Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35343771 |
Вебсайт: | http://tke.org.ua |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 48 |
Контактна особа: |
Роман Матещук +380931064671 teplosnabz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2022 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2022 13:02 |
Очікувана вартість: | 19 808 832,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 044,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2022 14:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2022 14:01 |
Обґрунтування.docx | |
05 серпня 2022 13:57 |
Додаток №2 до ТД- Договір підряду.docx | |
05 серпня 2022 13:57 |
Додаток №5 до ТД - Лист - згода на обробку персональних даних.docx | |
05 серпня 2022 13:57 |
Додаток №1 до ТД - Технічні вимоги.docx | |
05 серпня 2022 13:57 |
Додаток №3 до ТД - Істотні умови до договору.docx | |
05 серпня 2022 13:57 |
Додаток №4 до ТД - Цінова пропозиція.docx | |
05 серпня 2022 13:57 |
Тендерна документація.docx |
05 серпня 2022 14:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
05 серпня 2022 14:01 |
Обґрунтування.docx
|
||
05 серпня 2022 13:57 |
Додаток №2 до ТД- Договір підряду.docx
|
||
05 серпня 2022 13:57 |
Додаток №5 до ТД - Лист - згода на обробку персональних даних.docx
|
||
05 серпня 2022 13:57 |
Додаток №1 до ТД - Технічні вимоги.docx
|
||
05 серпня 2022 13:57 |
Додаток №3 до ТД - Істотні умови до договору.docx
|
||
05 серпня 2022 13:57 |
Додаток №4 до ТД - Цінова пропозиція.docx
|
||
05 серпня 2022 13:57 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-12-000030 ● ad2f25b6a8c2409e8f850f36a71ff623
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2022 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2022
№ 40-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.09.2022 № 40-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2021-03-20-001318-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-08-05-005793-a Згідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 28.09.2022 за предметом: «Реконструкція теплової мережі від ТК-50б до ТК-108а за адресою: вул. Князів Острозьких м. Житомир» (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»), інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-05-005793-a, здійсненої КП «ЖТКЕ» Житомирської міської ради, встановлено порушення вимог п.18 ч.2 ст.22, ч.16 ст.29 та п.1 та п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з частиною 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Таким чином, надаємо наступну інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 1. Тендерна документація не містить вимоги про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. З метою недопущення у подальшій роботі вказані порушення обговорені 21.09.2022 на нараді працівників Підприємства, де усім членам, у тому числі уповноваженим особам Підприємства, наголошено на неухильному дотриманні вимог Закону та інших нормативно-правових документів у даній сфері при підготовці тендерної документації та проведення процедур закупівлі. У той же час, інформуємо, що у разі виконання вимог, зазначених у Висновку, щодо припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 15.09.2022 №574-22 Замовник може зазнати ризиків несвоєчасного виконання відповідних ремонтних робіт, що може призвести до зриву початку опалювального сезону. Вказані дії, у тому числі, призведуть до порушення Замовником принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема, принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності; об’єктивності та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, які визначені у статті 5 Закону, оскільки необхідність проведення повторної закупівлі потребує значної кількості часу, результати якої не гарантують укладення угоди з відповідним підрядником та своєчасного виконання ним усіх зобов’язань перед Змовником та як наслідок належної підготовки та проведення робіт для своєчасного початку опалювального сезону 2022-2023 років. Також розірвання договору з ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» може призвести до судової тяганини, у результаті чого Замовник може зазнати значних фінансових, технічних затрат та інших негативних наслідків, які у подальшому вплинуть на якість надання послуг з теплопостачання. При цьому, пропозиція ПРБФ «Комунальник», яка була найбільш економічно вигідною, не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У той же час, відповідно до пункту 1.2. розділу V Тендерної документації та пункту 1 частини 3 статті 29 Закону критерієм оцінки згідно цієї процедури закупівлі є ціна. Переможець ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію у сумі 19 780 327,40 грн. з ПДВ. Таким чином, Замовник діяв у відповідності зі статтями 5, 22, 29 Закону. 2. Замовником відхилена тендерна пропозиція учасника ПРБФ «Комунальник» без наявності підстав визначених у пункті 2 частини 1 статті 31 Закону та без розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону тощо. З метою отримання додаткової інформації щодо виконання аналогічних робіт за об’єктами згідно характеристик, які зазначені в тендерній документації, Замовником 25.08.2022 на адресу ПРБФ «Комунальник» скеровано листа №1985/26 (копія додається до Інформації). Проте, ПРБФ «Комунальник» не надав будь-яких підтверджуючих документів про виконання аналогічних робіт саме таких, яких вимагав Замовник згідно тендерної документації. Таким чином, Замовником прийнято правомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРБФ «Комунальник» як такої, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. При цьому слід зазначити, що у разі Застосування Замовником положень статті 16 Закону з розміщенням вимоги про усунення невідповідності в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, жодним чином не вплинуло б на прийняте рішення Замовником, оскільки вжитими заходами підприємства встановлено, що такі роботи (аналогічні роботи згідно технічних вимог Замовника) ПРБФ «Комунальник» не виконувала. Крім того, ПРБФ «Комунальник» рішення про відхилення його тендерної пропозиції та про визнання переможцем ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» не оскаржувала, а відтак остання погодилася з рішеннями Замовника. Поряд з цим, інформуємо, що вказані недоліки будуть враховані при прийнятті рішень у подальшому. 3. ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» не надало у своїй пропозиції декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки тощо. Згідно Висновку моніторингу встановлено: «відповідно до підпункту 1.1. пункту 2 Додатку №1 тендерної документації (Учасник надає Замовнику всі необхідні будівельні ліцензії та дозволи, передбачені законодавством України. Усі такі ліцензії та дозволи залишаються чинними на весь період реалізації проекту) встановлено імперативну умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників всіх необхідних будівельних ліцензій та дозволів, передбачених законодавством України. У той же час, ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» не надав декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки із нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок на основі нітрофарб, полімерних композицій тощо. Інформуємо, що Замовник згідно тендерної документації вказану декларацію не вимагав, окрім інших Дозволів, які надані Учасником ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО». Зазначення Замовником в технічних вимогах, зокрема, підпункті 1.1. пункту 2 Додатку №1 мало узагальнюючу вимогу до вищевикладеного. Таким чином, Учасник ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» дотримав вимоги підпункту 1.1. пункту 2 Додатку №1 «Технічних вимог» тендерної документації. Поряд з цим, інформуємо, що вказане буде враховане при підготовці тендерної документації у подальшому. З огляду на викладене, Замовник не може здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, припинити зобов’язання за договором про закупівлю від 15.09.2022 №574-22 з причин, визначених вище. Водночас, у ході проведення закупівлі жоден Учасник не скористався правом, визначеним частиною 1 статті 24 Закону та рядком 1 розділу ІІ Тендерної документації, щодо не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Необхідно врахувати, що недоліки, зазначені у Висновку, є незначними та ніяким чином не впливали на зміст тендерної пропозиції, при цьому порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників не допущено. Наразі підстави для вжиття інших заходів реагування відсутні. Додаток: лист на 1 арк.
2022-10-04 16:37:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 15.09.2022 № 574-22
2022-10-29 15:05:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" |
15 734 137,00
UAH з ПДВ
|
15 734 137,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" |
19 780 327,40
UAH з ПДВ
|
19 780 327,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Прогрес-92 |
19 798 185,74
UAH з ПДВ
|
19 798 185,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АКВАТЕРМ-АЛЬЯНС |
19 805 500,00
UAH з ПДВ
|
19 805 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" #20425612 |
Відхилено |
15 734 137,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2022 17:01
|
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" #38622372 |
Переможець |
19 780 327,40
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2022 10:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2022 13:46
|
Додаткова угода 574-22 2.PDF | укладений |
27 жовтня 2022 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2022 15:07
|
Додаткова угода 574-22-1.PDF | зміни до договору |
03 жовтня 2022 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2022 15:59
|
Договір №574--22.PDF | укладений |
15 вересня 2022 15:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Унеможливлення виконання зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 574-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 574-22/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 вересня 2022 — 27 жовтня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Виникнення обє'ктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань передбачених Договором підряду №574-22 від 15.09.2022 |