Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя)
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2022-08-05-002267-a 64bfa9c9d30541b19cdee573439f39e4
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Авасян

+380617171886 tend2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Наталя Авасян
+380617171886
tend2021@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2022 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2022 17:00
Початок аукціону: 16 серпня 2022 15:16
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 8500 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Дніпровський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Сума забезпечення: 8500 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електрона банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом.
05 серпня 2022 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2022 11:10
Додаток 7_с проект договору.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 11_с.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 9_с.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 4_с.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 3_с кваліфікація.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 6_с технічне завдання.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 8_с.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 1_с.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 5_с.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 2_с.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 10_с.docx
05 серпня 2022 10:47
Оголошення.docx
05 серпня 2022 10:46
Додаток 12_с.docx
05 серпня 2022 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2022 11:10
Додаток 7_с проект договору.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 7_с проект договору.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 11_с.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 9_с.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 4_с.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 3_с кваліфікація.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 6_с технічне завдання.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 8_с.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 1_с.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 5_с.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 2_с.docx
05 серпня 2022 10:47
Додаток 10_с.docx
05 серпня 2022 10:47
Оголошення.docx
05 серпня 2022 10:46
Додаток 12_с.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-05-002267-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ДАРУГА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3028715159
Дата подання: 10 серпня 2022 16:29
Вимога усунути неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Фізична особа – підприємець
Дрозденко Максим Вікторович
ІПН: 2740613098
01135, м. Київ, вул. Золотоустівська, буд. 1, кв. 3
адреса для листування: 69063, місто Запоріжжя, вул. Сергія Серікова, буд. 30
e-mail drozdenko75@ukr.net



Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
69037, пр. Соборний, 214, м. Запоріжжя, Запорізька область
Код ЄДРПОУ 40467658
Інформація про закупівлю:
Закупівля UA-2022-08-05-002267-a
77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя)











.

ВИМОГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя»
Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради (надалі - Замовник) 05.08.2022 року було оголошено закупівлю на 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя), ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-05-002267-a.
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій 15.08.2022 року, 17-00 годин.
Очікувана вартість закупівлі – 1 700 000 грн. з ПДВ.

Керуючись частиною вісім статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» - надалі Закон, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Фізична особа – підприємець Дрозденко Максим Вікторович (далі - ФОП Дрозденко М.В., Учасник, Скаржник) реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, ФОП Дрозденко М.В.. було виявлено умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право ФОП Дрозденко М.В. на участь в цій закупівлі.
А саме:
1. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається : «В переліку машин обов’язкова наявність наступних транспортних засобів, відповідних інструментів які призначені для виконання послуг, за наявності яких буде здійснено покіс, збирання, навантаження та перевезення до місця захоронення або утилізацію (обов’язкова наявність договору на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію):
 вантажний автомобіль бортовий/самоскид – не менше 2-х одиниць;
 навантажувач – не менше 2-х одиниць.
 газонокосарка - не менше 4-х одиниць;
 мотокоса/кущоріз - не менше 4-х одиниць.»
Така вимога є дискримінаційною, так як навантаження скошеної трави на вантажні автомобілі здійснюється виключно вручну. Навантаження за допомогою навантажувачів фізично неможливо. Крім того, використання навантажувачів для збору скошеної трави значно збільшує витрати учасника предмету закупівлі (паливно-мастильні матеріали, запчастини, амортизація) та початкову вартість предмету закупівлі.

2. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається «З метою своєчасного виконання робіт учасник подає довідку, в довільній формі, в якій зазначається, що вся спецтехніка на час виконання робіт розташовується у межах міста Запоріжжя.»
Така вимога є дискримінаційною для учасників торгів, адже участь у закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які розташовані в місті Запоріжжя або мають орендовану площу (приміщення) для розташування техніки та дискримінує учасників з прилеглих до Запоріжжя населених пунктів.
Ми, як учасник даної закупівлі, не повинні мати договір оренди площі (приміщення) що розташована в місті Запоріжжя на момент подачі пропозиції.
Дана вимога значно звужує потенційне коло Учасників, тим самим порушує їх право як Учасника прийняти участь в закупівлі.
Замовник не має права втручатись в підприємницьку діяльність Учасників та відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен оприлюднити тендерну документацію, яка не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, встановлювати дискримінаційних вимог. Учасник самостійно визначає свої можливості щодо спроможності надання послуг, з огляду на наявність своїх матеріальних та професійних ресурсів.

3. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається «не менше 1-ого працівника інженера-кошторисника (для підтвердження надати скановану копію сертифікату інженера з кошторисної документації)». Така вимога є дискримінаційною для учасників торгів, оскільки професія інженера-кошторисника пов’язані зі створенням об’єктів архітектури та інженерно-будівельних проектуваннях у частині кошторисної документації. Кваліфікаційний сертифікат — документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним
характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із
створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554.
Така вимога є дискримінаційною для учасників торгів, оскільки взяти участь у Закупівлі зможе лише обмежена кількість суб’єктів господарювання.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» яким передбачена недискримінація учасників, а також їх прав та законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.

4. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається «збирання, навантаження та перевезення до місця захоронення або утилізацію (обов’язкова наявність договору на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію)». Ми, як учасник даної закупівлі, не повинні мати договір на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію на момент подачі пропозиції. Крім того, утилізація відходів виключно в місцях захоронення або утилізації збільшує витрати учасник предмету закупівлі та початкову вартість предмету закупівлі. Дана вимога значно звужує потенційне коло Учасників, тим самим порушує їх право як Учасника прийняти участь в закупівлі.
Замовник не має права втручатись в підприємницьку діяльність Учасників та відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен оприлюднити тендерну документацію, яка не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, встановлювати дискримінаційних вимог. Учасник самостійно визначає свої можливості щодо спроможності надання послуг, з огляду на наявність своїх матеріальних та професійних ресурсів.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Виключити з тендерної документації вимогу щодо наявності у учасника навантажувача – не менше 2-х одиниць.
3. Виключити з тендерної документації вимогу щодо розташування всієї спецтехніки на час виконання робіт у межах міста Запоріжжя.
4. Виключити з тендерної документації вимогу щодо «збирання, навантаження та перевезення до місця захоронення або утилізацію (обов’язкова наявність договору на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію)».
5. Усунути необґрунтовані і дискримінаційні вимоги, зазначені вище та привести тендерну документацію у процедурі закупівлі «77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя» шляхом викладання в новій редакції з відповідністю з чинним законодавством України.



ФОП Дрозденко М.В. ___________________















Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 серпня 2022 16:42
Причина: Dbvjuf
Номер вимоги: UA-2022-08-05-002267-a.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДЕНКО МАКСИМ ВІКТОРОВИЧВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2740613098
Дата подання: 10 серпня 2022 16:44
Вимога
ВИМОГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя»
Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради (надалі - Замовник) 05.08.2022 року було оголошено закупівлю на 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя), ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-05-002267-a.
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій 15.08.2022 року, 17-00 годин.
Очікувана вартість закупівлі – 1 700 000 грн. з ПДВ.

Керуючись частиною вісім статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» - надалі Закон, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Фізична особа – підприємець Дрозденко Максим Вікторович (далі - ФОП Дрозденко М.В., Учасник, Скаржник) реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, ФОП Дрозденко М.В.. було виявлено умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право ФОП Дрозденко М.В. на участь в цій закупівлі.
А саме:
1. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається : «В переліку машин обов’язкова наявність наступних транспортних засобів, відповідних інструментів які призначені для виконання послуг, за наявності яких буде здійснено покіс, збирання, навантаження та перевезення до місця захоронення або утилізацію (обов’язкова наявність договору на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію):
 вантажний автомобіль бортовий/самоскид – не менше 2-х одиниць;
 навантажувач – не менше 2-х одиниць.
 газонокосарка - не менше 4-х одиниць;
 мотокоса/кущоріз - не менше 4-х одиниць.»
Така вимога є дискримінаційною, так як навантаження скошеної трави на вантажні автомобілі здійснюється виключно вручну. Навантаження за допомогою навантажувачів фізично неможливо. Крім того, використання навантажувачів для збору скошеної трави значно збільшує витрати учасника предмету закупівлі (паливно-мастильні матеріали, запчастини, амортизація) та початкову вартість предмету закупівлі.

2. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається «З метою своєчасного виконання робіт учасник подає довідку, в довільній формі, в якій зазначається, що вся спецтехніка на час виконання робіт розташовується у межах міста Запоріжжя.»
Така вимога є дискримінаційною для учасників торгів, адже участь у закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які розташовані в місті Запоріжжя або мають орендовану площу (приміщення) для розташування техніки та дискримінує учасників з прилеглих до Запоріжжя населених пунктів.
Ми, як учасник даної закупівлі, не повинні мати договір оренди площі (приміщення) що розташована в місті Запоріжжя на момент подачі пропозиції.
Дана вимога значно звужує потенційне коло Учасників, тим самим порушує їх право як Учасника прийняти участь в закупівлі.
Замовник не має права втручатись в підприємницьку діяльність Учасників та відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен оприлюднити тендерну документацію, яка не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, встановлювати дискримінаційних вимог. Учасник самостійно визначає свої можливості щодо спроможності надання послуг, з огляду на наявність своїх матеріальних та професійних ресурсів.

3. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається «не менше 1-ого працівника інженера-кошторисника (для підтвердження надати скановану копію сертифікату інженера з кошторисної документації)». Така вимога є дискримінаційною для учасників торгів, оскільки професія інженера-кошторисника пов’язані зі створенням об’єктів архітектури та інженерно-будівельних проектуваннях у частині кошторисної документації. Кваліфікаційний сертифікат — документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним
характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із
створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554.
Така вимога є дискримінаційною для учасників торгів, оскільки взяти участь у Закупівлі зможе лише обмежена кількість суб’єктів господарювання.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» яким передбачена недискримінація учасників, а також їх прав та законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.

4. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається «збирання, навантаження та перевезення до місця захоронення або утилізацію (обов’язкова наявність договору на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію)». Ми, як учасник даної закупівлі, не повинні мати договір на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію на момент подачі пропозиції. Крім того, утилізація відходів виключно в місцях захоронення або утилізації збільшує витрати учасник предмету закупівлі та початкову вартість предмету закупівлі. Дана вимога значно звужує потенційне коло Учасників, тим самим порушує їх право як Учасника прийняти участь в закупівлі.
Замовник не має права втручатись в підприємницьку діяльність Учасників та відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен оприлюднити тендерну документацію, яка не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, встановлювати дискримінаційних вимог. Учасник самостійно визначає свої можливості щодо спроможності надання послуг, з огляду на наявність своїх матеріальних та професійних ресурсів.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Виключити з тендерної документації вимогу щодо наявності у учасника навантажувача – не менше 2-х одиниць.
3. Виключити з тендерної документації вимогу щодо розташування всієї спецтехніки на час виконання робіт у межах міста Запоріжжя.
4. Виключити з тендерної документації вимогу щодо «збирання, навантаження та перевезення до місця захоронення або утилізацію (обов’язкова наявність договору на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію)».
5. Усунути необґрунтовані і дискримінаційні вимоги, зазначені вище та привести тендерну документацію у процедурі закупівлі «77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя» шляхом викладання в новій редакції з відповідністю з чинним законодавством України.

Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2022 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗАЛІЯ НОВА" 1 536 584,00
UAH з ПДВ
1 536 584,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ЗВЯГІНЦЕВ АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ" 1 700 000,00
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 серпня 2022 15:33
Електронний підпис
15 серпня 2022 15:31
1.1.Документи учасника.pdf
15 серпня 2022 15:31
Свідоцтво УБІБ.zip
15 серпня 2022 15:31
9.5.Машини та механізми.pdf
15 серпня 2022 15:31
Проект договору.pdf
15 серпня 2022 15:31
5.Зведена довідка Ст.17.pdf
15 серпня 2022 15:31
9.8.Деф акт.pdf
15 серпня 2022 15:31
9.1.Договірна ціна.pdf
15 серпня 2022 15:31
9.4.Локальний кошторис.pdf
15 серпня 2022 15:31
Ліцензія повноваження.zip
15 серпня 2022 15:31
8.Лист-зобов’язання.pdf
15 серпня 2022 15:31
4.1.Накази призначення.pdf
15 серпня 2022 15:31
9.2.Розрахунки.pdf
15 серпня 2022 15:31
3.2.Свідоцтва ТЗ_.pdf
15 серпня 2022 15:31
3.4.Оборотно сальдова.pdf

Публічні документи

15 серпня 2022 13:14
Електронний підпис
15 серпня 2022 13:07
13. ст 17.pdf
15 серпня 2022 13:07
3.1 ГЛ охорона праці.pdf
15 серпня 2022 13:07
4.1 Виписка з ЄДР.pdf
15 серпня 2022 13:07
2. Додаток 3 мтб.pdf
15 серпня 2022 13:07
6. Додаток 6.pdf
15 серпня 2022 13:07
14 ВИТЯГ ЄП.pdf
15 серпня 2022 13:07
2.5 Балансова довідка.pdf
15 серпня 2022 13:07
11. Додаток 10.pdf
15 серпня 2022 13:07
2.6 Договір утилізація.pdf
15 серпня 2022 13:07
9. Субпідрядник.pdf
15 серпня 2022 13:07
1. Додаток 2.pdf
15 серпня 2022 13:07
3. Додаток 3 працівники.pdf
15 серпня 2022 13:07
гарантія.rar
15 серпня 2022 13:07
5. Додаток 5.pdf
15 серпня 2022 13:07
8. Додаток 8.pdf
15 серпня 2022 13:07
12. Додаток 11_с.pdf
15 серпня 2022 13:07
4.2 Витяг з ЄДР.pdf
15 серпня 2022 13:07
14.1 оподаткування.pdf
15 серпня 2022 13:07
4. Повноваження.pdf
15 серпня 2022 13:07
2.2 КАМАЗ 6520.pdf
15 серпня 2022 13:07
7. Погодження.pdf
15 серпня 2022 13:07
2.3 МАЗ 5549 АР 6243 АН.pdf
15 серпня 2022 13:07
4.4 ІПН Звягінцев АВ.pdf
15 серпня 2022 13:07
10. Додаток 9.pdf
15 серпня 2022 13:07
гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗАЛІЯ НОВА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "ЗВЯГІНЦЕВ АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

гарантія.rar

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗАЛІЯ НОВА"
#35841092
Переможець 1 536 584,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2022 14:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2022 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗАЛІЯ НОВА"
#35841092
1 536 584,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2023 11:11
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2022 11:47
ДУ № 2 до договору № 11.22.8.с від 24.08.2022.pdf зміни до договору
15 листопада 2022 10:25
Електронний підпис зміни до договору
24 серпня 2022 13:27
ДУ № 1 до договору № 11.22.8.с від 24.08.2022.pdf зміни до договору
24 серпня 2022 13:26
Електронний підпис укладений
24 серпня 2022 13:24
Договір № 11.22.8.с від 24.08.2022.pdf укладений
24 серпня 2022 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 11/22/8/с
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1 до договору 11/22/8/с від 24.08.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до ціни договору
Номер договору про закупівлю: 11/22/8/с
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2 до договору № 11.22.8.с від 24.08.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 534 442,00
UAH