Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Провід СІП-5нг (або еквівалент)
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2022-08-05-002655-a 5a24efa5d40b4d639a76e7667b1155a7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погорєловська Катерина

380536651516 kremsvitlo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03338136
Місцезнаходження: 39623, Україна , Полтавська обл., Кременчук, пр.Свободи, будинок 150
Контактна особа: Погорєловська Катерина
380536651516
kremsvitlo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2022 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2022 12:00
Початок аукціону: 17 серпня 2022 13:09
Очікувана вартість: 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: На підставі положень статті 27 Закону Учасникпереможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 3% (три відсотка) вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального грошового платежу. Валютою забезпечення є гривня. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Постачальник перераховує забезпечувальний платіж на рахунок Покупця: - Одержувач: Комунальне підприємство «Міськсвітло» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (ЄДРПОУ 03338136) - p/p UA103003460000026004093801803 в АТ "АЛЬФАБАНК", ІПН 033381316038 у розмірі __________ (________) грн., що становить 3 % від ціни Договору та заключає договір забезпечення (Додаток 6) не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю Товару визначені в окремому Договорі забезпечення, який укладається між Учасником-переможцем та Замовником не пізніше дати укладання договору про закупівлю відповідно до проекту, який викладено в Додатку 4 до оголошення. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об'єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об'єднань).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31320000-5: Електророзподільні кабелі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 метри
Провід СІП 5-нг 4*25 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39623, Україна, Полтавська область, Кременчук, пр.Свободи, будинок 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2022  —  23 серпня 2022
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі
1000 метри
Провід СІП 5-нг 2*25 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39623, Україна, Полтавська область, Кременчук, пр.Свободи, будинок 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2022  —  23 серпня 2022
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
На підставі положень статті 27 Закону Учасникпереможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 3% (три відсотка) вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального грошового платежу. Валютою забезпечення є гривня. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Постачальник перераховує забезпечувальний платіж на рахунок Покупця: - Одержувач: Комунальне підприємство «Міськсвітло» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (ЄДРПОУ 03338136) - p/p UA103003460000026004093801803 в АТ "АЛЬФАБАНК", ІПН 033381316038 у розмірі __________ (________) грн., що становить 3 % від ціни Договору та заключає договір забезпечення (Додаток 6) не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю Товару визначені в окремому Договорі забезпечення, який укладається між Учасником-переможцем та Замовником не пізніше дати укладання договору про закупівлю відповідно до проекту, який викладено в Додатку 4 до оголошення. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об'єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об'єднань).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2022 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ" 370 140,00
UAH з ПДВ
370 140,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ПАНОРАМА" 430 000,00
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 серпня 2022 10:59
Електронний підпис
16 серпня 2022 10:59
Цінова пропозиція.pdf.p7s
16 серпня 2022 10:59
СИП AsXsn.pdf.p7s
16 серпня 2022 10:59
Паспорт.pdf.p7s
16 серпня 2022 10:58
Цінова пропозиція.pdf
16 серпня 2022 10:58
СИП AsXsn.pdf
16 серпня 2022 10:58
Паспорт.pdf

Публічні документи

16 серпня 2022 10:43
Електронний підпис
16 серпня 2022 10:42
2. Витяг ПДВ.PDF
16 серпня 2022 10:42
2. Витяг ПДВ.PDF.p7s
16 серпня 2022 10:42
8. Довідка_бенефіціар.pdf
16 серпня 2022 10:42
9. Гарантійний лист.pdf.p7s
16 серпня 2022 10:42
9. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ПАНОРАМА"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"
#40048577
Відхилено 370 140,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 11:06
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ПАНОРАМА"
#44062553
Переможець 430 000,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 11:12

Документи

22 серпня 2022 11:06
Електронний підпис
22 серпня 2022 11:04
Протокол 22.08.2022 ст.1.jpg
22 серпня 2022 11:04
Протокол 22.08.2022 ст.2.jpg

Документи

22 серпня 2022 11:12
Електронний підпис
22 серпня 2022 11:12
Повідомлення 22.08.2022.jpg
22 серпня 2022 11:12
Протокол 22.08.2022.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2022 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ПАНОРАМА"
#44062553
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2022 11:12
Електронний підпис
22 серпня 2022 11:12
Повідомлення 22.08.2022.jpg
22 серпня 2022 11:12
Протокол 22.08.2022.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2022 09:41
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2022 13:41
Доп.угода.jpg зміни до договору
23 серпня 2022 13:39
Електронний підпис укладений
23 серпня 2022 13:31
Договір ст.1.jpg укладений
23 серпня 2022 13:29
Договір ст.2.jpg укладений
23 серпня 2022 13:29
Договір ст.3.jpg укладений
23 серпня 2022 13:29
Договір ст.4.jpg укладений
23 серпня 2022 13:29
Договір ст.5.jpg укладений
23 серпня 2022 13:29

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Провід СІП 5-нг 4*25 (або еквівалент) 3500 метри 105,00
UAH з ПДВ
Провід СІП 5-нг 2*25 (або еквівалент) 1000 метри 62,50
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару у зв'язку з продовженням дії Воєнного стану
Номер договору про закупівлю: 02-06/82
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Провід СІП 5-нг 4*25 (або еквівалент) 3500 метри 105,00
UAH з ПДВ
Провід СІП 5-нг 2*25 (або еквівалент) 1000 метри 62,50
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 430 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 71 666,67 UAH)