Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні пристрої та принтери)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2022-08-10-002438-a c9e92aafa2db47e4882999f3e5331f2e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куцепьорова Наталія Вікторівна

380445644409 poliklinika_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр №2 Дарницького району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26064374
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе, 121
Контактна особа: Куцепьорова Наталія Вікторівна
380445644409
poliklinika_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2022 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 23 серпня 2022 13:04
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Багатофункціональні пристрої та принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2022 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2022 12:11
Вимоги_Принтер-2.doc
12 серпня 2022 12:10
Вимоги_Принтер-2.doc
12 серпня 2022 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2022 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2022 12:11
Вимоги_Принтер-2.doc
10 серпня 2022 10:59
Вимоги_Принтер.doc
12 серпня 2022 12:10
Вимоги_Принтер-2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-10-002438-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", Код ЄДРПОУ:44090423
Дата подання: 11 серпня 2022 12:49
1
На вимогу надати ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист» - ознака корупції або змови Замовника зі зручним учасником за для забезпечення перемоги та обмеження конкуренції!
Просимо вивчити законні підстави, які підтверджують юридичну нікчемність так званого листа. Просимо не надавати пояснення кшталт того, що ви хочете бути впевненим в надійності постачальника та решта. Все це суб'єктивна думка, яка не базується на Законі! Офіційність товар або те, що він завезений на миту території Україну легально - можна перевірити по серійному номер або парт номеру, та для цього не потрібен ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист».
Даний висновок також підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні (тощо) стосунки саме з виробником.

Під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним, а саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо постачання товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (виробника або офіційного дистриб’ютора) без зазначення її як сторони договору. Таким чином, у випадку, якщо виробник або офіційний дистриб’ютор з яким, учасник зобов’язаний мати партнерський договір відмовиться від своїх гарантій, які зазначені в авторизаційному листі щодо постачання або якості товару, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого виробника або офіційного дистриб’ютора з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (виробник або офіційний дистриб’ютор). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги від виробника або його офіційного дистриб’ютора виконання умов договору. До того ж, на момент звернення, партнерській договір між виробником або його офіційним дистриб’ютором та Учасником вже може бути розірваним. Принагідно звертаємо увагу, Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином вимагаємо скасувати вимогу про надання так званого «авторизаційного листа», адже доведено, що такий лист не має юридичної сили та не несе зобов’язань перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника».
12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну.

Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Просимо Замовника не створювати умови не рівної конкуренції та проводити заходи на протидію корупції, а не на її розповсюдження, коли в закупівлі можуть прийняти участь обмежене коло учасників, які мають домовленості або з Замовником або з виробником чи офіційним дистриб’ютором.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2022 12:08
Доброго дня! Дякуємо за звернення. До Вимог буде снесено зміни.
Номер вимоги: UA-2022-08-10-002438-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", Код ЄДРПОУ:44090423
Дата подання: 11 серпня 2022 12:49
2
Дискримінаційні вимоги - це пряме порушення роз'яснення Мінекономіки № 3323-04/50213-06 від 19.07.2022, та як наслідок звуження потенційного кола постачальників. Дискримінаційна вимога, на меті якої зовсім не відбір надійного постачальника, а корупційна складова, адже так званий лист видається лише одному учаснику. Таким чином саме ЗАМОВНИК – обмежує конкуренцію та сприяє зростання корупції. В той же час офіційність товару можна перевірити передавши його серійні номери до представництва.
Головне – істотні умови договору передбачають відповідальність постачальника за неякісний товар. Таким чином Замовник автоматично захищений від постачання неякісного товару тощо. Тож усі припущення про те, що так званий лист – це про надійного учасника – суб’єктивна думка замовника, який намагається обрати «надійного учасника» для себе. Тож це й розповсюдження корупційних схем!
Нікчемність так званого листа – доведена в попередній скарзі, обґрунтована ЗАКОНОМ, а не припущеннями.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2022 12:08
Доброго дня! Дякуємо за звернення. До Вимог буде снесено зміни.
Номер вимоги: UA-2022-08-10-002438-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ", Код ЄДРПОУ:40679208
Дата подання: 24 серпня 2022 12:37
Вимога відмінити неправомірну дискваліфікацію
Шановний Замовнику! Вимагаємо відмінити неправомірну дискваліфікацію. В технічних вимогах вказано, що при порівнянні тех.характеристик необхідно зробити відмітку «Так», у разі якщо технічні та якісні характеристики відповідають або перевищують зазначені вимоги. В нашому випадку названі вами в протоколі характеристики перевищують (тобто, є кращими).

п.8.1. Чіпований картридж не збільшує витрати на експлуатацію. Він не блокує роботу пристрою при використанні неорігінальних картриджів чи заправкі, а призначений для відстеження залишку тонера. Цей пункт протоколу є повністю неточним.

п.8.2. Моніторинг залишку тонеру ніяк не впливає на конфіденційність медичної інформації. Він лише показує залишок тонеру та надсилає повідомлення про необхідність замовити картридж. Це дає можливість безперебійної роботи пристроїв і відсутність простою.


п.8.3. Гар.термін становить 36 місяців, або 100 000 стор. Після цього потрібно замінити фотобарабан, на який знову буде гарантія 100 000 стор. В пристроях Canon фотобарабани мають менший ресурс, отже, їх теж доведеться заміняти.

Вартість нашої пропозиції значно менша за інші пропозиції в даному тендері. Крім того, техніка Kyocera економічніша в експлуатації (фотобарабан на 100 тисяч сторінок та ємніші витратні матеріали. Ємність картриджу Kyocera TK-1110 - 2500 стор. А ємність картриджу Canon 725 - 1600 стор.). В цілому, пропозиція ТОВ "СВН Праймтех" є кращою та дозволяє економити кошти Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 серпня 2022 10:16
Доброго дня, шановний Учасник!

Принтер та БФП Kyocera мають чипований картридж, що не відповідає технічним вимогам на закупівлю.

Гарантійний термін у технічних вимогах вказаний 36 місяців. У вимогах не йдеться про вплив на гарантійний термін будь яких обсягів друку сторінок. Але Ваша опція у 100000 стор впливає на гарантійний термін та не відповідає вимогам на закупівлю.

Запропонована Вами опція видаленого моніторингу та контролю за роботою принтерів Kyocera з боку виробника або постачальника не вказана у технічних вимогах на закупівлю. Обсяг зовнішньго контролю за станом принтера та його вплив на сталу експлуатацію нам на сьогодні до кінця не відомий та потребує додаткового вивчення, що можливо при здійсненні наступних закупівель.
Тому ця опція додатково перешкоджає вибору Вашого принтера та БФП та здійснення закупівлі, а пропозиція не відповідає вимогам на закупівлю.

З урахуванням цього Ваша вимога на усунення порушення не може бути задовона.

Дякуємо за участь у тендері

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2022 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" 75 684,00
UAH з ПДВ
75 684,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 102 191,52
UAH з ПДВ
102 191,52
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 139 650,00
UAH з ПДВ
137 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРИЙМА СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 148 670,00
UAH з ПДВ
138 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 148 950,00
UAH з ПДВ
148 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2022 13:21
Електронний підпис
22 серпня 2022 12:49
Електронний підпис
22 серпня 2022 12:47
Опис+Статут ТОВ ВМ.pdf.p7s
22 серпня 2022 12:47
Проект Договору.pdf.p7s
22 серпня 2022 12:46
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
22 серпня 2022 12:46
ст.17.pdf.p7s
22 серпня 2022 12:46
ст.17 ч.2.pdf.p7s
22 серпня 2022 12:46
ст.14.pdf.p7s
22 серпня 2022 12:43
Проект Договору.pdf
22 серпня 2022 12:43
ст.14.pdf
22 серпня 2022 12:43
Опис+Статут ТОВ ВМ.pdf
22 серпня 2022 12:43
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 серпня 2022 12:43
ст.17 ч.2.pdf
22 серпня 2022 12:43
ст.17.pdf

Публічні документи

22 серпня 2022 11:34
Електронний підпис
22 серпня 2022 11:28
п. 4. ВИТЯГ з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

22 серпня 2022 20:03
Електронний підпис
22 серпня 2022 19:56
Прийма Код.pdf
22 серпня 2022 19:56
Пропозиція.PDF
22 серпня 2022 19:56
Лист.PDF
22 серпня 2022 19:56
Письмово пояснення.PDF
22 серпня 2022 19:56
Паспорт.PDF
22 серпня 2022 19:56
DoC - MF3010 - LVD+EMC.pdf
22 серпня 2022 19:56
IMG_20220816_0003.pdf
22 серпня 2022 19:56
Виписка.PDF
22 серпня 2022 19:56
Проект договору.PDF
22 серпня 2022 19:56
Сервіс.PDF
22 серпня 2022 19:56
Таблиця відповідності.PDF
22 серпня 2022 19:56
Паспорт.PDF

Публічні документи

22 серпня 2022 13:13
Електронний підпис
22 серпня 2022 13:12
Технічна документація.pdf
22 серпня 2022 13:03
Виписка копія.pdf
22 серпня 2022 13:03
Статут копія.pdf
22 серпня 2022 13:03
Витяг_04.02_копія.pdf
22 серпня 2022 13:03
контактні дані.pdf
22 серпня 2022 13:03
проект договору.pdf
22 серпня 2022 13:03
37001461_пропозиція.pdf
22 серпня 2022 13:03
Витяг_опендатабот_18.08.pdf
22 серпня 2022 13:03
витяг ПДВ копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ФОП "ПРИЙМА СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"
#40679208
Відхилено 75 684,00
UAH з ПДВ
24 серпня 2022 11:57
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 102 191,52
UAH з ПДВ
25 серпня 2022 14:37

Документи

24 серпня 2022 11:56
Електронний підпис

Документи

25 серпня 2022 14:36
Електронний підпис
25 серпня 2022 14:36
повідомлення .pdf
25 серпня 2022 14:36
Протокол 38 .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2022 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
102 191,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2022 14:36
Електронний підпис
25 серпня 2022 14:36
повідомлення .pdf
25 серпня 2022 14:36
Протокол 38 .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 15:48
Електронний підпис укладений
29 серпня 2022 16:24
Дог.48 .pdf укладений
29 серпня 2022 16:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 102 191,52
UAH (в тому числі ПДВ 17 031,92 UAH)