Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт підвального приміщення (улаштування укриття) Крушинського ЗЗСО, для підготовки закладу до навчання
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2022-08-08-007307-a 08bcfa978a934a31b1a8a2ff0df42a5b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Анна Володимирівна

+380637726872 glevaha-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Глевахівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 44080284
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., смт Глеваха, вул. Вокзальна, 26
Контактна особа: Руденко Анна Володимирівна
+380637726872
glevaha-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2022 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2022 15:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2022 15:55
Початок аукціону: 18 серпня 2022 11:06
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Постанова 169
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт підвального приміщення (улаштування укриття) Крушинського ЗЗСО, для підготовки закладу до навчання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08635, Україна, Київська область, с. Зелений Бір, вул. Освіти,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2022 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2022 15:51
Оголош пот.рем.підвау Крушинка.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-08-007307-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРОЕКОБУД", Код ЄДРПОУ:39941103
Дата подання: 09 серпня 2022 15:35
Корупційні дії замовника
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі «Поточний ремонт підвального приміщення (улаштування укриття) Крушинського ЗЗСО, для підготовки закладу до навчання, за адресою: вул.Освіти,11, с. Зелений Бір, Фастівського району, Київської області» (далі – Оголошення), встановлено наступні вимоги:

1. Підпунктом 14.3.6. Оголошення встановлено: По кожному найменуванню та одиниці, зазначеній у довідці, документально підтвердити правові підстави користування обладнанням та матеріально-технічну базу:
- власне підтвердити –технічним паспортом або інвентаризаційною відомістю, тощо.
- орендоване (або залучення, тощо) необхідно підтвердити – договором оренди (або лізингу, або залучення, тощо) та копією документів на право власності. Для підтвердження чинності договорів, учасник повинен надати документи, які підтверджують факт розрахунку (не менше одного) за користування по кожному такому договору в період його дії.

А) Який саме документ має на увазі Замовник вимагаючи «технічний паспорт»? Прохання надати чітке посилання на діючі нормативно-правові акти, яким встановлено необхідність наявності даного документу на машини та механізми для виконання даного виду робіт.

Б) Замовник, маючи на думці що він самий розумний, свідомо встановлює вимогу щодо наявності у Учасника саме власної або орендованої матеріально-технічної бази, повністю ігноруючи можливість виростання техніки за договорами надання послуги, або за лізинговими договорами.

2. Підпунктом 14.3.8. Оголошення встановлено наступну вимогу:

На підтвердження досвіду виконання аналогічного* договору учасник надає інформаційну довідку
*- під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, з аналогічними роботами чи послугами відповідно до предмету закупівлі укладеного протягом останніх 2 років.

Враховуючи, що предметом закупівлі є Поточний ремонт підвального приміщення (улаштування укриття) Крушинського ЗЗСО, для підготовки закладу до навчання, у потенційного підрядника, на думку Замовника, має бути вже повністю виконаний договір на улаштування укриття у підвалі школи? Прохання надати пояснення, що саме має на увазі мега-фахівець з питань закупівель Замовника, коли формує кваліфікаційні вимоги до потенційних учасників?

3. Підпунктом 14.3.8. Оголошення встановлено наступну вимогу:
Надати копії усіх необхідних ліцензій на провадження певного виду господарської діяльності. Прохання надати пояснення які саме необхідні ліцензії та на який «певний» вид господарської діяльності потрібно їх надати?

4. Підпунктом 14.3.8. Оголошення встановлено наступну вимогу:
Надати акт огляду об’єкта з підписами уповноважених представників Замовника. Прохання пояснити, що саме мав на меті Замовник, встановлюючи дану вимогу:
домовитись з усіма потенційними учасниками, що у випадку перемоги, потрібно буде надати відкат Замовнику у розмірі 10%,
або
Замовник, обрав тактику видати акт огляду лише своєму «переможцю» (з яким вже домовився про 10% відсотків), а від інших учасників «відморозитись»?

Звертаємо увагу, що Встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції.

Позиція АМКУ по даному питанню (№ UA-2021-02-19-001564-b):
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище умови. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника.

З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників.

Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника.

Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.

Окремо звертаю вашу увагу, на повторення даної вимоги двічі у оголошення, мабуть представники Замовника роблять на даний акт «велику ставку».
5. Вимогами оголошення передбачено : За вимогою Замовника у 2-х денний термін надати оригінали для перевірки всіх вище перелічених документів. Прохання надати пояснення, що саме, та силами яких кваліфікованих фахівців Замовник буде перевіряти?

6. Також, дуже звабливо виглядають заховані довідки у проекті договору, мабуть уповноважена особа Замовника, визнаний фахівець з закупівель районного рівня, вважає що це допоможе державі ефективно витрати кошти під час війни та продемонструє високий рівень фахівця з публічних закупівель.


7. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи очікувану вартість цієї закупівлі, вона має здійснюватись за процедурою відкритих торгів. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У зв’язку з цим, прошу роз’яснити: керуючись якою нормою та якого закону ви відступаєте від вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при виборі процедури закупівлі? У разі посилання на постанову Кабінету Міністрів України №169 прошу також вказати, яка саме норма Конституції України або законів України надає Кабінету Міністрів України повноваження змінювати порядок проведення закупівель, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі». Ви зловживаєте можливістю проведення цієї закупівлі за спрощеною процедурою для того, щоб уникнути подання скарг до Антимонопольного комітету України (тут зверніть увагу на те, що Законом України «Про публінчі закупівлі» не передбачено повноважень КМУ змінювати правила проведення закупівель, навіть в умовах воєнного стану, тому питання законності постанови №169, на яку ви спираєтесь при виборі процедри, є дуже дискусійним). Якщо вас не бентежить моральна сторона розкрадання бюджетних коштів під час війни, то звертаємо вашу увагу на те, що такі дії, враховуючи вартість цієї закупівлі, правоохоронні органи кваліфікують за ч. 5 ст. 191 КК України, яка передбачає покарання у вигляді позбавлення волі на строк до 12 років.

Окремо, хочу донести до посадових осіб Замовника, а саме: Гейко Ірини Миколаївни, Руденко Анни Володимирівни, та звичайно Петренко Володимира Васильовича, що зараз не ліпший момент займатися своєю звичною справою та протягувати своїх підрядників за відкати, так як за вашої діяльністю активно спостерігають працівники прокуратури, та є достатньо звернень та заяв від громадських організацій, про ваші корупційні діяння. Будьте впевнені, що ваші тендерні «старання», отримають достойну оцінку правоохоронців (як і в історії з закупівлі паном Петренко протигазів за «риночними» цінами у квітні).

Враховуючи, вищевикладене, просимо Руденко Анну Володимирівну прибрати дискримінаційні вимоги у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, привести вимоги у ньому у відповідність до вимог чинного законодавства, та хоча б спробувати дотримуватись норм Закону України «Про публічні закупівлі», при закупівлі робіт під час війни, ти паче що стосуються життя дітей. У випадку ігнорування, чи «відписки» на дану вимогу, юристи нашої компанії звернуться з позво до суду та заявою до прокуратури, з метою притягнення посадових осіб Замовника до відповідальності.












Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 серпня 2022 20:36
Шановний Учаснику, уважно вивчивши Ваше звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до статті 64 Конституції України, статті 12-1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану”, пункту 3 частини першої статті 4 Закону України “Про оборонні закупівлі”, Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” було прийнято Постанову КМУ від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану».
Пунктом.1 ст.1 вказаної постанови установлено, що в умовах воєнного стану: замовники, визначені частиною дев’ятою статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”/державні замовники у сфері оборони здійснюють публічні/оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”
Публічні закупівлі товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 2 березня 2022 р. № 185 “Деякі питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану” здійснюються замовниками без застосування процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”.
Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому цього підпункту) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”.

Замовник самостійно формує вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до вимог статей 14,16,22 Закону України «Про публічні закупівлі та інших нормативно – правових актів, згідно чинного законодавства України та визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені законодавством про публічні закупівлі, та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Так, відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
Відповідно до частини другої статті 16 Закону про публічні закупівлі замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Разом із тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону про публічні закупівлі, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, кваліфікаційні критерії на які чітко вказано в законі не можуть обмежувати конкуренцію та призводити до дискримінації учасників.
Знову наголошуємо, відповідно до п.3 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупіві»
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Оскільки предметом даної закупівлі є Поточний ремонт підвального приміщення (улаштування укриття) Крушинського ЗЗСО то і вимога надання аналогічного договору є повністю законною та обґрунтованою. Замовник має впевнитися в наявності позитивного досвіду виконання саме вказаного за предметом закупівлі комплексу робіт для отримання якісних послуг. Оскільки, як сам скаржник зазначає, мова йде про життя дітей.
Ми прагнемо отримати якісні послуги, які будуть надаватися кваліфікованими працівниками. Замовник має впевнитися, що працівники Учасника мають загальний досвід, обладнання та розуміються на особливостях обладнання виробників.
Огляд об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередню оцінку спроможності виконання робіт згідно з оголошенням про спрощену закупівлю, а також зрівняти реальний стан об’єкту та можливість виконання робіт згідно з робочим проектом, оскільки дефектний акт та робочі креслення можуть на 100% не співпадати з теперішнім станом об’єкта. Огляд має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт з урахуванням встановлених Замовником вимог та строків, формування об’єктивної ціни своєї пропозиції. Це мінімізує ризики виникнення непорозумінь при укладанні та виконанні договору.
Замовник не обмежує право жодного учасника на обстеження об’єкту в присутності уповноваженого представника Замовника, який має забезпечити умови для проведення огляду.
Кваліфікований співробітник Учасника має можливість точно проаналізувати вимоги робочого проекту та стан об’єкту та можливість виконати роботи згідно вимог Оголошення.
Вимога щодо огляду об’єкту в період уточнень зумовлена тим, що після огляду Учасники можуть задати всі необхідні питання щодо предмету закупівлі, а учасник в разі необхідності, зможе внести зміни в Оголошення.
Беручи до уваги вищевикладене, дана скарга є необґрунтованою та задоволенню не підлягає.

Документи

10 серпня 2022 20:36
Скарга укриття.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2022 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АЛЬЯНС 1" 897 113,96
UAH з ПДВ
897 113,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" 999 241,56
UAH з ПДВ
949 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ігнатенко Сергій Володимирович 1 000 000,00
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2022 09:27
Електронний підпис
17 серпня 2022 09:27
12.imd.p7s
17 серпня 2022 09:27
12.imd
17 серпня 2022 09:27
Цінова пропозиція.pdf.p7s
17 серпня 2022 09:27
довідка про досвід.pdf
17 серпня 2022 09:27
досвід2.pdf
17 серпня 2022 09:27
акт огляду.pdf
17 серпня 2022 09:27
уставні.pdf.p7s
17 серпня 2022 09:27
повноваження.pdf
17 серпня 2022 09:27
досвід1.pdf.p7s
17 серпня 2022 09:27
уставні.pdf
17 серпня 2022 09:27
обладнання.pdf.p7s
17 серпня 2022 09:27
дозвільні.pdf
17 серпня 2022 09:27
обладнання.pdf
17 серпня 2022 09:27
довідка про досвід.pdf.p7s
17 серпня 2022 09:27
Технічне завдання.pdf
17 серпня 2022 09:27
акт огляду.pdf.p7s
17 серпня 2022 09:27
дозвільні.pdf.p7s
17 серпня 2022 09:27
гарантійні листи.pdf
17 серпня 2022 09:27
досвід2.pdf.p7s
17 серпня 2022 09:27
Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2022 09:27
досвід1.pdf
17 серпня 2022 09:27
гарантійні листи.pdf.p7s
17 серпня 2022 09:27
повноваження.pdf.p7s
17 серпня 2022 09:27
Технічне завдання.pdf.p7s

Публічні документи

17 серпня 2022 14:11
Електронний підпис
17 серпня 2022 14:10
Електронний підпис
17 серпня 2022 14:09
9.3. Платіжний докум.pdf
17 серпня 2022 14:09
17.1. 12_ДЦ_ССР.pdf
17 серпня 2022 14:09
18. Довідка.pdf
17 серпня 2022 14:09
17.3. 12_ДЦ_ДЦ.pdf
17 серпня 2022 14:09
17.2. 12_ДЦ_ДФ_02-01-01.pdf
17 серпня 2022 14:09
11.9. Відгук ФМР _1_.pdf
17 серпня 2022 14:09
Зелений Бір.imd
17 серпня 2022 14:09
11.3. д.у. _2 від 19.11.2020 р..pdf
17 серпня 2022 14:09
11.4. д.у. _3 від 23.11.2020.pdf
17 серпня 2022 14:09
17.5. 12_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf
17 серпня 2022 14:09
17.4. 12_ДЦ_ИВР.pdf
17 серпня 2022 14:09
11.2. д.у. _ 1 від 23.10.2020 р.pdf
17 серпня 2022 14:09
11.6. д.у. _5 від 30.03.2021.pdf
17 серпня 2022 14:09
11.5. д.у _ 4 від 30.03.2021.pdf
17 серпня 2022 14:09
11.8. КБ-2в та КБ-3 _2.pdf
17 серпня 2022 14:09
11.7. КБ-2в та КБ-3 _1.pdf

Публічні документи

17 серпня 2022 13:07
Електронний підпис
17 серпня 2022 13:04
Додаток 2 Тех завдання.rar
17 серпня 2022 13:04
Додаток 4 Кваліфікація.rar
17 серпня 2022 13:04
Кошториси.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АЛЬЯНС 1"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"

ФОП Ігнатенко Сергій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АЛЬЯНС 1"
#41294701
Відхилено 897 113,96
UAH з ПДВ
21 серпня 2022 21:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"
#40724648
Відхилено 949 999,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 13:00
ФОП Ігнатенко Сергій Володимирович
#3107714656
Переможець 950 000,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 15:15

Документи

21 серпня 2022 21:30
Електронний підпис
21 серпня 2022 21:21
ПРОТОКОЛ

Документи

22 серпня 2022 13:00
Електронний підпис
22 серпня 2022 12:57
Протокол

Документи

22 серпня 2022 15:15
Електронний підпис
22 серпня 2022 15:12
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2022 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ігнатенко Сергій Володимирович
#3107714656
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2022 15:15
Електронний підпис
22 серпня 2022 15:12
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2023 05:27
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2022 21:22
додаткова Крушинка3.pdf зміни до договору
31 жовтня 2022 21:20
Електронний підпис укладений
19 вересня 2022 17:22
Дод угода _1укриття Крушинка.pdf зміни до договору
19 вересня 2022 17:20
Електронний підпис укладений
26 серпня 2022 13:32
Договір зміни до договору
26 серпня 2022 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії надання послу
Номер договору про закупівлю: 26082022/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26082022/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 950 000,00
UAH