Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 03210000-6 Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2022-08-08-008681-a ● 44b92cbed3b94a909fa66eb701a829f1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Малинська міська лікарня" Малинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991783 |
Місцезнаходження: | 11601, Україна , Житомирська обл., місто Малин, вулиця Бондарик будинок 17 |
Контактна особа: |
Мойсієнко Світлана Василівна +380413351138 kot_sam@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2022 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2022 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2022 14:30 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Закупівля згідно абз.3 пп.1 п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 кілограм
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11601, Україна, Житомирська область, Коростенський район, місто Малин, вулиця Бондарик будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2022
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на розрахунковий рахунок учасника спрощеної закупівлі протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2022 17:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2022 17:16 |
Проєкт договору про закупівлю товару.docx | |
08 серпня 2022 17:16 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-08-008681-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ОЛОМПІЄВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:1968408540
Дата подання: 19 серпня 2022 18:56
Вимога на рішення замовника
Вимога на рішення замовника
За результатом розгляду тендерних пропозицій 19.08.2022 Уповноваженою особою Комунальне некомерційне підприємство "Малинська міська лікарня" Малинської міської ради було визначено переможцем ПП "Продцентр-плюс" з даним рішенням ФОП ОЛОМПІЄВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА не погоджується. Пропозиція учасника, ПП "Продцентр-плюс" , була визначена переможцем неправомірно, так як не відповідає вимогам Замовника, а саме:
1) Згідно частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно ч. 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Пропозиція ПП "Продцентр-плюс" на закупівлю 03212100-1 – Картопля відповідно до ідентифікатора закупівлі UA-2022-08-08-008681-a, не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону в частині подачі документів для підтвердження кваліфікаційним критеріям у відповідності до ст.16 Закону.
Учасник у складі пропозиції надає файл під назвою «Додаток 1 Технічні якісні характеристики.pdf», який на сторінках містить просто скопійований текст із Додаток № 1 до оголошення про проведення закупівлі. У зазначеному документі міститься наступна інформація: «буде однорідна... », «мусить відповідати... », «буде відповідати... », «строк буде становити…..» та ін. Тому надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «МУСИТЬ» та «БУДЕ», а не «ВІДПОВІДАЄ», а тому не відповідає вимогам Замовника.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1051-р/пк-пз від 21.01.2021 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2020-12-11-005399-c; також відповідне рішення міститься і в рішенні №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-a)) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним та якісним характеристикам предмета закупівлі.
Пропозиція ПП "Продцентр-плюс"не відповідає вимогам замовника та має бути дискваліфікована .
Розгорнути
Згорнути
За результатом розгляду тендерних пропозицій 19.08.2022 Уповноваженою особою Комунальне некомерційне підприємство "Малинська міська лікарня" Малинської міської ради було визначено переможцем ПП "Продцентр-плюс" з даним рішенням ФОП ОЛОМПІЄВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА не погоджується. Пропозиція учасника, ПП "Продцентр-плюс" , була визначена переможцем неправомірно, так як не відповідає вимогам Замовника, а саме:
1) Згідно частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно ч. 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Пропозиція ПП "Продцентр-плюс" на закупівлю 03212100-1 – Картопля відповідно до ідентифікатора закупівлі UA-2022-08-08-008681-a, не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону в частині подачі документів для підтвердження кваліфікаційним критеріям у відповідності до ст.16 Закону.
Учасник у складі пропозиції надає файл під назвою «Додаток 1 Технічні якісні характеристики.pdf», який на сторінках містить просто скопійований текст із Додаток № 1 до оголошення про проведення закупівлі. У зазначеному документі міститься наступна інформація: «буде однорідна... », «мусить відповідати... », «буде відповідати... », «строк буде становити…..» та ін. Тому надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «МУСИТЬ» та «БУДЕ», а не «ВІДПОВІДАЄ», а тому не відповідає вимогам Замовника.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1051-р/пк-пз від 21.01.2021 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2020-12-11-005399-c; також відповідне рішення міститься і в рішенні №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-a)) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним та якісним характеристикам предмета закупівлі.
Пропозиція ПП "Продцентр-плюс"не відповідає вимогам замовника та має бути дискваліфікована .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2022 15:15
Особою, що подала вимогу зазначено, що уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Малинська міська лікарня» Малинської міської ради здійснювала 19.08.2022 року розгляд тендерних пропозицій, що не відповідає істині, виходячи з трактування поняття «тендерна пропозиція», визначення якого міститься у п.31 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), згідно з яким: «тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст.13 Закону до процедур закупівель відносяться: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Згідно з ч.2 ст.13 Закону як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Вищезазначений перелік процедур закупівель є вичерпним.
Крім того, статтею 16 Закону визначено порядок встановлення кваліфікаційних критеріїв тільки відносно процедури закупівлі. Відповідно до ч.1 ст.16 Закону замовник вимагає від учасників, знову ж таки, процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Так як замовником, для проведення закупівлі вищезазначеного товару, було застосовано спрощену закупівлю, що не являється процедурою закупівлі в розумінні Закону, відповідно кваліфікаційні вимоги до учасників не встановлювалися, і, як наслідок, уповноваженою особою не здійснювався розгляд пропозицій учасників на відповідність кваліфікаційним критеріям. Порядок проведення спрощених закупівель регламентується ст.14 Закону. Перелік документів, що мав бути наданий учасником для підтвердження відповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі був наведений у Додатку 3 до оголошення.
Учасником, що був визначений переможцем спрощеної закупівлі, усі документи, що вимагалися, були надані.
Посилання ж на деякі рішення АМКУ у вимозі учасника є некоректним, так як усі ці справи розглядалися Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України за результатами проведення відкритих торгів і не можуть бути застосовані для проведення аналогії відносно спрощеної закупівлі.
Отже, виходячи з вищенаведеного, вимога фізичної особи – підприємця Оломпієвої Наталії Миколаївни підлягає відхиленню, за безпідставністю
Відповідно до ч.1 ст.13 Закону до процедур закупівель відносяться: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Згідно з ч.2 ст.13 Закону як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Вищезазначений перелік процедур закупівель є вичерпним.
Крім того, статтею 16 Закону визначено порядок встановлення кваліфікаційних критеріїв тільки відносно процедури закупівлі. Відповідно до ч.1 ст.16 Закону замовник вимагає від учасників, знову ж таки, процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Так як замовником, для проведення закупівлі вищезазначеного товару, було застосовано спрощену закупівлю, що не являється процедурою закупівлі в розумінні Закону, відповідно кваліфікаційні вимоги до учасників не встановлювалися, і, як наслідок, уповноваженою особою не здійснювався розгляд пропозицій учасників на відповідність кваліфікаційним критеріям. Порядок проведення спрощених закупівель регламентується ст.14 Закону. Перелік документів, що мав бути наданий учасником для підтвердження відповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі був наведений у Додатку 3 до оголошення.
Учасником, що був визначений переможцем спрощеної закупівлі, усі документи, що вимагалися, були надані.
Посилання ж на деякі рішення АМКУ у вимозі учасника є некоректним, так як усі ці справи розглядалися Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України за результатами проведення відкритих торгів і не можуть бути застосовані для проведення аналогії відносно спрощеної закупівлі.
Отже, виходячи з вищенаведеного, вимога фізичної особи – підприємця Оломпієвої Наталії Миколаївни підлягає відхиленню, за безпідставністю
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2022 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ВЕЛІНЕЦЬ ПАВЛО ЙОСИПОВИЧ |
82 900,00
UAH з ПДВ
|
82 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Продцентр-плюс" |
89 400,00
UAH з ПДВ
|
89 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ОЛОМПІЄВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА |
105 000,00
UAH з ПДВ
|
105 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Сокол Лариса Олександрівна" |
123 400,00
UAH з ПДВ
|
123 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ВЕЛІНЕЦЬ ПАВЛО ЙОСИПОВИЧ #2466608272 |
Відхилено |
82 900,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2022 16:30
|
ПП "Продцентр-плюс" #37677991 |
Переможець |
89 400,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2022 18:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 10:56
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2022 09:37
|
Додаткова угода - продовження строку дії Договору 1.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2022 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2022 15:37
|
Додаткова угода - продовження строку дії Договору.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2022 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2022 15:26
|
Договір про закупівлю товару | укладений |
22 серпня 2022 15:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Картопля | 10000 | кілограм |
8,94
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди №1 від 22.08.2022 року (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю). Сума Договору, після внесення змін, не змінюється. Обсяги закупівлі, після внесення змін,залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 118 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди №2 від 21.11.2022 року (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю). Сума Договору, після внесення змін, не змінюється. Обсяги закупівлі, після внесення змін,залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 118 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Картопля | 10000 | кілограм |
8,94
UAH з ПДВ
|