Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
115 930,00 UAH
UA-2022-08-10-003650-a a447d344b9334cde922f62cf91b8a722
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Коваль

+380680399305 otg_oksana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Код ЄДРПОУ: 04061576
Вебсайт: http://shpola-otg.gov.ua
Місцезнаходження: 20603, Україна , Черкаська обл., м. Шпола, вул. Лозуватська, буд. 59
Контактна особа: Оксана Коваль
+380680399305
otg_oksana@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2022 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2022 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2022 08:00
Початок аукціону: 22 серпня 2022 13:31
Очікувана вартість: 115 930,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 695,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3670 кілограм
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля
35 кілограм
Квасоля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 03212200-2 — Бобові овочі та зерна бобових культур сушені
85 кілограм
Рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 03211300-6 — Рис

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання товару. - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір мінімального кроку пониження ціни 0,60 % Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАЦУНЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ" 70 365,00
UAH з ПДВ
69 653,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" 84 138,00
UAH з ПДВ
70 266,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2022 14:28
Електронний підпис
17 серпня 2022 14:27
Технічні вимоги.PDF.p7s
17 серпня 2022 14:27
Цінова пропозиція.PDF.p7s
17 серпня 2022 14:27
ін.витяг з єдр 30.12.2021.pdf.p7s
17 серпня 2022 14:27
Виписка.PDF.p7s
17 серпня 2022 14:27
Проект договору.pdf.p7s
17 серпня 2022 14:27
Паспорт, код.pdf.p7s
17 серпня 2022 14:27
Гарантійний лист.PDF.p7s
17 серпня 2022 14:27
Лист (ліцензія).PDF.p7s

Публічні документи

18 серпня 2022 14:33
Електронний підпис
18 серпня 2022 14:33
Наказ.pdf
18 серпня 2022 14:33
Рішення.pdf.p7s
18 серпня 2022 14:33
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
18 серпня 2022 14:33
Технічні вимоги.pdf.p7s
18 серпня 2022 14:33
Технічні вимоги.pdf
18 серпня 2022 14:33
Лист - згода.pdf
18 серпня 2022 14:33
Гарантійний лист.pdf
18 серпня 2022 14:33
Гарантійний лист.pdf.p7s
18 серпня 2022 14:33
Витяг ПДВ.pdf.p7s
18 серпня 2022 14:33
Наказ.pdf.p7s
18 серпня 2022 14:33
Проект Договору.pdf
18 серпня 2022 14:33
Лист - згода.pdf.p7s
18 серпня 2022 14:33
Рішення.pdf
18 серпня 2022 14:33
Витяг з ЄДР.pdf
18 серпня 2022 14:33
Витяг ПДВ.pdf
18 серпня 2022 14:33
Статут.pdf.p7s
18 серпня 2022 14:33
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
18 серпня 2022 14:33
Статут.pdf
18 серпня 2022 14:33
Виписка з ЄДР.pdf
18 серпня 2022 14:33
Проект Договору.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАЦУНЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАЦУНЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2933310097
Рішення скасоване 69 653,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 18:01
ФОП "МАЦУНЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2933310097
Відхилено 69 653,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 18:07
ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ"
#41311847
Переможець 70 266,60
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 18:09

Документи

22 серпня 2022 16:12
Електронний підпис

Документи

22 серпня 2022 18:07
Електронний підпис

Документи

22 серпня 2022 18:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2022 18:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ"
#41311847
70 266,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2022 18:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 15:23
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 08:30
Ду 02 Дог 160 картопля.pdf зміни до договору
24 листопада 2022 08:28
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2022 15:55
ДУ до договору №160 від 23.08.2022.pdf зміни до договору
25 серпня 2022 15:54
Електронний підпис укладений
25 серпня 2022 15:35
Договір зернові культури та картопля АЛЬЯНС-АГРІ.pdf укладений
25 серпня 2022 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оскільки відповідно п. п. 1-1) п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами) - договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України (а саме без урахування особливостей передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)), враховуючи Указ Президента України від 12.08.2022 №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» затвердженого Законом України від 15.08.2022 №2500-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»», пункти 7.11, 13,1 Договору про закупівлю, Сторонами вирішено продовжити строки поставки за договором, та термін дії договору про закупівлю у зв’язку з продовження воєнного стану в Україні, шляхом укладення цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оскільки відповідно п. п. 1-1) п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (в редакції 874-2022-п від 10.08.2022 що була чинна на дату оголошення про проведення спрощеної закупівлі) - договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України (а саме без урахування особливостей передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)), враховуючи Указ Президента України від 12.08.2022 №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» затвердженого Законом України від 15.08.2022 №2500-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»», пункти 7.11, 13,1 Договору про закупівлю, Сторонами вирішено продовжити строки поставки за договором, та термін дії договору про закупівлю у зв’язку з продовження воєнного стану в Україні, шляхом укладення цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 65 608,16
UAH (в тому числі ПДВ 10 934,69 UAH)