Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аварійні, відновні роботи на дорогах комунальної власності м. Запоріжжя (Поточний ремонт тротуарів на внутрішньоквартальній території)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2022-08-05-007575-a db4a9ed887304c2d8f941d5adeecb187
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуржій Олена Валентинівна

0612397131 OLENAGURZIJ95@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ
Код ЄДРПОУ: 37573534
Вебсайт: http://www.zavodska-ra.zp.ua
Місцезнаходження: 69067, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Лізи Чайкіної, буд.№56
Контактна особа: Гуржій Олена Валентинівна
0612397131
OLENAGURZIJ95@GMAIL.COM
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2022 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2022 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2022 13:00
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги) та Закону. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 6 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, з урахуванням умов, викладених в пункті 11.1. Оголошення. Учасникам заборонено відступати від Форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. До закінчення встановленого в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) відповідно до строку, на який продовжено пропозицію Учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 15000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу банківської гарантії з урахуванням умов пункту 12 Оголошення. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5 відсотка від вартості договору про закупівлю. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів – документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 0,5% відсотків від вартості договору про закупівлю в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Закупівля проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1459.38 метри квадратні
Аварійні, відновні роботи на дорогах комунальної власності м. Запоріжжя (Поточний ремонт тротуарів на внутрішньоквартальній території)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги) та Закону. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 6 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, з урахуванням умов, викладених в пункті 11.1. Оголошення. Учасникам заборонено відступати від Форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. До закінчення встановленого в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) відповідно до строку, на який продовжено пропозицію Учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.

Сума забезпечення: 15000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу банківської гарантії з урахуванням умов пункту 12 Оголошення. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5 відсотка від вартості договору про закупівлю. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів – документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 0,5% відсотків від вартості договору про закупівлю в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2022 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ДЯДЯ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 2 997 384,85
UAH з ПДВ
2 997 384,85
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 серпня 2022 19:07
Електронний підпис
15 серпня 2022 19:05
Витяг копія.pdf.p7s.p7s
15 серпня 2022 19:05
24 Цінова пропозиція.pdf
15 серпня 2022 19:05
22 Договір досвід 336.pdf
15 серпня 2022 19:05
4 Довідка реквізити.pdf
15 серпня 2022 19:05
19 Довідка договори.pdf
15 серпня 2022 19:05
Витяг копія.pdf
15 серпня 2022 19:05
23 Акт до ДОГ 336.pdf
15 серпня 2022 19:05
15 Довідка МТБ.pdf
15 серпня 2022 19:05
14 Розрахунок вартості.pdf
15 серпня 2022 19:05
21 Акт до ДОГ 332.pdf
15 серпня 2022 19:05
18 Балансова довідка.pdf
15 серпня 2022 19:05
5 Довідка ліцензія.pdf
15 серпня 2022 19:05
20 Договір досвід 332.pdf
15 серпня 2022 19:05
26 ІПН.pdf
15 серпня 2022 19:05
10 ВИТЯГ ЄП.pdf
15 серпня 2022 19:05
6 Довідка 236.pdf
15 серпня 2022 19:05
27 Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЯДЯ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДЯДЯ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3063011631
Переможець 2 997 384,85
UAH з ПДВ
17 серпня 2022 15:47

Документи

17 серпня 2022 15:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2022 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЯДЯ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3063011631
2 997 384,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2022 15:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 11:50
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2022 17:07
Дод. угода №1 від 19.08.2022 до Дог. № 2_6 від 19.08.2022 ремонт трот.PDF зміни до договору
22 серпня 2022 17:07
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 17:01
Дог. № 2_6 від 19.08.2022 ремонт трот.PDF укладений
22 серпня 2022 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням строку дії воєнного стану в Україні Указом Президента України від 12.08.2022 р. № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»
Номер договору про закупівлю: 2/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 2 997 384,85
UAH