Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт будівлі № 1/436 м. Вінниця (заміна вікон)
Очікувана вартість
807 936,00 UAH
UA-2022-08-05-008784-a 5624345f84fa448292dea7bd564a5ef9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уманський Олександр Борисович

+380677002187 kevvinnitsa@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Квартирно - експлуатаційний відділ м. Вінниця
Код ЄДРПОУ: 08320218
Місцезнаходження: 21007, Україна , Вінницька обл., Vinnitsa, vul.Striletska 87
Контактна особа: Уманський Олександр Борисович
+380677002187
kevvinnitsa@post.mil.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2022 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2022 18:00
Початок аукціону: 18 серпня 2022 15:04
Очікувана вартість: 807 936,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу Мінекономрозвитку України від 14.123.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції») (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів). Розмір забезпечення пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі і складає 20 000,00 (двадцять тисяч) грн. Перерахування коштів здійснюється на п/р UA768201720355189003000002305, Державна казначейська служба України у м. Києві, МФО 820172, одержувач: КЕВ м. Вінниця, код ЄДРПОУ 08320218. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції та забезпечення пропозиції оформлені не у відповідності з умовами документації викладеними відхиляються Замовником. Строк дії забезпечення пропозиції повинен відповідати строку, протягом якого пропозиції є дійсними.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 20000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Банківська гарантія (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 (п’ять) відсотків від суми договору про закупівлю. Перерахування коштів здійснюється на п/р UA768201720355189003000002305, Державна казначейська служба України у м. Києві, МФО 820172, одержувач: КЕВ м. Вінниця, код ЄДРПОУ 08320218. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Строк дії: з моменту підписання договору до 31.12.2022 року (якщо умови договору не будуть виконані раніше).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Закупівля проводиться у відповідності з вимогами постанови КМ України від 28.02.2022 №169
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт будівлі № 1/436 м. Вінниця (заміна вікон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, згідно документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2022
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування - кошти Державного бюджету Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу Мінекономрозвитку України від 14.123.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції») (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів). Розмір забезпечення пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі і складає 20 000,00 (двадцять тисяч) грн. Перерахування коштів здійснюється на п/р UA768201720355189003000002305, Державна казначейська служба України у м. Києві, МФО 820172, одержувач: КЕВ м. Вінниця, код ЄДРПОУ 08320218. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції та забезпечення пропозиції оформлені не у відповідності з умовами документації викладеними відхиляються Замовником. Строк дії забезпечення пропозиції повинен відповідати строку, протягом якого пропозиції є дійсними.

Сума забезпечення: 20000 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Банківська гарантія

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Банківська гарантія (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 (п’ять) відсотків від суми договору про закупівлю. Перерахування коштів здійснюється на п/р UA768201720355189003000002305, Державна казначейська служба України у м. Києві, МФО 820172, одержувач: КЕВ м. Вінниця, код ЄДРПОУ 08320218. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Строк дії: з моменту підписання договору до 31.12.2022 року (якщо умови договору не будуть виконані раніше).
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Банківська гарантія

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо надання інформаціїї по залученим працівникам
Дата подання: 08 серпня 2022 22:09
Дата відповіді: 09 серпня 2022 09:23
Доброго дня. В ТД (п. 10 Додаток №1 ) Пояснить, будь ласка, як перераховані напрямки робіт, а саме: електромонтажні, відеоспостереження, охоронна сигналізація, монтаж систем пожежогасіння, стосуються технічного завдання ?
Відповідь: Щиро вдячні за підсказку. "Штанга" стовідсоткова. Негайно виправляємо допощену помилку. Ще раз пробачте. Удачі! Приймайте участь і вигравайте закупівлю.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-05-008784-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 22 серпня 2022 17:33
Оскарження рішення
Протоколо № 135 від 22.08.2022 року ПП «Будівельник-А» визнано переможцем закупівлі UA-2022-08-05-008784-a.

Проте, ТОВ «ГЛОРІЯ-В» не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає, що пропозиція ПП «Будівельник-А» не відповідаєм виогам оголошення та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до вимог Оголошення документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).

Документи ПП «Будівельник-А» надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) не містять із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи на кожній сторінці такого документа.

Згідно із вимогами оголошення Якщо пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу.
ПП «Будівельник-А» не надали жодних підтверджуючих документів, про те, чи є Сироїжко С.В. керівником Учасника зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Довіреності чи доручення на таку особу ПП «Будівельник-А» також не надали, відповідно враховуючи, що під час воєнного стану Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не функціонує Замовник не може визначити відповідність пропозиції ПП «Будівельник-А» даній вимозі.

В ліцензії наданій ПП «Будівельник-А» не вказано вид діяльності передбачений даною закупівлею.

В Довідці про відсутність застосування санкцій наданій ПП «Будівельник-А» у складі пропозиції, Учасник не вказав повну назву Учасника, що є порушенням вимоги п.6 Додатку 1 до Оголошення.

В Довідці про бенефіціара Учасник ПП «Будівельник-А» вказав спочатку інформацію, про те, що кінцевим бенефіціарним власником підприємства є Сироїжко Сергій Володимирович, який володіє 100% статутного (складеного) капіталу.
Проте, потім по тексту Учасник ПП «Будівельник-А» зазначає, що Назва юридичної особи, що є засновником учасника, Приватне підприємство «Будівельник-А» її місцезнаходження 21107, Вінницька обл., м. Вінниця , вул. Стрілецька б.79 оф.2 та країна реєстрації Україна, а прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника Сироїжко Сергій Володимирович, адреса його місцяпроживання м. Вінниця вул. Стрілецька, буд. 95 та громадянство Українець.
З цього стає незрозумілим хто є насправді Засновиком Учасника ПП «Будівельник-А», тобто така інформація є недостовірною.

Учасник ПП «Будівельник-А», не надав у складі пропозиції сертифікат відповідності, протокол випробувань на склопакети.

Учасник ПП «Будівельник-А», не надав у складі пропозиції сертифікат відповідності на віконні блоки згідно п.4.3, 4.7, 4.17, 5 ДСТУ EN 14351-1:2020 та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на віконні блоки.


Тобто, пропозиція ПП «Будівельник-А» підлягає відхиленню на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 серпня 2022 17:36
Дивно, що наш надійний і добропорядний підрядник у такій формі спілкування має намір переконати Замовника в його неправоті. Нам ще довго і неодноразово співпрацювати.
По суті піднятих питань:
1. Підпис документів що надаються. Так дійсно на деяких документах не зазанчена посада підписанта. Більш того, на документах з кількох аркушів посада підписанта зазанчена лише на останньому аркуші. Але це не суттєвою помилкою. В пункті 22 Опис та приклади формальних несуттєвих помилок зазанчено, що до таких відноситься невірне (неповне) завірення учасником документу згідно вимог цього оголошення. Наприклад: завірення документу лише підписом уповноваженої особи.
2. Доручення на право підпису документів. Усі документи підписані директором ПП "Будівельник-А" . В довідці "Відомісті про учасника" чітко зазначено, що саме Сироїжко С.В. є директором ПП "Будівельник". Підтвердження цього можна знайти на сайтах "Опендатабот", або "You Control".
3.Надання ліцензії. ПП "Будівельник-А" надав на свій розсуд ліцензію на право проведення будівельних робіт з певном наслідком складності. Але у нашому випадку послуги з поточного ремонту не підлягають ліцензуванню.
4. Довідка про санкції. Нажаль не зрозуміло про яку повну назву іде мова. Якщо Ви маєте на увазі абрівіатуру "ПП" - то це не суттєво. В шапці документа приведена повна назва підприємства.
5. Довідка про беніфіціара. Замовника у повній мірі влаштовує форма наданої довідки, нам в ній все зрозуміло. Яку Ви виявили неоднозначність нам не відомо, все в ній на нашу думку стикується.
6. Учасеник ПП "Будівельник-А" надав більшість довідок, що стосуються сертифікації. Незначну їх частину він зобовязався надати згодом. Замовник пішов на зустріч Учаснику і погодився з такою пропозицієюю
Усі зауваження де що притягнуті, але ми зла не тримаємо і надіємось на спвпрацю з ТОВ "ГЛОРІЯ".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2022 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "Будівельник-А" 640 320,64
UAH з ПДВ
640 320,64
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТБС-ПРОФ" 690 000,00
UAH з ПДВ
690 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" 747 600,00
UAH з ПДВ
747 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" 799 776,48
UAH з ПДВ
799 776,48
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 серпня 2022 13:13
Електронний підпис
17 серпня 2022 13:12
03.Проект договору.pdf
17 серпня 2022 13:12
20 Банківська гарантія.rar
17 серпня 2022 13:12
25.Ліцензія АВК.pdf
17 серпня 2022 13:12
16.Технічне завдання.pdf
17 серпня 2022 13:12
21 Кошторис.rar

Публічні документи

17 серпня 2022 17:01
Електронний підпис
17 серпня 2022 17:00
23173ecd-e8b6-4040-b21d-e4a22f05fe8b.pdf
17 серпня 2022 16:47
Електронний підпис
17 серпня 2022 16:39
Рейтинг.zip
17 серпня 2022 16:39
Ліцензія (1).zip
17 серпня 2022 16:39
Довіренність.zip
17 серпня 2022 16:39
Витяг.zip
17 серпня 2022 15:37
Електронний підпис
17 серпня 2022 15:29
Погодження ТЗ.pdf
17 серпня 2022 15:29
Fwd_ акти Козятин ЦРЛ.zip
17 серпня 2022 15:29
07.Відгук КЕВ.jpg
17 серпня 2022 15:29
05.ДУ2 оперблок.pdf
17 серпня 2022 15:29
04.ДУ 1 оперблок.pdf
17 серпня 2022 15:29
03Договір оперблок.pdf
17 серпня 2022 15:29
матбаза.zip
17 серпня 2022 15:29
проект договору.pdf
17 серпня 2022 15:29
посвідчення.zip
17 серпня 2022 15:29
відгук Козятин ЦРЛ.jpg
17 серпня 2022 15:29
накази.zip
17 серпня 2022 15:29
Гарантія (3).zip
17 серпня 2022 15:29
трудові книжки.zip
17 серпня 2022 15:29
сертифікати.zip
17 серпня 2022 15:29
Гарантія (3).zip

Публічні документи

17 серпня 2022 17:12
Електронний підпис
17 серпня 2022 17:12
Довідка право підпису.pdf
17 серпня 2022 17:12
Проект договору.pdf
17 серпня 2022 17:12
Витяг ЄДР.pdf
17 серпня 2022 17:12
Лист-відгук.pdf
17 серпня 2022 17:12
Кошторис.pdf
17 серпня 2022 17:12
Відгук.pdf
17 серпня 2022 17:12
Сертифікат Аксор.pdf
17 серпня 2022 17:12
Фрамекс вікна.pdf
17 серпня 2022 17:12
Протокол склопакети.pdf
17 серпня 2022 17:12
Ліцензія повноваження.zip
17 серпня 2022 17:12
76.imd

Публічні документи

17 серпня 2022 14:20
Електронний підпис
17 серпня 2022 14:20
Проєкт договору.PDF.p7s
17 серпня 2022 14:20
ДОГОВІР ГАРАНТІЇ.pdf
17 серпня 2022 14:20
Витяг ЄДР.pdf.p7s
17 серпня 2022 14:20
Статут.PDF.p7s
17 серпня 2022 14:20
ГЛ щодо санкцій.pdf.p7s
17 серпня 2022 14:20
Схеми вікон.PDF
17 серпня 2022 14:20
Субпідряд.pdf
17 серпня 2022 14:20
Наказ про призначення.pdf
17 серпня 2022 14:20
Аналогічний договір 1.pdf
17 серпня 2022 14:20
Договір по Гарантії.PDF
17 серпня 2022 14:20
Статут.PDF
17 серпня 2022 14:20
Витяг ЄДР.pdf
17 серпня 2022 14:20
Технічні вимоги.PDF.p7s
17 серпня 2022 14:20
Схеми вікон.PDF.p7s
17 серпня 2022 14:20
Проєкт договору.PDF
17 серпня 2022 14:20
Аналогічний договір 3.pdf
17 серпня 2022 14:20
опис до Статуту.PDF.p7s
17 серпня 2022 14:20
16.imd
17 серпня 2022 14:20
Дефектний акт.PDF.p7s
17 серпня 2022 14:20
ГЛ щодо санкцій.pdf
17 серпня 2022 14:20
Аналогічний договір 2.pdf
17 серпня 2022 14:20
Дефектний акт.PDF
17 серпня 2022 14:20
Ліцензія з додатком.pdf.p7s
17 серпня 2022 14:20
ГЛ щодо норм (Постанов).pdf
17 серпня 2022 14:20
Кошторис.pdf.p7s
17 серпня 2022 14:20
ЛР щодо ліцензування.pdf
17 серпня 2022 14:20
Субпідряд.pdf.p7s
17 серпня 2022 14:20
Договір по Гарантії.PDF.p7s
17 серпня 2022 14:20
16.imd.p7s
17 серпня 2022 14:20
Технічні вимоги.PDF
17 серпня 2022 14:20
Ліцензія з додатком.pdf
17 серпня 2022 14:20
ДОГОВІР ГАРАНТІЇ.pdf.p7s
17 серпня 2022 14:20
опис до Статуту.PDF
17 серпня 2022 14:20
Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Будівельник-А"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ТБС-ПРОФ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія (3).zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Будівельник-А"
#31415124
Переможець 640 320,64
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 15:34

Документи

22 серпня 2022 15:34
Електронний підпис
22 серпня 2022 15:29
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2022 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Будівельник-А"
#31415124
640 320,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2022 15:34
Електронний підпис
22 серпня 2022 15:29
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2022 16:15
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 16:12
Електронний підпис укладений
31 серпня 2022 10:31
договір укладений
31 серпня 2022 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фактичних об'ємів робіт
Номер договору про закупівлю: 4104
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML