Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа вівсяна,крупа гречана, пшоно, крупа манна, крупа перлова, крупа ячна, рис, борошно пшеничне 1 гатунку)»
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2022-08-09-006146-a 517a80dd3cd943cda914337c15c255ad
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Марук

+380472544493 maruk1990@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02005585
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Менделєєва, буд.3
Контактна особа: Олена Марук
+380472544493
maruk1990@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2022 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2022 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2022 11:00
Початок аукціону: 22 серпня 2022 13:41
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Закупівля у воєнний час проводяться відповідно до Постанови №169 зі змінами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограм
крупа вівсяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613100-9 — Вівсяна крупа
800 кілограм
крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
300 кілограм
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
500 кілограм
крупа манна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
600 кілограм
крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
800 кілограм
крупа ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
2000 кілограм
рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 15614000-5 — Рис оброблений
700 кілограм
Борошно пшеничне І гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 15612100-2 — Борошно пшеничне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2022 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2022 14:23
Оголошення крупи 09.08.2022р .doc
09 серпня 2022 14:23
Договір крупи .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-09-006146-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Циблієв В.Я., Код ЄДРПОУ:2412913818
Дата подання: 29 серпня 2022 17:29
вимога про скасування незаконного рішення щод діскфаліфікаціїї переможця закупівлі
29 серпня 2022 року стало відомо, що рішенням уповноваженої особи Герман Анни Вікторівни від 29.08.2022 р, було вирішено відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі - Фізичну особу - підприємця Циблієва В’ячеслава Яковича ( ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-09-006146-a ). Причина відхилення пропозиції : пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі , а саме :
Не надано лист-згода на обробку персональних даних, згідно умов Оголошення ( надана згода на обробку персональних даних виключно тендерному комітету замовника, що не відповідає умовам закупівлі так як закупівля проводиться Уповноваженою особою замовника);

На підтвердження цієї умові, у складі пропозиції були наданій файл « Лист-згода на обробку персональних даних учасника ( Згода на збір та доступ до персональних даних ) В цьому документі зазначено , що Фізична особа - підприємець Циблієв В’ячеслав Якович « дає свою згоду на ознайомлення з моїми персональними даними виключно членами тендерного комітету замовника та осіб, які мають право приймати участь у засіданнях комітету з правом дорадчого голосу » .
Із зазначеного вбачаємо, що Фізична особа - підприємець Циблієв В’ячеслав Якович надав свою згоду на обробку персональних даних не тільки виключно тендерному комітету замовника та також і особам, які мають право приймати участь у засіданнях комітету з правом дорадчого голосу ( у т.ч і Уповноваженої особі ).
Також було вирішено відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі - Фізичної особі - підприємця Циблієва В’ячеслава Яковича з причини не виконання умов підп.7 п.5 Оголошення – наданий на підтвердження наявністю транспорту згідно його умов ,діє до 27.12.2022 , в свою чергу Умовами Оголошення передбачено поставку товару до 30.12.2022.
Вимоги підп.7 п.5 Оголошення, а саме :
« Доставка товару повинна проводитися спеціалізованим власним, орендованим автотранспортом або автотранспортом, який винаймається учасником у інший спосіб згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів. Наявність автотранспорту підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів, договором найму (оренди), договором на транспортні послуги (послуги перевезення вантажу). Транспортні засоби, якими перевозиться товар повинні бути чисті та продезінфіковані»,
повністю підтверджуються документами наданими учасником спрощеної закупівлі:
у складі пропозиції були надані документі, які підтверджують наявність автотранспорту - свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, а також дійсний на момент проведення спрощеної закупівлі договір найму цього транспортного засобу ( № 002 від 28.12.2022 р )
дійсний на строк 12 місяців , тобто до кінця грудня 2022 року ( до 30.12.2022 року)
Також , звертаю вашу увагу на те що у підп.7 п.5 Оголошення не вимагається те, щоби договір найму транспортного засобу був дійсний до якось-то дати.

Цієї всі документі повністю підтверджують відповідність моєї тендерної пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Також, згідно п.2.3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано ,що критерієм оцінки : є ціна 100%.
Тендерна пропозиція Фізичної особі-підприємця Циблієва В’ячеслава Яковича, як щоб вона була акцентована, а не була незаконно відхилена , зберегла нашої Державі народні кошти . що у умовах ведення тяжкої боротьбі за незалежність. було б правильним та законим рішенням, а не проявленням корупційних дій.
Таким чином, Фізична особа - підприємець Циблієв В’ячеслав Якович вважає, що ЇЇ пропозиція була неправомірно відхилена Замовником із порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28 лютого 2022 року (зі змінами).
Враховуючи вищенаведене, Фізична особа - підприємець Циблієв В’ячеслав Якович звертається до Замовника з вимогою усунути виявлене порушення, діяти у межах чинного законодавства та скасувати своє рішення щодо відхилення пропозиції Фізичної особі - підприємця Циблієва В’ячеслава Яковича .Відповідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставах, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією
У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право звернутися до відповідних контролюючих органів з метою захисту своїх інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2022 15:35
ВІДПОВІДЬ
Уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу UA-2022-08-05-001281-a.a1 щодо не правомірності визнання переможцем закупівлі «ДК 021:2015: 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа вівсяна,крупа гречана, пшоно, крупа манна, крупа перлова, крупа ячна, рис, борошно пшеничне 1 гатунку)» UA-2022-08-09-006146-a.
За результатами розгляду повідомляємо про наступне.
1) щодо припинення договору про закупівлю товарів за державні кошти, № 59 від 16.02.2022 року, укладеного між комунальним закладом «Черкаський геріатричний пансіонат Черкаської обласної ради» та ФОП Трушкевич О.Ю.: згідно підп.13 п.5 Оголошення кожен учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом останніх двох років, з іншими Замовниками, він не мав договір на постачання продуктів харчування медичним закладам, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або недодержання графіку поставки товарів, або з інших порушень, які змусили Замовників припинити з Учасником договірні відносини. Згідно додаткової угоди № 2 від 23.03.2022 до зазначеного договору, розміщеної в систем електронних закупівель «Prozorro» (оголошення закупівлі UA-2022-01-05-002522-c), договір було припинено за взаємною згодою сторін у зв’язку з настанням форс-мажорних обставин;
2) щодо невідповідності згоди на обробку персональних даних: згода надана не згідно встановленого в оголошенні зразку і надана тендерному комітетові який припинив свою діяльність з 01.02.2022 року
Таким чином, вході розгляду факти викладені у вимозі не знайшли свого підтвердження.
Номер вимоги: UA-2022-08-09-006146-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Циблієв В.Я., Код ЄДРПОУ:2412913818
Дата подання: 30 серпня 2022 13:19
щодо неправомірних дій уповноваженої особі
22 серпня 2022 року відбувся аукціон щодо предмету закупівлі : ДК 021:2015: 15610000-7-Продукція борошномельно-круп’яної промисловості ( UA-2022-08-09-006146-a), за результатом якого 29 серпня 2022 року стало відомо, що рішенням уповноважено особі від 29.08.2022р, було визнано переможцем – Фізичну особу-підприємця Трушкевич О.Ю. ЄДРПОУ/ДРФО 2504901737 ,та встановлено повну відповідність цього учасника кваліфікаційним критеріям та повідомлено про намір укласти договір про закупівлю товарів.
Разом з тим , документи тендерної пропозиції Фізичної особі-підприємець Трушкевич Н.А подані для участі у даний процедурі закупівлі, не відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 15610000-7-Продукція борошномельно-круп’яної промисловості ( UA-2022-08-09-006146-a), , з огляду на наступне:
Згідно 5.13 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник закупівлі повинен надати гарантійний лист про те, що протягом останніх двох років, з іншими Замовниками, він не мав договір на постачання продуктів харчування медичним закладам, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або недодержання графіку поставки товарів, або з інших порушень, які змусили Замовників припинити з Учасником договірні відносини.
Така довідка Учасником закупівлі Фізичною особою-підприємцем Трушкевич О.Ю у складі тендерної пропозиції була надана але згідно з даних, отриманих з ЦБД PROZZORO відомо , що
він мав договорі на постачання продуктів харчування медичним закладам а саме КЗ « Черкаський геріатричний пансіонат » ЧОР ЄДРПОУ/ДРФО 02770202 за № 59 від 16.02.2022 р, якій був розірваний з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань.
Також Учасником закупівлі Фізичною особою-підприємцем Трушкевич О.Ю не надано лист-згоду на обробку персональних даних, згідно умов Оголошення ( надана згода на обробку персональних даних виключно посадовим особам замовника, які мають право примати участь у засіданнях з правом дорадчого голосу), що не відповідає умовам закупівлі та як закупівля проводиться Уповноваженою особою.
Звертаю вашу увагу на те , що з цій самий причині була відхилена пропозиція фізичної особі – підприємця Циблієва В.Я., якій приймав участь в цьому тендері на закупівлю ДК 021:2015: 15610000-7-Продукція борошномельно-круп’яної промисловості ( UA-2022-08-10-006146-a ) які проводила ваша Установа.
Таким чином тендерна пропозиція Учасника Фізичної особі-підприємеця Трушкевич О.Ю. не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.

Вимагаю ;

1.Розглянути вимогу про усунення порушення, зазначених в тексті цієї вимоги;
2.Скасувати рішення уповноваженої особі від 29.08.2022 р.
3.Відхилити тендерну пропозицію Учасника Фізичної особі-підприємця Трушкевич О.Ю, така що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2022 15:37
Уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу щодо не правомірності визнання переможцем закупівлі «ДК 021:2015: 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа вівсяна,крупа гречана, пшоно, крупа манна, крупа перлова, крупа ячна, рис, борошно пшеничне 1 гатунку)» UA-2022-08-09-006146-a.
За результатами розгляду повідомляємо про наступне.
1) щодо припинення договору про закупівлю товарів за державні кошти, № 59 від 16.02.2022 року, укладеного між комунальним закладом «Черкаський геріатричний пансіонат Черкаської обласної ради» та ФОП Трушкевич О.Ю.: згідно підп.13 п.5 Оголошення кожен учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом останніх двох років, з іншими Замовниками, він не мав договір на постачання продуктів харчування медичним закладам, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або недодержання графіку поставки товарів, або з інших порушень, які змусили Замовників припинити з Учасником договірні відносини. Згідно додаткової угоди № 2 від 23.03.2022 до зазначеного договору, розміщеної в систем електронних закупівель «Prozorro» (оголошення закупівлі UA-2022-01-05-002522-c), договір було припинено за взаємною згодою сторін у зв’язку з настанням форс-мажорних обставин;
2) щодо невідповідності згоди на обробку персональних даних: згода надана не згідно встановленого в оголошенні зразку і надана тендерному комітетові який припинив свою діяльність з 01.02.2022 року
Таким чином, вході розгляду факти викладені у вимозі не знайшли свого підтвердження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Циблієв В.Я. 248 005,00
UAH з ПДВ
240 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Трушкевич Олег Юрійович" 248 006,00
UAH з ПДВ
240 046,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОСНОВА" 251 148,00
UAH з ПДВ
240 048,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" 260 820,00
UAH з ПДВ
260 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2022 08:52
Електронний підпис
30 серпня 2022 08:52
Щодо ліцензування.pdf
30 серпня 2022 08:51
Право підпису.pdf
18 серпня 2022 16:50
Електронний підпис
18 серпня 2022 16:38
Електронний підпис
15 серпня 2022 15:09
Електронний підпис

Публічні документи

19 серпня 2022 10:02
Електронний підпис
19 серпня 2022 09:32
Statut_Torgosnova.pdf
19 серпня 2022 09:32
перс дані водій.pdf
19 серпня 2022 09:32
пропозиція.pdf
19 серпня 2022 09:32
дог оренда, водій.pdf
19 серпня 2022 09:32
документи крупи.pdf
19 серпня 2022 09:32
ДП 2.pdf
19 серпня 2022 09:32
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 серпня 2022 09:32
Витяг з ЄДР 18.07.2022.pdf
19 серпня 2022 09:32
технічні вимоги.pdf
19 серпня 2022 09:32
пер сдані Р.О..pdf
19 серпня 2022 09:32
посвідчення водія.pdf
19 серпня 2022 09:32
Сертифікати крупи.pdf
19 серпня 2022 09:32
ДП 1.pdf

Публічні документи

19 серпня 2022 10:05
Електронний підпис
19 серпня 2022 10:04
6. Лист-згода Проект..pdf
19 серпня 2022 10:04
12. Договір2.pdf
19 серпня 2022 10:04
12. Дог № 95.pdf
19 серпня 2022 10:04
1. Витяг з ЄДР.pdf
19 серпня 2022 10:04
8. Довідка Пошта..pdf
19 серпня 2022 10:04
11.Декларація крупи.pdf
19 серпня 2022 10:04
12. Договір.pdf
19 серпня 2022 10:04
16. Пропозиція..pdf
19 серпня 2022 10:04
5. Лист-згода ПД..pdf
19 серпня 2022 10:04
2. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Циблієв В.Я.

ФОП "Трушкевич Олег Юрійович"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОСНОВА"

ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Циблієв В.Я.
#2412913818
Відхилено 240 040,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2022 16:49
ФОП "Трушкевич Олег Юрійович"
#2504901737
Переможець 240 046,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2022 16:56

Документи

29 серпня 2022 16:49
Електронний підпис

Документи

29 серпня 2022 16:56
Електронний підпис
29 серпня 2022 16:55
протокол Крупи.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2022 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Трушкевич Олег Юрійович"
#2504901737
240 046,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2022 16:56
Електронний підпис
29 серпня 2022 16:55
протокол Крупи.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 червня 2023 11:27
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2023 09:51
Додаткова угода №2 -20% дог. №6146.pdf зміни до договору
06 січня 2023 09:48
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 10:31
20 % до договору№6146.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 10:30
Електронний підпис укладений
05 вересня 2022 09:43
Електронний підпис укладений
05 вересня 2022 09:43
Договір №6146 .pdf укладений
02 вересня 2022 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі.
Номер договору про закупівлю: 6146
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підп.8 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами діючого договору, а також з урахуванням положень додаткової угоди № 1 від 30.12.2022р. до Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 6146
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2022 — 01 червня 2023
Сума оплати за договором: 288 007,00
UAH