Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструкція Паланського ліцею Паланської сільської ради"
Очікувана вартість
1 750 000,00 UAH
UA-2022-08-09-004609-a 6986f4c96e794e469cfb27991d865432
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Сарніцька

+380962352319 buh.potg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43369291
Місцезнаходження: 20340, Україна , Черкаська обл., Уманський р-н, с. Паланка, вул. Грушевського, буд. 11
Контактна особа: Наталія Сарніцька
+380962352319
buh.potg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2022 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2022 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2022 01:00
Початок аукціону: 19 серпня 2022 14:04
Очікувана вартість: 1 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (із змінами від 24.06.2022р.): Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому цього підпункту) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструкція Паланського ліцею Паланської сільської ради Уманського району Черкаської області по вул. Грушевського, 5, с. Паланка, Уманський район, Черкаська область, пошкодженого внаслідок військових дій, спричинених збройною агресією Російської Федерації"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2022 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2022 12:51
Документація_СП__проєктування.docx
10 серпня 2022 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2022 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2022 12:51
Документація_СП__проєктування.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо термінів
Дата подання: 10 серпня 2022 09:21
Дата відповіді: 10 серпня 2022 12:50
Шановний Замовнику прохання пояснити або правильніше сказати відкоригувати вимогу в Додатку №1 до ТД, а саме "п.5. Термін розробки проекту становить до 23 серпня 2022 року." За такий короткий час, враховуючи кінцеву дату прийому пропозицій, можливо підписати лише договір з переможцем, але аж ніяк виготовити проектну документацію в дві стадії з проведенням повного комплексу вишукувальних робіт і завершити весь комплекс проектних робіт отриманням висновку експертизи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо:
- дана проектно-кошторисна документація виготовляється для участі у відборі проєктів, які фінансуватимуться в межах «Програми з відновлення України». Пропозиції про участь у відборі проєктів з додатковими матеріалами необхідно подати до 02.09.02022 р., надіславши їх офіційно через систему електронної взаємодії органів влади, тому маємо дуже обмежені терміни на виконання робіт;
- також звертаємо Вашу увагу на те, що процедура закупівлі проводиться згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 із змінами, тобто строк дії договору, укладеного в результаті проведення даної закупівлі обмежується строком дії воєнного стану, на теперішній час це 23.08.2022р. Продовження дії воєнного стану, підтвердженого Указом Президента, може автоматично пролонгувати дію Договору на строк, визначений відповідним Указом.
Щодо складу тендеерної проппозиції
Дата подання: 11 серпня 2022 15:06
Дата відповіді: 12 серпня 2022 15:13
Просимо уточнити чи потрібно в складі тендерної пропозиції надавати договіріну ціну складену відповідно до «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», що затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 28"? Чи є необбхідність заповнювати проект договору і додавати до складу тендерної документації чи можливо достатньо листа-згоди з проектом договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Згідно підпункту 13.2. пункту 13 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі , невід’ємною частиною даної документації є проєкт договору про закупівлю. Тобто для участі в закупівлі учасник має надати в своїй пропозиції заповнений та погоджений проєкт договору. Договірна ціна є невід’ємсною частиною договору про закупівлю. Цей документ надається при укладанні договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2022 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Златограф-Проект" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Діденко Леонід Михайлович 1 583 317,00
UAH з ПДВ
1 583 317,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2022 22:48
Електронний підпис
17 серпня 2022 22:48
Цінова пропозиція.pdf.p7s
17 серпня 2022 22:48
акт обстеження.jpg.p7s
17 серпня 2022 22:48
проект Договору.pdf.p7s
17 серпня 2022 21:24
Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2022 21:24
акт обстеження.jpg
17 серпня 2022 21:24
Опис документів копія.pdf
17 серпня 2022 21:24
проект Договору.pdf

Публічні документи

17 серпня 2022 16:36
Електронний підпис
17 серпня 2022 16:34
акт обстеження.pdf.p7s
17 серпня 2022 16:33
акт обстеження.pdf
17 серпня 2022 15:47
код ІПН.pdf.p7s
17 серпня 2022 15:47
додаток 1.pdf.p7s
17 серпня 2022 15:47
договір.pdf.p7s
17 серпня 2022 15:47
виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
17 серпня 2022 15:47
паспорт.pdf.p7s
17 серпня 2022 15:47
наказ на підпис.pdf.p7s
17 серпня 2022 15:47
довідка учасника.pdf.p7s
17 серпня 2022 15:47
виписка.pdf.p7s
17 серпня 2022 15:44
виписка.pdf
17 серпня 2022 15:44
довідка учасника.pdf
17 серпня 2022 15:44
наказ на підпис.pdf
17 серпня 2022 15:44
додаток 1.pdf
17 серпня 2022 15:44
паспорт.pdf
17 серпня 2022 15:44
код ІПН.pdf
17 серпня 2022 15:44
договір.pdf
17 серпня 2022 15:44
виписка з ЄДРПОУ.pdf
17 серпня 2022 15:44
квалифікац.сертифікат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Златограф-Проект"

ФОП Діденко Леонід Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Златограф-Проект"
#35373523
Переможець 1 200 000,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2022 14:46

Документи

26 серпня 2022 14:46
Електронний підпис
26 серпня 2022 14:44
Протокол перем.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2022 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Златограф-Проект"
#35373523
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 серпня 2022 14:46
Електронний підпис
26 серпня 2022 14:44
Протокол перем.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2023 08:23
ДУ 4.pdf зміни до договору
03 березня 2023 08:22
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2023 08:38
ДУ 3 Златограф.PDF зміни до договору
16 січня 2023 08:36
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 16:09
ДУ 2 Златограф.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 15:59
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 16:26
ДУ 1 дог 12.PDF зміни до договору
24 листопада 2022 16:23
Електронний підпис укладений
02 вересня 2022 11:27
Дог.12.PDF укладений
02 вересня 2022 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Розділу 12 Договору №12 від 12.08.2022 року - "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін".
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML