Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії (тип 1); Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії (тип 2); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 1); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 2); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 3); Операційний стіл з набором аксесуарів для ортопедії; Операційний стіл з набором аксесуарів для нейрохірургії; Операційний стіл з набором аксесуарів для торакальної хірургії; Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії в офтальмології)
Очікувана вартість
34 691 143,44 UAH
UA-2022-08-08-008908-a d5be63ea61a744e595245bca00cff0f1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Омелянчук

+380636519025 s.omelianchuk@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Сергій Омелянчук
+380636519025
s.omelianchuk@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2022 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2022 12:00
Початок аукціону: 18 серпня 2022 15:24
Очікувана вартість: 34 691 143,44 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 173 455,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії (тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 33192230-3 — Операційні столи
НК 024:2019: 33152 — Універсальний операційний стіл, електромеханічний
1 одиниця
Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії (тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 33192230-3 — Операційні столи
НК 024:2019: 33152 — Універсальний операційний стіл, електромеханічний
1 одиниця
Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 33192230-3 — Операційні столи
НК 024:2019: 33152 — Універсальний операційний стіл, електромеханічний
1 одиниця
Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 33192230-3 — Операційні столи
НК 024:2019: 33152 — Універсальний операційний стіл, електромеханічний
1 одиниця
Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 33192230-3 — Операційні столи
НК 024:2019: 33152 — Універсальний операційний стіл, електромеханічний
1 одиниця
Операційний стіл з набором аксесуарів для ортопедії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 33192230-3 — Операційні столи
НК 024:2019: 33152 — Універсальний операційний стіл, електромеханічний
1 одиниця
Операційний стіл з набором аксесуарів для нейрохірургії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 33192230-3 — Операційні столи
НК 024:2019: 33152 — Універсальний операційний стіл, електромеханічний
1 одиниця
Операційний стіл з набором аксесуарів для торакальної хірургії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 33192230-3 — Операційні столи
НК 024:2019: 33152 — Універсальний операційний стіл, електромеханічний
1 одиниця
Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії в офтальмології
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 33192230-3 — Операційні столи
НК 024:2019: 33152 — Універсальний операційний стіл, електромеханічний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленого Товару за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання Товару за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА та/або кінцевого набувача. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога щодо ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, який передбачає можливість провадження господарської діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами та/або з імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)
Дата подання: 11 серпня 2022 16:16
Дата відповіді: 12 серпня 2022 16:22
08 серпня 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено інформація про початок проведення спрощеної закупівлі по предмету: «ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії (тип 1); Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії (тип 2); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 1); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 2); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 3); Операційний стіл з набором аксесуарів для ортопедії; Операційний стіл з набором аксесуарів для нейрохірургії; Операційний стіл з набором аксесуарів для торакальної хірургії; Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії в офтальмології)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2022-08-08-008908-a. Ознайомившись з умовами Документації прощеної закупівлі та додатками до неї, було встановлено наступне: Відповідно до абзацу 3 пункту 4 Розділу ІІІ Документації спрощеної закупівлі, інформація та перелік документів, які вимагаються Замовником від переможця закупівлі, викладено у Додатку 3 до Документації. Додатком 3 до Документації спрощеної закупівлі передбачено наступне: Переможець-резидент надає такі документи (перелік документів не є вичерпним): - завірену копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, який передбачає можливість провадження господарської діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами та/або з імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом*. *Згідно з Законом України “Про ліцензування видів господарської діяльності” ліцензуванню підлягає в тому числі оптова торгівля лікарськими засобами та/або з імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів). Вимога не стосується учасників-нерезидентів України; При цьому, відповідно до статті 2 Закону України «Про лікарські засоби», лікарський засіб - будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу. Водночас, предметом даної закупівлі, згідно з пунктом 4.1. Розділу І Документації спрощеної закупівлі є ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії (тип 1); Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії (тип 2); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 1); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 2); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 3); Операційний стіл з набором аксесуарів для ортопедії; Операційний стіл з набором аксесуарів для нейрохірургії; Операційний стіл з набором аксесуарів для торакальної хірургії; Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії в офтальмології). Наголошуємо, що ані сам предмет закупівлі, ані його аксесуари, не є лікарськими засобами, а тому господарська діяльність з їх постачання (торгівлі/імпорту тощо) не підгляє ліцензуванню на території України згідно зі статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Зазначене вище підтверджується також пунктом 2 Загальної частини Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 року №929, відповідно до якого: «Дія цих Ліцензійних умов поширюється на всіх суб’єктів господарювання, зокрема на зареєстрованих в установленому законодавством порядку юридичних осіб незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, фізичних осіб - підприємців, які провадять господарську діяльність з виробництва лікарських засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)». З урахуванням вищевикладеного, керуючись частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Внести відповідні зміни до Документації спрощеної закупівлі, зокрема до Додатку 3, якими прибрати вимогу щодо надання переможцем ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, який передбачає можливість провадження господарської діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами та/або з імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за поставлене запитання. За результатом розгляду повідомляємо наступне.
Пунктом 2 частини 2 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати, зокрема копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи те, що товар, який є предметом закупівлі, ліцензуванню на території України згідно зі статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» не підлягає, відповідно, на нього не поширюється вимога про надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності. Тобто, зазначені в вашому питанні документи, з урахуванням згадуваної вище статті Закону, від переможця закупівлі не вимагаються.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-08-008908-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬМЕД", Код ЄДРПОУ:30185001
Дата подання: 10 серпня 2022 14:45
про умови оплати
Шановний Замовнику,
Ми маємо намір прийняти участь у закупівлі, уважно вивчивши тендерну документацію, маємо уточнення щодо умов договору, а саме пункту 9.6. "У випадку відсутності або припинення бюджетного фінансування та фінансування програми ЗАМОВНИК не несе ніякої майнової та фінансової відповідальності перед ПОСТАЧАЛЬНИКОМ."

Будь ласка, надайте пояснення, чи означає цей пункт, що після підписання договору може настати випадок відсутності або припинення бюджетного фінансування та фінансування програми? Чи означатиме це, що Постачальник замовить та поставить Товар, а Замовник відмовиться його оплачувати, спираючись на підставу "відсутності фінансування"? Які тоді гарантії для Постачальника, що Товар буде сплачено? Оскільки умови оплати вказані 100% після поставки, то Постачальник на свій страх та ризик здійснює поставку, не будучи навіть впевнений, що Товар буде сплачено.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2022 13:00
Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо Вам за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України".
Згідно договору, оплата здійснюється після підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання продукції за місцем призначення.
Право власності на продукцію переходить від ПОСТАЧАЛЬНИКА до ЗАМОВНИКА після прийняття продукції в пункті призначення та підписання видаткової накладної та/або Акта приймання продукції згідно з Розділом 6 Договору.
У разі відсутності або затримки бюджетного фінансування понад строк, передбачений у п. 3.4. Договору для оплати продукції, ЗАМОВНИК протягом 2 (двох) робочих днів з моменту, коли це стало відомо, повідомляє ПОСТАЧАЛЬНИКА про таку затримку. Після отримання відповідного бюджетного фінансування після його затримки ЗАМОВНИК проводить оплату за партію поставленої продукції протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів.
Зауважуємо, що проектом Договору передбачена можливість здійснення попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.3-3.4 проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін.
Номер вимоги: UA-2022-08-08-008908-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬМЕД", Код ЄДРПОУ:30185001
Дата подання: 10 серпня 2022 14:46
про умови оплати
Шановний Замовнику!
Оскільки 100% обладнання, що закуповується за даною закупівлею, є таке що імпортується, та розрахунок здійснюється у іноземній валюті, просимо додати коригування ціни у випадку зміни курсу іноземної валюти шляхом додавання пункту у проект договору:

Покупець, у випадку зміни курсу іноземної валюти, за якою здійснюється закупівля товару, на 5 або більше відсотків відносно курсу, встановленого Національним банком України на дату розкриття тендерних пропозицій, може здійснити відповідний перерахунок ціни, кількості товару та/або суми Договору (в межах існуючого фінансування) на підставі обґрунтованого звернення Постачальника щодо внесення змін до істотних умов Договору у зв’язку із зміною курсу іноземної валюти.
Порядок коригування ціни за одиницю Товару (в частині імпортної складової структури ціни) залежно від зміни курсу іноземної валюти наступний:
Ц=(К1/К2)*Цт,
де:
- К1- офіційний курс гривні до іноземної валюти, встановлений НБУ, на дату укладання відповідної додаткової угоди про зміну ціни за одиницю Товару;
- К2 - офіційний курс гривні до іноземної валюти, встановлений НБУ, на дату розкриття тендерних пропозицій;
- Цт – ціна за одиницю Товару, визначена в Договорі на дату укладення Договору;
- Ц – остаточна ціна одиниці Товару, за якою здійснюється відпуск Товару.
Зміна курсу іноземної валюти підтверджується даними Національного банку України, які розміщуються на офіційному сайті НБУ.
Ціна за одиницю Товару, що розраховується в порядку та на умовах, визначених за вищенаведеним порядком коригування ціни, погоджується Сторонами шляхом укладення Додаткової угоди до Договору станом на дату укладання такої Додаткової угоди до цього Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2022 13:04
Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо Вам за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України".
Загальні положення виконання грошового зобов'язання закріплені в Цивільному кодексі України який передбачає, що грошове зобов`язання має бути виконане у національній валюті - українській гривні.
Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України ""Про валюту і валютні операції"" усі розрахунки на території України проводяться виключно у гривні, крім розрахунків за:
операціями зі здійснення іноземних інвестицій та повернення іноземному інвестору прибутків, доходів (у тому числі дивідендів) та інших коштів, одержаних на законних підставах у результаті здійснення іноземних інвестицій;
операціями банків з надання банківських та інших фінансових послуг на підставі банківської ліцензії;
операціями з надання фінансових послуг, визначених п. 1 – 5 ч. 2 та ч. 3 ст. 9 цього Закону, що надаються небанківськими фінансовими установами та операторами поштового зв’язку, які мають ліцензію Національного банку України на здійснення валютних операцій;
операціями з розміщення, виплати грошового доходу та погашення облігацій, казначейських зобов’язань України, номінованих в іноземній валюті, якщо це передбачено проспектом цінних паперів (умовами їх розміщення);
операціями з купівлі-продажу державних цінних паперів, номінованих в іноземній валюті, якщо ініціатором або отримувачем за такою валютною операцією є банк;
іншими операціями, визначеними Митним кодексом України та (або) нормативно-правовими актами Національного банку України.
Різні предмети закупівлі вимагають різних умов договорів, які залежать, зокрема, від нормативно-правового регулювання процесів закупівлі, ввозу в Україну, постачання, оплати таких товарів тощо. ДП ""Медичні закупівлі України"" в своїй діяльності неухильно дотримується вимог законодавста, таким чином, проекти договорів у всіх закупівлях сформовані з урахуванням специфіки того чи іншого товару, відповідно, відстутні підстави для внесення змін в цій частині.
Звертаємо увагу, що участь в закупівлі для учасників є добровільною. Крім того, відповідно до статті 1 Закону України «Про підприємництво», підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством. Згідно зі статтею 44 Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі, зокрема, комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності.
Номер вимоги: UA-2022-08-08-008908-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬМЕД", Код ЄДРПОУ:30185001
Дата подання: 11 серпня 2022 19:19
про додаткові комісії та збори
Шановний замовнику!

У зв’язку з останніми подіями та заявами влади та Нацбанку про можливу імплементацію додаткової комісії в 10% на закупівлю валюти (а обладнання що закуповується є імпортним) просимо внести наступні пункти в проект договору закупівлі:

В розділі ціна договору, додати пункт 3.6:
«3.6. Сторони прийшли до згоди, що у випадку запровадження в Україні нових податків, зборів та інших обов‘язкових платежів щодо валютних операцій (купівля-продаж валюти), під час дії цього договору та до моменту повного виконання взятих на себе зобов‘язань сторонами, які впливають на розмір ціни договору, сторони зобов‘язані підписати Додаткову угоду до цього договору в якій визначити нову ціну».

В розділі відповідальність, додати пункт 9.8:
«9.8. В тому випадку, якщо Покупець відмовляється від підписання Додаткової угоди передбаченої у пункті 3.6, він зобов‘язаний сплатити Постачальнику штраф у розмірі 10% від загальної ціни договору».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2022 14:40
Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення!
Інформуємо, що очікувана вартість закупівлі сформована відповідно до аналізу ринкових цін на відповідний предмет закупівлі з урахуванням валютних коливань. В своїй діяльності ДП "Медичні закупівлі України" неухильно дотримується вимог чинного законодавста, зокрема, підготовка вимог оголошення про закупівлю здійснено відповідно до вимог нормативно-правових актів, які діють на дату оголошення такої закупівлі.
Звертаємо увагу, що участь в закупівлі для учасників є добровільною. Відповідно до статті 1 Закону України «Про підприємництво», підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством. Згідно зі статтею 44 Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі, зокрема, комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності.
Номер вимоги: UA-2022-08-08-008908-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛФОМЕД", Код ЄДРПОУ:40608891
Дата подання: 26 серпня 2022 13:24
Вимога щодо скасування рішення про визначення ТОВ "Стальмед" переможцем спрощеної закупівлі
08 серпня 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі по предмету ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії (тип 1); Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії (тип 2); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 1); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 2); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 3); Операційний стіл з набором аксесуарів для ортопедії; Операційний стіл з набором аксесуарів для нейрохірургії; Операційний стіл з набором аксесуарів для торакальної хірургії; Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії в офтальмології), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2022-08-08-008908-a .
Кінцевий строк для подання пропозицій було встановлено на 17 серпня 2022 року на 12:00 год.
До завершення кінцевого строку подання пропозицій, ТОВ «ОЛФОМЕД» було підготовлено пропозицію та подано у порядку, передбаченому Документацією спрощеної закупівлі.
18 липня 2022 року відбувся аукціон, за результатами якого, найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію ТОВ «Стальмед».
25 серпня 2022 року, в електронній системі закупівель було оприлюднено повідмолення про намір уклсти договір про закупівлю з ТОВ «Стальмед».
ТОВ «ОЛФОМЕД» не погоджується із зазначеним рішенням Замовника виходячи із наступного:
1. Відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 до Документації спрощеної закупівлі, учасник у складі пропозиції повинен надати Скан-копію/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів**. У разі неможливості подання виконаного договору, Учасник може надати договір/-ори, який/-і виконується/-ються станом на дату подання пропозиції.
Згідно з пунктом 1.2. Додатку 2 до Документації спрощеної закупівлі, учасник повинен нададати у складі пропозиції Скан-копію/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их та/або акта/-ів прийому-передачі товару, та/або лист відгук від отримувача, та/або інших документів, які підтверджують факт постачання товару згідно з наданим договором/-ами.
На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ «Стальмед» міститься Договір поставки №ST-DOBR-10-12/20 від 10 грудня 2020 року (далі – Договір).
Згідно з пунктом 12.1. Договору, невід’ємними його частинами є: 12.1.1. – Специфікація (Додаток №1) і Конфігурація (Додаток №2).
Аналізуючи зазначений договір було встановлено, що згідно з посторінковою нумерацією, договір наданий не в повному обсязі, а саме відсутня сторінка №19, яка є частиною Додатку №2 до Договору – Конфігурації, з чого можна зробити висновок, що Договір наданий не у повному обсязі.
Також встановлено, що згідно зі Специфікацією (Додаток №1 до Договору) здійснювалось постачання: 1. Системного операційного столу TS7500 для кардіохірургії Trumpf Medical; 2. Системного операційного столу ТS7500 для онкологічних операцій Trumpf Medical; 3. Системного операційного столу ТS7500 для нейрохірургії Trumpf Medical; 4. Карбонового сегменту 1200 Trumpf Medical; 5. Мобільного операційного столу PST300 для антишокової кімнати Trumpf Medical; 6. Операційної лампи iLED7 двухкупольної з тримачем для монітора Trumpf Medical; 7. Камери Truvidia Wireless з ресивером Trumpf Medical; 8. Оглядової лампи TruLight 1000 Trumpf Medical.
Згідно з пунктом 4.1. Договору, товар має бути поставлений Покупцю до 28.02.2021 року, за умови своєчасного здійснення Покупцем передоплати відповідно до п.3.1.1. цього Договору.
При цьому, у складі пропозиції ТОВ «Стальмед» міститься Видаткова накладна №СТ0000023 від 01 червня 2021 року ( далі – видаткова накладна), що може свідчити про порушення терміну поставки ТОВ «Стальмед».
Окрім цього, Видаткова накладна містить інформацію лише про частину товару, що передбачений у Специфікації (Додаток №1 до Договору), а саме інформацію про поставку Системного операційного столу TS7500 для кардіохірургії Trumpf Medical; Системного операційного столу ТS7500 для онкологічних операцій Trumpf Medical; Системного операційного столу ТS7500 для нейрохірургії Trumpf Medical; Карбонового сегменту 1200 Trumpf Medical; Мобільного операційного столу PST300 для антишокової кімнати Trumpf Medical; Оглядової лампи TruLight 1000 Trumpf Medical.
Зважаючи на вищенаведене, вважаємо, що пропозиція ТОВ «Стальмед» повинна бути відхилена на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» як така що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
2. Відповідно до пункту 4.2. Додатку 2 до Документації спрощеної закупівлі, учасники повинні надати Анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, яку наведено у Додатку 2-в).
На виконання зазначеної вимоги, у складі пропозиції ТОВ «Стальмед» міститься Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів, яка містить частину незаповненої інформації, а саме: відсутня інформація про область та країну реєстрації.
Окрім цього, на запитання пункту 12. Анкети: «12. Чи має Ваша Компанія (Організація) антикорупційну політику (програму) та уповноваженого з реалізації антикорупційної політики?», ТОВ «Стальмед» надано відповідь «так».
В тому ж пункті зазначено наступне: «Якщо Так, надайте інформацію про таку особу, її контактний телефон та короткий опис антикорупційних заходів, які проводяться Вашою компанією (Організацією).»
Відповідаючи на цю вказвку, ТОВ «Стальмед зазначено наступне: Уповноваженою особою з реалізації антикорупційної політики є Сичевська Катерина Олександрівна. Контактний телефон Уповноваженої особи +38-067-352-82-00. Опис антикорупційних заходів, які проводяться нашою компанією, визначені в антикорупційній програмі, що додається.
Таким чином, вдається зробити висновок, що у даному пункті відсутня інформація про короткий опис антикорупційних заходів, які проводяться компанією ТОВ «Стальмед».
За таких умов, пропозиція ТОВ «Стальмед» повинна бути відхилена на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» як така що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
3. Відповідно до пункту 7.1. Розділу І Додатку 2, учасник у складі пропозиції повинен надати Порівняльну таблицю відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам (згідно з таблицями 2, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10 Додатка 1 до Документації), в якій повинні бути зазначені відповідні сторінки документів, які Учасник надає в складі пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару заданим технічним характеристикам.
Такими документами можуть бути каталог, та/або буклет, та/або копія інструкції по застосуванню, та/або копія технічного паспорту, та/або інший документ (або витяг з документа), тощо. В наданих матеріалах повинні бути виділені дані (кольором або підкресленням на відповідній сторінці), що підтверджують відповідність заданим медико-технічним вимогам.
На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції міститься заповнена Таблиця 2.6. де за позицією 8 необхідно надати інформацію про комплект гелевих підкладок для кріплення рук. ТОВ «Стальмед» зазначено інформацію про «ОА072 ПОДУШКА ОПОРИ ДЛЯ РУКИ, ДОВГА» і підтвердження її відповідності міститься на сторінці 11 «Pressurecare. Зняття тиску та позиціонування пацієнта» та «Перелік обладнання, запропонованого до постачання та підтвердження відповідності вимогам Замовника» ст. 9-10.
Проаналізувавши інформацію про позицію «ОА072 ПОДУШКА ОПОРИ ДЛЯ РУКИ, ДОВГА» було встановлено, що на сторінці 11 «Pressurecare. Зняття тиску та позиціонування пацієнта» відсутня інформація про те, що вказаана подушка є саме гелевою.
Аналогічна ситуація прослідковується і в Таблиці 2.7 щодо аналогічної вимоги про «комплект гелевих підкладок для кріплення рук».
4. Відповідно до пункту 7.1. Розділу І Додатку 2, учасник у складі пропозиції повинен надати Порівняльну таблицю відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам (згідно з таблицями 2, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10 Додатка 1 до Документації), в якій повинні бути зазначені відповідні сторінки документів, які Учасник надає в складі пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару заданим технічним характеристикам.
Такими документами можуть бути каталог, та/або буклет, та/або копія інструкції по застосуванню, та/або копія технічного паспорту, та/або інший документ (або витяг з документа), тощо. В наданих матеріалах повинні бути виділені дані (кольором або підкресленням на відповідній сторінці), що підтверджують відповідність заданим медико-технічним вимогам.
На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції міститься заповнена Таблиця 2.7. де за позицією 15 необхідно надати інформацію про універсальний гелевий позиціонер пацієнта. ТОВ «Стальмед» зазначено інформацію про «AZ500 УНІВЕРСАЛЬНИЙ ПОЗИЦІОНЕР ПАЦІЄНТА» і підтвердження її відповідності міститься на сторінці 12 «Pressurecare. Зняття тиску та позиціонування пацієнта» та «Перелік обладнання, запропонованого до постачання та підтвердження відповідності вимогам Замовника» ст. 11-14.
Проаналізувавши інформацію про позицію «AZ500 УНІВЕРСАЛЬНИЙ ПОЗИЦІОНЕР ПАЦІЄНТА» було встановлено, що на сторінці 12 «Pressurecare. Зняття тиску та позиціонування пацієнта» відсутня інформація про те, що УНІВЕРСАЛЬНИЙ ПОЗИЦІОНЕР ПАЦІЄНТА Є ГЕЛЕВИМ.
5. Відповідно до пункту 7.1. Розділу І Додатку 2, учасник у складі пропозиції повинен надати Порівняльну таблицю відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам (згідно з таблицями 2, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10 Додатка 1 до Документації), в якій повинні бути зазначені відповідні сторінки документів, які Учасник надає в складі пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару заданим технічним характеристикам.
Такими документами можуть бути каталог, та/або буклет, та/або копія інструкції по застосуванню, та/або копія технічного паспорту, та/або інший документ (або витяг з документа), тощо. В наданих матеріалах повинні бути виділені дані (кольором або підкресленням на відповідній сторінці), що підтверджують відповідність заданим медико-технічним вимогам.
На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції міститься заповнена Таблиця 2.8. де за позицією 13 необхідно надати інформацію про гелевий валик. ТОВ «Стальмед» зазначено інформацію про «EL210 ПОДУШКА РОЛИК» і підтвердження її відповідності міститься на сторінці 13 «Pressurecare. Зняття тиску та позиціонування пацієнта» та «Перелік обладнання, запропонованого до постачання та підтвердження відповідності вимогам Замовника» ст. 14-16.
Проаналізувавши інформацію про позицію «EL210 ПОДУШКА РОЛИК» було встановлено, що на сторінці 13 «Pressurecare. Зняття тиску та позиціонування пацієнта» зазначена інформація про те, що подушка-ролик не є гелевою, а є комбінацією гелю та піни, що означає, що вони на 75 % легші, ніж порівняльні гелеві продукти.
6. Відповідно до пункту 7.1. Розділу І Додатку 2, учасник у складі пропозиції повинен надати Порівняльну таблицю відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам (згідно з таблицями 2, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10 Додатка 1 до Документації), в якій повинні бути зазначені відповідні сторінки документів, які Учасник надає в складі пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару заданим технічним характеристикам.
Такими документами можуть бути каталог, та/або буклет, та/або копія інструкції по застосуванню, та/або копія технічного паспорту, та/або інший документ (або витяг з документа), тощо. В наданих матеріалах повинні бути виділені дані (кольором або підкресленням на відповідній сторінці), що підтверджують відповідність заданим медико-технічним вимогам.
На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції міститься заповнена Таблиця 2.8. де за позицією 14 необхідно надати інформацію про гелеві підкладки для позиціонування щиколотки. ТОВ «Стальмед» зазначено інформацію про «OA200 ЗАХИСНА ПОДУШКА ЩИКОЛОТКИ» і підтвердження її відповідності міститься на сторінці 19 «Pressurecare. Зняття тиску та позиціонування пацієнта» та «Перелік обладнання, запропонованого до постачання та підтвердження відповідності вимогам Замовника» ст. 14-16.
Проаналізувавши інформацію про позицію «OA200 ЗАХИСНА ПОДУШКА ЩИКОЛОТКИ» було встановлено, що на сторінці 19 «Pressurecare. Зняття тиску та позиціонування пацієнта» відсутня інформація про те, що захисна подушка щиколотки є гелевою.
7. Відповідно до пункту 7.1. Розділу І Додатку 2, учасник у складі пропозиції повинен надати Порівняльну таблицю відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам (згідно з таблицями 2, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10 Додатка 1 до Документації), в якій повинні бути зазначені відповідні сторінки документів, які Учасник надає в складі пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару заданим технічним характеристикам.
Такими документами можуть бути каталог, та/або буклет, та/або копія інструкції по застосуванню, та/або копія технічного паспорту, та/або інший документ (або витяг з документа), тощо. В наданих матеріалах повинні бути виділені дані (кольором або підкресленням на відповідній сторінці), що підтверджують відповідність заданим медико-технічним вимогам.
На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції міститься заповнена Таблиця 2.9. де за позицією 12 необхідно надати інформацію про гелеву підкладку в області крижової кістки. ТОВ «Стальмед» зазначено інформацію про «AZ301 ПОДУШКА ПІД КРИЖОВУ КІСТКУ (ВЕЛИКА)» і підтвердження її відповідності міститься на сторінці 12 «Pressurecare. Зняття тиску та позиціонування пацієнта» та «Перелік обладнання, запропонованого до постачання та підтвердження відповідності вимогам Замовника» ст. 16-18.
Проаналізувавши інформацію про позицію «AZ301 ПОДУШКА ПІД КРИЖОВУ КІСТКУ (ВЕЛИКА)» було встановлено, що на сторінці 12 «Pressurecare. Зняття тиску та позиціонування пацієнта» відсутня інформація про те, що подушка під крижову кістку (велика) є гелевою.
Вважаємо за необхідне повідомити та вимагаємо взяти до уваги той факт, що дана спрощена закупівлі по предмету ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії (тип 1); Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії (тип 2); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 1); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 2); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 3); Операційний стіл з набором аксесуарів для ортопедії; Операційний стіл з набором аксесуарів для нейрохірургії; Операційний стіл з набором аксесуарів для торакальної хірургії; Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії в офтальмології) проводиться Замовником повторно, через те, що у попередній закупівлі (UA-2022-07-13-008258-a) Замовником було відхилено пропозиції обох учасників (ТОВ «Стальмед» та ТОВ «Олфомед»). Так от, серед підстав для відхилення пропозиції ТОВ «Олфомед» був зокрема той факт, що документи, які підтверджували відповідність медико-технічним вимогам не містили інформацію про те, що кільце є «гелевим», одночасно у цій процедурі Замоник закриває очі на аналогічні порушення у документах пропозиції ТОВ «Стальмед» та всупереч принципів здійснення публічних закупівель, що визначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та всупереч власних вимог, що викладені у документації спрощеної закупівлі та додатках до неї, приймає рішення про визначення ТОВ «Стальмед» переможцем процедури закупівлі. Із зазначеного складається враження про пов’язаність та особливий підхід до розгляду пропозиції ТОВ «Стальмед» що може розцінюватися як адміністративне та/або кримінальне правопорушення при проведенні спрощеної закупівлі.
Окрім усього вищезазначеного, у складі пропозиції ТОВ «Стальмед» відсутній документ на який ТОВ «Стальмед» посилається у заповнених таблицях 2.2. – 2.10., а саме «Перелік обладнання запропонованого до постачання та підтвердження відповідності вимогам Замовника», що є прямим порушенням вимог пункту 7.1. Додатку 2 до Документації спрощеної закупівлі, який вказує на наступне: учасник повинен надати Порівняльну таблицю відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам (згідно з таблицями 2, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10 Додатка 1 до Документації), в якій повинні бути зазначені відповідні сторінки документів, які Учасник надає в складі пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару заданим технічним характеристикам.
Зважаючи на усе вищевикладене, пропозиція ТОВ «Стальмед» повинна бути відхилена на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Наголошуємо, що у випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ТОВ «ОЛФОМЕД» буде змушене звертатися до Замовника (ДП «Медичні закупівлі України»), до органу, що здійснює контроль над Замовником – МОЗ України, а також правоохоронних органів у межах їх компетенції та підслідності.
На підставі вищевикладеного, з урахуванням частин 14 та 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «Стальмед».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2022 19:01
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі - ДП «Медзакупівлі України») у відповідь на вимогу від 26.08.2022 року “Вимога про скасування рішення про визначення ТОВ "Стальмед" переможцем на закупівлю по предмету ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2022-08-08-008908-a”, повідомляє наступне:
Щодо пункту 1 вимоги. На виконання пунктів 1.1 та 1.2 розділу І Додатка 2 до Документації «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬМЕД" (далі - Переможець) надано Договір поставки №ST-DOBR-10-12/20 від 10 грудня 2020 року (далі - Договір) та Видаткову накладну №СТ-0000023 від 01 червня 2021 року (далі – Накладна). Але разом з цим Переможець в складі своє пропозиції надає Договір поставки №18/12/18 - ПЛ від «18» грудня 2018 року, а також на підтвердження виконання факту постачання товару за Договором, Переможець надає Лист-відгук №11-20 від 05.11.2020 року., що повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Щодо пункту 2 вимоги. Щодо відсутньої інформації в Анкеті для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (далі – Анкета) (за формою, яку наведено у Додатку 2-в) повідомляємо, що ТОВ «Стальмед» зазначено наступну інформацію щодо реєстрації юридичної особи, а саме: 03680, м. Київ, вул. Каземіра Малевича, 31, що в свою чергу дає змогу належним чином ідентифікувати країну та область місцезнаходження учасника.
Крім того, Анкета надрукована на фірмовому бланку учасника, на якому внизу кожної сторінки містяться реквізити учасника, у тому числі інформація щодо країни реєстрації.
Щодо відсутньої інформації в пункті 12 Анкети, що стосується короткого опису антикорупційних заходів, які проводяться компанією ТОВ «Стальмед», слід зазначити, що учасником зазначено уповноважену особу з реалізації антикорупційної політики, її контактний номер телефону та завантажено як окремий додаток антикорупційну програму ТОВ «Стальмед» на 2022 рік, яка в розділі VI містить детальний опис антикорупційних заходів, які проводяться ТОВ «Стальмед», що в свою чергу свідчить про те, що учасником належним чином надано запитувану інформацію.

Щодо пункту 3 вимоги. Відповідно до пункту 2.1 розділу І Додатка 2 до Документації «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» Довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, за формою, що наведена у Додатку 1 до Документації. Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозицію Учасника у випадках відмінності чи відсутності підтвердження в Довідці окремої інформації згідно з вимогами Документації у разі, якщо така інформація чи підтвердження зазначені в інших документах пропозиції Учасника (інструкція, сертифікат, висновок тощо), або були належним чином отримані у відповідь на звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Підтвердження відповідності міститься на стор. 34, 42 «Pressurecare. Зняття тиску та позиціонування пацієнта»: «Матеріалом, який використовується в лінійці Trulife, є медичний силікон», «Постачальники матеріалів, які використовуються для виробництва гелевих подушок Oasis, Oasis+, Elite та Azure, підтвердили, що ці матеріали не сприяють мікробіологічному росту», «Силікон нагадує людську шкіру Силікон медичного класу дуже міцний і хімічно стійкий порівняно з багатьма іншими гелями». Таким чином, позиція «ОА072 ПОДУШКА ОПОРИ ДЛЯ РУКИ, ДОВГА» із серії OASIS лінійки Trulife - із медичного силікону, який є гелем.

Щодо пункту 4 вимоги. Відповідно до пункту 2.1 розділу І Додатка 2 до Документації «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» Довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, за формою, що наведена у Додатку 1 до Документації. Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозицію Учасника у випадках відмінності чи відсутності підтвердження в Довідці окремої інформації згідно з вимогами Документації у разі, якщо така інформація чи підтвердження зазначені в інших документах пропозиції Учасника (інструкція, сертифікат, висновок тощо), або були належним чином отримані у відповідь на звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Підтвердження відповідності міститься на стор. 34, 42 «Pressurecare. Зняття тиску та позиціонування пацієнта»: «Матеріалом, який використовується в лінійці Trulife, є медичний силікон.», «Постачальники матеріалів, які використовуються для виробництва гелевих подушок Oasis, Oasis+, Elite та Azure, підтвердили, що ці матеріали не сприяють мікробіологічному росту», «Силікон нагадує людську шкіру Силікон медичного класу дуже міцний і хімічно стійкий порівняно з багатьма іншими гелями». Таким чином, позиція «AZ500 УНІВЕРСАЛЬНИЙ ПОЗИЦІОНЕР ПАЦІЄНТА» із серії AZURE лінійки Trulife - із медичного силікону, який є гелем.

Щодо пункту 5 вимоги. Документація спрощеної закупівлі не містить вимоги щодо ваги валика. Вимогою є наявність гелевого валика у кількості 2 шт. У складі пропозиції ТОВ “Стальмед” запропоновано позицію «EL210 ПОДУШКА РОЛИК», матеріал виготовлення якої містить гель, що і вимагалось у медико-технічних вимогах.

Щодо пункту 6 вимоги. Відповідно до пункту 2.1 розділу І Додатка 2 до Документації «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» Довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, за формою, що наведена у Додатку 1 до Документації. Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозицію Учасника у випадках відмінності чи відсутності підтвердження в Довідці окремої інформації згідно з вимогами Документації у разі, якщо така інформація чи підтвердження зазначені в інших документах пропозиції Учасника (інструкція, сертифікат, висновок тощо), або були належним чином отримані у відповідь на звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Підтвердження відповідності міститься на стор. 34, 42 «Pressurecare. Зняття тиску та позиціонування пацієнта»: «Матеріалом, який використовується в лінійці Trulife, є медичний силікон.», «Постачальники матеріалів, які використовуються для виробництва гелевих подушок Oasis, Oasis+, Elite та Azure, підтвердили, що ці матеріали не сприяють мікробіологічному росту», «Силікон нагадує людську шкіру Силікон медичного класу дуже міцний і хімічно стійкий порівняно з багатьма іншими гелями». Таким чином, позиція «OA200 ЗАХИСНА ПОДУШКА ЩИКОЛОТКИ» із серії OASIS лінійки Trulife - із медичного силікону, який є гелем.

Щодо пункту 7 вимоги. Відповідно до пункту 2.1 розділу І Додатка 2 до Документації «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» Довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, за формою, що наведена у Додатку 1 до Документації. Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозицію Учасника у випадках відмінності чи відсутності підтвердження в Довідці окремої інформації згідно з вимогами Документації у разі, якщо така інформація чи підтвердження зазначені в інших документах пропозиції Учасника (інструкція, сертифікат, висновок тощо), або були належним чином отримані у відповідь на звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Підтвердження відповідності міститься на стор. 34, 42 «Pressurecare. Зняття тиску та позиціонування пацієнта»: «Матеріалом, який використовується в лінійці Trulife, є медичний силікон.», «Постачальники матеріалів, які використовуються для виробництва гелевих подушок Oasis, Oasis+, Elite та Azure, підтвердили, що ці матеріали не сприяють мікробіологічному росту», «Силікон нагадує людську шкіру Силікон медичного класу дуже міцний і хімічно стійкий порівняно з багатьма іншими гелями». Таким чином, позиція «AZ301 ПОДУШКА ПІД КРИЖОВУ КІСТКУ (ВЕЛИКА)» із серії AZURE лінійки Trulife - із медичного силікону, який є гелем.

Щодо пункту 8 вимоги. Документ «Перелік обладнання запропонованого до постачання та підтвердження відповідності вимогам Замовника» міститься в файлі «15_08-22_11 Таблиця 2.pdf».

Таким чином, враховуючи викладене вище, дії ДП «Медзакупівлі України» під час здійснення зазначеної закупівлі є об’єктивними, обґрунтованими та повністю відповідають всім вимогам законодавства у сфері публічних закупівель.

Сподіваємося на порозуміння та подальшу співпрацю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2022 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬМЕД" 32 799 725,00
UAH
30 826 500,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛФОМЕД" 32 498 600,00
UAH
30 999 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 серпня 2022 22:07
Електронний підпис
16 серпня 2022 22:01
1.2.7 Технічні дані TS7500.pdf
16 серпня 2022 22:01
15_08-22_11 Таблиця 2.pdf
16 серпня 2022 22:01
1.2.2. Декларація 20-03-01.pdf
16 серпня 2022 22:01
15_08-22_5 Лист-роз_яснення.pdf
16 серпня 2022 22:01
0 Цінова пропозиція.pdf
16 серпня 2022 22:01
1.2.1 Декларація 27-04-21.pdf
16 серпня 2022 22:01
3.4 Авторизація Trulife.pdf
16 серпня 2022 22:01
3.3 Авторизація Трумпф.pdf
16 серпня 2022 22:01
15_08-22_10 МТВ.pdf

Публічні документи

17 серпня 2022 11:22
Електронний підпис
17 серпня 2022 11:22
Електронний підпис
17 серпня 2022 11:22
3. Гарантійний лист.pdf.p7s
17 серпня 2022 11:22
12. Анкета (Додаток 2в).pdf.p7s
17 серпня 2022 11:22
PoA OPT - Olfomed LLC згідно.pdf.p7s
17 серпня 2022 11:22
1. Таблиця 2 Додаток 1.pdf.p7s
17 серпня 2022 11:22
4. №01 Додаток OPT VANTO II.pdf.p7s
17 серпня 2022 11:19
1. Таблиця 2.8. Додаток 1.pdf
17 серпня 2022 11:19
1. Таблиця 2.4. Додаток 1.pdf
17 серпня 2022 11:19
3. Гарантійний лист.pdf
17 серпня 2022 11:19
1. Таблиця 2.7. Додаток 1.pdf
17 серпня 2022 11:19
PoA OPT - Olfomed LLC згідно.pdf
17 серпня 2022 11:19
1. Таблиця 2.10. Додаток 1.pdf
17 серпня 2022 11:19
1. Таблиця 2.6. Додаток 1.pdf
17 серпня 2022 11:19
1. Таблиця 2.1. Додаток 1.pdf
17 серпня 2022 11:19
1. Таблиця 2.9. Додаток 1.pdf
17 серпня 2022 11:19
4. №01 Додаток OPT VANTO II.pdf
17 серпня 2022 11:19
12. Анкета (Додаток 2в).pdf
17 серпня 2022 11:19
1. Таблиця 2.2. Додаток 1.pdf
17 серпня 2022 11:19
1. Таблиця 2.5. Додаток 1.pdf
17 серпня 2022 11:19
1. Таблиця 2 Додаток 1.pdf
17 серпня 2022 11:19
1. Таблиця 2.3. Додаток 1.pdf
17 серпня 2022 11:19
8. Видаткова накладна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬМЕД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛФОМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬМЕД"
#30185001
Переможець 30 826 500,00
UAH
25 серпня 2022 18:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2022 18:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬМЕД"
#30185001
30 826 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 14:50
Коментар при звітуванні .docx укладений
20 січня 2023 14:44
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2022 19:43
ДУ 2 09_283-09_2022.pdf зміни до договору
31 жовтня 2022 15:56
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2022 16:43
ДУ 1 09_283-09_2022.pdf зміни до договору
13 вересня 2022 11:52
Електронний підпис укладений
09 вересня 2022 14:15
Договір 09_283-09_2022.pdf укладений
09 вересня 2022 13:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням підпункту 3.4.1. пункту 3.4 Договору та на підставі наданого ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вмотивованого звернення про проведення попередньої оплати від «06» вересня 2022 року Вих. №06/09-22_1 ЗАМОВНИКОМ проводиться попередня оплата в розмірі 100 (сто) відсотків від ціни Товару, вказаної у Специфікації (Додаток № 1 до Договору), на підставі оригіналу рахунку на оплату. Примітка: закупівля здійснювалась відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами). Підстава "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" обрана у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала б предмету додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 09/283-09/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/283-09/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 30 826 500,00
UAH