Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання згідно специфікації
Очікувана вартість
162 000,00 UAH
UA-2022-08-05-006231-a 8f62b6fa620e4185a7630b68a4c1f9d1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Риндін

+380678727968 inforada7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36094821
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-info-rada-dnipro-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75
Контактна особа: Олександр Риндін
+380678727968
inforada7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2022 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 162 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 810,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання згідно специфікації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д. Яворницького, буд. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2022
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2022 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2022 14:21
Оголошення 3232.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» 161 991,00
UAH з ПДВ
161 991,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2022 18:09
Електронний підпис
12 серпня 2022 18:08
Договір оренди офісу.pdf
12 серпня 2022 18:08
Техпаспорт FIAT DOBLO.pdf
12 серпня 2022 18:08
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
12 серпня 2022 18:08
Техпаспорт FIAT DOBLO.pdf.p7s
12 серпня 2022 18:08
Відгук КПБІО від 18.01.22.pdf
12 серпня 2022 18:08
Копія свідоцтва ПДВ.pdf.p7s
12 серпня 2022 18:08
Статут.pdf
12 серпня 2022 18:08
Рух Грошових коштів 2021.pdf
12 серпня 2022 18:08
Паспорт Жукова.pdf
12 серпня 2022 18:08
Статут.pdf.p7s
12 серпня 2022 18:08
Паспорт Жукова.pdf.p7s
12 серпня 2022 18:08
Авториз Hik UA-2022-08-05-006231-a.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»
#25021641
Переможець 161 991,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2022 15:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

15 серпня 2022 15:59
Електронний підпис
15 серпня 2022 15:58
Протокол 15_08-04 пр.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2022 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»
#25021641
161 991,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2022 15:59
Електронний підпис
15 серпня 2022 15:58
Протокол 15_08-04 пр.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 17:57
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2022 16:07
Додаткова угода 2_1.pdf зміни до договору
05 вересня 2022 16:06
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2022 16:02
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
05 вересня 2022 15:56
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2022 15:45
Дод 1 дог 19_08-5.pdf зміни до договору
24 серпня 2022 17:52
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 15:08
Договір 19_08-5.pdf укладений
22 серпня 2022 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 19/08-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 19/08-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 19/08-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 148 791,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 798,50 UAH)