Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт частини будівлі та внутрішніх приміщень адміністративної будівлі, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. І. Мазепи, 19 (коригування)»
Очікувана вартість
3 111 579,60 UAH
UA-2022-08-05-009077-a 3b8a74082dd74813b16fdb3bcb36eecd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердечнюк Оксана Миколаївна

380462774840 ukb@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517729
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19
Контактна особа: Сердечнюк Оксана Миколаївна
380462774840
ukb@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2022 19:43
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 3 111 579,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік*. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу необхідно вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___ (без ПДВ)”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. * У разі наявності на зазначеному рахунку Замовника забезпечення виконання умов договору, що перераховано учасником-переможцем за попередньо укладеними договорами та не повернуто учаснику-переможцю за наявності підстав для його повернення, такий учасник-переможець має право надати лист із проханням змінити призначення попереднього платежу для зарахування його у якості забезпечення виконання умов договору, що буде укладений за результатом цієї закупівлі.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник:
1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради.
1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40;
1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729;
1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт частини будівлі та внутрішніх приміщень адміністративної будівлі, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. І. Мазепи, 19 (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3 протягом відповідного календарного року, але не пізніше 15 грудня відповідного календарного року, при наявності коштів на рахунках. Джерело фінансування - кошти бюджету Чернігівської міської територіальної громади Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік*. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу необхідно вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___ (без ПДВ)”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. * У разі наявності на зазначеному рахунку Замовника забезпечення виконання умов договору, що перераховано учасником-переможцем за попередньо укладеними договорами та не повернуто учаснику-переможцю за наявності підстав для його повернення, такий учасник-переможець має право надати лист із проханням змінити призначення попереднього платежу для зарахування його у якості забезпечення виконання умов договору, що буде укладений за результатом цієї закупівлі.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо вимог
Дата подання: 09 серпня 2022 22:01
Дата відповіді: 10 серпня 2022 09:14
Просимо розглянути можливість внесення змін до вимог Замовника щодо наявності у учасника закупівлі досвіду виконання двох аналогічних договорів, адже для підтвердження наявності досвіду, відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" достатньо надання учасником і одного Договору.
Відповідь: шановний учасник, дякуємо за поставлене запитання. До документації буде внесено відповідні зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР" 2 791 739,13
UAH з ПДВ
2 791 739,13
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 серпня 2022 16:42
Електронний підпис
13 серпня 2022 16:42
Аналогічний договір (1).pdf
13 серпня 2022 16:42
кваліфікація (1).pdf
13 серпня 2022 16:42
графік виконання.pdf
11 серпня 2022 18:31
Електронний підпис
11 серпня 2022 18:22
Виписка з ЄДР.pdf
11 серпня 2022 18:22
відсутність обмежень.pdf
11 серпня 2022 18:22
Статут нова редакція.pdf
11 серпня 2022 18:22
60.imd
11 серпня 2022 18:22
ДЦ.pdf
11 серпня 2022 18:22
довідка податки.pdf
11 серпня 2022 18:22
довідка корисливі.pdf
11 серпня 2022 18:22
щодо підпису.pdf
11 серпня 2022 18:22
довідка санкції.pdf
11 серпня 2022 18:22
довідка дитяча праця.pdf
11 серпня 2022 18:22
проект Договору.pdf
11 серпня 2022 18:22
трудові.pdf
11 серпня 2022 18:22
кваліфікація.pdf
11 серпня 2022 18:22
гарант. особисті дані.pdf
11 серпня 2022 18:22
Аналогічний договір.pdf
11 серпня 2022 18:22
субпідрядник.pdf
11 серпня 2022 18:22
локальні кошт.pdf
11 серпня 2022 18:22
ПВР-Мазепи.pdf
11 серпня 2022 18:22
Мазепи_19-Лист2.pdf
11 серпня 2022 18:22
Мазепи_19-Лист1.pdf
11 серпня 2022 18:22
ведом ресурсів.pdf
11 серпня 2022 18:22
графік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР"
#37750657
Переможець 2 791 739,13
UAH з ПДВ
18 серпня 2022 12:40

Документи

18 серпня 2022 12:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2022 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР"
#37750657
2 791 739,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 серпня 2022 12:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2022 13:41
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2022 13:37
Додаткова угода № 2 до договору № 61-2022-вс (2).pdf зміни до договору
30 листопада 2022 13:35
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2022 17:16
Додаткова угода № 2 до договору № 61-2022-вс.pdf зміни до договору
25 листопада 2022 17:13
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2022 12:34
Додаткова угода № 1 до договору № 61-2022-Свс (1).pdf зміни до договору
30 серпня 2022 12:05
Електронний підпис укладений
30 серпня 2022 12:02
Договір № 61-2022-с вс (1).pdf укладений
30 серпня 2022 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: Договір № 61-2022-С/вс
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт )
Номер договору про закупівлю: Договір № 61-2022-С/вс
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): повторно оприлюднена додаткова угода № 2 у звязку з допущенням технічної помилки при внесенні інформації в електронну систему закупівель при попередньому оприлюдненні
Номер договору про закупівлю: Договір № 61-2022-С/вс
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 682 915,22
UAH