Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля свіжа врожаю 2022 року
Очікувана вартість
721 500,00 UAH
UA-2022-08-09-002574-a ● 1eee4980226a42ac92b1fc9f18d186c8
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ АГРОПРОМИСЛОВОГО РОЗВИТКУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 00732619 |
Вебсайт: | http://apk.adm-pl.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. ВАЛЕНТИНА МІЩЕНКА, буд. 2 |
Контактна особа: |
Владислав Приймак +380532607606 apk-fin@adm-pl.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2022 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2022 15:15 |
Очікувана вартість: | 721 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 607,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 тонни
Картопля свіжа врожаю 2022 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Половка, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує Товар або партію Товару за цінами і по кількості згідно видаткових накладних на підставі належним чином оформлених рахунків та видаткових накладних Постачальника. Розрахунки здійснюються у безготівковому порядку платіжними дорученнями на розрахунковий рахунок Постачальника в термін до 90 календарних днів з моменту отримання кожної партії товару. Датою здійснення платежу вважається дата зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2022 10:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2022 10:57 |
Додаток_2_Пропозицiя_учасника.docx | |
09 серпня 2022 10:57 |
Оголошення_спрощеноi_закупiвлi.docx | |
09 серпня 2022 10:57 |
Додаток_1_Технiчнi_характеристики.docx | |
09 серпня 2022 10:57 |
Додаток_3_Проект_договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-09-002574-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Ткаченко Олександр Миколайович, Код ЄДРПОУ:2830204938
Дата подання: 26 серпня 2022 07:44
Неправомірне відхилення
Вимога
на рішення замовника
За результатом розгляду пропозицій по закупівлі Картопля свіжа врожаю 2022 року (UA-2022-08-09-002574-a) ПРОТОКОЛом № 21, щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту агропромислового розвитку Полтавської облдержадміністрації від 24.08.2022 року було відхилено пропозицію ФОП Ткаченко Олександр Миколайович, який з даним рішенням не погоджується, а саме:
- підпункт 2 пункт 1 протоколу 21 « Учасником для підтвердження інформації про виконання аналогічних договорів (відповідно до умов оголошення) не надано актів приймання-передачі та/або товарних накладних в повному обсязі по Договору поставки товарів №13 від 23.01.2020, укладеного з Державною установою «Територіальне медичне об’єднання МВС України по Полтавській області», при цьому п. 5.2 Договору поставки товарів №13 від 23.01.2020 визначено, що накладні є невід’ємною частиною цього договору. Крім того, скановані документи про виконання договору №13 від 23.01.2020 та Акт звірки взаєморозрахунків №2 від 13.08.2021 р. за контрастністю та чіткістю негативно впливають на їх розгляд, що суперечить вимогам пп. 14.3 оголошення про дану закупівлю» необхідно звернути увагу Замовника, що в оголошенні проведення спрощеної процедури закупівлі (експортовану до порталу Prozzoro 09.08.2022 року, підписану кваліфікаційним електронним підписом) у абзаці 6 пункті 14 ВІДСУТНЯ імперативна вимога наявність ПОВНОГО обсягу актів приймання-передач та/або товарних накладних і цей пункт визначений так: «Для підтвердження інформації про виконання Учасником аналогічного договору необхідно надати копії договору, разом із додатками і додатковими угодами, актів приймання-передачі та/або товарних накладних, документи, що підтверджують проведення розрахунків за договорами (акти звірки за договорами)». Також наявне активне посилання на – Єдиний урядовий портал використання публічних коштів, що оприлюднює та фіксується Замовником. Стосовно контрастності та чіткості Акта звірки взаєморозрахунків №2 від 13.08.2021 всі числові значення чітки та читабельні;
- підпункт 3 пункт 1 протоколу 21 « Учасником для підтвердження інформації про виконання аналогічних договорів (відповідно до умов оголошення) не надано актів приймання-передачі та/або товарних накладних в повному обсязі по Договору №186 від 17.09.2020, укладеному з КП «Полтавська обласна клінічна інфекційна лікарня Полтавської обласної ради»» необхідно звернути увагу Замовника, що пунктом 6.1 Ціна договору складає 27000,00 грн договору №186 від 17.09.2020 на що і надана накладна;
- підпункт 4 пункт 1 протоколу 21 «Наданий в пропозиції Учасника Договір №82п від 16.07.2020 не є аналогічним договором в розумінні оголошення по Закупівлі, оскільки він не є тотожним коду ДК 021:2015, за яким здійснюється ця закупівля. Крім того, Учасником по даному договору не надано актів приймання-передачі та/або товарних накладних в повному обсязі, що підтверджують його виконання» необхідно звернути увагу Замовника, що в оголошенні проведення спрощеної процедури закупівлі (експортовану до порталу Prozzoro 09.08.2022 року, підписану кваліфікаційним електронним підписом) у абзаці 6 пункті 14 ВІДСУТНЯ імперативна вимога наявність ПОВНОГО обсягу актів приймання-передач та/або товарних накладних і цей пункт визначений так: «Для підтвердження інформації про виконання Учасником аналогічного договору необхідно надати копії договору, разом із додатками і додатковими угодами, актів приймання-передачі та/або товарних накладних, документи, що підтверджують проведення розрахунків за договорами (акти звірки за договорами)», а також відсутня визначена кількість надання аналогічних договорів, тобто достатньо і одного;
- підпункт 4 пункт 1 протоколу 21 «Інформація в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору не містить інформації щодо предмета договору, як це визначено п. 14 оголошення» - керуючись вимогами наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства в Україні №710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок» пункту 2 : «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.», вся інформація стосовно предмету закупівлі читабельна та наявна.
Відповідно до вимог пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями): «закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; ) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням»
Одночасно ФОП Ткаченко Олександр Миколайович повідомляє, що у випадку негативного розгляду цієї вимоги вимушений буде скласти заяву до Державної аудиторської служби України та обласного відділення Прокуратури щодо притягнення уповноваженої особи до відповідальності за порушення процедури закупівлі або звернутися до суду.
Розгорнути
Згорнути
на рішення замовника
За результатом розгляду пропозицій по закупівлі Картопля свіжа врожаю 2022 року (UA-2022-08-09-002574-a) ПРОТОКОЛом № 21, щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту агропромислового розвитку Полтавської облдержадміністрації від 24.08.2022 року було відхилено пропозицію ФОП Ткаченко Олександр Миколайович, який з даним рішенням не погоджується, а саме:
- підпункт 2 пункт 1 протоколу 21 « Учасником для підтвердження інформації про виконання аналогічних договорів (відповідно до умов оголошення) не надано актів приймання-передачі та/або товарних накладних в повному обсязі по Договору поставки товарів №13 від 23.01.2020, укладеного з Державною установою «Територіальне медичне об’єднання МВС України по Полтавській області», при цьому п. 5.2 Договору поставки товарів №13 від 23.01.2020 визначено, що накладні є невід’ємною частиною цього договору. Крім того, скановані документи про виконання договору №13 від 23.01.2020 та Акт звірки взаєморозрахунків №2 від 13.08.2021 р. за контрастністю та чіткістю негативно впливають на їх розгляд, що суперечить вимогам пп. 14.3 оголошення про дану закупівлю» необхідно звернути увагу Замовника, що в оголошенні проведення спрощеної процедури закупівлі (експортовану до порталу Prozzoro 09.08.2022 року, підписану кваліфікаційним електронним підписом) у абзаці 6 пункті 14 ВІДСУТНЯ імперативна вимога наявність ПОВНОГО обсягу актів приймання-передач та/або товарних накладних і цей пункт визначений так: «Для підтвердження інформації про виконання Учасником аналогічного договору необхідно надати копії договору, разом із додатками і додатковими угодами, актів приймання-передачі та/або товарних накладних, документи, що підтверджують проведення розрахунків за договорами (акти звірки за договорами)». Також наявне активне посилання на – Єдиний урядовий портал використання публічних коштів, що оприлюднює та фіксується Замовником. Стосовно контрастності та чіткості Акта звірки взаєморозрахунків №2 від 13.08.2021 всі числові значення чітки та читабельні;
- підпункт 3 пункт 1 протоколу 21 « Учасником для підтвердження інформації про виконання аналогічних договорів (відповідно до умов оголошення) не надано актів приймання-передачі та/або товарних накладних в повному обсязі по Договору №186 від 17.09.2020, укладеному з КП «Полтавська обласна клінічна інфекційна лікарня Полтавської обласної ради»» необхідно звернути увагу Замовника, що пунктом 6.1 Ціна договору складає 27000,00 грн договору №186 від 17.09.2020 на що і надана накладна;
- підпункт 4 пункт 1 протоколу 21 «Наданий в пропозиції Учасника Договір №82п від 16.07.2020 не є аналогічним договором в розумінні оголошення по Закупівлі, оскільки він не є тотожним коду ДК 021:2015, за яким здійснюється ця закупівля. Крім того, Учасником по даному договору не надано актів приймання-передачі та/або товарних накладних в повному обсязі, що підтверджують його виконання» необхідно звернути увагу Замовника, що в оголошенні проведення спрощеної процедури закупівлі (експортовану до порталу Prozzoro 09.08.2022 року, підписану кваліфікаційним електронним підписом) у абзаці 6 пункті 14 ВІДСУТНЯ імперативна вимога наявність ПОВНОГО обсягу актів приймання-передач та/або товарних накладних і цей пункт визначений так: «Для підтвердження інформації про виконання Учасником аналогічного договору необхідно надати копії договору, разом із додатками і додатковими угодами, актів приймання-передачі та/або товарних накладних, документи, що підтверджують проведення розрахунків за договорами (акти звірки за договорами)», а також відсутня визначена кількість надання аналогічних договорів, тобто достатньо і одного;
- підпункт 4 пункт 1 протоколу 21 «Інформація в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору не містить інформації щодо предмета договору, як це визначено п. 14 оголошення» - керуючись вимогами наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства в Україні №710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок» пункту 2 : «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.», вся інформація стосовно предмету закупівлі читабельна та наявна.
Відповідно до вимог пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями): «закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; ) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням»
Одночасно ФОП Ткаченко Олександр Миколайович повідомляє, що у випадку негативного розгляду цієї вимоги вимушений буде скласти заяву до Державної аудиторської служби України та обласного відділення Прокуратури щодо притягнення уповноваженої особи до відповідальності за порушення процедури закупівлі або звернутися до суду.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2022 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Коляда Світлана Іванівна |
399 000,00
UAH з ПДВ
|
349 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ткаченко Олександр Миколайович |
422 000,00
UAH з ПДВ
|
349 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ" |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» |
645 000,00
UAH з ПДВ
|
360 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ОЛОМПІЄВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА |
472 500,00
UAH з ПДВ
|
419 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САТЕЛЛІТ" |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
720 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Коляда Світлана Іванівна #2664303824 |
Відхилено |
349 499,00
UAH з ПДВ
|
24 серпня 2022 13:14
|
ФОП Ткаченко Олександр Миколайович #2830204938 |
Відхилено |
349 500,00
UAH з ПДВ
|
24 серпня 2022 13:19
|
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ" #2165716177 |
Відхилено |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
24 серпня 2022 13:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» #33667686 |
Переможець |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
24 серпня 2022 13:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2023 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2022 10:28
|
ПРОТОКОЛ № 35.doc | зміни до договору |
30 серпня 2022 10:26
|
відповідь на вимогу UA-2022-08-09-002574-a.a1.docx | зміни до договору |
30 серпня 2022 10:26
|
підтвердження відправки електронного листа.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2022 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2022 13:07
|
№94.pdf | укладений |
29 серпня 2022 13:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Картопля свіжа врожаю 2022 року | 50 | тонни |
7 200,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи відсутність технічної можливості авторизованого електронного майданчика zakupki.prom.ua завантажити до відповідних електронних полів відповідь на вимогу UA-2022-08-09-002574-a.a1, уповноваженою особою прийнято рішення з метою повного та беззаперечного виконання всіх норм абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону завантажити відповідь на вимогу по даній закупівлі до єдиних доступних на авторизованому майданчику zakupki.prom.ua елктронних полів, а саме полів які передбачені для внесення змін до укладеного договору. Крім того, уповноваженою особою прийнято рішення додатково завантажити вищевказану відповідь на вимогу Учасника на його електронну адресу, що вказана на фірмовому бланку як контактна при поданні тендерної пропозиції. |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | відповідь на вимогу UA-2022-08-09-002574-a.a1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Картопля свіжа врожаю 2022 року | 50 | тонни |
7 200,00
UAH з ПДВ
|