Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
23 500 000,00 UAH
UA-2022-08-08-009324-a 8aa7bd70b0814df3859a96d25d94452c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Мухіна

+380633656596 olha.mukhina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142862
Вебсайт: http://mariupolosvita.wixsite.com/0629
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Миру, буд. 70
Контактна особа: Ольга Мухіна
+380633656596
olha.mukhina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2022 21:59
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2022 19:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2022 19:16
Початок аукціону: 23 серпня 2022 12:51
Очікувана вартість: 23 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 117 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна страхова гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 одиниця
Ноутбуки за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Автоновича, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2022
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 3 Робочі 30
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна страхова гарантія

Сума забезпечення: 5000 UAH
Форма підтвердження: документ
11 серпня 2022 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2022 19:28
Технічне_завдання-зі змінами.docx
11 серпня 2022 19:28
Оголошення спрощена закупівля зі змінами.docx
11 серпня 2022 19:28
Протокол внесення змін до ТЗ.docx
11 серпня 2022 19:28
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
08 серпня 2022 21:59
Проєкт_договору-2.docx
11 серпня 2022 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2022 21:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2022 19:28
Технічне_завдання-зі змінами.docx
08 серпня 2022 21:59
Технічне_завдання-2.docx
11 серпня 2022 19:28
Оголошення спрощена закупівля зі змінами.docx
08 серпня 2022 21:59
Оголошення_спрощена_закупівля.docx
11 серпня 2022 19:28
Протокол внесення змін до ТЗ.docx
11 серпня 2022 19:28
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
08 серпня 2022 21:59
Проєкт_договору-2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Техническое задание
Дата подання: 09 серпня 2022 10:32
Дата відповіді: 10 серпня 2022 10:34
Шановний замовнуку у ТЗ зазначено :В комплекті має бути: Наклейки стікери Формати: А5, Матеріал: крейдований самоклеючий папір (самоклейка) з висічкою щільністю 80 г/м² Друк: цифровий повноколірний Кількість сторін: односторонній друк Фарбовість: повноколірний друк (CMYK), повноколірний друк із білим кольором (White + CMYK) Допустиме відхилення розміру готового виробу: ±1 мм Індивідульний дизайн Який саме Індивідульний дизайн маете на увазі, опишіть або додайте фото та скільки таких листків має входити або це упаковка? У ТЗ зазначено ;У комплекті сумка до ноутбука, що відповідає розмірам, запропонованого ноутбуку. Гумовий бігунок на блискавку Тип Замок/застібка, Розмір Довжина:  4 см Ширина:  0,6 см Матеріал: гума , індивідуальний дизайн Товар має бути з нанесенням індивідуального брендування. Опис бігунка як характеристику сумки вважаємо не правомірним і обмежує пропозицію товару. Якщо б вказався матеріал сумки або форма особливості, кількість відсіків зберігання, бігунок не є вирішальною характеристикою і тим більше вказівка ​​його розмірів та матеріалу, прощу видалити опис бігунка!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за увагу до даної закупівлі та наголошуємо, що ваше питання буде розглянуто замовником та внесені відповідні зміни найближчим часом.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-08-009324-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:42940005
Дата подання: 01 вересня 2022 13:53
Вимога
Шановний Замовник, Вами було опубліковано протокол №7 від 31.08.2022 року щодо відхилення пропозиції ТОВ «Літер Інтеграція».

Щодо підстав відхилення пропозиції ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ", хочемо зазначити:
1) Згідно вимог документації зазначено, що Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Окремо хочемо зазначити, що форму листа згідно вимог Замовника не наведено у документації, отже він надається у довільній формі лише з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та додатково надається копія платіжного доручення.
Також звертаємо увагу, що документація не містила вимоги щодо вказання номеру та дати саме страхової гарантії в листі від страхової компанії.
У складі пропозиції ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ" надано відповідні документи, а саме лист з зазначенням ідентифікатора процедури, який підтверджує отримання страховою компанією оплати, та додатково надається відповідне платіжне доручення, що в повній мірі підтверджує виконання наведених Замовником вимог. Окремо інформуємо про те, що у складі пропозиції надано копію договору добровільного страхування №1000-06-1140 від 17.08.2022 року який і зазначено у листі.

Таким чином ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ", вважає, що надана на закупівлю пропозиція в повному обсязі відповідає вимогам документації і дискваліфікація нашої пропозиції з причини вказаної Замовником - є неправомірною.


2) За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною 4 статті 25 Закону, про що надається підтвердження в довільній формі у складі пропозиції.
Згідно додатку 1 Замовник зазначає, що у разі відсутності інформації, надання якої вимагається умовами закупівлі, така інформація вважається наданою, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах пропозиції. Виходячи з наведеного хочемо зазначити, що у наданому забезпеченні пропозиції ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ", страховій гарантії № 1000-06-1140 згідно п. 4 наведено:
Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії
(включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше:
- сплата бенефіціару суми гарантії;
- отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією;
- отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме:
- закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
- укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; відкликання принципалом пропозиції до закінчення строку її подання;
- закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Тобто настання однієї з підстав, визначених частиною 4 статті 25 Закону, підтверджується отриманням гарантом повідомлення від бенефіціара (замовника), що підтверджується наданою у складі пропозиції страховою гарантією № 1000-06-1140.

Таким чином ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ", вважає, що надана на закупівлю пропозиція в повному обсязі відповідає вимогам документації і дискваліфікація нашої пропозиції з причини вказаної Замовником - є неправомірною.

3) Щодо буцім-то не зазначення юридичного статусу учасника, інформуємо, що ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ" у склади пропозиції надало комерційну пропозицію відповідно до Додатку 2 документації і вказало всю необхідну інформацію, зокрема що є товариством з обмеженою відповідальністю.


Також відповідно до ст. 80 Цивільного кодексу України, юридична особа, це організація створена і зареєстрована та внесена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Пропозицію подано ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ" (код ЄДРПОУ 42940005), у складі пропозиції додатково надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що підтверджує реєстрацію юридичної особи.
ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ" (код ЄДРПОУ 42940005), юридична особа відповідно до ст.80 Цивільного кодексу України.
Разом з тим, статтею 83 ГКУ визначено, що
"1. Державна реєстрація господарського товариства здійснюється відповідно до закону.
2. Особливості реєстрації господарських товариств, які здійснюють банківську і страхову діяльність, а також професійну діяльність на ринку цінних паперів, визначаються цим Кодексом та відповідними законами.
3. Господарське товариство набуває статусу юридичної особи з дня його державної реєстрації". Тобто, господарським кодексом України фактично ототожнене поняття "товариство з обмеженою відповідальністю" та "юридична особа". Оскільки, відповідно до ч.3 ст. 83 ГКУ, товариство з обмеженою відповідальністю після здійснення державної реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю та внесення таких даних до "Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" - може бути лише юридичною особою.
Окрім того, ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ" на вимогу замовника надало Статут товариства а також витяг з ЄДР, в яких зазначено, що товариство є юридичною особою.

Документація не містить визначення терміну «юридичний статус».

Таким чином ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ", вважає, що надана на закупівлю пропозиція в повному обсязі відповідає вимогам документації і дискваліфікація нашої пропозиції з причини вказаної Замовником - є неправомірною.

Такої ж думки у своїх рішеннях притримується також і Антимонопольний комітет України, наприклад, у рішеннях:
1. Пункт 1 рішення N 8234 -р/пк-пз від 16.04.2021 за закупівлею UA-2021-02-25-003648-b.
2. Пункт 4 рішення N 6012-р/пк-пз від 15.05.2019 за закупівлею UA-2019-02-25-001395-c.

Виходячи з наведеного, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2022 18:47
Шановний Учаснику, у відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне:

1. Згідно вимог документації зазначено, що Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). В той же час, наданий, учасником лист не підтверджує отримання оплати за страхову гарантію №1000-06-1140 від 19.08.2022 надану у складі пропозиції учасника.
2. Відповідно до вимог оголошення, у складі пропозиції подається підтвердження того, що за зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною 4 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасником, у складі пропозиції не було надано підтвердження в жодній формі, щодо того, що за зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною 4 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Учасником не надано інформації про юридичний статус учасника відповідно до вимог Додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ" була правомірно відхилена Замовником, у зв’язку з невідповідністю вимогам оголошення про спрощену закупівлю.

Номер вимоги: UA-2022-08-08-009324-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:42940005
Дата подання: 01 вересня 2022 13:52
Вимога
Шановний Замовник, Вами було опубліковано протокол №9 від 31.08.2022 року та було обрано переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "БТК ВАЙС" пропозиція якого в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:

1) Згідно п. 12 від учасника вимагається надання забезпечення пропозиції у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Де поміж іншого вимагається, що текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити:
- умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику);
- умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачузбитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»;
- умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання;
- умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію.

Гарантійний лист від установи що надала гарантію ТОВ "БТК ВАЙС" у складі пропозиції відсутній.

2) Відповідно до додатку 3 у складі пропозиції необхідно надати декларацію про відповідність технічним регламентам на персональні комп'ютери форм-фактораноутбук, а саме: технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, технічному регламенту радіообладнання;
Декларація про відповідність технічним регламентам на персональні комп'ютери форм-фактора ноутбук, а саме: технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання у складі пропозиції відсутня.

Виходячи з наведеного, пропозиція учасника ТОВ "БТК ВАЙС" не відповідає вимогам наведеним у документації, та має бути відхилена Замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2022 18:46
Шановний Учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне:

1. У складі пропозиції Учасника ТОВ "БТК ВАЙС" наявний лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію (файл «62_Л®бв ѓаЃ гђЃҐ®_БТК ВАЙС.pdf), про те що текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити:
- умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику);
- умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»;
- умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання;
- умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії.

2. У складі пропозиції Учасника ТОВ "БТК ВАЙС" наявна Декларація про відповідність технічним регламентам на персональні комп'ютери форм-фактора ноутбук, а саме: технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (сторінки 3-4 файлу «14 Документи на ноутбук (декларації)»).

У зв’язку з вищевикладеним пропозиція Учасника ТОВ "БТК ВАЙС" повністю відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2022 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Глухоман Олег Володимирович 22 789 000,00
UAH з ПДВ
19 231 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ" 19 668 000,00
UAH з ПДВ
19 668 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕФОРТ" 22 600 000,00
UAH з ПДВ
22 600 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БТК ВАЙС" 23 390 000,00
UAH з ПДВ
23 272 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" 23 490 000,00
UAH з ПДВ
23 372 496,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД" 23 421 000,00
UAH з ПДВ
23 421 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 серпня 2022 14:59
Електронний підпис
18 серпня 2022 14:45
Електронний підпис
18 серпня 2022 14:44
UA-2022-08-08-009324-a.zip.p7s
18 серпня 2022 14:42
UA-2022-08-08-009324-a.zip
18 серпня 2022 14:36
Електронний підпис
18 серпня 2022 14:34
UA-2022-08-08-009324-a.zip
18 серпня 2022 13:12
Електронний підпис
18 серпня 2022 13:11
UA-2022-08-08-009324-a.zip

Публічні документи

22 серпня 2022 15:20
Електронний підпис
22 серпня 2022 15:20
Витяг з ЄДР 28.07.2022.PDF.p7s
22 серпня 2022 15:20
ВИТЯГ ПДВ.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:20
Опис до статуту 03.09.2021.pdf
22 серпня 2022 15:20
Квитанція №2.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:20
Статут 03.09.2021.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:20
Лист авторизації ред.pdf
22 серпня 2022 15:20
Статут 03.09.2021.pdf
22 серпня 2022 15:20
Виписка.pdf
22 серпня 2022 15:20
19-08-22-1.rar
22 серпня 2022 15:20
Виписка.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:20
Контракт Жандоров М.В..pdf
22 серпня 2022 15:20
Квитанція №2.pdf
22 серпня 2022 15:20
Витяг з ЄДР 28.07.2022.PDF
22 серпня 2022 15:20
ВИТЯГ ПДВ.pdf
22 серпня 2022 15:20
19-08-22-1.rar

Публічні документи

22 серпня 2022 17:38
Електронний підпис
22 серпня 2022 17:37
3. Паспорт Сінтюк.pdf.p7s
22 серпня 2022 17:37
12.3. Висновок СЕС.pdf.p7s
22 серпня 2022 17:37
4. Витяг ПДВ.pdf.p7s
22 серпня 2022 17:37
rx-440_manual_organized.pdf.p7s
22 серпня 2022 17:34
3. Паспорт Сінтюк.pdf
22 серпня 2022 17:34
8. Довідка працівники.pdf
22 серпня 2022 17:34
7. Фінансова звітність.pdf
22 серпня 2022 17:34
СТРАХОВА ГАРАНТІЯ.rar
22 серпня 2022 17:34
12.3. Висновок СЕС.pdf
22 серпня 2022 17:34
rx-440_manual_organized.pdf
22 серпня 2022 17:34
2. Засвідчений статут.pdf
22 серпня 2022 17:34
4. Витяг ПДВ.pdf
22 серпня 2022 17:34
14. Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

20 серпня 2022 00:20
Електронний підпис
20 серпня 2022 00:18
5 Витяг единий податок.pdf
20 серпня 2022 00:18
12 Форс-мажор лист.pdf
20 серпня 2022 00:18
10 Витяг ЄДР.pdf
20 серпня 2022 00:18
8 Фінансова звітність .pdf
20 серпня 2022 00:18
11 Довідка ненадання.pdf
20 серпня 2022 00:18
13 Лист від виробника.pdf
20 серпня 2022 00:18
4 Документи директор.pdf
20 серпня 2022 00:18
3 Статут.pdf

Публічні документи

22 серпня 2022 18:15
Електронний підпис
22 серпня 2022 18:13
6. Витяг з реєстру ПДВ.PDF
22 серпня 2022 18:13
8. СТАТУТ (копія).pdf
22 серпня 2022 18:13
10. Витяг з ЄДР.pdf
22 серпня 2022 18:13
24. Платіжне доручення.pdf
22 серпня 2022 18:13
15. Технічна частина.pdf
22 серпня 2022 18:13
16. Висновок СЕС HP.pdf
22 серпня 2022 18:13
12. Виписка_Статисика.pdf
22 серпня 2022 18:13
21. Інструкція HP 250 G8.pdf
22 серпня 2022 18:13
22. Авторизаційний лист.pdf
22 серпня 2022 18:13
11. Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

22 серпня 2022 14:57
Електронний підпис
22 серпня 2022 14:48
1_Пропозиція.pdf
22 серпня 2022 14:48
4_Страхова_гарантія.rar
22 серпня 2022 14:48
3_Технічна_частина_1.pdf
22 серпня 2022 14:48
3_Технічна_частина_2.pdf
22 серпня 2022 14:48
4_Платіжне_доручення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Глухоман Олег Володимирович

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

UA-2022-08-08-009324-a.zip

ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

19-08-22-1.rar

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕФОРТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "БТК ВАЙС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Глухоман Олег Володимирович
#3198514572
Відхилено 19 231 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2022 11:48
ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ"
#42940005
Відхилено 19 668 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2022 15:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕФОРТ"
#43839114
Відхилено 22 600 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2022 16:02
ТОВ "БТК ВАЙС"
#43644487
Переможець 23 272 500,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2022 18:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2022 18:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БТК ВАЙС"
#43644487
23 272 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2022 13:36
Додаткова угода 3.pdf укладений
11 жовтня 2022 13:19
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2022 13:17
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
11 жовтня 2022 13:14
Повідомлення про внесення змін до договору 39.1_8_3021_10.10.2022.pdf зміни до договору
11 жовтня 2022 13:14
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2022 21:07
ДУ2_19.09.2022.pdf зміни до договору
19 вересня 2022 20:55
Повідомлення про внесення змін до договору 39.1_8_3021_19.09.2022.pdf зміни до договору
19 вересня 2022 20:55
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2022 22:44
ДУ1 до договіру_05.09.2022_39.1_8_3021_1662652497.pdf зміни до договору
08 вересня 2022 22:38
Повідомлення про внесення змін до договору 39.1_8_3021_1662652496.pdf зміни до договору
08 вересня 2022 22:38
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2022 22:13
Повідомлення про внесення змін до договору 39.1_8_3021_1662652496.pdf зміни до договору
08 вересня 2022 22:10
ДУ1 до договіру_05.09.2022_39.1_8_3021_1662652497.pdf зміни до договору
08 вересня 2022 22:10
Електронний підпис укладений
08 вересня 2022 21:22
Договір_05.09.2022_39.1_8_3021.pdf укладений
05 вересня 2022 21:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились викласти в новій редакції пункт 3.3, 4.1, 4.6 договору та Додаток № 1 до договору: 3.3 Загальна вартість товару, що підлягає поставці за цим договором, становить 22 472 500,00 грн. (двадцять два мільйони чотириста сімдесят дві тисячі п’ятсот грн.) без ПДВ. 4.1 Поставка Товару здійснюється згідно заявок у строк, що не перевищує 5 (пʼяти) робочих днів з дня отримання Постачальником попередньої оплати відповідно до умов п. 5.3. цього договору, але не пізніше 10.10.2022. Поставка здійснюється на умовах DDP (Офіційні правила тлумачення торговельних термінів. Міжнародної торгової палати Інкотермс 2020). 4.6 Термін поставки Товару: відповідно до умов п. 4.1. цього договору, але не пізніше 10.10.2022. 2. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Додаток Додаток № 1 до договору у редакції данної додаткової угоди додаєтсья. 4. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та її скріплення печатками Сторін. 5. Ця Додаткова угода укладена українською мовою у двох примірниках, по одному примірнику для кожної із Сторін, що мають рівну юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 39.1/8/3021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились викласти в новій редакції пункт 3.3, 4.1, 4.6 договору та Додаток № 1 до договору: 3.3 Загальна вартість товару, що підлягає поставці за цим договором, становить 22 472 500,00 грн. (двадцять два мільйони чотириста сімдесят дві тисячі п’ятсот грн.) без ПДВ. 4.1 Поставка Товару здійснюється згідно заявок у строк, що не перевищує 5 (пʼяти) робочих днів з дня отримання Постачальником попередньої оплати відповідно до умов п. 5.3. цього договору, але не пізніше 10.10.2022. Поставка здійснюється на умовах DDP (Офіційні правила тлумачення торговельних термінів. Міжнародної торгової палати Інкотермс 2020). 4.6 Термін поставки Товару: відповідно до умов п. 4.1. цього договору, але не пізніше 10.10.2022. 2. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Додаток Додаток № 1 до договору у редакції данної додаткової угоди додаєтсья. 4. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та її скріплення печатками Сторін. 5. Ця Додаткова угода укладена українською мовою у двох примірниках, по одному примірнику для кожної із Сторін, що мають рівну юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 39.1/8/3021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились викласти в новій редакції пункт 5.3 та 14 (в частині реквізитів Покупця) договору: 5.3. Покупець здійснює попередню оплату протягом 3 робочих днів від дати виставлення рахунку в розмірі 30% від загальної вартості товару (партії товару) – 6 741 750,00 (шість мільйонів сімсот сорок одна тисяча сімсот пʼятдесят гривень нуль копійок) грн без ПДВ, решта суми – 15 730 750,00 (пʼятнадцять мільйонів сімсот тридцять тисяч сімсот пʼятдесят гривень) грн без ПДВ – протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання Товару відповідно до дати складання акту прийому товару. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання коштів Покупцем на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати Товару вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку Покупця. 14. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Покупець: Департамент освіти Маріупольської міської ради 87500, м. Маріуполь, пр. Миру, буд. 70 р/р UA958201720344211041187038764 в Держказначейська служба України, м.Київ МФО 820172 ЄДРПОУ 02142862 2. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та її скріплення печатками Сторін. 4. Ця Додаткова угода укладена українською мовою у двох примірниках, по одному примірнику для кожної із Сторін, що мають рівну юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 39.1/8/3021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 8.3 Договору № 39.1/8/3021 від 05.09.2022 року, Сторони дійшли згоди достроково розірвати даний Договір з 10 жовтня 2022 року. 2. Сторони підтверджують відсутність претензій до будь-якої зі Сторін цього Договору. 3. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору. З моменту підписання даної Додаткової угоди Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими зобов’язаннями.
Номер договору про закупівлю: 39.1/8/3021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: На підставі п. 8.3 Договору № 39.1/8/3021 від 05.09.2022 року, Сторони дійшли згоди достроково розірвати даний Договір з 10 жовтня 2022 року.