Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 66510000-8 (страхові послуги)
Очікувана вартість
88 000,00 UAH
UA-2022-08-05-004017-a 69853d7ae1384a76902f300ef8b7ac10
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тамара Карачук

+380444864076 atpskmukarachuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03538993
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул.Некрасівська, 7
Контактна особа: Тамара Карачук
+380444864076
atpskmukarachuk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2022 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2022 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2022 09:00
Очікувана вартість: 88 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 послуга
Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 66510000-8 (страхові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Страхувальник перераховує на поточний рахунок Страховика страховий платіж в сумі, визначеній в п. 3.4. Проекту договору протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання цього договору Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Встановлені дискримінаційні вимоги ТД
Дата подання: 09 серпня 2022 19:00
Дата відповіді: 10 серпня 2022 15:05
Шановний Замовник, Відповідно до Дод 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі п. Інші документи від Учасника: встановлено перелік кваліфікаційних вимог до учасників та необхідних документів до подання, а саме: -Досвід роботи на страховому ринку України –не менше 25 років; -Статутний капітал не нижче 100 млн. грн. (підтвердження довідкою). Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Тендерна документація, згідно із статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дані вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію, оскільки істотно звужують коло потенційних учасників. Окрім того, вимога щодо досвіду роботи на страховому ринку України –не менше 25 років необгрунтована жодним нормативно правовим документом і не є показником надійності і фін спроможності страховика. Крім того, відповідно до статті 30 Закону України "Про страхування" мінімальний розмір статутного фонду страховика, який займається видами страхування іншими, ніж страхування життя, встановлюється в сумі, еквівалентній 1 млн. євро, за валютним обмінним курсом валюти України, тож замовник немає права виставляти критерій більший за вимогу закону. У зв'язку з чим, просимо Вас видалити данні дискримінаційні вимоги!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Посилання на те, що вимоги зазначені в оголошенні є ніби то дискримінаційними та обмежують конкуренцію є лише припущеннями, спрямованими на можливе використання бюджетних коштів без урахування принципу ефективності.З метою забезпечення ефективності майбутнього договору (належного виконання Страховиком своїх обов’язків) та зважаючи на вимогу щодо максимальної економії та ефективності витрачання бюджетних коштів, Замовником визначено вимоги до предмета закупівлі в оголошення про проведення спрощеної закупівлі.Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у вимогах в оголошенні жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Виконання вимоги Замовника є показником фінансової спроможності, довгострокової надійності та гарантій по виплатам.Таким чином, визначені вимоги не є такими, що призводять до дискримінації.Вимоги до предмета закупівлі в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначені виключно з метою забезпечення ефективності майбутнього договору та отримання гарантій виконання обов’язків з боку Страховика, наявність яких наддасть можливість Замовнику отримати якісні послуги.Вимоги до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не можуть бути дискримінаційними, а є виключно об’єктивним та статистичним підтвердженням результатів господарської діяльності Страховиків.Таким чином, при виконанні умов, зазначених у вимогах до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник отримає повні гарантії, щодо надання якісних послуг та відшкодування можливих збитків в повному обсязі, спрямовані на максимально економічне та ефективне використання бюджетних коштів.Враховуючи викладене, вимоги Замовника зазначені в оголошення про проведення спрощеної закупівлі жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників. Отже, на жаль, вимушені відмовити у задоволені вимоги.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-05-004017-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО", Код ЄДРПОУ:31650052
Дата подання: 10 серпня 2022 22:37
ВИМОГА щодо дискримінаційних умов в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Встановлено дискримінаційні умови в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2022 08:49
Добрий день
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: оплату за послуги страхування , Автопідприємство, як Замовник, сплачує за рахунок бюджетних коштів, тому з метою ефективного іх використання , а також для забезпечення належного надання послуг і виникає необхідність вимоги від Учасника певного досвіду та фінансової спроможності.
Відповідно до аналізу ринку страхових послуг, компаній які відповідають цим вимогам є достатня кількість, то ж ця вимога не може бути дискримінаційною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

10 серпня 2022 22:37
49616.pdf.1.p7s
10 серпня 2022 22:37
Вимога UA-2022-08-05-004017-a.pdf
10 серпня 2022 22:37
49616.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2022 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Міжрегіональна дирекція Приватного акціонерного товариства "Українська пожежно-страхова компанія" 87 417,50
UAH
87 417,50
UAH
Документи

Публічні документи

16 серпня 2022 20:35
Електронний підпис
16 серпня 2022 18:01
10. Довідка про ПДВ.pdf
16 серпня 2022 18:01
8. Витяг з ЄДР.pdf
16 серпня 2022 18:01
21.1 Квитанція Ф1.pdf
16 серпня 2022 18:01
16. Свідоцтво МТСБУ.pdf
16 серпня 2022 18:01
21. S0100114 Ф1. Баланс.pdf
16 серпня 2022 18:01
14. Ліцензія ОСЦПВ.pdf
16 серпня 2022 18:01
9. Витяг ПДВ.pdf
16 серпня 2022 18:01
29. Довідка згода.pdf
16 серпня 2022 18:01
49592.pdf.1.p7s
16 серпня 2022 18:01
2. Довіреність.pdf
16 серпня 2022 18:01
55280.pdf
16 серпня 2022 18:01
22.2 Квитанція Ф2.pdf
16 серпня 2022 18:01
7. Виписка з ЄДР.pdf
16 серпня 2022 18:01
55280.pdf.1.p7s
16 серпня 2022 18:01
1. Пропозиція.pdf
16 серпня 2022 18:01
6. Наказ Воробєй 183.pdf
16 серпня 2022 18:01
49592.pdf
16 серпня 2022 18:01
30. Технічні вимоги.pdf
16 серпня 2022 18:01
5. Протокол Воробєй.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Міжрегіональна дирекція Приватного акціонерного товариства "Українська пожежно-страхова компанія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Міжрегіональна дирекція Приватного акціонерного товариства "Українська пожежно-страхова компанія"
#33231631
Переможець 87 417,50
UAH
17 серпня 2022 11:42

Документи

17 серпня 2022 11:42
Електронний підпис
17 серпня 2022 11:42
Протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2022 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Міжрегіональна дирекція Приватного акціонерного товариства "Українська пожежно-страхова компанія"
#33231631
87 417,50
UAH
Документи

Документи

17 серпня 2022 11:42
Електронний підпис
17 серпня 2022 11:42
Протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2022 08:45
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
29 серпня 2022 08:44
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 14:33
Договір 2522.PDF укладений
22 серпня 2022 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2522
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML