Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт підвального приміщення під укриття неонатального корпусу КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства (ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 069 953,00 UAH
UA-2022-08-05-008298-a ● 82cab347600444c4838f1728e9560d20
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42078561 |
Вебсайт: | http://happyhouse.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Бірук Олександр Миколайович 380506784410 zakupivli29@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2022 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2022 13:42 |
Очікувана вартість: | 1 069 953,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 349,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Поточний ремонт підвального приміщення під укриття неонатального корпусу КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства (ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл
Поточний ремонт підвального приміщення під укриття неонатального корпусу КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Загородня, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | детальніше в розділі 7 Договору | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2022 11:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2022 11:54 |
ТД поточний ремонт уточ.doc | |
10 серпня 2022 11:54 |
Повідомлення 3-102.pdf | |
05 серпня 2022 16:13 |
Протокол 3-97.pdf | |
05 серпня 2022 16:13 |
ТД поточний ремонт.doc |
10 серпня 2022 11:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 серпня 2022 11:54 |
ТД поточний ремонт уточ.doc
|
||||||
10 серпня 2022 11:54 |
Повідомлення 3-102.pdf
|
||||||
05 серпня 2022 16:13 |
Протокол 3-97.pdf
|
||||||
05 серпня 2022 16:13 |
ТД поточний ремонт.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність у тендерній документації дискринінаційної вимоги
Дата подання: 09 серпня 2022 09:33
Дата відповіді: 12 серпня 2022 09:00
Тендерна документація передбачає подання учасником "Копії сертифікату ISO 9001:2015 «Сертифікат на систему управління якістю» з відповідними видами економічної діяльності."
Сертифікація ISO не є обов'язковою на території України. Вимога про наявність сертифікату ISO замовником необгрунтована. Окрім того не визначено які види економічної діяльності Замовник вважає відповідними , при цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Сертифікат ISO 9001:2015 "Системи управління якістю". Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію та послуги, яка задовольняє вимоги Замовника.
Як показує практика Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відносно Сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю" є неодноразові роз’яснення, що дана вимога є правомірною і не підлягає відхиленню.
Як показує практика Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відносно Сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю" є неодноразові роз’яснення, що дана вимога є правомірною і не підлягає відхиленню.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-05-008298-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2956810876
Дата подання: 11 вересня 2022 19:51
Оскарження пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ"(34572021) частина1
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» для забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 вересня 2022 15:30
Комунальне підприємство «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради (далі - Замовник) у відповідь на Вашу вимогу повідомляє наступне.
Тендерну документацію на закупівлю за об’єктом «Поточний ремонт підвального приміщення під укриття неонатального корпусу КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» (ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи) за процедурою відкритих торгів розроблено відповідно до вимог Закону України від 21.12.2015р. №922-VIІІ «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 року зі змінами (далі - Закон).
Пунктом 4 Загальних положень Порядку визначення предмета закупівлі наказу від 15.04.2020 № 708 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України передбачено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ДБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Враховуючи лист Мінекономіки від 29.11.2021 р. № 3304-04/56247-06 щодо визначення предмета закупівлі робіт у зв’язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України та лист Міністерство розвитку громад та територій України від 16.11.2021р. № 7/15.2/17444-21 «Про введення в дію кошторисних норм України» документи подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" не суперечать Настанові з визначення вартості будівництва.
Крім того, пунктом 1.1 Загальних положень вищезгаданої Настанови визначено основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Стосовно поданих розрахунків з використанням учасником ТзОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» застарілої версії АВК-5 (версія 3.6.3) повідомляємо, що в оновленні 3.6.2 програмного комплексу АВК-5 реалізовані наступні першочергові зміни згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»
Учасник ТзОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» в складі своєї пропозиції надав підписаний Додаток 7 «Технічне завдання» на виконання поточного ремонту підвального приміщення під укриття неонатального корпусу КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства та розрахунок вартості виконання робіт виконаний у спеціалізованому програмному комплексі. Перелік, обсяг, якісні показники, найменування робіт та витрат в розрахунках ТзОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» повністю відповідають Додатку 7, а відповідно учасник закупівлі підтверджує свою готовність та згоду на умовах визначених Тендерної документацію виконати передбачений обсяг робіт за суму, що визначена його пропозицією.
Вартість матеріальних ресурсів, що запропоновані Учасниками закупівлі для виконання ремонту не є предметом дослідження. Тендерна документація не передбачає подання Учасниками підтвердження вартості матеріально-технічних ресурсів.
Враховуючи, що тендерна документація Замовника не містила жодних вимог щодо програмного продукту певної версії, а технічне завдання вимог щодо ресурсів та підсумкової відомості ресурсів, тендерна пропозиція Учасника ТзОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» повністю відповідає технічному завданню та вимогам тендерної документації.
Законом України «Про публічні закупівлі» статтею 31 визначено вичерпний перелік підстав, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію як учасника торгів, так і переможця.
Закон не містить прямої заборони для Учасника надавати додаткову інформацію в складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання Учасником додаткової інформації, яку Замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Тому, враховуючи практику рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України при розгляді подібних скарг (детальніше з подібними випадками можна ознайомитись за посиланнями рішення Колегії від 26.02.2020 № 3708-р/пк-пз, оголошення № UA-2020-01-06-000004-b, рішення Колегії від 26.04.2018 № 3742-р/пк-пз, оголошення № UA-2018-02-05-002124-a, рішення Колегії від 06.03.2018 № 2073-р/пк-пз, оголошення № UA-2018-01-12-000098-b, рішення Колегії від 04.04.2019 № 4020-р/пк-пз, оголошення № UA-2019-02-15-000245-c), Замовник вважає за доцільне залишити без розгляду скаргу та не задовольняти вимоги ФОП Тараймовича Богдана Олександровича.
Тендерну документацію на закупівлю за об’єктом «Поточний ремонт підвального приміщення під укриття неонатального корпусу КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» (ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи) за процедурою відкритих торгів розроблено відповідно до вимог Закону України від 21.12.2015р. №922-VIІІ «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 року зі змінами (далі - Закон).
Пунктом 4 Загальних положень Порядку визначення предмета закупівлі наказу від 15.04.2020 № 708 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України передбачено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ДБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Враховуючи лист Мінекономіки від 29.11.2021 р. № 3304-04/56247-06 щодо визначення предмета закупівлі робіт у зв’язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України та лист Міністерство розвитку громад та територій України від 16.11.2021р. № 7/15.2/17444-21 «Про введення в дію кошторисних норм України» документи подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" не суперечать Настанові з визначення вартості будівництва.
Крім того, пунктом 1.1 Загальних положень вищезгаданої Настанови визначено основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Стосовно поданих розрахунків з використанням учасником ТзОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» застарілої версії АВК-5 (версія 3.6.3) повідомляємо, що в оновленні 3.6.2 програмного комплексу АВК-5 реалізовані наступні першочергові зміни згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»
Учасник ТзОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» в складі своєї пропозиції надав підписаний Додаток 7 «Технічне завдання» на виконання поточного ремонту підвального приміщення під укриття неонатального корпусу КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства та розрахунок вартості виконання робіт виконаний у спеціалізованому програмному комплексі. Перелік, обсяг, якісні показники, найменування робіт та витрат в розрахунках ТзОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» повністю відповідають Додатку 7, а відповідно учасник закупівлі підтверджує свою готовність та згоду на умовах визначених Тендерної документацію виконати передбачений обсяг робіт за суму, що визначена його пропозицією.
Вартість матеріальних ресурсів, що запропоновані Учасниками закупівлі для виконання ремонту не є предметом дослідження. Тендерна документація не передбачає подання Учасниками підтвердження вартості матеріально-технічних ресурсів.
Враховуючи, що тендерна документація Замовника не містила жодних вимог щодо програмного продукту певної версії, а технічне завдання вимог щодо ресурсів та підсумкової відомості ресурсів, тендерна пропозиція Учасника ТзОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» повністю відповідає технічному завданню та вимогам тендерної документації.
Законом України «Про публічні закупівлі» статтею 31 визначено вичерпний перелік підстав, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію як учасника торгів, так і переможця.
Закон не містить прямої заборони для Учасника надавати додаткову інформацію в складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання Учасником додаткової інформації, яку Замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Тому, враховуючи практику рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України при розгляді подібних скарг (детальніше з подібними випадками можна ознайомитись за посиланнями рішення Колегії від 26.02.2020 № 3708-р/пк-пз, оголошення № UA-2020-01-06-000004-b, рішення Колегії від 26.04.2018 № 3742-р/пк-пз, оголошення № UA-2018-02-05-002124-a, рішення Колегії від 06.03.2018 № 2073-р/пк-пз, оголошення № UA-2018-01-12-000098-b, рішення Колегії від 04.04.2019 № 4020-р/пк-пз, оголошення № UA-2019-02-15-000245-c), Замовник вважає за доцільне залишити без розгляду скаргу та не задовольняти вимоги ФОП Тараймовича Богдана Олександровича.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2022 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" |
991 745,89
UAH з ПДВ
|
934 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
995 493,87
UAH з ПДВ
|
934 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" #34572021 |
Переможець |
934 000,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2022 08:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 серпня 2022 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2022 16:01
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2022 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2022 11:51
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2022 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2022 11:13
|
Договір 15-09.pdf | укладений |
15 вересня 2022 11:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 15/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна договірної ціни в межах вартості |
Номер договору про закупівлю: | 15/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |