Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку (6 постів), 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Очікувана вартість
893 105,00 UAH
UA-2022-08-09-002790-a ● 0a726f082f55453592f124a27171a171
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний музей народної архітектури та побуту України |
Код ЄДРПОУ: | 03922125 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., вул.Лаврська,9, корп,19 |
Контактна особа: |
Торчук Мирослава Василівна 380445945819 s.lasyuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2022 11:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2022 13:47 |
Очікувана вартість: | 893 105,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 465,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку (6 постів), 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03026, Україна, м. Київ, вул.Академіка Тронька,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату на підставі частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України, за фактично надані послуги до 25 числа місяця наступного за календарним місяцем, в якому фактично надавалися послуги, в безготівковому порядку шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця на підставі оформленого Виконавцем рахунку та Акту наданих послуг | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2022 14:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2022 14:40 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
07 вересня 2022 14:27 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
07 вересня 2022 14:27 |
додаток 2 до тендерної музей.docx | |
07 вересня 2022 14:27 |
Тендерна документація Н А ТОРГИ.docx | |
07 вересня 2022 14:24 |
ДОДАТОК 1 до тендерної музей .docx |
07 вересня 2022 14:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 вересня 2022 14:40 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
||||||
07 вересня 2022 14:27 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
||||||
07 вересня 2022 14:27 |
додаток 2 до тендерної музей.docx
|
||||||
07 вересня 2022 14:27 |
Тендерна документація Н А ТОРГИ.docx
|
||||||
07 вересня 2022 14:24 |
ДОДАТОК 1 до тендерної музей .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо квадрокоптера
Дата подання: 09 серпня 2022 14:49
Дата відповіді: 11 серпня 2022 14:18
Доброго дня! Використання квадрокоптерів заборонено на період воєнного стану, Ви не боїтеся, що його зіб'є ПВО Київської області, а потім ще й до кримінальної відповідальності притянуть і Вас, і Виконавця? "На території Київської області забороняється використання повітряного простору цивільною авіацією (повітряним суднам, легкомоторним літальним апаратам, квадрокоптерам, дронам, іншим безпілотним літальним апаратам, повітряним безмотороним засобам пересування, планерам, дельтапланам, аеростатам, дирижаблям тощо). Зазначена заборона стосується й так званих агродронів, що використовуються у сільському господарстві", –
Київська обласна військова адміністрація (https://itc.ua/ua/novini/kiyivska-ova-nagadala-pro-zaboronu-vikoristovuvati-kvadrokopteri-bpla-ta-inshu-tsivilnu-aviatsiyu/)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, ми, як Замовник, для контролю важкодоступних місць території музею, вимагаємо у Учасника мати на балансі 1 квадрокоптер який буде задіяний при нагальній потребі.
В період запровадження режиму воєнного стану використання безпілотних літальних апаратів можливо за погодження місцевої військової адміністрації. Переможець сам несе відповідальність за отримання чи наявність такого дозволу. Окрім того, звертаємо увагу на те, що вказаний режим запроваджено до 23.08.2022 року.
В період запровадження режиму воєнного стану використання безпілотних літальних апаратів можливо за погодження місцевої військової адміністрації. Переможець сам несе відповідальність за отримання чи наявність такого дозволу. Окрім того, звертаємо увагу на те, що вказаний режим запроваджено до 23.08.2022 року.
Аналогічний
Дата подання: 09 серпня 2022 14:54
Дата відповіді: 11 серпня 2022 14:17
До даної вимоги: Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного), за 2020 - 2021 роки) за аналогічним предметом закупівлі, з підтверджуючими копіями. - мається на увазі підтверджуюча копія договору чи актів? Прошу уточнити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до п.3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Учасник має подати підтверджуючі копії виконання аналогічних договорів якими є: копія аналогічного договору (з усіма додатками зазначеними у договорі та з усіма актами здачі-приймання послуг) за 2020-2021 рік.
Щодо радіостанцій
Дата подання: 09 серпня 2022 15:00
Дата відповіді: 11 серпня 2022 14:16
До цього пункту: надати копії дозвільних документів, а саме: дозволів на використання, сертифікатів відповідності, видаткових накладних/договір купівлі-продажу, договорів моніторингу - учасники повинні надати всі вищеперелічені документи або на вибір?
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до п.4 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації « (надати копії дозвільних документів, а саме: дозволів на використання, сертифікатів відповідності, видаткових накладних/договір купівлі-продажу, договорів моніторингу)», конкретно вказано «надати копії», тобто всіх документів та перераховано яких саме.
Авто
Дата подання: 09 серпня 2022 15:02
Дата відповіді: 11 серпня 2022 14:15
Авто в учсаника мають бути власні чи можливе залучення на підставі оренди чи лізингу?
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до п.1 ст.1 Закону України «Про охоронну діяльність»
транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності;
транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності;
Кількість собак
Дата подання: 09 серпня 2022 15:03
Дата відповіді: 11 серпня 2022 14:15
У Вас зазначено: Для посилення охорони території Музею в нічний час мати в наявності службових собак (не менше 1 тварини). А потім: Надати завірені печаткою підприємства копії документів підтверджуючих кваліфікаційні вимоги до працівників та копії ветеринарних паспортів службових собак з поточними відмітками про щеплення. - то собак має бути 1 чи 2? Прошу уточнити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до п.8 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Для посилення охорони території Музею в нічний час мати в наявності службових собак (не менше 1 тварини)», потрібна 1 собака
Обсяг
Дата подання: 09 серпня 2022 15:05
Дата відповіді: 11 серпня 2022 14:14
З якого періоду планується надання послуг? На який термін учасникам складати калькуляцію?
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Строк надання послуг: з дати укладання договору до 31.12.2022 р.», відповідно і термін складання калькуляції з дати укладання Договору з Переможцем і до 31.12.2022 р.
Щодо власності автомобілів
Дата подання: 11 серпня 2022 15:34
Дата відповіді: 15 серпня 2022 23:44
Звертаємо увагу, що не варто плутати власність і право власності. Це різні юридичні поняття. Право власності - це право володіння, користування та розпорядження (тобто учасник за техпаспортом має бути власником), а власність - це право корисутвання і розпорядження, без прямого володіння і права вирішувтаи юридичну долю речі. Тобто учасник може орендувати транспорт, або оформити лізинг. Такої ж думки колегія АМКУ у скарзі до закупівлі - UA-2021-10-11-009234-b. Тому просимо внести зміни, в інакшому випадку ми будемо змушені оскаржувати документацію, а аналогічні рішення вже, як бачите, є.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до п.1 ст.1 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності;
Таким чином, аналізуючи норми законодавста, які регулюють сферу охоронної діяльності, транспорт реагування повинен бути у власності суб’єкта охоронної діяльності.
Таким чином, аналізуючи норми законодавста, які регулюють сферу охоронної діяльності, транспорт реагування повинен бути у власності суб’єкта охоронної діяльності.
Щодо строку дійсності довідок та сертифікатів
Дата подання: 12 серпня 2022 16:59
Дата відповіді: 15 серпня 2022 23:44
Доброго дня! В п.2 Додатку 1 до тендерної документації вказано, що Учасник надає:- копію штатного розпису на відповідний рік; - копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка із записом про прийняття на роботу;- необхідні документи на кожного із зазначених в довідці працівників, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: - копії документів на 6 працівників, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду;- копії документів на 6 працівників, що підтверджують відсутність в осіб обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків;- копії документів про присвоєння кваліфікації охоронник на 6 працівників 3 розряду;- копії документів на 6 працівників, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за кримінальне правопорушення, виданих не раніше 01.01.2022 року. З огляду на вище зазначене, просимо уточнити строк дії довідок та сертифікатів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, довідки та сертифікати мають бути дійсними на момент розкриття пропозиції. Термін дії сертифікату вказано в самому сертифікаті. Довідки щодо непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за кримінальне правопорушення, видані не раніше 01.01.2022 року
Фінансова звітність
Дата подання: 12 серпня 2022 17:01
Дата відповіді: 15 серпня 2022 23:43
В Додатку 1 до тендерної документації Ви вимагаєте підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі: баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності, баланс та звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід). Фінансовий звіт повинен бути сформований за попередній звітний період. Просимо роз’яснити, фінансова звітність має бути за 2021 рік чи за ІІ квартал 2022 року?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, фінансова звітність має бути за 2021 рік
Працівники
Дата подання: 14 серпня 2022 23:02
Дата відповіді: 15 серпня 2022 23:41
Питання до «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1: наявність якої кількості працівників Учасник має підтвердити у таблиці наведеного зразку?
Копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка із записом про прийняття на роботу) та документів що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності необхідно надавати тільки на тих працівників, які зазначаються у таблиці наведеного зразка про наявність працівників відповідної кваліфікації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у таблиці наведеного взірця слід підтвердити 6 працівників та на 6 працівників надати копії документів, документи зазначені п.2 додатку 1 до тендерної документації.
Технічні вимоги
Дата подання: 14 серпня 2022 23:03
Дата відповіді: 15 серпня 2022 23:42
У пункті 11 «Учасник повинен забезпечити» додатку 2 до тендерної документації Технічні вимоги до предмета закупівлі, зазначено, що Учасник має забезпечити спроможність виставлення після підписання договору мобільного поста охорони у вигляді модульного будиночка, причепу-дачі, будки охорони, тощо, обладнаного автономною системою подачі електроживлення.
Зазначений мобільний пост охорони у вигляді модульного будиночка, причепу-дачі, будки охорони має бути виключно у власності Учасника аукціону чи може бути орендований з наданням підтверджуючих документів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, в п.11 додатку 2 до тендерної документації вимагається підтвердження: «Надати копії договорів купівлі-продажу, видаткових накладних або інших документів, підтверджуючих право власності учасника переліченим майном (модульний будиночок, причеп-дача, будка охорони, тощо) та обладнання (дизельний/бензиновий/газовий електрогенератор або сонячні батареї», відповідно майно та обладнання зазначене в п.11 додатку 2 до тендерної документації повинно бути наявним на балансі підприємства на правах власності Учасника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-09-002790-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП Вікінг, Код ЄДРПОУ:30207208
Дата подання: 12 серпня 2022 17:02
Аналогічний досвід
Доброго дня! В Додатку 1до тендерної документації в п.3 зазначено, що Учасник повинен надати Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного), за 2020 - 2021 роки) за аналогічним предметом закупівлі, з підтверджуючими копіями. Зазначимо, що встановивши вимогу щодо укладення аналогічного договору протягом 2020-2021роки, Ви суттєво обмежуєте можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені раніше, або в 2022 році. Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням). Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру щодо виконання договорів саме за період 2020-2021 років. На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та дискримінаційною Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 серпня 2022 23:49
Шановний Учаснику, враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у пунктах 1-6 частини першої статті 5 Закону, зокрема таких як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не містить,
зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у пунктах 1-6 частини першої статті 5 Закону, зокрема таких як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не містить,
зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-08-09-002790-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:37757055
Дата подання: 19 серпня 2022 17:12
Дата подання: 19 серпня 2022 17:12
Дискримінаційні вимоги
Вимоги тендерної документації є такими, що порушують законні права Скаржника та охоронювані законом інтереси в участі у закупівлі, є дискримінаційними та обмежують конкуренцію по відношенню до потенційних учасників
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 серпня 2022 14:21
Рішення від 23.08.2022 № 5486.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2022 14:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.08.2022 № 5628.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2022 12:43
Рішення від 30.08.2022 № 5628.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2022 10:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скарга виконана
Дата виконання рішення замовником: 07 вересня 2022 14:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 вересня 2022 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА МІСТА КИЄВА" |
724 680,00
UAH з ПДВ
|
475 997,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Скорпіон |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
475 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Вікінг |
845 000,00
UAH з ПДВ
|
475 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАРОДНА ОХОРОНА" |
772 800,00
UAH з ПДВ
|
476 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "А1 ОХОРОНА" |
693 000,00
UAH з ПДВ
|
510 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АТЛАНТ" |
853 000,00
UAH з ПДВ
|
772 799,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Українсько-польське спільне підприємство "Макрохем - Україна" |
888 000,00
UAH з ПДВ
|
888 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІТАЛ ГАРАНТ" |
892 000,00
UAH з ПДВ
|
892 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА МІСТА КИЄВА" #35735789 |
Очікує рішення |
475 997,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2022 14:46
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 вересня 2022 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2022 15:08 |
Кінець періоду оскарження: | 26 вересня 2022 00:00 |
Дата скасування відміни: | 15 вересня 2022 15:08 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Cкорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
15 вересня 2022 15:08
|
Електронний підпис |
15 вересня 2022 15:06
|
Протокол 2.pdf |
14 вересня 2022 10:32
|
Протокол .pdf |
15 вересня 2022 15:08
|
Електронний підпис |
14 вересня 2022 10:34
|
Електронний підпис |
15 вересня 2022 15:06
|
Протокол 2.pdf |
14 вересня 2022 10:32
|
Протокол .pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2022-08-09-002790-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:37757055
Дата подання: 23 вересня 2022 15:07
Дата подання: 23 вересня 2022 15:07
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 вересня 2022 14:37
рішення від 27.09.2022 № 5983.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2022 14:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.10.2022 № 6154.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2022 11:27
рішення від 06.10.2022 № 6154.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2022 12:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокольне рішення (протокол) № 232
Уповноваженої особи Національного музею народної архітектури та побуту України
м. Київ 01.11.2022 року
Порядок денний:
1. Про скасування протокольного рішення № 168/2 Уповноваженої особи Національного музею народної архітектури та побуту України Торчук Мирослави Василівни.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
09 серпня 2022 уповноваженою особою Національного музею народної архітектури та побуту України було оприлюднено оголошення UА-2022-08-09-002790-а щодо закупівлі «Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку (6 постів), 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку».
Протокольним рішенням № 168/2 від 15.09.2022 Уповноваженої особи Національного музею народної архітектури та побуту України процедуру відкритих торгів було визнано такою, що не відбулася.
Рішенням Антимонопольного комітету України № 6154-р/пк-пз від 06.10.2022 було зобов’язано Національний музей народної архітектури та побуту України скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
ВИРІШИВ:
Скасувати протокольне рішення № 168/2 Уповноваженої особи Національного музею народної архітектури та побуту України Торчук Мирослави Василівни.
Уповноважена особа Національного музею народної архітектури та побуту України
підпис
Вячеслав КОСТЮК
(Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ УО)
Дата виконання рішення замовником: 01 листопада 2022 11:06
Виконано
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2022 12:24 |
Кінець періоду оскарження: | 12 листопада 2022 00:00 |
Дата відміни: | 12 листопада 2022 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Протокольне рішення (протокол) № 233 Уповноваженої особи Національного музею народної архітектури та побуту України м. Київ 01.11.2022 року Порядок денний: 1. Про прийняття рішення щодо відміни процедури відкритих торгів, згідно предмету закупівлі: «Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку (6 постів), 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку. 2. Оприлюднення через електронну систему закупівель інформації, на підставі п. 7 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі». Під час розгляду першого питання порядку денного: 24.01.2022 Міністерством культури та інформаційної політики України було затверджено кошторис на 2022 рік Національного музею народної архітектури та побуту України, де за КЕКВ 2240 «Оплата послуг» (крім комунальних) на послуги охорони доведено суму 6 790 300,00 грн. (Кошторис додається) У зв’язку з широкомасштабною військовою агресією Російської Федерації проти України та Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні», на підставі Постанови Кабінету міністрів України № 169 від 28.02.2022 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» 13.03.2022 Національним музеєм народної архітектури та побуту України було укладено договір з підприємством, яке надає послуги охорони на період дії воєнного стану в Україні, але не пізніше ніж до 31.12.2022 без проведення процедури закупівлі. Згідно Секвестру Державного бюджету України та довідки Міністерства фінансів України № 1170 від 07.04.2022 за КЕКВ 2240 «Оплата послуг» (крім комунальних) відбулось скорочення видатків на суму 679 000,00 грн. Національного музею народної архітектури та побуту України (довідка додається), а саме з послуг охорони, що призвело до зменшення постів охорони. 02.05.2022 за вих. № 46-Б Національним музеєм народної архітектури та побуту України було направлено лист Міністерству культури та інформаційної політики України щодо додаткової потреби на оплату послуг охорони. (Копія листа додається) 09 серпня 2022 на підставі очікуваних коштів, уповноваженою особою Музею було оприлюднено оголошення UА-2022-08-09-002790-а щодо закупівлі «Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку (6 постів), 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку». Проте додаткові кошти не були виділені. Відповідно до п. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відміняє тендер у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Також, згідно п. 7 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення. ВИРІШИВ: 1. Відмінити процедуру відкритих торгів, згідно предмету закупівлі «Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку (6 постів), 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку, з підстави, що передбачена п. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг. 2. На підставі п. 7 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття цього рішення відповідне повідомлення. Уповноважена особа Національного музею народної архітектури та побуту України підпис Вячеслав КОСТЮК (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ УО) |
Документи:
01 листопада 2022 12:23
|
Електронний підпис |
01 листопада 2022 12:22
|
Протокол.pdf |