Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4, 80 ш/м2, по 500 арк,. папір офісний А3, 80г/м2, по 500 арк., папір офісний А5, 80 г/м2, по 500 арк.)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2022-08-05-008647-a ● a455f032e952414590150a0b9334254d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 01994089 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , м. Київ обл., ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 28/1 |
Контактна особа: |
Шадура Олена 380675963609 lenatender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2022 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
910 штуки
папір офісний А4, 80 ш/м2, по 500 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
2 штуки
папір офісний А3, 80г/м2, по 500 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
20 штуки
папір офісний А5, 80 г/м2, по 500 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата протягом 7 днів | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2022 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2022 16:50 |
Оголошення папір.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-05-008647-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 09 серпня 2022 13:12
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2022-08-05-008647-a на закупівлю «ДК 021:2015 «30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-08-05-008647-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-08-05-008647-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2022 13:43
Шановний Учаснику!
Виходячи з норм абзацу другого частини четвертої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Виходячи з умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у тому числі вимог до предмету закупівлі жодних посилань на онкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника не має, а тому Ваші зауваження в частині дискримінаційності його умов не безпідставними та необгрунтованими, і як наслідок не підлягають задоволенню.
Виходячи з норм абзацу другого частини четвертої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Виходячи з умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у тому числі вимог до предмету закупівлі жодних посилань на онкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника не має, а тому Ваші зауваження в частині дискримінаційності його умов не безпідставними та необгрунтованими, і як наслідок не підлягають задоволенню.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
195 073,08
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2022 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2022 14:42
|
ДУ 1 від 15.09.2022 Ромус поліграф зменш заг 2210.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2022 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2022 08:18
|
Дог 25-08-1 від 25.08.2022 Ромус поліграф папір заг 2210.pdf | укладений |
25 серпня 2022 08:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
папір офісний А4, 80 ш/м2, по 500 арк | 910 | штуки |
175,85
UAH з ПДВ
|
папір офісний А3, 80г/м2, по 500 арк | 2 | штуки |
351,70
UAH з ПДВ
|
папір офісний А5, 80 г/м2, по 500 арк. | 20 | штуки |
91,70
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 25/08/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
папір офісний А4, 80 ш/м2, по 500 арк | 910 | штуки |
211,00
UAH з ПДВ
|
папір офісний А3, 80г/м2, по 500 арк | 2 | штуки |
422,00
UAH з ПДВ
|
папір офісний А5, 80 г/м2, по 500 арк. | 20 | штуки |
110,00
UAH з ПДВ
|