Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт водопровідної мережі від водогону діаметром 1000мм по вул. Дзержика до вул. Горіхівської у м. Чернівці
Очікувана вартість
6 734 000,00 UAH
UA-2022-08-05-007257-a 0cc85a4232d14ca8a433b21a506e9810
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Горяінов

+380372547559 cernivcivodokanal@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернівціводоканал
Код ЄДРПОУ: 03361780
Вебсайт: https://vodokanal.cv.ua
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівц, вул. КОМУНАЛЬНИКІВ, 5
Контактна особа: Василь Горяінов
+380372547559
cernivcivodokanal@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2022 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 15 серпня 2022 14:20
Очікувана вартість: 6 734 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 670,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт водопровідної мережі від водогону діаметром 1000мм по вул. Дзержика до вул. Горіхівської у м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 30 Календарні 40
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 60

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ISO 9001:2015
Дата подання: 08 серпня 2022 15:04
Дата відповіді: 09 серпня 2022 11:48
Тендерною документацією передбачено: 14. Наявність у Учасника копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему менеджменту якості ISO 9001:2015, із зазначенням (в т.ч.), щодо системи управління якістю стосовно будівництва трубопроводів (КОД КВЕД 42.21); Будівництво доріг і автострад (КОД КВЕД 42.11); Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування (КОД КВЕД 43.22). -- Вважаємо дану вимогу таку, що звужує число учасників, так як навмисне вимагання фіксації певних видів кведів в сертифікаті ІСО є таким, що не робить пропозицію більше конкурентною, в той же час обмежує в допуску до участі тих учасників, які мають досвід, кваліфікацію, персонал, механізми, ліцензії та дозволи, але в сертифікаті ІСО деякі з цих кведів відсутні. Також вказані позиції кведів можуть свідчити про завчасно домовленого виконавця, що відповідає даним критеріям! Просимо прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Локального кошторису потрібно виконати роботи стововно будівництва трубопроводів, також потрібно викона роботи по Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей, крупнозернистих та На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-43-1. до т.7 см. Стосовно цих робіт і вимагаються коди квед 42.21 та 42.11.
Відповідно до іншого коду буде внесено зміни в оголошення спрощеної закупівлі.
Требование по ИСО
Дата подання: 10 серпня 2022 08:32
Дата відповіді: 10 серпня 2022 16:36
Также актуальный попрос по ИСО! Очень надеялись, что заказчик адекватно ответит на вопрос, который был кем то задан, но заказчик пропетлял.)) Проанализировав другие обьявления заказчика, требований по ИСО нету, поэтому соглашусь с прошлым вопросом, что данный тендер заточен под кого то ! Во избежание недоразумений, я б рекомендовала заказчику убрать это требование из ТД, так как действительно, ИСО не может быть крытерием технической квалификации! В слачае не реагирования заказчика на данный вопрос, прошу ДАСУ взять на контроль этот тендер и дать своё мнение.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв'язку із великою складністю робіт, яка проводиться в густонаселених районах з високою концентрацією та перетином інших комунікацій, комунальних мереж, наявність сертифікату ISO є обов'язковим.
Вимога сертифікату ISO залежить від складності робіт, типу дорожнього покриття, щільності проживання населення в тому районі, де плануються роботи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2022 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" 6 531 998,00
UAH з ПДВ
6 531 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САІНЧУК МИКОЛА ІВАНОВИЧ 6 730 000,00
UAH з ПДВ
6 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГРЕЙП 2002" 6 731 770,00
UAH з ПДВ
6 731 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2022 18:54
Електронний підпис
12 серпня 2022 18:53
Довідка довкілля.pdf
12 серпня 2022 18:53
Ліцензія АВК.pdf
12 серпня 2022 18:53
Відгук.pdf
12 серпня 2022 18:53
Наказ №79.pdf
12 серпня 2022 18:53
Протокол №12.pdf
12 серпня 2022 18:53
Опис.pdf
12 серпня 2022 18:53
Протокол №6.pdf
12 серпня 2022 18:53
Статут.pdf
12 серпня 2022 18:53
Календарний графік.pdf

Публічні документи

13 серпня 2022 12:51
Електронний підпис
13 серпня 2022 12:51
пропозиція.pdf.p7s
13 серпня 2022 12:51
пропозиція.pdf
13 серпня 2022 12:51
2_відомості.pdf.p7s
13 серпня 2022 12:51
3_повноваження.pdf
13 серпня 2022 12:51
1_паспорт код.pdf
13 серпня 2022 12:51
1_паспорт код.pdf.p7s
13 серпня 2022 12:51
3_повноваження.pdf.p7s
13 серпня 2022 12:51
2_відомості.pdf
13 серпня 2022 12:51
5_погодження.pdf.p7s
13 серпня 2022 12:51
5_погодження.pdf
13 серпня 2022 12:51
15_достатність прац.pdf.p7s
13 серпня 2022 12:51
11_досвід.pdf.p7s
13 серпня 2022 12:51
10_мтб.pdf
13 серпня 2022 12:51
15_достатність прац.pdf
13 серпня 2022 12:51
11_досвід.pdf
13 серпня 2022 12:51
10_мтб.pdf.p7s
13 серпня 2022 12:51
7_календарний графік.pdf.p7s
13 серпня 2022 12:51
8_ліцензія.pdf
13 серпня 2022 12:51
7_календарний графік.pdf
13 серпня 2022 12:51
12_гарантійний лист.pdf
13 серпня 2022 12:51
16_довкілля.pdf.p7s
13 серпня 2022 12:51
16_довкілля.pdf
13 серпня 2022 12:51
12_гарантійний лист.pdf.p7s
13 серпня 2022 12:51
8_ліцензія.pdf.p7s

Публічні документи

11 серпня 2022 15:25
Електронний підпис
11 серпня 2022 15:24
Дов.Анал.договір.pdf
11 серпня 2022 15:24
Дов.зах.довкілля.pdf
11 серпня 2022 15:24
Дов.згода з Договором.pdf
11 серпня 2022 15:24
Дов.наявн.обладн..pdf
11 серпня 2022 15:24
Довідка працівники.pdf
11 серпня 2022 15:24
Дозвола підвищ.небезп..pdf
11 серпня 2022 15:24
Згода на обр.ПД.pdf
11 серпня 2022 15:24
Ліцензія.pdf
11 серпня 2022 15:24
Наявн.матер.техн.бази.pdf
11 серпня 2022 15:24
Обладнання-Договора.pdf
11 серпня 2022 15:24
Паспорт Агєєв В. В..pdf
11 серпня 2022 15:24
СТАТУТ.pdf
11 серпня 2022 15:24
ТЕХНІЧНІ ПАСПОРТА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САІНЧУК МИКОЛА ІВАНОВИЧ

ПП "ГРЕЙП 2002"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
Переможець 6 531 998,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2022 10:35

Документи

16 серпня 2022 10:35
Електронний підпис
16 серпня 2022 10:34
Протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2022 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
6 531 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2022 10:35
Електронний підпис
16 серпня 2022 10:34
Протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2023 10:41
File.PDF укладений
06 жовтня 2023 10:41
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2023 10:46
ДУ №3 до ДОГ №786.PDF зміни до договору
03 липня 2023 10:45
Лист.PDF зміни до договору
03 липня 2023 10:45
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 11:03
ДУ №2 ДОГ №786 ТОВ Будторгінвест + обгрунтування.PDF зміни до договору
27 грудня 2022 11:02
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2022 11:50
ДУ №1 до ДОГ №786.PDF зміни до договору
20 вересня 2022 11:49
Електронний підпис укладений
18 серпня 2022 12:05
Договір 786-11-62.pdf укладений
18 серпня 2022 12:05
Договір 786-1-10.pdf укладений
18 серпня 2022 12:05

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт водопровідної мережі від водогону діаметром 1000мм по вул. Дзержика до вул. Горіхівської у м. Чернівці 1 роботи 6 531 998,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункового рахунку підрядника.
Номер договору про закупівлю: 786
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 786
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 786
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт водопровідної мережі від водогону діаметром 1000мм по вул. Дзержика до вул. Горіхівської у м. Чернівці 1 роботи 6 531 998,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2022 — 10 серпня 2023
Сума оплати за договором: 5 657 736,00
UAH (в тому числі ПДВ 942 956,00 UAH)