Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з побутовими віходами
Очікувана вартість
72 380,10 UAH
UA-2022-08-08-002058-a 07fdbef68a4b4182878cc65fb7be2ac3
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стеценко Сергій Валерійович

+380575351474 medic_valky@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Валківська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02002859
Місцезнаходження: 63002, Україна , Харківська обл., Валки, провулок Майський,34
Контактна особа: Стеценко Сергій Валерійович
+380575351474
medic_valky@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Не укладення договору з Комунальним підприємством «Благоустрій » Валківської міської ради на надання послуг з вивезення побутових відходів з території КНП «Валківської ЦРЛ», що може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, а також зриву роботи лікувально-профілактичного закладу. Підстава : Рішення Виконавчого комітету Валківської міської ради № 112 від 22 жовтня 2020 року «Про визнання виконавця послуг з вивезення побутових відходів з території Валківської міської ради».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2022 11:46
Оскарження наміру укласти договір: 14 серпня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
335 контейнер
Ціна за одиницю: 216.06UAH з ПДВ
Послуги з поводження з побутовими віходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м.Валки, пров. Майський,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90513000-6 — Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з поводження з побутовими віходами Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Благоустрій» Валківської міської ради.
#37447188
Переможець 72 380,10
UAH з ПДВ
08 серпня 2022 11:46

Документи

08 серпня 2022 11:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2022 11:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Благоустрій» Валківської міської ради.
#37447188
72 380,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2022 11:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2023 11:09
Електронний підпис укладений
15 серпня 2022 15:15
Додаткова угода _ 1.pdf зміни до договору
15 серпня 2022 15:14
Електронний підпис укладений
15 серпня 2022 15:01
Договір укладений
15 серпня 2022 14:58

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з поводження з побутовими віходами 335 контейнер 216,06
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін До пункту 1,13,14
Номер договору про закупівлю: 242
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з поводження з побутовими віходами 335 контейнер 216,06
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 72 380,10
UAH (в тому числі ПДВ 12 063,35 UAH)