Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
201 000,00 UAH
UA-2022-08-08-008630-a fc1560c259b14d44b29f89dc398c72c7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мойсієнко Світлана Василівна

+380413351138 kot_sam@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Малинська міська лікарня" Малинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01991783
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., місто Малин, вулиця Бондарик будинок 17
Контактна особа: Мойсієнко Світлана Василівна
+380413351138
kot_sam@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2022 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2022 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2022 17:00
Початок аукціону: 19 серпня 2022 15:13
Очікувана вартість: 201 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 005,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Закупівля згідно абз.3 пп.1 п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 кілограм
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11601, Україна, Житомирська область, Коростенський район, місто Малин, вулиця Бондарик будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
600 кілограм
Морква столова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11601, Україна, Житомирська область, Коростенський район, місто Малин, вулиця Бондарик будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
2000 кілограм
Капуста свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11601, Україна, Житомирська область, Коростенський район, місто Малин, вулиця Бондарик будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
500 кілограм
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11601, Україна, Житомирська область, Коростенський район, місто Малин, вулиця Бондарик будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2022 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2022 17:10
Проєкт договору про закупівлю товару.docx
08 серпня 2022 17:10
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2022 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ 109 560,00
UAH з ПДВ
79 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Гуленко Андрій Анатолійович" 168 000,00
UAH з ПДВ
100 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ОЛОМПІЄВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА 100 498,00
UAH з ПДВ
100 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Сокол Лариса Олександрівна" 148 500,00
UAH з ПДВ
148 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2022 19:41
Електронний підпис
17 серпня 2022 19:41
довкілля 02 згода.pdf
17 серпня 2022 19:41
Працівники.pdf
17 серпня 2022 19:41
стаття 17 Закону.pdf
17 серпня 2022 19:41
Обробка даних.pdf
17 серпня 2022 19:41
Довідка про відкр. рах.pdf
17 серпня 2022 19:41
Тех паспорт ДАФ КОПІЯ.pdf
17 серпня 2022 19:41
мед.книжка комірник.pdf
17 серпня 2022 19:41
мед.книжка Собенко.pdf
17 серпня 2022 19:41
довкілля 01.pdf
17 серпня 2022 19:41
мед.книжка вантажник.pdf
17 серпня 2022 19:41
довкілля 03.pdf
17 серпня 2022 19:41
Печатка.pdf
17 серпня 2022 19:41
довкілля ТД.pdf
17 серпня 2022 19:41
лист виробник.pdf
17 серпня 2022 19:41
згода договір.pdf
17 серпня 2022 19:41
мат база Склади.pdf
17 серпня 2022 19:41
довідка про обєднання.pdf
17 серпня 2022 19:41
Сертифікат НАССР.pdf
17 серпня 2022 19:41
наказ водій РАБ.pdf
17 серпня 2022 19:41
Витяг ЄДРПОУ КОПІЯ.pdf
17 серпня 2022 19:41
згода ТЗ.pdf
17 серпня 2022 19:41
Наказ Собенко.pdf
17 серпня 2022 19:41
Якісні 4 шт.pdf
17 серпня 2022 19:41
Ліцензія.pdf
17 серпня 2022 19:41
Паспорт ІПН КОПІЯ.pdf
17 серпня 2022 19:41
Виписка ЄДРПОУ КОПІЯ.pdf
17 серпня 2022 19:41
Договори Довідка.pdf
17 серпня 2022 19:41
Акт HACCP 2022.pdf
17 серпня 2022 19:41
субпідряд.pdf
17 серпня 2022 19:41
мат база АВТО.pdf
17 серпня 2022 19:41
санкції.pdf
17 серпня 2022 19:41
Оренда приміщення.pdf
17 серпня 2022 19:41
Договір ПРОЕКТ.pdf
17 серпня 2022 19:41
санкції тд.pdf
17 серпня 2022 19:41
санкції дотримання.pdf
17 серпня 2022 19:41
Форма пропозиція.pdf
17 серпня 2022 19:41
санкції тд 2.pdf
17 серпня 2022 19:41
ТЗ згідно ТД.pdf
17 серпня 2022 19:41
Сертифікати ISO.pdf
17 серпня 2022 19:41
ПДВ.pdf
17 серпня 2022 19:41
Оренда ДАФ КОПІЯ.pdf
17 серпня 2022 19:41
довкілля.pdf
17 серпня 2022 19:41
мед.книжка Водій Раб.pdf

Публічні документи

18 серпня 2022 16:01
Електронний підпис
18 серпня 2022 15:58
паспорт-іsso.pdf
18 серпня 2022 15:58
Малин.pdf
18 серпня 2022 15:58
2,,,.pdf

Публічні документи

18 серпня 2022 14:31
Електронний підпис
18 серпня 2022 14:29
овочі.zip

Публічні документи

17 серпня 2022 16:07
Електронний підпис
17 серпня 2022 16:06
Електронний підпис
17 серпня 2022 16:05
овочі.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ

ФОП "Гуленко Андрій Анатолійович"

ФОП ОЛОМПІЄВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА

ФОП "Сокол Лариса Олександрівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ
#3073606757
Переможець 79 200,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2022 18:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2022 18:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ
#3073606757
79 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 08:51
Електронний підпис укладений
21 листопада 2022 11:47
Додаткова угода - продовження строку дії Договору 1.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 11:46
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 15:44
Додаткова угода - продовження строку дії Договору.pdf зміни до договору
22 серпня 2022 15:42
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 15:21
Договір про закупівлю товару укладений
22 серпня 2022 15:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Буряк столовий 3500 кілограм 12,00
UAH
Морква столова 600 кілограм 12,00
UAH
Капуста свіжа 2000 кілограм 12,00
UAH
Цибуля ріпчаста 500 кілограм 12,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди №1 від 22.08.2022 року (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю). Сума Договору, після внесення змін, не змінюється. Обсяги закупівлі, після внесення змін,залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди №2 від 21.11.2022 року (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю). Сума Договору, після внесення змін, не змінюється. Обсяги закупівлі, після внесення змін,залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Буряк столовий 3500 кілограм 12,00
UAH
Морква столова 600 кілограм 12,00
UAH
Капуста свіжа 2000 кілограм 12,00
UAH
Цибуля ріпчаста 500 кілограм 12,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 79 200,00
UAH