Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
197 310,00 UAH
UA-2022-08-09-004775-a ● cbaca3e533554b398996ed68b5c5b60b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ" |
Код ЄДРПОУ: | 08751177 |
Вебсайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, 1 |
Контактна особа: |
Леся Барановська +380966881605 baranovskalesja@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2022 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 197 310,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 973,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Відповідно до Постанови КМУ №169 від 28 лютого 2022 року «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами та доповненнями.
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
1.1. Найменування: Національна академія внутрішніх справ
1.2. Код за ЄДРПОУ: 08751177
1.3. Місцезнаходження: 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Утилізація сміття та поводження зі сміттям (код ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям)
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 4.
4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
4.1. кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: 907 послуг. Детальніше зазначено в Додатку № 4 до цього оголошення.
4.2. місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
м. Київ, вул. Карбишева,3 – 7 контейнерів по 15 м. куб.
м. Київ, вул. Колекторна, 4 – 900 євроконтейнерів по 1,1 м. куб.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022 р.
6. Умови оплати: Оплата за фактично надані Послуги здійснюється Замовником до 15 числа місяця наступного за звітним, на підставі підписаного Сторонами Акту наданих послуг, з урахуванням реального надходження коштів (фінансування видатків) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника.
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 197 310,00 грн з ПДВ
8. Основні умови договору:
8.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом та умовами Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
9. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): до 15.08.2022 року
10. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю): до 17.08.2022 року
11. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною.
12. Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
13. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
14. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі
15. Джерело фінансування: Державний бюджет України
16. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Барановської Лесі Василівни – уповноважена особа; тел./факс +38(044)2454247; e-mail: baranovskalesja@ukr.net
Розгорнути
Згорнути
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
1.1. Найменування: Національна академія внутрішніх справ
1.2. Код за ЄДРПОУ: 08751177
1.3. Місцезнаходження: 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Утилізація сміття та поводження зі сміттям (код ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям)
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 4.
4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
4.1. кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: 907 послуг. Детальніше зазначено в Додатку № 4 до цього оголошення.
4.2. місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
м. Київ, вул. Карбишева,3 – 7 контейнерів по 15 м. куб.
м. Київ, вул. Колекторна, 4 – 900 євроконтейнерів по 1,1 м. куб.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022 р.
6. Умови оплати: Оплата за фактично надані Послуги здійснюється Замовником до 15 числа місяця наступного за звітним, на підставі підписаного Сторонами Акту наданих послуг, з урахуванням реального надходження коштів (фінансування видатків) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника.
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 197 310,00 грн з ПДВ
8. Основні умови договору:
8.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом та умовами Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
9. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): до 15.08.2022 року
10. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю): до 17.08.2022 року
11. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною.
12. Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
13. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
14. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі
15. Джерело фінансування: Державний бюджет України
16. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Барановської Лесі Василівни – уповноважена особа; тел./факс +38(044)2454247; e-mail: baranovskalesja@ukr.net
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 послуга
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (м. Київ, вул. Карбишева,3 – 7 контейнерів по 15 м.куб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02183, Україна, м. Київ, м. Київ, Карбишева, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
900 послуга
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (м. Київ, вул. Колекторна, 4 – 900 євроконтейнерів по 1,1 м.куб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02121, Україна, м. Київ, м. Київ, Колекторна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за фактично надані Послуги здійснюється Замовником до 15 числа місяця наступного за звітним, на підставі підписаного Сторонами Акту наданих послуг, з урахуванням реального надходження коштів (фінансування видатків) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2022 13:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2022 13:05 |
Оголошення_вивезення сміття_2022.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАР ЕКО" #36173955 |
Переможець |
195 229,80
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2022 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2023 18:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2022 16:51
|
Д.У 1 до Договору №В-368 від 06.09.2022 р..PDF | зміни до договору |
25 жовтня 2022 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2022 14:21
|
В-368 від 06.09.2022.PDF | укладений |
06 вересня 2022 14:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | В-368 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до Договору № В-368 від 06.09.2022р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |