Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Express test for the determination of SARS-CoV-2 coronavirus antigen and influenza A and B viruses (50280 SARS-CoV antigen IVD, kit, immunochromatographic test (ICT), rapid) - 107014 pcs.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Вебсайт: | http://health.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Контактна особа: |
Беденок Лілія Василівна +380442840810 doztender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 02012906 |
Contact point: |
Bedenok Liliya Vasylivna +380442840810 doztender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2022 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2022 13:11 |
Очікувана вартість: | 28 764 293,06 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 143 821,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія (документ в електронній формі, що містить електронний цифровий підпис), що оформлена відповідно до вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах»; - розмір забезпечення тендерної пропозиції визначається Замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону, датою розкриття тендерних пропозицій вважати дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, Замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 17 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких Замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 862900 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору у вигляді гарантії, що оформлена відповідно до вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Виконання договору про закупівлю забезпечується у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути безумовною, безвідкличною та оформленою на паперовому носії. Безумовна гарантія – це гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення Учасником свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти Замовнику за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Банківська гарантія не може бути змінена без попереднього узгодження із Замовником. Банківська гарантія повинна бути дійсною впродовж дії договору про закупівлю, а також діяти не менше 5 (п’яти) банківських днів з моменту закінчення строку дії договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких Замовників. |
Publication date: | 08 серпня 2022 16:13 |
Enquiries until: | 29 серпня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 вересня 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 28 764 293 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 143 821 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2022 17:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2022 16:56 |
Внесення змін 1.pdf | |
25 серпня 2022 16:56 |
Оголошення про заплановану закупівлю зміни 1.pdf | |
25 серпня 2022 16:56 |
ТД тести для діагностики COVID_ грипу А та В зміни 1.pdf | |
25 серпня 2022 16:56 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf | |
08 серпня 2022 16:13 |
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF | |
08 серпня 2022 16:13 |
Додаток_4_(Проєкт_договору).PDF | |
08 серпня 2022 16:13 |
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF | |
08 серпня 2022 16:13 |
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF |
25 серпня 2022 17:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 серпня 2022 16:56 |
Внесення змін 1.pdf
|
|||
25 серпня 2022 16:56 |
Оголошення про заплановану закупівлю зміни 1.pdf
|
|||
25 серпня 2022 16:56 |
ТД тести для діагностики COVID_ грипу А та В зміни 1.pdf
|
|||
25 серпня 2022 16:56 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
|
|||
08 серпня 2022 16:13 |
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
|
|||
08 серпня 2022 16:13 |
Додаток_4_(Проєкт_договору).PDF
|
|||
08 серпня 2022 16:13 |
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
|
|||
08 серпня 2022 16:13 |
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Відповідно до оголошення, визначається, що закупівлі підлягають 107014 штук Експрес-тест для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та вірусів грипу А та В (50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз, або еквівалент, (надалі за тектом - Експрес-тест 3 в 1), очікуваною загальною вартістю, до проведення аукціону, 22 312 419,00 грн. (двадцять два мільйони триста дванадцять тисяч чотириста дев’ятнадцять гривень 00 копійок), з ПДВ.
Таким чином, вартість однієї штуки Експерес-тесту з в 1, що запланував закупити Замовник, та який буде постачатися, за умови збереження загальної вартості товару, становить 208,50 грн. ( двісті вісім гривень 50 копійок), з ПДВ.
Маємо зазначити, що 24 лютого 2022 року відбувся віроломний напад російської федерації на нашу Країну, у зв’язку з чим в Україні запроваджений воєнний стан, що суттєво вплинуло на вартість усіх товарів, в тому числі імпортних медичних виробів та допоміжних матеріалів до них.
В результаті збройної агресії російської федерації суттєво ускладнився та здорожчав процес доставки товарів на територію України, станом на 23 серпня 2022року, у порівнянні з періодом до 24.02.2022р по 21.07.2022р, відбувся значний ріст курсів іноземних валют (долара США та Євро) на міжбанківському ринку України, у середньому на 25%. Одже, потрібно враховувати, що 21 липня 2022р Національний банк України, (далі-НБУ), скорегував офіційний курс гривні по відношенню до долара США, встановивши курс 36,5686 грн. за 1 дол. США, що на 25% більше у порівнянні з офіційним курсом НБУ, який діяв з 24.02.2022р. по 21.07.2022р., зросли ціни на пальне, що необхідне для здійснення перевезень.
Товар, який може запропонувати до постачання наше підприємство є імпортним та його вартість визначається виробником в іноземній валюті, що враховуючи ситуацію з ростом курсу валют на 25%, спричинило його подорожчання.
Таким чином, інформація про ціни на товари, які є імпортними, що вираховуються Замовником з показників цін до 24.02.2022р, на жаль, не можуть бути актуальними.
Окрім того, за результатами проведених переговорів з виробником, повідомляємо, що наразі однією з обов’язкових умов постачання на територію України товарів, які нами замовляються, є попередня оплата. Виробник медичних виробів та допоміжних матеріалів розуміє ризики, що можуть виникнути під час доставки, та виключно у гарантійному листі згоден надати нашій компанії повноваження щодо участі у публічних закупівлях в Україні, та підтвердити гарантію поставки товару в Україну.
Звертаємо Вашу Увагу, також на те, що конструктивні характеристики предмету закупівлі визначені Замовником в п.7 розділу Спеціальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації є унікальними, та застосовані виробником, у медичному виробі in vitro, який планує запропонувати наше підприємство до закупівлі, із використанням сучасних технологій, а саме конструкції тест-ручки, яка забезпечує зручність проведення експрес-діагностики медичним персоналом. Подушечка для зразка тест-ручки з’єднана с тест-смужкою та після забору матеріалу занурюється безпосередньо в ємність з буфером для екстракції і подальшої тестової реакції, що виключає необхідність додаткового розкапування екстрагованого матеріалу та забезпечує однокрокову процедуру тестування під час дослідження назального секрету.
На відміну від вищезазначеного, протягом 2022року на ринку України Замовники закуповували звичайні експрес-тести, які мають базову конструкцію у вигляді тест-касет в індивідуальній вакуумній упаковці з фольги у комплекті з окремими допоміжними медичними виробами буфером,пробірками, ковпачками для пробірок екстракційних, штативу та інше…), при чому у більшості випадків, Замовники закуповують окремими товарними найменуваннями
«Експрес-тест для виявлення антигенів до коронавірусу COVID-19» та «Швидкий тест на грип A + B», а в окремих випадках, до 24.02.2022р, ми знайшли закупівлю базової конструкції у вигляді тест-касет «Експрес-тест для якісного одночасного виявлення антигенів до коронавірусу COVID-19, грипу А та грипу В».
Вимушені повідомити Вам, що наразі постачання Експрес-тестів для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та вірусів грипу А та В (50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз) - 107014 шт., з визначеними Замовником конструктивними характеристиками Експрес-тестів 3 в 1, за визначеною Вами максимальною загальною вартістю закупівлі у 22 312 419,00 грн. (двадцять два мільйони триста дванадцять тисяч чотириста дев’ятнадцять гривень 00 копійок), з ПДВ є неможливим.
Наразі, наше підприємство має змогу здійснити постачання визначеного у цієї закупівлі товару у кількості 107014 штук за ціною однієї штуки 280,00 грн. (двісті вісімдесят гривень 00 копійок), з ПДВ.
Звертаємо Вашу Увагу, що за результатами проведеного аналізу та моніторингу загальнодоступної інформації щодо цін за одиницю товарів подібних до предмету закупівлі, але без застосування унікальних конструктивних характеристик (тест-ручка), яка міститься в електронній системі закупівель “Prozorro”, наша компанія знайшла закупівлі аналогічних, за окремими характеристиками товарів, у порівнянні з технічними характеристиками до предмета закупівлі, які встановлені Замовником в цій закупівлі, за наступними цінами:
до 24.02.2022р:
1.Відповідно до Специфікації Договору № 0036/03/400 від 13.05.2021р, ціна «Швидкий (експрес) тест для діагностики грипу А та В та визначення анигену до вірусу COVID-19 » становить 330,00 грн. за одиницю. Номер закупівлі UA-2021-05-13-004589-a (посилання - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-13-004589-a.
2. Відповідно до Додатку No 1 Специфікація до Договору № 16 від 20.01.2022 р,
ціна «Експрес-тест для якісного одночасного виявлення антигенів до коронавірусу COVID-19, грипу А та грипу В» становить 233,00 грн. за одиницю. Номер закупівлі UA-2022-01-06-000465-a (посилання -https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-06-000465-a.
3. Відповідно до п.1.2. Договору № 44 від 17 лютого 2022року закупівельна ціна «Швидкий тест для визначення антигена COVID-19, COV-S23 » становить 100 грн. за штуку, а ціна «Тест на виявлення виявлення вірусів грип A та B, W71-С, №1» становить 135,00 гривень за штуку.
Одже, середня сукупна вартість звичайного окремого тесту для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та звичайного окремого тесту антигена грипу А, антигена грипу В становить 235,00 грн. Номер закупівлі UA-2022-01-28-010122-b (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-28-010122-b.
після 24.02.2022р:
4. Відповідно до Додатку No 1 Специфікація до Договору № 0704 від 07 квітня 2022року закупівельна ціна «Швидкий тест на антиген COVID-19 ТМ Coretests» становить 120 грн. за штуку, а ціна «Швидкий тест на грип A + B» становить 145,52 гривень за штуку.
Одже, середня сукупна вартість звичайного окремого тесту для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та звичайного окремого тесту антигена грипу А, антигена грипу В становить 265,52 грн. Номер закупівлі UA-2022-03-24-000579-a (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-03-24-000579-a.
5. Відповідно до Додатку No 1 Специфікація до Договору № 282 від 28 липня 2022року закупівельна ціна «Швидкий тест на антиген COVID-19» становить 67,00 грн. за штуку, та ціна «Швидкий тест на грип A + B » становить 250,00 гривень за штуку.
Одже, середня сукупна вартість звичайного окремого швидкого тесту на антиген COVID-19 та звичайного окремого швидкого тесту на антиген грипу А, антиген грипу В становить 317,00 грн. Номер закупівлі - UA-2022-07-15-003449-a. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-07-15-003449-a.
6. Відповідно до Додатку No 1 Специфікація до Договору № 02/20 від 02 серпня 2022року закупівельна ціна «Швидкий тест на антиген COVID-19 ТМ Coretests» становить 77,00 грн. за штуку, та ціна «Швидкий тест на грип A + B» становить 215,00 гривень за штуку.
Одже, середня сукупна вартість звичайного окремого швидкого тесту на антиген COVID-19 та звичайного окремого швидкого тесту на антиген грипу А, антиген грипу В становить 292,00 грн.Номер закупівлі - UA-2022-07-18-007315-a (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-07-18-007315-a).
З урахуванням викладеного, звертаємось з проханням звернути увагу на інформацію, що викладена у нашому зверненні та переглянути вартість предмету закупівлі до закупівлі No ЦБД UA-2022-08-08-007751-a, назва предмету закупівлі: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Експрес-тест для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та вірусів грипу А та В (50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз) - 107014 шт., у бік збільшення та внести відповідні зміни в інформацію про процедуру закупівлі.
2. Вимога про внесення змін до вимог пункту 6 розділу Загальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю.
Пунктом 6 розділу Загальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації встановлено:
«6. Запропонований товар повинен бути якісним. Для підтвердження учасник надає сертифікат відповідності, виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів, через які реалізуються послуги, якщо це передбачено законодавством України. В разі, якщо це не передбачено законодавством України, необхідно надати відповідний лист-роз’яснення.»
Чинним законодавством України не передбачено обов’язкової сертифікації, проте передбачено отримання сертифікатів відповідності на добровільній основі.
Згідно зі статтею 24 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності":
1. Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами.
2. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь- яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
3. Орган з оцінки відповідності (в тому числі призначений орган чи визнана незалежна організація) залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом.
Відтак, сертифікація предмету закупівлі передбачена законодавством України, але не є обов’язковою, одже сертифікат відповідності можна отримати на добровільних засадах. Тому, лист-розʼяснення в даному випадку не може прийматись Замвоником до уваги, як належне виконання вимоги тендерної документації, оскільки добровільна сертифікація передбачена чинним законодавством України.
Одже, встановлення вимоги в пункті 6 розділу Загальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації про надання учасниками сертифікату відповідності, є дистримінаційними, та такими, що істотно обмежують конкуренцію, звужуючи коло потенційних учасників закупівлі до тих учасників, які отримали зазначений сертифікат відповідності на добровольних засадах, відтак зазначена вимога, є такою, що порушує права та законні інтереси потенційних учасників закупівлі, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє їх можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну вимогу в тендерній документації, одже тендерні поропозиції потенційних учасників, без надання в їх складі сертифікату відповідності на премет закупівлі, мають будуть відхилені Замовником, на підставі їх невідповідності вимогам до предмету закупівлі визначеної в тендерної документації.
З аналогічного питання АМКУ виніс рішення від 16.12.2021р у справі № 27802-р/пк-пз, прийнявши сторону Скаржника, яке не було оскаржене Замовником. Номер скарги: UA-2021-10-23-007016-b.c2, оприлюднене за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-23-007016-b.
У звязку в вищевикладеним, звертаємось до Вас з вимогою внести зміни в пункт 6 розділу Загальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю, встановити чітки вимоги в частині підтвердження учасниками якості товару , з урахуванням відсутності законодавчо встановленої норми щодо обов’язкової сертифікації предмету закупівлі в Україні, надати тим самим доступ до участі у закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі, викласти пункт 6 розділу Загальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю у новій редакції:
«6. Запропонований товар повинен бути якісним. Для підтвердження учасник надає сертифікат відповідності, виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів, через які реалізуються послуги, якщо це обов’язково передбачено законодавством України. В разі, якщо це не обов’язково передбачено законодавством України, необхідно надати відповідний лист-роз’яснення.».
Детально ознайомившись з тендерною документацією та технічними вимогами до предмета закупівлі №UA-2022-08-08-007751-a, назва предмету закупівлі: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Експрес-тест для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та вірусів грипу А та В (50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз) - 107014 шт., що була оприлюднена Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/ 08.08.2022 наша Компанія вважає, що певні вимоги у тендерній документації потребують уточнення та/або змін.
Компанія вважає, що з метою збільшення кількості учасників, які можуть поставити предмет закупівлі, для створення адекватного конкурентного середовища доцільно змінити параметри предмету закупівлі, а саме: внести зміни до п.2 та видалити п.7 та п.8. додатку № 2 до тендерної документації.
Свою вимогу Компанія обґрунтовує наступним.
Щодо зміни до п.2 додатку №2 до тендерної документації
Компанія вважає що п.2 додатку №2 тендерної документації щодо часу тестування для отримання результату після збору зразка матеріалу та визначення його до 15 хвилин може призвести до зменшення кількісті учасників/виробників, що могли б приймати участь у тендері та запропонувати товар, який би в повній мірі та на належному якісному рівні може забезпечити цільове використання.
Перш за все отримання результату після збору зразків матеріалів залежить від дієвої речовини, що впливає на визначення такого результату.
Крім того формулювання до 15 хвилин можна вважати не чітко визначеною, оскільки технічна документація не дає пояснення в які зокрема проміжки часу може бути підтверджувальний результат. Для прикладу, можливе наступне формулювання: результат прочитати через «певну кількість» хвилин. Позитивні результати можуть бути видні вже через «певну кількість» хвилин. Негативні результати повинні бути підтверджені через «певну кількість» хвилин. Будь-які результати, що інтерпретуються за межами вікна 0-15 хвилин, повинні вважатися недійсними. Наведений приклад показує, що конкретний проміжок часу відповідає за певний результат.
Із наведеного прикладу вбачається, що дотримання параметру «до 15 хвили» може мати різне значення при різних діях.
Отже розширення зазначених меж до 20 хвилин не вплини на якісні показники, проте надасть можливість збільшити кількість учасників, що забезпечить належне конкурентне середовище.
Щодо видалення п.7-п.8 додатку №2 до тендерної документації
Встановлення у тендерній документації вимоги, що «швидкий однокроковий імунохроматографічний тест повинен мати конструкцію тест-ручки» немає адекватного співвідношення між іншими аналогічними однокроковими імунохроматографічними тестами (проте, які мають іншу конструкцію) і кінцевою метою її використання.
Більш того, тендерна документація не містить жодних технічних характеристик, за якими можна було б визначити переваги одного виробника з певними технічними показниками (проте в яких конструкція тесту не у вигляді тест-ручки) не є єдиним пристроєм) над виробником, який виробляє предмет закупівлі, - у вигляді конструкції тест-ручки.
Отже, визначення «еквівалент» в тендерній документації має виключно декларативний характер, оскільки в технічній документації відсутні будь-які критерії, за якими будуть оцінуватись переваги учасників, що пропонують такий еквівалент.
Разом з тим, на даний час на території України представлена певна кількість виробників однокрокових імунохроматографічних тестів, що зареєстровані в Україні, які мають значно кращі або такі самі технічні та якісні параметри, проте, вони не мають конструкцію у вигляді тест-ручки. Технічний параметр «тест-ручки» жодним чином не впливає на якісні показники самого пристрою.
Упереджена оцінка пропозиції інших учасників за критерієм «тест-ручка» може призвести до неправомірного відхилення таких пропозицій. Крім того, це може призвести і до того, що кінцевий споживач – отримають товар із значно гіршими показниками, в порівняно із пропозицією, що можуть бути надані іншими учасниками, проте з іншими конструктивними рішеннями.
Компанія вважає, що без належного обговорення і уточнення вищезазначених питань, а відповідно і без відповідних змін до технічних параметрів щодо предмету закупівлі може призвести як до маніпуляцій і як наслідок до дискримінації ряду постачальників.
Компанія вважає, що специфікація предмету закупівлі не повинна мати вимог, які можуть обмежити конкуренцію.
Європейський суд із прав людини у рішенні у справі «Пічкур проти України» установив, що дискримінація – це «поводження з особами у різний спосіб, без об'єктивного та розумного обґрунтування».
У справі «Ван Раалте проти Нідерландів» ЄСПЛ також зазначив, що різне поводження з особами є дискримінаційним, якщо воно не переслідує законної мети або якщо немає адекватного співвідношення між застосованими засобами й кінцевою метою.
На підставі вищевикладеного, просимо розглянути пропозицію Компанії та внести відповідні зміни в Додаток 2 до тендерної документації, а саме:
- пункт 2 розділу Спеціальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації викласти в редакції:
«2. Час тестування для отримання результату після збору зразка матеріалу. До 20 хвилин.».
- пункт 7. Конструктивні характеристики та пункт 8. Пакування розділу Спеціальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації видалити.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-24-000014 ● 528af026e0024492a97b75758d12f53e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 10:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.10.2022 № 252
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2022-08-08-007751-a 08.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-02 11:55:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару експрес-тест для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та вірусів грипу А та В (50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз) - 107014 шт. (ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-08-007751-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, надання гарантії 5% вартості договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-04 16:12:50
Відповідь на запит.
Рішенням Київської міської ради від 07 жовтня 2021 № 2722/2763 затверджено міську цільову програму «Громадське здоров'я» на 2022–2025 роки, одним із заходів якої є «Діагностування інфекційних захворювань».
З метою виконання заходу Департаментом зібрано потребу закладів охорони здоров’я м. Києва в швидких тестах для прямого та якісного виявлення вірусного нуклеокапсидного білка SARS-CoV-2, грипу А та В, кількістю 107014 штук, з метою визначення діагнозу та призначення лікування згідно протоколу до кожного інфекційного захворювання окремо.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі використано метод порівняння ринкових цін, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме:
Швидкий однокроковий імунохроматографічний тест для прямого та якісного виявлення вірусного нуклеокапсидного білка SARS-CoV-2, грипу А та В (без ПДВ):
договір поставки від 02.02.2022 № 06/2022 (додається) – 184,00 грн/тест;
договір від 20.01.2022 № 16 (додається) – 233,00 грн/тест.
Таким чином, очікувана вартість (без ПДВ): (184,00 + 233,00)/2 = 208,50 гривень.
23.08.2022 о 15:49 в системі електронних публічних закупівель «ProZorro» на адресу Департаменту надійшла вимога потенційного учасника тендеру щодо збільшення очікуваної вартості, в зв’язку із збільшенням офіційного курсу долара США.
З метою приведення очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідність до ринкових цін на аналогічні товари, було здійснено індексацію цін з врахуванням зміни офіційного курсу НБУ, а саме:
Швидкий однокроковий імунохроматографічний тест для прямого та якісного виявлення вірусного нуклеокапсидного білка SARS-CoV-2, грипу А та В (без ПДВ): договір поставки від 02.02.2022 № 06/2022 – 184,00 грн/тест (курс долара США (НБУ) на дату укладення договору – 28,318 грн); договір від 20.01.2022 № 16 – 233,00 грн/тест (курс долара США (НБУ) на дату укладення договору – 28,4038 грн).
Офіційний курс долара США (НБУ) на дату звернення – 36,5686 гривень.
Очікувана вартість (без ПДВ): ((184,00*(36,5686/28,318)) + (233,00*(36,5686/28,4038)))/2 = 268,79 гривень.
Враховуючи потребу закладів охорони здоров’я столиці в кількості 107014 штук, очікувана вартість предмета закупівлі склала 28 764 293,06 грн, без ПДВ.
Також повідомляємо, що пунктом 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю та оголошенням про проведення відкритих торгів: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Експрес-тест для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та вірусів грипу А та В (50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз) - 107014 шт.), ідентифікатор UA-2022-08-08-007751-a, визначено, зокрема, що замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору у вигляді гарантії, що оформлена відповідно до вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Виконання договору про закупівлю забезпечується у вигляді банківської гарантії.
Банківська гарантія повинна бути безумовною, безвідкличною та оформленою на паперовому носії.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Нортон-Україна», якого визначено переможцем тендеру на закупівлю: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Експрес-тест для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та вірусів грипу А та В (50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз) - 107014 шт.), ідентифікатор UA-2022-08-08-007751-a, банківську гарантію, оформлену на паперовому носії, надано Департаменту під час укладання договору про закупівлю товарів за державні кошти.
Крім того, відповідний сканований документ товариством з обмеженою відповідальністю «Нортон-Україна» оприлюднено в електронній системі публічних закупівель «ProZorro» 11.10.2022 о 20:56 у файлі «Банківська гарантія 1916-22Г від 11.10.2022 забезпечення виконання договору.pdf».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-02 11:55:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару експрес-тест для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та вірусів грипу А та В (50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз) - 107014 шт. (ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-08-007751-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, надання гарантії 5% вартості договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-04 16:15:54
Відповідь на запит.
Рішенням Київської міської ради від 07 жовтня 2021 № 2722/2763 затверджено міську цільову програму «Громадське здоров'я» на 2022–2025 роки, одним із заходів якої є «Діагностування інфекційних захворювань».
З метою виконання заходу Департаментом зібрано потребу закладів охорони здоров’я м. Києва в швидких тестах для прямого та якісного виявлення вірусного нуклеокапсидного білка SARS-CoV-2, грипу А та В, кількістю 107014 штук, з метою визначення діагнозу та призначення лікування згідно протоколу до кожного інфекційного захворювання окремо.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі використано метод порівняння ринкових цін, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме:
Швидкий однокроковий імунохроматографічний тест для прямого та якісного виявлення вірусного нуклеокапсидного білка SARS-CoV-2, грипу А та В (без ПДВ):
договір поставки від 02.02.2022 № 06/2022 (додається) – 184,00 грн/тест;
договір від 20.01.2022 № 16 (додається) – 233,00 грн/тест.
Таким чином, очікувана вартість (без ПДВ): (184,00 + 233,00)/2 = 208,50 гривень.
23.08.2022 о 15:49 в системі електронних публічних закупівель «ProZorro» на адресу Департаменту надійшла вимога потенційного учасника тендеру щодо збільшення очікуваної вартості, в зв’язку із збільшенням офіційного курсу долара США.
З метою приведення очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідність до ринкових цін на аналогічні товари, було здійснено індексацію цін з врахуванням зміни офіційного курсу НБУ, а саме:
Швидкий однокроковий імунохроматографічний тест для прямого та якісного виявлення вірусного нуклеокапсидного білка SARS-CoV-2, грипу А та В (без ПДВ): договір поставки від 02.02.2022 № 06/2022 – 184,00 грн/тест (курс долара США (НБУ) на дату укладення договору – 28,318 грн); договір від 20.01.2022 № 16 – 233,00 грн/тест (курс долара США (НБУ) на дату укладення договору – 28,4038 грн).
Офіційний курс долара США (НБУ) на дату звернення – 36,5686 гривень.
Очікувана вартість (без ПДВ): ((184,00*(36,5686/28,318)) + (233,00*(36,5686/28,4038)))/2 = 268,79 гривень.
Враховуючи потребу закладів охорони здоров’я столиці в кількості 107014 штук, очікувана вартість предмета закупівлі склала 28 764 293,06 грн, без ПДВ.
Також повідомляємо, що пунктом 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю та оголошенням про проведення відкритих торгів: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Експрес-тест для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та вірусів грипу А та В (50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз) - 107014 шт.), ідентифікатор UA-2022-08-08-007751-a, визначено, зокрема, що замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору у вигляді гарантії, що оформлена відповідно до вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Виконання договору про закупівлю забезпечується у вигляді банківської гарантії.
Банківська гарантія повинна бути безумовною, безвідкличною та оформленою на паперовому носії.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Нортон-Україна», якого визначено переможцем тендеру на закупівлю: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Експрес-тест для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та вірусів грипу А та В (50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз) - 107014 шт.), ідентифікатор UA-2022-08-08-007751-a, банківську гарантію, оформлену на паперовому носії, надано Департаменту під час укладання договору про закупівлю товарів за державні кошти.
Крім того, відповідний сканований документ товариством з обмеженою відповідальністю «Нортон-Україна» оприлюднено в електронній системі публічних закупівель «ProZorro» 11.10.2022 о 20:56 у файлі «Банківська гарантія 1916-22Г від 11.10.2022 забезпечення виконання договору.pdf».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Нортон-Україна" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ІМЕД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2022 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Нортон-Україна" |
28 679 752,00
UAH
|
28 679 752,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
28 762 152,78
UAH
|
28 762 152,78
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Нортон-Україна" #32108271 |
Переможець |
28 679 752,00
UAH
|
28 вересня 2022 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2022 09:15
|
Договір 79.pdf | укладений |
13 жовтня 2022 09:09
|