Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Натяжні стелі з влаштуванням та підключенням згідно ДК 021: 2015 – 44170000-2 « Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами»
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2022-08-05-009284-a 7b084ceb9380480ebf94a3f272a0b7c7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Курінський Артем Вікторович

380965262242 tender_kura@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО - РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38289419
Місцезнаходження: 20301, Україна , Черкаська обл., Умань, вул.Коломенська,8
Контактна особа: Курінський Артем Вікторович
380965262242
tender_kura@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2022 23:04
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2022 00:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 16 серпня 2022 11:24
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Натяжні стелі з влаштуванням та підключенням згідно ДК 021: 2015 – 44170000-2 « Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
137.96 метри квадратні
Натяжні стелі з влаштуванням та підключенням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20301, Україна, Черкаська область, Умань, вул.Коломенська,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
113.96 метри квадратні
Натяжні стелі з влаштуванням та підключенням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19200, Україна, Черкаська область, Жашків, вул. Перемоги, буд. 6.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2022 23:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2022 23:07
ОГОЛОШЕННЯ натяжні потолки.docx
05 серпня 2022 23:07
Додаток 1 кваліф критерії.docx
05 серпня 2022 23:05
Додаток 3_Технічні вимоги.doc
05 серпня 2022 23:05
Додаток 4_проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-05-009284-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БАБУЩАК ІРИНА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:2676103507
Дата подання: 18 серпня 2022 13:15
причина дискваліфікації не відповідає дійсності
Замовником порушено норми права в частині вибору переможця процедури закупівлі.
Підстава дискваліфікації не відповідає дійсності.
Відповідно до абз.2 ч.14 ст.14 Закону Украіни «Про публічні закупівлі» прошу Вас надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ФОП Бабущак І.О. умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та відмінити рішення Уповноваженої особи № 18-08-2022 -3 від 18.08.2022 року стосовно відхилення пропозиції ФОП Бабущак І.О..
Аргументація дискваліфікації за формою і змістом призвела до порушення порядку проведення спрощеної закупівлі.
Відтак, вимогою оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено –«Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо».
Закон України "Про електронні документи та електронний документообіг" має визначення "обов’язкового реквізиту електронного документа", а саме це обов’язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили.
Електронний документ – це інформація документаційного типу, представлена в електронній формі и призначена для зчитування та обробки за допомогою комп’ютерних та інформаційних систем. Електронний документ отримує юридичну силу за допомогою електронного підпису.
Характерні риси електронного документа
1. Автентичність – ідентичність електронного документа заявленому.
2. Достовірність – повне та вичерпне відображення фактів та операцій.
3. Цілісність – виключення факту зміни документа після його створення.
4. Застосовність – можливість використання та відтворення в будь-який час.

Прошу Вас надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ФОП Бабущак І.О. умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та відмінити рішення Уповноваженої особи № 18-08-2022 -3 від 18.08.2022 року стосовно відхилення пропозиції ФОП Бабущак І.О., оскільки підстава для відхилення не відповідає дійсності, не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не відповідає за формою і змістом принципам публічних закупівель та вимогам Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 серпня 2022 12:32
1) Згідно Додатку 1 п. 8 «Сканкопія проекту договору (має містити підпис уповноваженої сторони Учасника та печатку на кожній сторінці проекту договору), лист гарантія про виконання договору навіть за обставин дії карантинних обмежень та підтвердження учасником забезпечення виконання умов договору. (Додаток 4)», Учасник надав даний документ підписаний електронним цифровим підписом , але не дотримався вимог документації спрощеної закупівлі. Електронний цифрофий підпис потрібно було поставити на кожній сторінці договору. Згідно ст 13 ч 13 п 1., Замовник на законних підставах відхилив пропозицію Учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-08-05-009284-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БАБУЩАК ІРИНА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:2676103507
Дата подання: 18 серпня 2022 20:36
Неправомірне обрання переможця
05 серпня 2022 р. 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області (далі - Замовник) було оголошено на офіційному майданчику публічних закупівель проведення спрощеної процедури по предмету закупівлі: Натяжні стелі з влаштуванням та підключенням згідно ДК 021: 2015 – 44170000-2 «Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами» (Ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-05-009284-a).
За результатом проведення електронного аукціону відбулось розкриття пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та вимогам до предмета закупівлі. Участь у тендері взяли два Учасника та найбільш економічно вигідною пропозицією виявилась пропозиція Фізичної особи-підприємця Бабущак Ірини Олегівни у сумі 132484,73 грн:
Найменування учасників (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також інформація та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі Інформація щодо ціни тендерної пропозиції/пропозиції до початку аукціону Інформація щодо ціни тендерної пропозиції/пропозиції після закінчення аукціону
ФОП "БАБУЩАК ІРИНА ОЛЕГІВНА" Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
1. Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі згідно ст. 14 частині 13 п 1 за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Натяжні стелі з влаштуванням та підключенням згідно ДК 021: 2015 – 44170000-2 « Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами». Закупівля : UA-2022-08-05-009284-a– учасника ФОП "БАБУЩАК ІРИНА ОЛЕГІВНА" з таких підстав: 1) Згідно Додатку 1 п. 8 «Сканкопія проекту договору (має містити підпис уповноваженої сторони Учасника та печатку на кожній сторінці проекту договору), лист гарантія про виконання договору навіть за обставин дії карантинних обмежень та підтвердження учасником забезпечення виконання умов договору. (Додаток 4)», Учасник надав даний документ підписаний КЕП, але не дотримався вимог документації спрощеної закупівлі. КЕП потрібно було поставити на кожній сторінці договору. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію згідно з ст. 10 та ст. 14 Закону. 133 895,48
UAH з ПДВ 132 484,73
UAH з ПДВ
Фізична особа-підприємець ЧОРНОДІД ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації. Відсутні підстави для відмови, установлені ст. 17 Закону України ”Про публічні закупівлі 136 014,40
UAH з ПДВ 133 210,00
UAH з ПДВ

Рішенням Уповноваженої особи, яке оформлено протоколом № 18-08-2022-3 від 18.08.2022 року, було відхилено пропозицію Фізичної особи-підприємця Бабущак Ірини Олегівни по предмету закупівлі Натяжні стелі з влаштуванням та підключенням згідно ДК 021: 2015 – 44170000-2 «Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами» (Ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-05-009284-a) на підставі того, що учасник не відповідає умовам оголошення та вимогам до предмету закупівлі відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вважаємо, рішення замовника незаконним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню.
Рішенням Уповноваженої особи, яке оформлено протоколом № 18-08-2022-4 від 18.08.2022 року, було обрано пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця Чорнодіда Олександра Миколайовича по предмету закупівлі Натяжні стелі з влаштуванням та підключенням згідно ДК 021: 2015 – 44170000-2 «Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами» (Ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-05-009284-a) на підставі того, що учасник не відповідає умовам оголошення та вимогам до предмету закупівлі відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вважаємо, рішення замовника незаконним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступні обставини.
І. Пропозиція Фізичної особи-підприємця Чорнодіда Олександра Миколайовича не відповідає вимогам Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (затверджене рішенням Уповноваженої особи №05-08-2023/3 від 05.08.2022 року) оскільки вимагалось подання наступних документів:
1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та/або договору (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або контракт; довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції).
2. Довідка, що містить загальні відомості про Учасника, а саме «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА»
3. Завірена копія Витягу або Виписки (відомості) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигля¬ді, або сформовані в електронній фор¬мі (відтворені на папері) відповідно до законодавства).
4. Технічне завдання відповідно до додатку 3 до оголошення.
5. Цінова пропозиція відповідно до додатку 2 до оголошення.

У складі пропозиції учасника Чорнодіда Олександра Миколайовича відсутні вищезгадані документи, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
ІІ. Пропозиція Фізичної особи-підприємця Чорнодіда Олександра Миколайовича не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі (затверджене рішенням Уповноваженої особи №05-08-2023/3 від 05.08.2022 року) розділу «інша інформація», оскільки вимагалось наступне: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено кваліфікованому сертифікаті електронного підпису,
відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги.
Замовник перевіряє кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify
Під час перевірки кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги відповідно до умов оголошення пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону».
Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Згідно з статтею 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Учасником ФОП Чорнодідом Олександром Миколайовичем у складі пропозиції було розміщено, зокрема, наступний файл: "sign.p7s" (15.08.2022). За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, було встановлено наступне:
Результат створення та перевірки підпису:
Підписувач
ЧОРНОДІД ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
П.І.Б.
ЧОРНОДІД ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
Країна
Україна
РНОКПП
2821517254
Організація (установа)
ФОП ЧОРНОДІД ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
Код ЄДРПОУ
2821517254
Посада
КЕРІВНИК
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача)
11:56:35 15.08.2022
Сертифікат виданий
АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Серійний номер
2B6C7DF9A3891DA1040000008642AB0086CC1C03
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Тип контейнера
Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису
З повними даними для перевірки (CAdES-X Long)
Сертифікат
Кваліфікований
Отже, Учасником не завершено створення електронного документу шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги», відтак, пропозиція ФОП Чорнодіда Олександра Миколайовича вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Отже, Замовником не враховано концептуальної різниці між електронною та письмовою формою документа, більш того твердження Уповноваженої особи щодо невідповідності пропозиції ФОП Бабущак Ірини Олегівни жодній формі документа (паперовій чи письмовій) не обґрунтовано Замовником у Протоколі № 18-08-2022-4 від 18.08.2022 р. з посиланням на чинне законодавство України.
Відтак, неправомірне рішення Замовника щодо обрання пропозиції ФОП Чорнодіда Олександра Миколайовича порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника ФОП Бабущак Ірини Олегівни, а саме право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію учасників та рівне до них ставлення.
Протокол № 18-08-2022-4 від 18.08.2022 р. Уповноваженої особи 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області щодо обрання пропозиції ФОП Чорнодіда Олександра Миколайовича переможцем процедури закупівлі суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок прийняття такого рішення порушено права та законні інтереси ФОП Бабущак Ірини Олегівни, як Учасника спрощеної закупівлі по предмету даної закупівлі.
Отже, на підставі ч.14 та ч.20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», -

ПРОШУ:
1) Скасувати № 18-08-2022-3 від 18.08.2022 р. Уповноваженої особи 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області щодо відхилення пропозиції ФОП Бабущак Ірини Олегівни.
2) Скасувати № 18-08-2022-4 від 18.08.2022 р. Уповноваженої особи 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області щодо обрання пропозиції ФОП Чорнодіда Олександра Миколайовича переможцем процедури закупівлі.
3) Усунути порушення та завершити процедуру закупівлі шляхом укладання договору з переможцем ФОП Бабущак Іриною Олегівною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 серпня 2022 15:32
Оголошені до спрощеної процедури вимога стосовно електронного підпису написана наступним чином: "Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо." Замовник не може вимагати безпосередньо використання КЕП так як 03.06.2021 року були опубліковані зміни до ЗУ " Про публічні закупівлі" № 1530- ІХ Де були внесені саме зміни до ст 22 ч 5. а саме: " у частині п’ятій слова "кваліфікованого електронного підпису" замінити словами "електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги"." .Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів в рамках пілотного проекту, що реалізується, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. А так як в країні військовий стан то Кабінет Міністрів України постановив продовження використання удосконаленого електронного підпису (УЕП) протягом дії воєнного стану та ще 6 місяців по його завершенню або припиненню. Нагадаємо, що на сьогодні воєнний стан в Україні діє до 05:30 хв 21.11.2022 року. ТОму Учасник цілком законно підписав свою пропозицію.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-08-05-009284-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БАБУЩАК ІРИНА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:2676103507
Дата подання: 19 серпня 2022 15:48
неправомірно обраний переможець
Відсутність у складі пропозиції ФОП Чорнодід О.М. половини документів відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - це є цілком законна норма?
Замовник вважає, що може в одноосібному порядку змінювати Закон України "Про публічні закупівлі" і порушувати права третіх осіб?
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 серпня 2022 16:48
У складі пропозиції ФОП Чорнодід О.М. э всі документи відповідно до оголошення
Номер вимоги: UA-2022-08-05-009284-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БАБУЩАК ІРИНА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:2676103507
Дата подання: 21 серпня 2022 10:47
Зловживання владою або службовим становищем
Головному розпоряднику відомо що обрання переможця відбувається у такий спосіб? А вищому органу головного розпорядника?
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 серпня 2022 08:32
Учасника ФОП БАБУЩАК І.О. було відхилено за недотримання кваліфікаційних вимог до учасника. згідно ст 13 ч 13 п 1., Закону України «Про публічні закупівлі» замовник на законних підставах відхилив пропозицію учасника. Так, головному розпоряднику відомо що 5 ДПРЗ відхилив ФОП БАБУЩАК І.О. і обрав переможцем ФОП ЧОРНОДІД О.М.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

18 серпня 2022 20:36
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2022 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАБУЩАК ІРИНА ОЛЕГІВНА" 133 895,48
UAH з ПДВ
132 484,73
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ЧОРНОДІД ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ 136 014,40
UAH з ПДВ
133 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2022 12:42
Електронний підпис
15 серпня 2022 12:40
Технічні вимоги.docx.p7s
15 серпня 2022 12:40
Пропозиція.docx.p7s
15 серпня 2022 12:40
Проект договору.docx.p7s
15 серпня 2022 12:40
Лист згода.docx.p7s
15 серпня 2022 12:40
Довідка пояснення.docx.p7s
15 серпня 2022 12:40
Відомості.docx.p7s
15 серпня 2022 11:56
Електронний підпис
14 серпня 2022 21:14
Пропозиція.docx
14 серпня 2022 21:14
код Бабущак І.О..pdf
14 серпня 2022 21:14
Проект договору.docx
14 серпня 2022 21:14
паспорт Бабущак І.О..pdf
14 серпня 2022 21:14
Відомості.docx
14 серпня 2022 21:14
Виписка з ЄДР.pdf
14 серпня 2022 21:14
Довідка пояснення.docx
14 серпня 2022 21:14
Довідка про довкілля.docx
14 серпня 2022 21:14
акт.pdf
14 серпня 2022 21:14
Лист згода.docx
14 серпня 2022 21:14
Под декларація за 07.2022.pdf
14 серпня 2022 21:14
Технічні вимоги.docx
14 серпня 2022 21:14
Аналог договір.pdf

Публічні документи

15 серпня 2022 11:56
Електронний підпис
15 серпня 2022 11:50
фін звітність 2.jpg
15 серпня 2022 11:50
61497D69-7A60-4CB5-858B-3B6FB4BB038E.jpeg
15 серпня 2022 11:50
Договір 270000,00 грн.pdf
15 серпня 2022 11:50
довідка досвід.jpg
15 серпня 2022 11:50
дог.4417 009.pdf
15 серпня 2022 11:50
IMG-1344.JPG
15 серпня 2022 11:50
Видаткова 270 тис.pdf
15 серпня 2022 11:50
право підпису.jpg
15 серпня 2022 11:50
IMG-1346.JPG
15 серпня 2022 11:50
копія паспорта..JPG
15 серпня 2022 11:50
3FA1C7E8-E86A-4627-AE57-50BDC7C8AE11.jpeg
15 серпня 2022 11:50
1CC78B13-B42F-4CEF-B5A1-4F314FC40D34.jpeg
15 серпня 2022 11:50
017F8106-CC3E-4AA3-B57D-27BA33A2EFDC.jpeg
15 серпня 2022 11:50
IMG-1343.JPG
15 серпня 2022 11:50
фін звітність 3.jpg
15 серпня 2022 11:50
3604F7A3-4CB4-4C24-A221-CC68218232ED.jpeg
15 серпня 2022 11:50
F32A3949-855D-46E1-8B88-0E8925EB2740.jpeg
15 серпня 2022 11:50
3D223B74-5EF8-4A4F-9909-E7E647B77DB7.jpeg
15 серпня 2022 11:50
6585C085-B8F5-49EE-98C9-48C2E97EA54D.jpeg
15 серпня 2022 11:50
IMG-1341.JPG
15 серпня 2022 11:50
IMG-1347.JPG
15 серпня 2022 11:50
IMG-1345.JPG
15 серпня 2022 11:50
91004C16-B970-4AE0-829D-619611489C22.jpeg
15 серпня 2022 11:50
Копія паспорта.JPG
15 серпня 2022 11:50
IMG-1348.JPG
15 серпня 2022 11:50
фін звітність 1.jpg
15 серпня 2022 11:50
IMG-1342.JPG
15 серпня 2022 11:50
E99C00CF-ABD6-4234-8493-FC6A4BB96624.jpeg
15 серпня 2022 11:50
копія паспорта...JPG
15 серпня 2022 11:50
A96BD5BA-1045-48C3-920D-ED4E25055D4D.jpeg
15 серпня 2022 11:50
Фін звітність 4.jpg
15 серпня 2022 11:50
1ECC82A3-2867-400D-917B-0E56218A51FF.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАБУЩАК ІРИНА ОЛЕГІВНА"

ФОП ЧОРНОДІД ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАБУЩАК ІРИНА ОЛЕГІВНА"
#2676103507
Відхилено 132 484,73
UAH з ПДВ
18 серпня 2022 12:27
Фізична особа-підприємець ЧОРНОДІД ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2821517254
Переможець 133 210,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2022 12:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2022 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ЧОРНОДІД ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2821517254
133 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2022 15:42
Договір 77 - Натяжні стелі.pdf укладений
19 серпня 2022 15:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Натяжні стелі з влаштуванням та підключенням 137.96 метри квадратні 514,61
UAH
Натяжні стелі з влаштуванням та підключенням 113.96 метри квадратні 514,61
UAH