Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4, 80 ш/м2, по 500 арк,. папір офісний А3, 80г/м2, по 500 арк., папір офісний А5, 80 г/м2, по 500 арк.)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2022-08-05-008647-a a455f032e952414590150a0b9334254d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шадура Олена

380675963609 lenatender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 01994089
Місцезнаходження: 01135, Україна , м. Київ обл., ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 28/1
Контактна особа: Шадура Олена
380675963609
lenatender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2022 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
910 штуки
папір офісний А4, 80 ш/м2, по 500 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
2 штуки
папір офісний А3, 80г/м2, по 500 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
20 штуки
папір офісний А5, 80 г/м2, по 500 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата протягом 7 днів Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2022 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2022 16:50
Оголошення папір.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-05-008647-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 09 серпня 2022 13:12
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2022-08-05-008647-a на закупівлю «ДК 021:2015 «30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-08-05-008647-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2022 13:43
Шановний Учаснику!
Виходячи з норм абзацу другого частини четвертої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Виходячи з умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у тому числі вимог до предмету закупівлі жодних посилань на онкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника не має, а тому Ваші зауваження в частині дискримінаційності його умов не безпідставними та необгрунтованими, і як наслідок не підлягають задоволенню.

Документи подані скаржником

09 серпня 2022 13:12
Вкладення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 195 073,08
UAH з ПДВ
195 073,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2022 17:55
Електронний підпис
15 серпня 2022 17:54
ЦП.pdf
15 серпня 2022 17:54
опис ТОВ РОМУС.pdf
15 серпня 2022 17:54
довідка про досвід (3).pdf
15 серпня 2022 17:54
гарантійний лист 1.pdf
15 серпня 2022 17:54
Протокол.pdf
15 серпня 2022 17:54
Протокол №24 (2).pdf
15 серпня 2022 17:54
загальні відомості (2).pdf
15 серпня 2022 17:54
звіт 1 квартал 2022.pdf
15 серпня 2022 17:54
Довідка ЄДРПОУ.pdf
15 серпня 2022 17:54
Довідка санкціїї.pdf
15 серпня 2022 17:54
ТВ.pdf
15 серпня 2022 17:54
Протокол №3.pdf
15 серпня 2022 17:54
Свідоцтво ПДВ.pdf
15 серпня 2022 17:54
Витяг Ромус від 13.07.2022.pdf
15 серпня 2022 17:54
лист- згода на обробку.pdf
15 серпня 2022 17:54
дилерський Європапір.pdf
15 серпня 2022 17:54
Наказ.pdf
15 серпня 2022 17:54
Виписка.pdf
15 серпня 2022 17:54
Витяг ПДВ Ромус.pdf
15 серпня 2022 17:54
Протокол №19.pdf
15 серпня 2022 17:54
Довідка корупц.pdf
15 серпня 2022 17:54
IQ ECONOMY+_2022, 80, В+.pdf
15 серпня 2022 17:54
проєкт догоовору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 195 073,08
UAH з ПДВ
18 серпня 2022 15:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2022 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
195 073,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 11:06
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2022 14:42
ДУ 1 від 15.09.2022 Ромус поліграф зменш заг 2210.pdf зміни до договору
15 вересня 2022 14:42
Електронний підпис укладений
25 серпня 2022 08:18
Дог 25-08-1 від 25.08.2022 Ромус поліграф папір заг 2210.pdf укладений
25 серпня 2022 08:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір офісний А4, 80 ш/м2, по 500 арк 910 штуки 175,85
UAH з ПДВ
папір офісний А3, 80г/м2, по 500 арк 2 штуки 351,70
UAH з ПДВ
папір офісний А5, 80 г/м2, по 500 арк. 20 штуки 91,70
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення
Номер договору про закупівлю: 25/08/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір офісний А4, 80 ш/м2, по 500 арк 910 штуки 211,00
UAH з ПДВ
папір офісний А3, 80г/м2, по 500 арк 2 штуки 422,00
UAH з ПДВ
папір офісний А5, 80 г/м2, по 500 арк. 20 штуки 110,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2022 — 20 листопада 2022
Сума оплати за договором: 195 054,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 509,00 UAH)