Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт системи теплопостачання в приміщенні терапевтичного та неврологічного відділень Комунального некомерційного підприємства "Чорнобаївська багатопрофільна лікарня Чорнобаївської селищної ради" за адресою Черкаська область, Золотоніський район, смт.Чорнобай, вул.Центральна, 221»
Очікувана вартість
670 244,00 UAH
UA-2022-08-08-007481-a ● 594f919d4def4ab7a408a046959b07f4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОБАЇВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ЧОРНОБАЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02005266 |
Місцезнаходження: | 19901, Україна , Черкаська обл., смт.Чорнобай, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА будинок 221 |
Контактна особа: |
Яніна Олександрівна Авраменко +380473922182 yanina.savisko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2022 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2022 15:58 |
Очікувана вартість: | 670 244,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 351,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється з врахуванням Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (з урахуванням всіх податків, зборів і всіх обов’язкових платежів, які сплачує Учасник).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт системи теплопостачання в приміщенні терапевтичного та неврологічного відділень Комунального некомерційного підприємства "Чорнобаївська багатопрофільна лікарня Чорнобаївської селищної ради" за адресою Черкаська область, Золотоніський район, смт.Чорнобай, вул.Центральна, 221»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19901, Україна, Черкаська область, Золотоніський р-н, селище міського типу Чорнобай, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 221
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування: бюджет селищної територіальної громади | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2022 16:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2022 15:59 |
Кап. ремонт_Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-08-007481-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИГАЗБУД" ІМ.В.А.БАБАНСЬКОГО
, Код ЄДРПОУ:03335729
Дата подання: 23 серпня 2022 08:54
Вимога щодо результатів спрощеної закупівлі
КП «ЧЕРКАСИГАЗБУД»ім.. В.А. Бабанського вимагає надати роз’яснення щодо правомірності визнання переможцем за предметом закупівлі: « Код ДК 021:2015:45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи- «Капітальний ремонт системи теплопостачання в приміщенні терапевтичного та неврологічного відділень Комунального некомерційного підприємства «Чорнобаївська багатопрофільна лікарня Чорнобаївської селищної ради» за адресою Черкаська область, Золотоніський район, смт. Чорнобай, вул. Центральна,221» ФОП «ТОМЧЕНКО ПАВЛО СТЕПАНОВИЧ».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2022 12:45
Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашої вимоги повідомляємо наступне, по питанню 1: Замовником було детально проаналізовано всі документи надані в складі пропозиції, гарантійного листа, який би відповідав змісту викладено в проекту договору відсутній в складі Вашої пропозиції.
по питанню 2: Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиції Учасників розглядались замовником протягом трьох робочих дні, аби проаналізувати відповідність пропозиції умовам Оголошення. Крім того, ЗУ «Про публічні закупівлі» взагалі не встановлює жодних обмежень, заборон чи обов’язків для Замовника розміщувати кілька протоколів в один день.
по питанню 3: Щодо технічного завдання повідомляємо наступне, умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не вимагалось надання кошторисних розрахунків в складі пропозиції.
по питанню 4: Щодо найманих працівників та працівників субпідрядника повідомляємо наступне, умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в обов’язковому порядку не вимагалось наявність працівників субпідрядника, в тому числі найманих працівників, так як це виключно право учасника, і ми як Замовник не повинні ставити учасників в рамки тим самим дискримінуючи їх. ЗУ «Про публічні закупівлі» майже по всіх типах закупівель і видах предметів закупівлі надає рівні права учасникам як Фізичним особам-підприємцям такі юридичним особам. Оганізаційно-правова форма чи статус учасника, жодним чином не впливає на його здатність виконанти зобов’язання за договором чи на його досвід. Для порівняння у Вас як у юридичної особи, станом на сьогодні підписаних контрактів з бюджетними та комунальними установами 24, та ще один в процесі підписання (https://clarity-project.info/tenderer/03335729), у Вашого опонента, який на Вашу думку є Фізичною особою-підприємцем, і не зможе все якісно виконати 71, і ще один на стадії підписання, зокрема з різними категоріям замовників.
по питанню 5: В складі пропозиції Учасника надано гарантійний лист від постачальника, в якому постачальник зобов’язується надати (поставити) весь товар, який передбачений технічним завданням Замовника, а також договір із постачальником, жодних додаткових вимог до цих докуменів не встановлювалося. Крім того, в складі пропозиції надано лист, яким учасник підтверджує відповідність вимогам відповідно до Додатку № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Виходячи з вище викладено, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
по питанню 2: Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиції Учасників розглядались замовником протягом трьох робочих дні, аби проаналізувати відповідність пропозиції умовам Оголошення. Крім того, ЗУ «Про публічні закупівлі» взагалі не встановлює жодних обмежень, заборон чи обов’язків для Замовника розміщувати кілька протоколів в один день.
по питанню 3: Щодо технічного завдання повідомляємо наступне, умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не вимагалось надання кошторисних розрахунків в складі пропозиції.
по питанню 4: Щодо найманих працівників та працівників субпідрядника повідомляємо наступне, умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в обов’язковому порядку не вимагалось наявність працівників субпідрядника, в тому числі найманих працівників, так як це виключно право учасника, і ми як Замовник не повинні ставити учасників в рамки тим самим дискримінуючи їх. ЗУ «Про публічні закупівлі» майже по всіх типах закупівель і видах предметів закупівлі надає рівні права учасникам як Фізичним особам-підприємцям такі юридичним особам. Оганізаційно-правова форма чи статус учасника, жодним чином не впливає на його здатність виконанти зобов’язання за договором чи на його досвід. Для порівняння у Вас як у юридичної особи, станом на сьогодні підписаних контрактів з бюджетними та комунальними установами 24, та ще один в процесі підписання (https://clarity-project.info/tenderer/03335729), у Вашого опонента, який на Вашу думку є Фізичною особою-підприємцем, і не зможе все якісно виконати 71, і ще один на стадії підписання, зокрема з різними категоріям замовників.
по питанню 5: В складі пропозиції Учасника надано гарантійний лист від постачальника, в якому постачальник зобов’язується надати (поставити) весь товар, який передбачений технічним завданням Замовника, а також договір із постачальником, жодних додаткових вимог до цих докуменів не встановлювалося. Крім того, в складі пропозиції надано лист, яким учасник підтверджує відповідність вимогам відповідно до Додатку № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Виходячи з вище викладено, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2022 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИГАЗБУД" ІМ.В.А.БАБАНСЬКОГО |
659 719,45
UAH з ПДВ
|
645 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТОМЧЕНКО ПАВЛО СТЕПАНОВИЧ" |
668 738,00
UAH з ПДВ
|
645 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИГАЗБУД" ІМ.В.А.БАБАНСЬКОГО
#03335729 |
Відхилено |
645 600,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2022 17:44
|
ФОП "ТОМЧЕНКО ПАВЛО СТЕПАНОВИЧ" #2417714072 |
Переможець |
645 700,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2022 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2022 15:28
|
ДУ2ремонттепло.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2022 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2022 09:47
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2022 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2022 13:00
|
Договір374.pdf | укладений |
07 вересня 2022 12:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк виконання робіт: з моменту підписання Договору та до 31.10.2022 року включно. Додаток № 5 Календарний графік виконання робіт до Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 374 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 374 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |