Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
233 495,40 UAH
UA-2022-08-08-006646-a c955d67d7f9e4e1d93039128b16547b8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коровніченко Олеся

380474120072 shpola.buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Лікарня імені братів М.С. і О.С. Коломійченків" Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади
Код ЄДРПОУ: 02005496
Місцезнаходження: 20603, Україна , Черкаська обл., Шпола, вулиця Миколи Амосова, будинок 10
Контактна особа: Коровніченко Олеся
380474120072
shpola.buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. (Ідентифікатори закупівель які не відбулися через відсутність достатньої кількості учасників : UА-2022-06-23-002850-а та UА-2022-07-11-000620-а)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2022 15:34
Оскарження наміру укласти договір: 19 серпня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2 Бензин марки А-95
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 52 002,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1000 л
Бензин марки А-95
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20603, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця Миколи Амосова, будинок 10
Дата доставки: 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару у безготівковому порядку протягом 30 календарних днів шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками сторін Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «Юпітер»
#21386311
Переможець 52 002,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2022 15:34

Документи

08 серпня 2022 15:34
Електронний підпис
08 серпня 2022 15:33
протокол 104.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2022 15:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП «Юпітер»
#21386311
52 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2022 15:34
Електронний підпис
08 серпня 2022 15:33
протокол 104.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2022 11:34
ДУ 4 15 22 61.PDF зміни до договору
28 жовтня 2022 11:32
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2022 15:10
д 3.PDF зміни до договору
20 жовтня 2022 15:08
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2022 16:24
д у бензин.PDF зміни до договору
05 жовтня 2022 16:23
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2022 15:01
ДУ 1 610001.PDF зміни до договору
25 серпня 2022 15:00
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 15:17
15 22 61.PDF укладений
22 серпня 2022 15:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бензин марки А-95 1000 літр 48,60
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі в разі коливання ціни товару на ринку» згідно з пунктом 11.7 підпунктом 5 Договору № 15/22/61 від 22.08.2022 р., та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони уклали дану Додаткову угоду
Номер договору про закупівлю: 15/22/61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Згідно пункт 2 частини 1 статті 17 Закону учасник надає - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушеньня, яка не стосується запитувача. 3. Згідно пункт 3 частини 1 статті 17 Закону учасник надає - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. 4. Згідно пунктів 6 та 12 частини 1 статті 17 Закону надати Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. 5. Згідно пунктів 8 частини 1 статті 17 Закону надати Гарантійний лист, викладений в довільній формі, яким учасник підтверджує відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, передбаченої пунктом 8 частини 1 статті 17 Закону. Такий лист надається в період, коли Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, не функціонує. 6. Згідно пункту 13 частини 1 статті 17 Закону надати Довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видану уповноваженим на видачу таких довідок органом, що діє станом на дату подання документа, або інформацію про наявність такої заборгованості. У випадку наявності заборгованості, учасник додатково надає документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості відповідним органом. 7. Відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. 8. Достовірну інформацію про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Номер договору про закупівлю: 15/22/61
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 15/22/61
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Преамбули Додаткової угоди №3 від 20.10.2022р. виклавши її в новій редакції, виправивши технічну помилку у відповідності вибору внесення змін до істотних умов Договору до вимог чинного законодавства, а саме: виключити «керуючись пунктом 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно з пунктом 11.7 підпунктом 1 Договору № 15/22/61 від 22.08.2022 р.,» включити «керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про Публічні закупівлі» (зі змінами) «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку» згідно з пунктом 11.7 підпунктом 5 Договору №15/22/61 від 22.08.2022р.».
Номер договору про закупівлю: 15/22/61
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бензин марки А-95 1000 літр 46,73
UAH з ПДВ