Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного (аварійного) ремонту тимчасового укриття в Комунальному закладі «Полтавська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів №5 Полтавської міської ради Полтавської області» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи).
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2022-08-08-009412-a b60df1913748484ab03b1d6006cc25a6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончар Юлія

0663268224 school5.poltava@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛТАВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №5 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 21045857
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ СОБОРНОСТІ, будинок 64
Контактна особа: Гончар Юлія
0663268224
school5.poltava@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2022 22:55
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного (аварійного) ремонту тимчасового укриття в Комунальному закладі «Полтавська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів №5 Полтавської міської ради Полтавської області» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2022 22:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2022 22:55
Додаток 4 Проєкт договору.docx
08 серпня 2022 22:55
Оголошення ЗЗСО №5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо ЕЦП
Дата подання: 09 серпня 2022 16:07
Дата відповіді: 09 серпня 2022 19:38
Доброго дня! Умовами оголошення прослідковується поняття ЕЦП (електронного цифрового підпису), використання якого наразі не закріплено жодним нормативним документом. Насьогодні існує КЕП (кваліфікований електронний підпис) та УЕП (удосконалений електронний підпис). А отже, переконливо прошу внести зміни до документації та надати можливість учасникам підписати свою пропозицію КЕП або УЕП. До речі, використання УЕП закріплено законодавчо до кінця воєнного стану та ще протягом 6 місяців з дня його скасування/припинення в Україні. Дякую завчасно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за запитання.
Умовами оголошення прослідковується поняття ЕЦП (електронного цифрового підпису), оскільки електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до набрання чинності Закону України «Про електронні довірчі послуги» (далі- Закон), використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності Законом. Тому не доцільно вносити дискримінаційні вимоги щодо Учасників, які мають ЕЦП строк дії яких ще не закінчився.
Повторно щодо ЕЦП
Дата подання: 10 серпня 2022 13:53
Дата відповіді: 10 серпня 2022 19:32
07 листопада 2020 року закінчився перехідний період, коли одночасно в Україні можна було використовувати ЕЦП та КЕП. Закон №2155 «Про електронні довірчі послуги» набув чинності 7 листопада 2018 року. Він ввів поняття кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та скасував — ЕЦП. А отже, перехідний період діяв 2 роки, до 07.11.2020. Вже майже як два роки не існує фізичних та юридичних осіб, які мали б змогу підписати документи ЕЦП. Тому переконливо прошу опрацювати нормативні документи з цього питання, обчислити терміни перехідного періоду, за результатами яких все ж таки внести зміни до документації. Крім того, дискримінацією є якраз позбавлення права учасникам підписати пропозицію УЕП. Будемо дуже вдячні за приділений час.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо, що під час складання умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник керується вимогами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Звертаємо Вашу увагу, що зміст Оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідає вимогам статті 14 Закону у повному обсязі. Користуючись своїм правом згідно частини третьої статті 14 Закону Замовником було включено додаткову інформацію та вимоги, що передбачені законодавством, а саме підписання документів кваліфікаційним електронним підписом, оскільки, дані з накладеним електронним цифровим підписом, який підтверджено з використанням посиленого сертифіката відкритого ключа, визнаються після набрання чинності Законом України "Про електронні довірчі послуги" електронними даними із створеним кваліфікованим електронним підписом.
Тому пояснюємо, що Замовником встановлено в Оголошенні вимогу, щодо підписання своєї пропозиції саме кваліфікаційним електронним підписом. Тобто Учасник має підписати свою пропозицію саме цим типом ключа. Підписання своєї пропозиції Учасником уніфікованим електронним підписом є підставою для відхилення такої пропозиції, оскільки це суперечить вимогам зазначеним в Оголошенні.
Вимоги Оголошення стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі та є доступними до виконання у повному обсязі та не є дискримінаційними. Повідомляємо, що під час проведення процедури закупівлі Замовник керується в першу чергу положеннями ст. 5 Закону, у тому числі під час встановлення умов оголошення відповідно до положень ст. 14 Закону.
Враховуючи вищезазначене, Замовник повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому питанні, оскільки її змістом не підтверджено та не аргументовано неможливість виконання Учасниками зазначених Вами вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що створює порушення прав учасників процедури закупівлі.
До умов закупівлі
Дата подання: 10 серпня 2022 20:46
Дата відповіді: 12 серпня 2022 05:08
Дякую за відповідь, було передбачувано. Учасники закупівлі, зверніть увагу на цей момент, умови документації залишаться незмінні, під іншою інформацією відповідно до ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник має на увазі поняття ЕЦП, не передбачене чинним законодавством, тому Ваша пропозиція має бути підписана саме КЕП.
Відповідь: Шановний Учаснику!
За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо, що під час складання умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник керується вимогами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Звертаємо Вашу увагу, що зміст Оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідає вимогам статті 14 Закону у повному обсязі. Користуючись своїм правом згідно частини третьої статті 14 Закону Замовником було включено додаткову інформацію та вимоги, що передбачені законодавством. Вимоги Оголошення стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі та є доступними до виконання у повному обсязі та не є дискримінаційними. Замовник повідомляє, що під час проведення процедури закупівлі Замовник керується в першу чергу положеннями ст. 5 Закону, у тому числі під час встановлення умов оголошення відповідно до положень ст. 14 Закону.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Торгпостачбудсервіс" 499 927,00
UAH з ПДВ
499 927,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2022 20:38
Електронний підпис
16 серпня 2022 20:37
45.imd
16 серпня 2022 20:37
Розрахунки.pdf
16 серпня 2022 20:37
Цінова пропозиція.pdf
16 серпня 2022 20:37
Статут.pdf
16 серпня 2022 20:37
Лист-згода по Додатку 1.pdf
16 серпня 2022 20:37
Лист-роз’яснення.pdf
16 серпня 2022 20:37
Витяг з реєстру ЄДР.pdf
16 серпня 2022 20:37
Рішення засновника.pdf
16 серпня 2022 20:37
Проєкт договору.pdf
16 серпня 2022 20:37
Ліцензія.pdf
16 серпня 2022 20:37
Накази.pdf
16 серпня 2022 20:37
Дозвіл.pdf
16 серпня 2022 20:37
Декларація.pdf
16 серпня 2022 20:37
Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Торгпостачбудсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Торгпостачбудсервіс"
#38026706
Переможець 499 927,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2022 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2022 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Торгпостачбудсервіс"
#38026706
499 927,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 11:03
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2022 08:22
Дод.угода №3.pdf зміни до договору
28 листопада 2022 19:14
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2022 17:40
EFC93904-7C42-4D2E-99D3-D9AC6D3C10B4.jpeg зміни до договору
23 листопада 2022 17:31
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2022 22:45
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
22 серпня 2022 22:44
Електронний підпис укладений
19 серпня 2022 21:06
Договір 05-09-14.pdf укладений
19 серпня 2022 21:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк дії воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях (відповідно до Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні"» від 24.02.2022 № 2102-IX, Закону України “Про затвердження Указу Президента України “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні” від 18.04.2022 №259/2022” № 2112-IX від 21.04.2022, Закону України “Про затвердження Указу Президента України “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні” від 17.05.2022 №341/2022” № 2263-IX від 22.05.2022, Закону України “Про затвердження Указу Президента України “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні” від 12 серпня 2022 року №573/2022” №2500-IX від 15.08.2022)
Номер договору про закупівлю: 05-09-14
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору у зв‘язку з продовженням воєнного стану в Україні.
Номер договору про закупівлю: 05-09-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку фактичним виконанням Договору, за взаємною згодою сторони уклали Додаткову угоду про зменшення суми Договору.
Номер договору про закупівлю: 05-09-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 265 438,00
UAH