Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон) по об’єкту: Центральна районна бібліотека імені Івана Франка за адресою: м. Київ, вулиця Кирилівська 117 (пошкоджено внаслідок воєнних дій).
Очікувана вартість
407 100,00 UAH
UA-2022-08-10-002344-a 760ec14c6ee742d9b22d4202f7345eb0
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Кочеткова

+380957600130 zakupki_kultura@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ПОДІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37393721
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Борисоглібська, будинок 14
Контактна особа: Ганна Кочеткова
+380957600130
zakupki_kultura@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2022 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2022 12:16
Очікувана вартість: 407 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 035,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон) по об’єкту: Центральна районна бібліотека імені Івана Франка за адресою: м. Київ, вулиця Кирилівська 117 (пошкоджено внаслідок воєнних дій).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Кирилівська 117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт проводиться у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Виконавця проміжними платежами на підставі актів виконаних робіт. У випадку нестачі або ненадходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника, замовник, як бюджетна організація зобов’язується перерахувати кошти на рахунок Підрядника протягом 10 робочих днів з моменту надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2022 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2022 13:13
Додаток 4.doc
12 серпня 2022 13:13
Перелік змін 21-1.docx
10 серпня 2022 10:54
Додаток 6, проєкт договору.doc
10 серпня 2022 10:54
Додаток 2.doc
10 серпня 2022 10:54
Додаток 3.doc
10 серпня 2022 10:54
Додаток 5, дефектний акт.rtf
10 серпня 2022 10:54
Додаток 1.doc
10 серпня 2022 10:54
Оголошення ТД спрощена закупівля.doc
12 серпня 2022 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2022 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2022 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2022 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2022 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2022 13:13
Додаток 4.doc
10 серпня 2022 10:54
Додаток 4.doc
12 серпня 2022 13:13
Перелік змін 21-1.docx
10 серпня 2022 10:54
Додаток 6, проєкт договору.doc
10 серпня 2022 10:54
Додаток 2.doc
10 серпня 2022 10:54
Додаток 3.doc
10 серпня 2022 10:54
Додаток 5, дефектний акт.rtf
10 серпня 2022 10:54
Додаток 1.doc
10 серпня 2022 10:54
Оголошення ТД спрощена закупівля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

форма "цінова пропозиція"
Дата подання: 12 серпня 2022 11:20
Дата відповіді: 12 серпня 2022 13:18
Шановний Замовник, спрощена процедура закупівлі проводиться у відповідності до вимог ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", проте у додатку 4 до оголошення зазначено: "Вивчивши ДОКУМЕНТАЦІЮ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ, ми погоджуємось з усіма умовами ДОКУМЕНТАЦІЇ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ, в тому числі із проєктом договору про закупівлю, та подаємо свою пропозицію КОНКУРСНИХ торгів за нижче наведеною ціною. Ціна пропозиції КОНКУРСНИХ торгів..." Прохання привести у відповідність з вимогами законодавства даний додаток до ОГОЛОШЕННЯ, оскільки спрощена закупівля передбачає лише оголошення. Наступне, це вимога цього ж додатку "Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми беремо на себе зобов’язання надати усі документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам у паперовому вигляді протягом 3 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця електронних торгів та підписати договір про закупівлю із замовником не раніше ніж через 3 робочих дні та не пізніше 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця електронних торгів." Питання, а звідки взялися такі строки на укладання договору, якщо ст. 14 "Про публічні закупівлі" передбачає, що Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник! Дякую, що приділили увагу. Відповідні зміни внесені.
порушення ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 12 серпня 2022 14:20
Дата відповіді: 12 серпня 2022 14:42
Замовник, Вами було внесено зміни до оголошення проте не продовжено строк подання пропозицій, як передбачено у ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі": У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Відповідь: Шановний Учасник, строк прийому пропозицій подовжено до 24.08.2022 року.
Ліцензія АВК – 5
Дата подання: 15 серпня 2022 20:49
Відповідно до вимог оголошення вимагається Ліцензія Учасника торгів на використання програмного комплексу АВК – 5, чи має право Учасник надати Ліцензію на використання програмного комплексу АВК – 5 видану не на Учасника?
Відповідь відсутня
щодо сертифікатів ISO
Дата подання: 15 серпня 2022 20:53
Відповідно до вимог оголошення, Учасник має надати : - оригінал або копію сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», - оригінал або копію сертифікату на систему екологічного управління, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», - оригінал або копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці», - оригінал або копію сертифікату на систему енергетичного менеджменту, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система енергетичного менеджменту учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 "Системи енергетичного менеджменту" . Чи можна надати вищезазначені сертифікати видані на субпідрядника, що буде залучатися для виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-10-002344-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:40239718
Дата подання: 30 серпня 2022 00:10
неправомірне визначення переможця
Шановний Замовник, звертаємо увагу на те, що Вами проводиться спрощена процедура закупівлі!!! у відповідності до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно частини 7 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник ПРОТЯГОМ ОДНОГО РОБОЧОГО ДНЯ з дня їх оприлюднення ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Проте, Замовником було допущено порушення та не оприлюднено вчасно відповіді на отримані запитання. Протокол надання відповіді було оприлюднено з порушенням строків передбачених Законом, ймовірно з урахуванням консультацій наданих Уповноваженій особі Замовника.
Звертаємо увагу на частину другу статті 44 Закону «За придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, відповідно до вимог цього Закону, та укладення договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та ЗА ПОРУШЕННЯ ВИМОГ ЦЬОГО ЗАКОНУ службові (ПОСАДОВІ) особи, УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ЗАМОВНИКА та КЕРІВНИКИ ЗАМОВНИКІВ несуть відповідальність згідно із законами України.
Згідно вимог частини 11 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Частина 13 ПЕРЕДБАЧАЄ, що 13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
ПРОТЕ, Замовник відхилив пропозицію ТОВ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" на підставі п.2 ч.1 ст.31 Закону, що СТОСУЄТЬСЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ!!!
Частина 17 статті 14 Закону передбачає випадки, коли Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
3) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Шановний Замовник, зверніть увагу, ВІДМІНЯЄ, а не має право відмінити! Отже, у разі допущення порушень при проведенні спрощеної закупівлі – Замовник має відмінити спрощену процедуру закупівлі.

Щоб посадові особи замовників дотримувались закупівельного законодавства, державою встановлені штрафи та навіть передбачена кримінальна відповідальність за порушення у сфері публічних закупівель.
Адміністративна відповідальність у сфері публічних закупівель настає за порушення ст. 164-14 КУпАП та передбачає покарання у вигляді штрафів.
Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель настає за серйозніше правопорушення, і передбачена Кримінальним кодексом України (КК). В цьому випадку мова може йти не просто про штраф, а й про обмеження/позбавлення волі.
Відповідальність у сфері державних закупівель передбачена для УПОВНОВАЖЕНОЇ особи (далі — УО) та КЕРІВНИКА замовника.
Уповноважені особи несуть відповідальність за одними частинами статті 164-14 КУпАП, а керівники — за іншими. Тож до них застосовуються й різні штрафи.
Кримінальна відповідальність може поширюватися на всіх фізичних осіб, які були причетними до злочину, але зазвичай застосовується до керівника.
Найпоширенішими статтями КК для таких порушень є:
ст. 191 — «Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем».
ст. 366 — «Службове підроблення». У справі № 638/9279/16-к директор Департаменту ЖКГ, зловживаючи своїм службовим становищем, зобов'язався забезпечити перемогу певному учаснику в конкурсних торгах, підписав із ним договори та акти прийняття виконаних будівельних робіт, до яких були внесені завідомо неправдиві відомості. Крім того, було підписано платіжні доручення на перерахування бюджетних коштів та подано їх до органів Державної казначейської служби. У цій справі, директора визнали також винним за ст. 191 КК;
ст. 367 — «Службова недбалість». Так, у справі № 523/6680/20 директора Установи комунальної власності було визнано винним у вчиненні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК. Він дозволив оплату пального, придбаного за бюджетні кошти, за цінами, які значно перевищували початкові договірні ціни, а також ринкові ціни.
Замовник умисно відхиляє найнижчу пропозицію (різниця 53 122,82 грн.!).

ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" якого визнано переможцем торгів, не відповідає наступним вимогам Замовника встановленим у додатку 1 до оголошення, а саме:
п.22. Довідка у вигляді електронного документу із КЕП особи, яка уповноважена на підписання такої довідки або скан-копія паперової довідки або сканкопія нотаріально завіреної довідки про те, що службова (посадова) особа Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути видано Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) НЕРАНІШЕ ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ ОГОЛОШЕННЯ про торги. В порушення вимоги ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" надано ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" СТАНОМ на 13 ЛИПНЯ 2022 року. Пояснення не дуже підходить, оскільки проблем з отриманням витягу НЕМАЄ, проблема може бути з електронним підписом. Замовник міг це перевірити шляхом отримання відповідного витягу скориставшись своїм електронним підписом.
п.26. Копія фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
• балансу підприємства учасника;
• звіту про фінансові результати Учасника;
• звіту про рух грошових коштів (у разі наявності);
• декларація (для фізичних осіб).
У разі якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення.
Уповноваженій особі слід ознайомитись з визначенням фінансова звітність та звітний період.
Фінансова звітність (за ПСБО) включає в себе:
Баланс (Звіт про фінансовий стан)
Звіт про фінансові результати підприємства (звіт про сукупний дохід),/Звіт про прибутки та збитки (назва за МСФЗ)
Звіт про рух грошових коштів (за прямим або непрямим методом),
Звіт про власний капітал,/Звіт про зміни у власному капіталі (назва за МСФЗ)
Звітним періодом для складання фінансової звітності є КАЛЕНДАРНИЙ РІК. Баланс підприємства складається на кінець останнього дня звітного періоду. Проміжна (місячна, квартальна) звітність, яка охоплює певний період, складається наростаючим підсумком з початку звітного року. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Звітний період для складання фінансової звітності про виконання бюджетів визначається Бюджетним кодексом України. Перший звітний період новоствореного підприємства може бути не менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців. Звітним періодом підприємства, що ліквідується, в Україні є період з початку звітного року до дати прийняття рішення про ліквідацію.
Оскільки, ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" надано звітність за квартал, а не за рік, як вимагалось Замовником в оголошенні, то пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі!
п.31. Протокол випробування електроінструменту та електрообладнання. Крім того, Замовником встановлено вимогу «Всі довідки, повинні містити дату створювання документу та реєстраційний номер, бути на фірмовому бланку (у разі наявності) та актуальними на час проведення торгів».
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" надано звіт по випробуванню електроінструменту №82/1802 від 18.02.2022 року (зазначено на 1 сторінці), на другій сторінці зазначено: «Мета випробувань: Періодичні випробування ізоляції на електричну міцність 1 раз на 6 місяців згідно п. 1.20, ІІІ Розділ НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». Тому, вказана дата 18 серпня 2023 року мала викликати сумнів в Уповноваженої особи!
Випробування ізоляції електроінструменту на електричну міцність відповідно до вимог ПРАВИЛ з охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.
Періодичність випробування електроінструменту: не рідше як 1 раз на 6 місяців.
Детально можете, ще ознайомитись за посиланням https://ohrana-truda.kiev.ua/ua/vimogi-ohoroni-praczi-do-vikoristannya-elektroinstrumentu/

Додатково звертаємо увагу, що ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" , згідно даних https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=10988631&od=cb83a6f11bad1669e8ee84add9eca86400&pr=e-tender#express-universal-file - як Платник податків має податковий борг, мабуть саме тому Замовник вже вдруге оголошуючи торги не вимагав довідку про відсутність заборгованості з обов’язкових платежів.
Вважаємо, що Замовник діяв упереджено при визначенні переможця, що є підставою для звернення до органів ДАСУ, Київаудиту, правоохоронних органів тощо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2022 23:37
Шановний Учасник,
1. п.22. Довідка у вигляді електронного документу із КЕП особи, яка уповноважена на підписання такої довідки або скан-копія паперової довідки або сканкопія нотаріально завіреної довідки про те, що службова (посадова) особа Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути видано Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) НЕРАНІШЕ ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ ОГОЛОШЕННЯ про торги. В порушення вимоги ТОВ "ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС" надано ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" СТАНОМ на 13 ЛИПНЯ 2022 року. Пояснення не дуже підходить, оскільки проблем з отриманням витягу НЕМАЄ, проблема може бути з електронним підписом. Замовник міг це перевірити шляхом отримання відповідного витягу скориставшись своїм електронним підписом.

Відповідно Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників» зазначено:
«Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України або Учасник не може надати їх в період агресії російської федерації, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України».
ТОВ "ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС" надано файл «38. Лист-роз'яснення щодо довідки.pdf».
Враховуючи наведене, відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині.

2. п.26. Копія фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):

• балансу підприємства учасника;
• звіту про фінансові результати Учасника;
• звіту про рух грошових коштів (у разі наявності);
• декларація (для фізичних осіб).

У разі якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення. Уповноваженій особі слід ознайомитись з визначенням фінансова звітність та звітний період.

Фінансова звітність (за ПСБО) включає в себе:
Баланс (Звіт про фінансовий стан)
Звіт про фінансові результати підприємства (звіт про сукупний дохід),/Звіт про прибутки та збитки (назва за МСФЗ)
Звіт про рух грошових коштів (за прямим або непрямим методом),
Звіт про власний капітал,/Звіт про зміни у власному капіталі (назва за МСФЗ)
Звітним періодом для складання фінансової звітності є КАЛЕНДАРНИЙ РІК.
Баланс підприємства складається на кінець останнього дня звітного періоду. Проміжна (місячна, квартальна) звітність, яка охоплює певний період, складається наростаючим підсумком з початку звітного року. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Звітний період для складання фінансової звітності про виконання бюджетів визначається Бюджетним кодексом України. Перший звітний період новоствореного підприємства може бути не менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців. Звітним періодом підприємства, що ліквідується, в Україні є період з початку звітного року до дати прийняття рішення про ліквідацію.

На підтвердження наявності фінансової спроможності, у відповідності до вимог Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників», ТОВ "ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС" надано файл «26. Копія балансу та звіту.pdf», що містить копії фінансової звітності (Баланс та Звіт про фінансові результати малого підприємництва ) та копію квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді.
Для суб'єктів малого підприємництва і представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності національними положеннями (стандартами) встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати.
Відповідно до ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» суб’єкти малого підприємства мають подавати проміжну фінансову звітність за результатами І кварталу, І півріччя, 9 місяців.
Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди, наприклад, звітний рік на підприємстві може тривати з 1 квітня по 31 березня, або підприємство може складати проміжну фінансову звітність щомісячно.
Враховуючи дату закінчення прийому пропозицій 24.08.2022 00:00, звітним періодом є І квартал 2022р.
Окрім того, відповідно Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників», документація не містить вимоги щодо подання копії фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики за звітний період 2021 року.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині.


3. п.31.Протокол випробування електроінструменту та електрообладнання. Крім того, Замовником встановлено вимогу «Всі довідки, повинні містити дату створювання документу та реєстраційний номер, бути на фірмовому бланку (у разі наявності) та актуальними на час проведення торгів».
ТОВ "ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС" надано звіт по випробуванню електроінструменту №82/1802 від 18.02.2022 року (зазначено на 1 сторінці), на другій сторінці зазначено: «Мета випробувань: Періодичні випробування ізоляції на електричну міцність 1 раз на 6 місяців згідно п. 1.20, ІІІ Розділ НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». Тому, вказана дата 18 серпня 2023 року мала викликати сумнів в Уповноваженої особи!
Випробування ізоляції електроінструменту на електричну міцність відповідно до вимог ПРАВИЛ з охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.
Періодичність випробування електроінструменту: не рідше як 1 раз на 6 місяців.

ТОВ "ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС" надано файл «31. Протокол випробування.pdf». Звіт по випробуванню електроінструменту №82/1802 від 18.02.2022 року є дійсний на дату подачі пропозиції та на весь строк виконання робіт за договором.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині.


Отже, пропозиція ТОВ "ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС" відповідає всім умовам, що визначені в тендерній документації, та вимогам до предмета закупівлі.

*У відповідь на повідомлення, що не відносяться до оскарження Протоколу щодо рішення уповноваженою особою №24, повідомляємо; «Пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна відповідати лише умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі».

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2022 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" 348 014,38
UAH з ПДВ
348 014,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" 401 137,20
UAH з ПДВ
401 137,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2022 21:48
Електронний підпис
23 серпня 2022 21:46
38-4 ДСТУ ISO 50001.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:46
38-2 ДСТУ ISO 14001.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:46
38-3 ДСТУ ISO 45001.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:46
38-1 ДСТУ ISO 9001.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:46
35 розрахунки.PDF.p7s
23 серпня 2022 21:46
34 розрахунок ЗП.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:46
32 гарант_лист 16.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:46
33 підтвердження ТЗ.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:46
27 лист_згода_договір.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:46
29 довідка з ДПС.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:46
26 проект договору.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:45
23 Довідка корупція.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:45
21 захист_довкілля.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:45
14 медичні книжки.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:45
15 охорона праці.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:45
11 довідка_корупція.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:45
13 повідомлення.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:44
10-1 щодо витягу з ЄДР.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:44
9 витяг ПДВ.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:44
7-1 опис до Статуту.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:44
7 Копія Статуту.PDF.p7s
23 серпня 2022 21:44
8 відомості з ЄДР.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:44
6-18 ПД - 771 488,96.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:44
6-16 ПД - 1 741 946,86.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:44
6-17 ПД - 233 293,49.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:44
6-15 Вікна акти.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:44
6-7 Відгук до 1080-2.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:44
6-9 Платіж №1080-2_468652,60.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:43
6-6 акт2 до 1080-2.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:43
6-4 ДУ 3 до 1080-2.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:43
6-5 ДУ 4 до 1080-2.PDF.p7s
23 серпня 2022 21:43
6-1 договір 1080-2.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:43
6-3 ДУ 2 до 1080-2.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:43
6-2 ДУ 1 до 1080-2.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:43
2-4 оплати склад 2021-2022.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:43
3-1 щодо дії ліцензії.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:43
3 ліцензія.PDF.p7s
23 серпня 2022 21:43
2-3 оплати офіс 2022.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:43
2-3 оплати офіс 2021.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:43
2-3 оплати офіс 2020.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:43
1 цінова_пропозиція.pdf.p7s
23 серпня 2022 21:43
2 довідка МТБ.pdf.p7s
23 серпня 2022 18:43
1 цінова_пропозиція.pdf
23 серпня 2022 18:43
3 ліцензія.PDF
23 серпня 2022 18:43
6-15 Вікна акти.pdf
23 серпня 2022 18:43
3-1 щодо дії ліцензії.pdf
23 серпня 2022 18:43
38-2 ДСТУ ISO 14001.pdf
23 серпня 2022 18:43
10-1 щодо витягу з ЄДР.pdf
23 серпня 2022 18:43
38-1 ДСТУ ISO 9001.pdf
23 серпня 2022 18:43
6-9 Платіж №1080-2_468652,60.pdf
23 серпня 2022 18:43
6-14 лист відгук Мінюст.pdf
23 серпня 2022 18:43
38-3 ДСТУ ISO 45001.pdf
23 серпня 2022 18:43
6-11 Додаткова угода № 1.pdf
23 серпня 2022 18:43
28 інформ.про учасника.pdf
23 серпня 2022 18:43
2-3 оплати офіс 2022.pdf
23 серпня 2022 18:43
розрахунки.rar
23 серпня 2022 18:43
6-1 договір 1080-2.pdf
23 серпня 2022 18:43
6-12 Додаткова угода № 2.pdf
23 серпня 2022 18:43
29 довідка з ДПС.pdf
23 серпня 2022 18:43
2-3 оплати офіс 2020.pdf
23 серпня 2022 18:43
витяг мвс.rar
23 серпня 2022 18:43
34 розрахунок ЗП.pdf
23 серпня 2022 18:43
7 Копія Статуту.PDF
23 серпня 2022 18:43
13 повідомлення.pdf
23 серпня 2022 18:43
23 Довідка корупція.pdf
23 серпня 2022 18:43
6-13 Додаткова угода № 3.pdf
23 серпня 2022 18:43
19-2 КБМК_ПЕІ_серпень_v1.pdf
23 серпня 2022 18:43
6-2 ДУ 1 до 1080-2.pdf
23 серпня 2022 18:43
7-1 опис до Статуту.pdf
23 серпня 2022 18:43
26 проект договору.pdf
23 серпня 2022 18:43
14 медичні книжки.pdf
23 серпня 2022 18:43
2-4 оплати склад 2021-2022.pdf
23 серпня 2022 18:43
9 витяг ПДВ.pdf
23 серпня 2022 18:43
30 довідка_працівники.pdf
23 серпня 2022 18:43
6-6 акт2 до 1080-2.pdf
23 серпня 2022 18:43
35 розрахунки.PDF
23 серпня 2022 18:43
6-7 Відгук до 1080-2.pdf
23 серпня 2022 18:43
15 охорона праці.pdf
23 серпня 2022 18:43
8 відомості з ЄДР.pdf
23 серпня 2022 18:43
6-4 ДУ 3 до 1080-2.pdf
23 серпня 2022 18:43
11 довідка_корупція.pdf
23 серпня 2022 18:43
6-5 ДУ 4 до 1080-2.PDF
23 серпня 2022 18:43
21 захист_довкілля.pdf
23 серпня 2022 18:43
32 гарант_лист 16.pdf
23 серпня 2022 18:43
6-18 ПД - 771 488,96.pdf
23 серпня 2022 18:43
Довідка 12.08.2022.zip
23 серпня 2022 18:43
38-4 ДСТУ ISO 50001.pdf
23 серпня 2022 18:43
33 підтвердження ТЗ.pdf
23 серпня 2022 18:43
27 лист_згода_договір.pdf
23 серпня 2022 18:43
6-17 ПД - 233 293,49.pdf
23 серпня 2022 18:43
2 довідка МТБ.pdf
23 серпня 2022 18:43
6-3 ДУ 2 до 1080-2.pdf
23 серпня 2022 18:43
6-16 ПД - 1 741 946,86.pdf
23 серпня 2022 18:43
2-3 оплати офіс 2021.pdf

Публічні документи

23 серпня 2022 13:20
Електронний підпис
23 серпня 2022 12:56
7.1. Рішення.PDF
23 серпня 2022 12:56
7. Статут.PDF
23 серпня 2022 12:56
3.1. Основна інформація.PDF
23 серпня 2022 12:56
33. Акт огляду.pdf
23 серпня 2022 12:56
9. Витяг ПДВ.PDF
23 серпня 2022 12:56
22. Довідки.rar
23 серпня 2022 12:56
5. Ліцензія АВК.pdf
23 серпня 2022 12:56
8.1. Витяг ЄДРПОУ.pdf
23 серпня 2022 12:56
10. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
23 серпня 2022 12:56
7.2. Опис.PDF
23 серпня 2022 12:56
8. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
23 серпня 2022 12:56
32. Сертифікація ISO.PDF
23 серпня 2022 12:56
29. Проєкт договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"
#40239718
Відхилено 348 014,38
UAH з ПДВ
29 серпня 2022 10:50
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
#36107594
Переможець 401 137,20
UAH з ПДВ
29 серпня 2022 16:54

Документи

29 серпня 2022 10:50
Електронний підпис
29 серпня 2022 10:49
протокол 23.pdf

Документи

29 серпня 2022 16:54
Електронний підпис
29 серпня 2022 16:53
Протокол 24.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2022 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
#36107594
401 137,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2022 16:54
Електронний підпис
29 серпня 2022 16:53
Протокол 24.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2022 10:10
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2022 15:39
Додаткова угода № 3-1.pdf зміни до договору
07 листопада 2022 15:37
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2022 16:47
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
03 листопада 2022 16:45
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2022 12:46
Додаткова угода № 2.PDF зміни до договору
05 жовтня 2022 12:40
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2022 16:06
Додаткова угода № 2.PDF зміни до договору
04 жовтня 2022 16:04
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2022 15:29
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
04 жовтня 2022 15:27
Електронний підпис укладений
07 вересня 2022 12:49
Договір 4030-1.pdf укладений
07 вересня 2022 12:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 4030/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 4030/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. Додаткову угоду № 2 викладену 04.10.2022 в 15:57 вважати недійною (технічна помилка в даті Додаткової угоди № 2)
Номер договору про закупівлю: 4030/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника/
Номер договору про закупівлю: 4030/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 4030/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 377 952,00
UAH (в тому числі ПДВ 62 992,00 UAH)