Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт будівлі пожежного депо 19 державної пожежно-рятувальної частини 4-го пожежно-рятувального загону Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області за адресою: вул. Миру будинок 2 в м. Старокостянтинів Хмельницької області
Очікувана вартість
3 176 425,40 UAH
UA-2022-08-08-009201-a e42adb33e9ca40f0bcc099e4d0e535cc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій СТРИХАР

+380971329512 tender_4dprz@km.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37971953
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Героїв Чорнобиля, 1/1
Контактна особа: Олексій СТРИХАР
+380971329512
tender_4dprz@km.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2022 20:19
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2022 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2022 18:00
Початок аукціону: 22 серпня 2022 13:20
Очікувана вартість: 3 176 425,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 883,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Закупівля здійснюється у відповідності до Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 28 лютого 2022 р. № 169, із врахуванням внесених змін від 24 червня 2022 р. ПОСТАНОВА № 723. «Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому (Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому цього підпункту) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”.) та другому (Публічні закупівлі товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 2 березня 2022 р. № 185 “Деякі питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 25, ст. 1267) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт будівлі пожежного депо 19 державної пожежно-рятувальної частини 4-го пожежно-рятувального загону Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області за адресою: вул. Миру будинок 2 в м. Старокостянтинів Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, м. Старокостянтинів, вул. Миру, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 банківських днів, при наявності коштів на бюджетних рахунках, після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). До Акту приймання виконаних будівельних робіт додається довідка про вартість виконаних послуг (ф. КБ-3) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

термін виконання
Дата подання: 09 серпня 2022 14:35
Дата відповіді: 10 серпня 2022 13:23
Шановний замовник ! В терміні виконання робіт зазначено дату 23.08.2022 рік аукціон призначено на 18.08.2022 року прохання надати розяснення або ж виправити період поставки послуги
Відповідь: Добрий день, на Ваше звернення повідомляємо наступне. В примітці до Оголошення про проведення процедури закупівлі визначено, що закупівля здійснюється у відповідності до Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 28 лютого 2022 р. № 169, із врахуванням внесених змін від 24 червня 2022 р. ПОСТАНОВА № 723. Указом Президента України від 18 травня 2022 року № 341/2022 строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб. Тобто, до 23.08.2022 року. Так як процедура закупівлі проводиться згідно Постанови № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», Замовник не може встановити більший строк для надання послуг з поточного ремонту, ніж визначено Указом Президента. Але, згідно Додатку 3 до Оголошення «Проекту договору» зазначено, «7.1. Строки надання робіт/послуг: до 23.08.2022 р. з правом пролонгації поставки (у разі продовження військового стану) але до завершення військового стану, шляхом укладання додаткової угоди, проте у будь-якому разі до виконання сторонами своїх зобов’язань по даному Договору.
- початок: дата підписання Договору;
- закінчення: 23.08.2022 р. з правом пролонгації виконання (у разі продовження військового стану) але до завершення військового стану, шляхом укладання додаткової угоди, проте у будь-якому разі до виконання сторонами своїх зобов’язань по даному Договору».
Дякуємо за взаєморозуміння.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-08-009201-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕКОРОЗВИТОК, Код ЄДРПОУ:39267993
Дата подання: 25 серпня 2022 21:12
Скарга
Оскарження протоколу №85 від 25 серпня 2022 року
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2022 11:25
Добрий день. Ваш лист без аргументованих заперечень чи пояснень.
Номер вимоги: UA-2022-08-08-009201-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕКОРОЗВИТОК, Код ЄДРПОУ:39267993
Дата подання: 26 серпня 2022 11:26
Скарга
Розглянувши протокол 4 ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ №85 від 25 серпня 2022р стосовно закупівлі «код ДК 021:2015: 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Поточний ремонт будівлі пожежного депо 19 державної пожежно-рятувальної частини 4-го пожежно-рятувального загону Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області за адресою: вул. Миру будинок 2 в м. Старокостянтинів Хмельницької області)», вважаємо його протиправним та таким, що порушує норми законодавства, з огляду на наступне.
1 Згідно пункту 5 розділу 1 вимог до предмету закупівлі зазначається про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. - Інформаційна довідка про наявність обладнання, машин і механізмів для надання послуг.
Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів за підписом уповноваженої особи учасника повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт з поточного ремон; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).
В учасника обов’язково має бути наступний перелік машин та механізмів для надання послуг (не менше одного): камаз, екскаватор-навантажувач, маніпулятор, кран, тягач з напівпричепом, доставка бетону міксером. Наявність машин та механізмів підтверджується копіями документів, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, технічний паспорт, балансова відомість, інвентарна картка обліку, інше) або договору оренди, який є чинним на дату подання пропозиції та який повинен бути дійсним протягом строку виконання робіт з поточного ремонту визначеного у оголошенні про проведення та у документації. Якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, а надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди, які є діючими, або інших документів, то обов’язково додатково у складі пропозиції Учасником надаються копії документів, що підтверджують право власності або користування таким майном орендодавцем або іншим суб’єктом господарювання, із копіями документів у яких вказується власник машин і механізмів (технічний паспорт, накладна, договір купівлі – продажу). ТОВ «Екорозвиток» було надано копіі договорів про надання послуг із зазначенням послуг, які мають надаватися та з використанням яких машин та механізмів, а також копіі свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Отже, ТОВ «Екорозвиток» надало перелік необхідних документів, які підтверджують право користування необхідними машинами та механізми, що підтверджується відповідно пунктом 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Згідно пункту 5 розділу 3 вимог до предмету закупівлі зазначається про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). - Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів які укладені в 2017-2021 роках з бюджетними установами, разом із аналогічними договорами (не менше чотирьох) без додатків та додаткових угод, що вказані довідці, документами, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт (проміжна або остання ПФ №КБ-3 із підписами та печатками Замовника)Договір №290 є в вільному доступі, а саме на електронному майданчику «держзакупівлі.онлайн», також до договору було надано підтверджуючі документи про повне виконання робіт ТОВ «Екорозвиток», а також позитивний лист-відгук від Замовника, що свідчить про наявність та повне виконання договору. Відсутність сторінки не можна вважати його відсутністю, а вказує лише на упереджене ставлення уповноваженої особи замовника, відповідальної за проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2022 17:22
Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне. За результатом розгляду Вашої пропозиції Замовником завантажено протокол про її відхилення, адже вимогами Оголошення не передбачено, що машини чи механізми можуть бути залучені за договорами про надання послуг, а лише наявні у власності, або залучені за договорами оренди. У зв’язку з невідповідністю наданих документів вимогам Оголошення Замовник зобов’язаний був відхилити Вашу пропозицію. Стосовно підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», Замовником вимагалось надання не менше чотирьох аналогічних договорів без додатків та додаткових угод, що вказані довідці. Один з Договорів надано без останньої (останніх) сторінки (сторінок). Отже, не дотримано умов оголошення – надано 3 аналогічних договори, тому Ваша пропозиція була відхилена.
Крім того, п. 4 розділу 4 Оголошення визначено, що у разі виявлення у поданій пропозиції формальної (несуттєвої) помилки пропозиція не відхиляється. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також помилки передбачені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок». Згідно переліку помилок, визначених згідно Наказу та Оголошення не передбачено можливість подання документу не в повному об’ємі, без декількох сторінок, тому Замовник не може віднести не надання сторінок документу (надання документу не в повному об’ємі) до формальних (не суттєвих).
Дякуємо за взаєморозуміння.
Номер вимоги: UA-2022-08-08-009201-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕКОРОЗВИТОК, Код ЄДРПОУ:39267993
Дата подання: 25 серпня 2022 21:14
Скарга
Оскарження протоколу № 86 від 25 серпня 2022 року
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2022 11:25
Добрий день. Ваш лист без аргументованих заперечень чи пояснень.
Номер вимоги: UA-2022-08-08-009201-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕКОРОЗВИТОК, Код ЄДРПОУ:39267993
Дата подання: 26 серпня 2022 11:28
Скарга
Стосовно невідповідності тендерної документації наданої ТОВ «8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ», які не враховані уповноваженою особою замовника, відповідальної за проведення закупівлі, варто зазначити наступне.
4. Зміст і спосіб подання пропозиції пунт 3 ,1) Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу яких включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати, кошторисний прибуток; кошти на покриття ризику; кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва. Договірна ціна не відповідає завданню, оскільки не містить кошти на покриття ризику, що є суттєвим порушенням та може призвести до невиконання умов договору після його укладення.
Тобто , якщо згідно пункту 5 вимог до предмету закупівлі перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції до оцінки та участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форм оподаткування. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА» (питома вага критерію – 100%). То договірна ціна ТОВ « 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ" не відповідає предмету закупівлі, що є значним порушенням вищевказаних умов та Закону України «Про публічні закупівлі».
Також локальний кошторис не відповідає технічному завданню, оскільки згідно технічного завдання, у пункті 18 передбачено натягування тканини стелі,має 3510м квадратних,а локальний кошторис ТОВ « 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ» містить 28м квадратних,що суттєво зменшує суму пропозиції та обсяг запланованих робіт,а також призведе до невиконання умов договору. Проте про ці зміни не було вказано в акті обстеження.
Пропозиція ТОВ « « 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ" не містить лист-згоду на обробку персональних даних інженера- проектувальника.
Враховуючи вищевикладене та відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Пропозиція ТОВ «8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ» має бути відхилена.
Додатково повідомляюємо, у разі неврахування вищевказаного, ТОВ «Екорозвиток» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів буде оскаржувати рішення та дії замовника у судовому порядку відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2022 17:22
Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Договірна ціна згідно вимог Оголошення є динамічною. Згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 Кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни — не враховується. Отже, не врахування ризиків при обрахунку динамічної договірної ціни відповідає вимогам чинного законодавства. Щодо локального кошторису – обрахунок вірний, адже відповідно до п. 17 Технічного завдання улаштування каркаса натяжної стелі – 28 м.кв., відповідно, натягування тканини п. 18 – має бути однаковий об’єм 28 м. кв. Учасник – переможець, як і Ви здійснювали огляд об’єкту в період уточнень, відповідно ознайомлені з об’ємом, який відповідає дійсності. Щодо листа – згоди на обробку персональних даних - в складі пропозиції Учасника надано гарантійний лист на обробку персональних даних, в якому зазначено, що усі фізичні особи, персональні дані яких зазначено в тендерній пропозиції, надали письмову згоду та дозвіл на використання їх персональних даних, в тому числі обробку (збирання, зберігання та поширення) та надано повне право на використання цих даних в умовах проведення процедури закупівлі. Отже, згоду надано в складі пропозиції Учасника. Тобто, підстав для відхилення пропозиції в Замовника не було. Дякуємо за взаєморозуміння.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКОРОЗВИТОК 3 027 771,00
UAH з ПДВ
3 027 771,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ" 3 099 995,52
UAH з ПДВ
3 099 995,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2022 12:10
Електронний підпис
19 серпня 2022 12:09
Лист-відгук 250.pdf
19 серпня 2022 12:09
Опис статута.pdf
19 серпня 2022 12:09
Виписка первинна.pdf
19 серпня 2022 12:09
Акт ворота.pdf
19 серпня 2022 12:09
ТП КАМАЗ.pdf
19 серпня 2022 12:09
ТП Маніпулятор.pdf
19 серпня 2022 12:09
ТП Тягач.pdf
19 серпня 2022 12:09
КБ 280.pdf
19 серпня 2022 12:09
Локальний кошторис.pdf
19 серпня 2022 12:09
Лист-відгук 280.pdf
19 серпня 2022 12:09
Акт обстеження.pdf
19 серпня 2022 12:09
Розрахунки.pdf
19 серпня 2022 12:09
Проект договору.pdf
19 серпня 2022 12:09
ІПН.pdf
19 серпня 2022 12:09
Статут ЕКОРОЗВИТОК.pdf
19 серпня 2022 12:09
Листи субпідрядників.pdf
19 серпня 2022 12:09
КБ 290.pdf
19 серпня 2022 12:09
Паспорт.pdf
19 серпня 2022 12:09
Документи пропозиції.pdf
19 серпня 2022 12:09
Протокол зборів.pdf
19 серпня 2022 12:09
КБ 242.pdf
19 серпня 2022 12:09
Лист-відгук 290.pdf
19 серпня 2022 12:09
КБ 250.pdf
19 серпня 2022 12:09
ТП Напівпричіп.pdf
19 серпня 2022 12:09
ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2022 12:09
Витяг ЄДР.pdf
19 серпня 2022 12:09
Довідка про досвід.pdf
19 серпня 2022 12:09
ТП Кран.pdf
19 серпня 2022 12:09
Видаткова ворота.pdf
19 серпня 2022 12:09
Ліцензія.pdf

Публічні документи

19 серпня 2022 10:57
Електронний підпис
19 серпня 2022 10:55
лист -пояснення бетон.PDF
19 серпня 2022 10:55
листзгода строк дії.PDF
19 серпня 2022 10:55
договірна ціна.PDF
19 серпня 2022 10:55
ГЛ персональні дані.PDF
19 серпня 2022 10:55
лист код доступу.PDF
19 серпня 2022 10:55
договір оренди камаз.PDF
19 серпня 2022 10:55
тендерна пропозиція.PDF
19 серпня 2022 10:55
Договір КЕВ.pdf
19 серпня 2022 10:55
договір Мустанг.pdf
19 серпня 2022 10:55
лист гарантія санкції.PDF
19 серпня 2022 10:55
довідка строк дії.PDF
19 серпня 2022 10:55
Балан наказ.pdf
19 серпня 2022 10:55
ГЛ довкілля.PDF
19 серпня 2022 10:55
НОВА ВИПИСКА.PDF
19 серпня 2022 10:55
ліцензія оригінал.pdf
19 серпня 2022 10:55
довідка мова.PDF
19 серпня 2022 10:55
ліцензія копія.PDF
19 серпня 2022 10:55
витяг новий.pdf
19 серпня 2022 10:55
лист згода з додатком 1.PDF
19 серпня 2022 10:55
договір ГУНП.pdf
19 серпня 2022 10:55
договір маніпулятор.PDF
19 серпня 2022 10:55
інформаційна довідка.PDF
19 серпня 2022 10:55
дговір аналогія.PDF
19 серпня 2022 10:55
ГЛ істотні умови.PDF
19 серпня 2022 10:55
ліцензія АВК.pdf
19 серпня 2022 10:55
рішення 45.PDF
19 серпня 2022 10:55
додаток 4.PDF
19 серпня 2022 10:55
довідка субпідряд.PDF
19 серпня 2022 10:55
свідоцтво ПДВ копія.PDF
19 серпня 2022 10:55
договір оренди кран.PDF
19 серпня 2022 10:55
ГЛ ДСТУ.PDF
19 серпня 2022 10:55
стаття 17.PDF
19 серпня 2022 10:55
проект договору.PDF
19 серпня 2022 10:55
довідка працівники.PDF
19 серпня 2022 10:55
Акт обстеження.PDF
19 серпня 2022 10:55
протокол 1-14.PDF
19 серпня 2022 10:55
лист згода вартість.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКОРОЗВИТОК

ТОВ "8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕКОРОЗВИТОК
#39267993
Відхилено 3 027 771,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2022 12:50
ТОВ "8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ"
#37152281
Переможець 3 099 995,52
UAH з ПДВ
25 серпня 2022 13:16

Документи

25 серпня 2022 12:50
Електронний підпис
25 серпня 2022 12:40
протокол УО 85.pdf

Документи

25 серпня 2022 13:16
Електронний підпис
25 серпня 2022 12:57
протокол УО 86.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2022 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ"
#37152281
3 099 995,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2022 13:16
Електронний підпис
25 серпня 2022 12:57
протокол УО 86.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 18:13
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 15:58
дод угода 2 до дог 81.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 15:57
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2022 18:14
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
02 вересня 2022 17:42
Електронний підпис укладений
02 вересня 2022 17:34
договір 81.pdf укладений
31 серпня 2022 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2022 — 15 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 099 995,52
UAH (в тому числі ПДВ 516 665,92 UAH)