Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
Код ЄДРПОУ: | 37932233 |
Місцезнаходження: | 01025, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А |
Контактна особа: |
Кривша Тетяна 380442357105 tetkryvsha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2022 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2022 13:44 |
Очікувана вартість: | 12 660 419,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63 302,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може передбачити здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, які закуповуються за бюджетні кошти за умови належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів щодо розміру та строків здійснення попередньої оплати та відсутністю заборони на здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника Робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування та згідно Акту відшкодування витрат по первинному технічному огляду ліфта, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2022 12:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2022 12:18 |
Оголошення про торги вул. Райдужна, 21-А, п.1-9.pdf | |
10 серпня 2022 12:18 |
Тендерна документація з проектом договору на закупівлю з реконструкції ліфтів вул. Райдужна, 21-А, п.1-9.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-05-000070 ● 0de349906c504bbb81c55f0267457bae
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2022 11:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.09.2022 № 220
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 05.09.2022 № 220
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
3. UA-2022-08-10-003987-a Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Райдужна, 21-А, під’їзди 1-9 у Дніпровському районі м. Києва 12 660 419,60 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-07 10:53:13
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Райдужна, 21-А, під'їзди 1-9 у Дніпровському районі м. Києва, замовником яких є Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-08-10-003987-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-08 14:10:15
Щодо надання пояснень (інформації та документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Райдужна, 21-А, під'їзди 1-9 у Дніпровському районі м. Києва», очікуваною вартістю 12 660 419,60 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-08-10-003987-a), щодо надання пояснень (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. За результатами проведеної спрощеної закупівлі (UA-2021-09-13-012466-b) укладено договір № 99-ПР від 01.10.2021 року на виконання проєктних робіт із реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Райдужна, 21-А, під'їзди 1-9 у Дніпровському районі м. Києва, відповідно до якого ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» виготовлено проєктну документацію (стадія «Робочий проект»), яка пройшла комплексну експертизу та отримано позитивний експертний звіт від 29.10.2021 р. №V-0324-21/ПРОЕКСП, розроблений ТОВ «Проексп». При проведенні процедури закупівлі на виконання будівельно-монтажних робіт за вищевказаною адресою (номер UA-2022-08-10-003987-a) технічні та якісні характеристики були визначені на підставі проєктної документації. Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт по об’єкту: «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Райдужна, 21-А, під'їзди 1-9 у Дніпровському районі м. Києва (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)» склала 12 660 419,60 грн., яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва коштів на «Утримання служби замовника» (глава 10) та суми глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд», окрім витрат на первинний технічний огляд цієї глави. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до Наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури (Виконавчий орган Київської міської ради Київська міська державна адміністрація) № 31-ОД від 01.08.2022 «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2022 році». Експертний звіт №V-0324-21/ПРОЕКСП від 29.10.2021 р., зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, Наказ Департаменту житлово-комунальної інфраструктури (Виконавчий орган Київської міської ради Київська міська державна адміністрація) № 31-ОД від 01.08.2022 «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2022 році», рішення Київської міської ради від 24 грудня 2020 року № 23/23 «Про програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки» додаються. Щодо вашого запиту надати посилання на сторінку власного веб-сайту повідомляємо, що КП «Київбудреконструкція» власного веб-сайту не має та розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення предмета закупівлі, очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме Департаменту житлово-комунальної інфраструктури Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Посилання на веб-сайт додається - https://dzki.kyivcity.gov.ua/content/obgruntuvannya-kbr59.html
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2022 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" |
12 645 962,85
UAH з ПДВ
|
12 645 962,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УКРЛІФТ |
12 657 977,20
UAH з ПДВ
|
12 657 977,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" #38526925 |
Переможець |
12 645 962,85
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2022 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2023 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2023 10:42
|
Додаткова угода № 4 від 26.10.2023 до дог. № 9-22-КТ від 14.09.2022.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2023 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2023 10:37
|
Додаткова угода № 3 від 08.06.2023 до дог. № 9-22-КТ від 14.09.2022.pdf | зміни до договору |
08 червня 2023 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2023 12:23
|
Додаткова угода № 2 від 11.04.2023 до дог. № 9-22-КТ від 14.09.2022.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2023 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2022 15:18
|
Додаткова угода №1 до Договору підряду № 9-22-КТ від 14.09.2022р. вул. Райдужна, 21-А, п.1-9.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2022 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2022 11:42
|
Договір підряду №9-22-КТ від 14.09.2022р. вул. Райдужна, 21-А, п.1-9.pdf | укладений |
14 вересня 2022 11:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, на підставі взаємної згоди, вирішили внести зміни до Договору, а саме: - в розділ 5 договору «Порядок розрахунків»; - в розділ 6 договору «Права та обов’язки Сторін»; - в розділ 9 договору «Фінансування робіт та приймання-передачі закінчених робіт»; - в розділ 15 договору «Інші умови Договору». Зміни до умов договору викладені у Додатковій угоді № 1 від 14.09.2022 року, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 9/22-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, керуючись п.п.4 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 2 «Терміни виконання робіт» Договору, в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 15 «Інші умови Договору» Договору, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді № 2 від 11.04.2023 року, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 9/22-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, керуючись п.п.4 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 2 «Терміни виконання робіт» Договору, в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 15 «Інші умови Договору» Договору, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді № 3 від 08.06.2023 року, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 9/22-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 15 «Інші умови Договору» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді № 4 від 26.10.2023 р., що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 9/22-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |