Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тушка курки, охолоджена, І категорія (Код ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо)
Очікувана вартість
22 500,00 UAH
UA-2022-08-08-005784-a 8c3a06668a4c49fbacc071bcad848849
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моренко Анастасія Володимирівна

380684644179 nastya.morenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Код ЄДРПОУ: 01994586
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Контактна особа: Моренко Анастасія Володимирівна
380684644179
nastya.morenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2022 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2022 10:00
Очікувана вартість: 22 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 112,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 кілограми
Тушка курки, охолоджена, І категорія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, місто Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2022
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником протягом десяти робочих днів після поставки Товару на підставі видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2022 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2022 14:43
Оголошення.docx
08 серпня 2022 14:43
ДОДАТОК №3 цінова.docx
08 серпня 2022 14:43
Додаток №1 ТЗ.docx
08 серпня 2022 14:43
ДОДАТОК №4 Проект договору про закупівлю.docx
08 серпня 2022 14:43
Додаток 2 вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Період поставки
Дата подання: 11 серпня 2022 11:01
Дата відповіді: 11 серпня 2022 11:45
Доброго дня, підскажіть будь ласка, це буде одноразова поставка?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Так поставка планується одноразова на кількість товару, яка вказана в Оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мальований С.М. 21 750,00
UAH з ПДВ
21 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2022 13:40
Електронний підпис
16 серпня 2022 13:38
тушка курки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мальований С.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мальований С.М.
#2143605650
Переможець 21 750,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2022 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2022 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мальований С.М.
#2143605650
21 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2022 11:32
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2022 09:05
ду 1.PDF зміни до договору
25 серпня 2022 09:03
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 14:49
20112 380.PDF укладений
22 серпня 2022 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пп. 4 п. 11.3. Договору про закупівлю № 20112/380 від 18.08.2022р. (далі — Договір) та нормами статей 651–654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, враховуючи, що 17.08.2022 набрав чинності Закон України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"», який затверджує Указ Президента України від 12.08.2022 № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» (далі — Указ № 573) щодо продовження строку дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23.08.2022 строком на 90 діб, уклали цю додаткову угоду до Договору про таке: 1. Сторони домовились викласти пункт 5.1. в такій редакції: «5.1. Строк поставки Товару: з дати укладання договору по 30 вересня 2022 року.» 2. Усі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та надаються по одній для кожної із Сторін. 4. Додаткова угода набирає чинності з дати підписання її Сторонами, діє протягом дії Договору та є його невід’ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: 20112/380
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2022 — 30 вересня 2022
Сума оплати за договором: 21 750,00
UAH