Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мотокоса бензинова для обслуговування об’єктів благоустрою м. Черкаси (оплата видатків із благоустрою населених пунктів) Код ДК 021:2015 –16310000-1 Косарки
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2022-08-09-007861-a f7a96099c38648b6a8f399629bd16a37
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Яценко

+380957352553 vgutsalo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36701792
Місцезнаходження: 18005, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ІЛЬЇНА, будинок 330/5
Контактна особа: Марина Яценко
+380957352553
vgutsalo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2022 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 19 серпня 2022 12:22
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16310000-1: Косарки


Місцезнаходження замовника: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ІЛЬЇНА, будинок 330/5; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст. 2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до абз. 4 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону – спрощена закупівля; Інформація про мову, якою мають бути складені пропозиції учасників – відповідно до документації (оголошення); Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики - згідно оголошення
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Мотокоса бензинова STIHL FS 250 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ Надпільна, будинок 330/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 16310000-1 — Косарки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2022 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2022 14:53
ОГОЛОШЕННЯ1631 0000-1 Косарки нова редакція.docx
09 серпня 2022 15:33
ОГОЛОШЕННЯ1631 0000-1 Косарки.docx
10 серпня 2022 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2022 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2022 14:53
ОГОЛОШЕННЯ1631 0000-1 Косарки нова редакція.docx
09 серпня 2022 15:33
ОГОЛОШЕННЯ1631 0000-1 Косарки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 10 серпня 2022 22:24
Дата відповіді: 11 серпня 2022 10:25
У вас в ТД вказан професійний інструмент. Які аналоги ви розглядаєте ? Тільки професійного класу чи усі, які підходять за параметрами ?
Відповідь: Добрий день. Необхідний професійний аналогічний інструмент.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-09-007861-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЦЕНТР ІНСТРУМЕНТІВ", Код ЄДРПОУ:38842979
Дата подання: 22 серпня 2022 16:34
Детальний опис дискваліфікації
Прохання надати детальний опис дискваліфікації учасника ТОВ Центр Інструментів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2022 12:07
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне:
Учасника ТОВ "ЦЕНТР ІНСТРУМЕНТІВ" відхилено відповідно п.1 ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Згідно п. 5. оголошення Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31 грудня 2022 р. Термін початку поставки товарів є орієнтовним та визначатиметься відповідно до дати підписання договору за результатами торгів, про змогу поставки товарів у зазначений термін, учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист.
В складі пропозиції учасника відсутній гарантійний лист про змогу поставки товарів у зазначений термін.
Згідно п. 14.4. Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи ( копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт). Крім того, у складі пропозиції Учасник надає довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи учасника, та надається за підписом керівника Учасника.
Учасник в складі пропозиції надав паспорт не у відповідності до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII (наявні не всі сторінки паспорту відсутня обкладинка). В складі пропозиції учасника відсутня довідка про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Згідно п. 14.7. оголошення, ціною пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником, а також виконання зобов’язань за гарантійним строком, з чим учасник надає погодження у складі пропозиції.
Вищевказане погодження відсутнє в складі пропозиції учасника.
Згідно п.16 оголошення Учасник подає як частину своєї пропозиції документи, а саме:
-довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування.
В наданій учасником довідці з відомостями про учасника відсутня інформація про форму власності, організаційно-правову форму, статус учасника, а також ставка оподаткування.
Пунктом 8. Обставини непереборної сили Додатку 2. до оголошення, вимагалося надати у складі пропозиції лист-згоду з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень і запровадженого воєнного стану, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей (вказати яких саме), якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором).
Вищезазначений лист відсутній в складі пропозиції учасника.

З огляду на вищевикладене, вирішено відхилити пропозицію ТОВ "ЦЕНТР ІНСТРУМЕНТІВ" відповідно п.1 ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2022 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР ІНСТРУМЕНТІВ" 73 494,14
UAH з ПДВ
73 119,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП САМОЙЛЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ 74 720,00
UAH з ПДВ
73 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2022 18:19
Електронний підпис
18 серпня 2022 18:01
8.Протокол зборів.pdf
18 серпня 2022 18:01
Довiдка,_що_товар_новий.pdf
18 серпня 2022 18:01
Технiчна_специфiкацiя.pdf
18 серпня 2022 18:01
Ст.17.pdf
18 серпня 2022 18:01
ст.17._Лист-згода.pdf
18 серпня 2022 18:01
СТАТУТ.pdf
18 серпня 2022 18:01
Вiдомостi_учасника.pdf
18 серпня 2022 18:01
Захист_довкiлля.pdf

Публічні документи

17 серпня 2022 11:24
Електронний підпис
17 серпня 2022 11:24
установчі.pdf.p7s
17 серпня 2022 11:23
пропозиція.pdf.p7s
17 серпня 2022 11:23
проект договору.pdf.p7s
17 серпня 2022 11:23
паспорт.pdf.p7s
17 серпня 2022 11:22
пропозиція.pdf
17 серпня 2022 11:22
паспорт.pdf
17 серпня 2022 11:22
проект договору.pdf
17 серпня 2022 11:22
д1 мотокоса бензинова.pdf
17 серпня 2022 11:22
установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТР ІНСТРУМЕНТІВ"

ФОП САМОЙЛЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЦЕНТР ІНСТРУМЕНТІВ"
#38842979
Відхилено 73 119,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 16:14
ФОП САМОЙЛЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2889306794
Переможець 73 400,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 16:14

Документи

22 серпня 2022 16:14
Електронний підпис

Документи

22 серпня 2022 16:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2022 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП САМОЙЛЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2889306794
73 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2022 16:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 12:56
Електронний підпис укладений
05 вересня 2022 17:01
1631.pdf укладений
05 вересня 2022 16:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 73 399,98
UAH