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 серпня 2022 08:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВОЙТЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#3154723239
173 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 серпня 2022 08:17
Електронний підпис
24 серпня 2022 08:16
Електронний підпис
24 серпня 2022 08:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2022 14:02
Електронний підпис укладений
30 вересня 2022 14:00
Електронний підпис укладений
29 серпня 2022 13:09
SCAN0294.PDF укладений
29 серпня 2022 13:08

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Текстильні вироби для кемпінгу: намети, спальні мішки, килимки (код ДК 021:2015: 39520000-3 – Готові текстильні вироби) 48 штуки 3 604,16
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 173 000,00
UAH