Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DC 021:2015: 33110000-4 — Imaging equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine (Magnetic resonance tomography according to DC 021:2015: 33111610-0 Magnetic resonance installations, code according to NC 024:2019 - 37654 System of magnetic resonance tomography of the whole body, with a superconducting magnet)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Новояворівська лікарня імені Юрія Липи" Новояворівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20763289 |
Місцезнаходження: | 81053, Україна , Львівська область обл., м. Новояворівськ, вул. Шевченка, 18 |
Контактна особа: |
Ярослава Зенкова +380679169210, +380325640534 nrl_hospital@meta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Радик Галина +380685814408 orgmetod_nrl@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Communal Nonprofit Enterprise "Novoyavorivsk Hospital named after Yurii Lypa" of Novoyavorivsk city council |
National ID: | 20763289 |
Contact point: |
YAroslava Zenkova +380679169210, +380325640534 nrl_hospital@meta.ua |
Additional contacts: |
Радик Галина +380685814408 orgmetod_nrl@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2022 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2022 15:44 |
Очікувана вартість: | 60 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 08 серпня 2022 16:48 |
Enquiries until: | 29 серпня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 вересня 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 60 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 300 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 5 | Банківські | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2022 14:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2022 14:15 |
Тендерна документація _МРТ_із змінами.docx | |
15 серпня 2022 14:15 |
Перелік змін до Тендерноі_ документаціі МРТ від 15.08.2022.docx |
15 серпня 2022 14:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 серпня 2022 14:15 |
Тендерна документація _МРТ_із змінами.docx
|
|||
15 серпня 2022 14:15 |
Перелік змін до Тендерноі_ документаціі МРТ від 15.08.2022.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.
Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
Встановлення вимоги щодо надання банківської гарантії є правом Замовника, а не його обов’язком
Забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань Учасником перед Замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія (п. 10 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»), згідно з ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 15 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Тобто, Замовник має право обирати на власний розсуд, чи встановлювати в тендерній документації вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Під час розробки тендерної документації на закупівлю товару: ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Магнітно-резонансний томограф за ДК 021:2015 - 33111610-0 Магнітно-резонансні установки, код згідно НК 024:2019 - 37654 Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом) Замовником було встановлено наступні умови здійснення оплати :
– 30% вартості після підписання Договору сторонами протягом 5 банківських днів, та
- 70% вартості після поставки товару на підставі виставленого рахунку та накладної на умовах відстрочки платежу на термін 14 банківських днів в разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування.
За результатами процедури закупівлі Сторони укладають договір та беруть на себе зобов’язання , визначені умовами цього Договору. Зокрема п. 6.3.1. розділу VI проекту Договору (додаток 4 до тендерної документації) Постачальник зобов’язаний поставити товар у строки встановлені цим Договором, а п. 6.1.1. розділу VI проекту Договору Покупець зобов’язаний своєчасно та в повному обсязі сплатити за поставлений товар.
У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором сторони несуть відповідальність , передбачено законами України та цим Договором.
Також, хочемо зазначити, що Замовник є одержувачем бюджетних коштів, тому оплату товару буде здійснено у відповідності до норм бюджетного законодавства.
Підсумовуючи все вищезазначене, Замовник залишає Вашу вимогу без задоволення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-24-000052 ● d0f1c23023904f63b3653f368458ff77
- Статус: завершено ● Дата: 06 грудня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 10:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.10.2022 № 252
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2022-08-08-008297-a 08.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-02 12:18:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Магнітно-резонансний томограф за ДК 021:2015 - 33111610-0 Магнітно-резонансні установки, код згідно НК 024:2019 - 37654 Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-08-008297-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-07 12:01:09
відповідь на запит про надання пояснень по Моніторингу UA-M-2022-10-24-000052
У відповідь на запит про надання пояснень по Моніторингу UA-M-2022-10-24-000052 повідомляємо:
Обгрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником проводився відповідно до Наказу МЕРТ від 18.02.2020 року за № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме, розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначався методом порівняння цін на ринку, використовувалася інформація з відкритих джерел у тому числі на сайтах виробників та постачальників даної продукції, та було опрацьовано отримані на запит ЛОВА комерційні пропозиції. (Пропозиції додаються)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічні характеристики , рік випуску, функції обладнання , потужність, комплектація визначалися нами на основі рекомендацій та потреб відповідних фахівців, а саме лікарів - рентгенологів, та лікарів нашого медичного закладу, які в подальшому будуть використовувати дане обладнання для медичного обслуговування населення громади та покращення діагностичних можливостей в лікувальному процесі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Новояворівська лікарня імені Юрія Липи" Новояворівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20763289 |
Місцезнаходження: | 81053, Україна, Львівська область обл., м. Новояворівськ, вул. Шевченка, 18 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Астріум" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АФС Медицинтехнік" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2022 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АФС Медицинтехнік" |
59 880 000,00
UAH з ПДВ
|
59 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Астріум" |
59 950 000,00
UAH з ПДВ
|
59 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АФС Медицинтехнік" #38872631 |
Переможець |
59 880 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2022 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 10:35
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 15:25
|
ДОдаткова угода.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2022 17:18
|
tmp9B7B.pdf | укладений |
03 жовтня 2022 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни в реквізитах Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 260/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору до 31.12.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 260/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |