Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя)
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2022-08-05-002267-a ● 64bfa9c9d30541b19cdee573439f39e4
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40467658 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214 |
Контактна особа: |
Наталя Авасян +380617171886 tend2021@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2022 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2022 15:16 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Дніпровський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2022
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2022 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2022 11:10 |
Додаток 7_с проект договору.docx | |
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 11_с.docx | |
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 9_с.docx | |
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 4_с.docx | |
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 3_с кваліфікація.docx | |
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 6_с технічне завдання.docx | |
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 8_с.docx | |
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 1_с.docx | |
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 5_с.docx | |
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 2_с.docx | |
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 10_с.docx | |
05 серпня 2022 10:47 |
Оголошення.docx | |
05 серпня 2022 10:46 |
Додаток 12_с.docx |
05 серпня 2022 11:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
05 серпня 2022 11:10 |
Додаток 7_с проект договору.docx
|
||
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 11_с.docx
|
||
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 9_с.docx
|
||
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 4_с.docx
|
||
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 3_с кваліфікація.docx
|
||
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 6_с технічне завдання.docx
|
||
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 8_с.docx
|
||
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 1_с.docx
|
||
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 5_с.docx
|
||
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 2_с.docx
|
||
05 серпня 2022 10:47 |
Додаток 10_с.docx
|
||
05 серпня 2022 10:47 |
Оголошення.docx
|
||
05 серпня 2022 10:46 |
Додаток 12_с.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-05-002267-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ДАРУГА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3028715159
Дата подання: 10 серпня 2022 16:29
Вимога усунути неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Фізична особа – підприємець
Дрозденко Максим Вікторович
ІПН: 2740613098
01135, м. Київ, вул. Золотоустівська, буд. 1, кв. 3
адреса для листування: 69063, місто Запоріжжя, вул. Сергія Серікова, буд. 30
e-mail drozdenko75@ukr.net
Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
69037, пр. Соборний, 214, м. Запоріжжя, Запорізька область
Код ЄДРПОУ 40467658
Інформація про закупівлю:
Закупівля UA-2022-08-05-002267-a
77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя)
.
ВИМОГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя»
Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради (надалі - Замовник) 05.08.2022 року було оголошено закупівлю на 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя), ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-05-002267-a.
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій 15.08.2022 року, 17-00 годин.
Очікувана вартість закупівлі – 1 700 000 грн. з ПДВ.
Керуючись частиною вісім статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» - надалі Закон, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Фізична особа – підприємець Дрозденко Максим Вікторович (далі - ФОП Дрозденко М.В., Учасник, Скаржник) реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, ФОП Дрозденко М.В.. було виявлено умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право ФОП Дрозденко М.В. на участь в цій закупівлі.
А саме:
1. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається : «В переліку машин обов’язкова наявність наступних транспортних засобів, відповідних інструментів які призначені для виконання послуг, за наявності яких буде здійснено покіс, збирання, навантаження та перевезення до місця захоронення або утилізацію (обов’язкова наявність договору на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію):
вантажний автомобіль бортовий/самоскид – не менше 2-х одиниць;
навантажувач – не менше 2-х одиниць.
газонокосарка - не менше 4-х одиниць;
мотокоса/кущоріз - не менше 4-х одиниць.»
Така вимога є дискримінаційною, так як навантаження скошеної трави на вантажні автомобілі здійснюється виключно вручну. Навантаження за допомогою навантажувачів фізично неможливо. Крім того, використання навантажувачів для збору скошеної трави значно збільшує витрати учасника предмету закупівлі (паливно-мастильні матеріали, запчастини, амортизація) та початкову вартість предмету закупівлі.
2. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається «З метою своєчасного виконання робіт учасник подає довідку, в довільній формі, в якій зазначається, що вся спецтехніка на час виконання робіт розташовується у межах міста Запоріжжя.»
Така вимога є дискримінаційною для учасників торгів, адже участь у закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які розташовані в місті Запоріжжя або мають орендовану площу (приміщення) для розташування техніки та дискримінує учасників з прилеглих до Запоріжжя населених пунктів.
Ми, як учасник даної закупівлі, не повинні мати договір оренди площі (приміщення) що розташована в місті Запоріжжя на момент подачі пропозиції.
Дана вимога значно звужує потенційне коло Учасників, тим самим порушує їх право як Учасника прийняти участь в закупівлі.
Замовник не має права втручатись в підприємницьку діяльність Учасників та відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен оприлюднити тендерну документацію, яка не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, встановлювати дискримінаційних вимог. Учасник самостійно визначає свої можливості щодо спроможності надання послуг, з огляду на наявність своїх матеріальних та професійних ресурсів.
3. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається «не менше 1-ого працівника інженера-кошторисника (для підтвердження надати скановану копію сертифікату інженера з кошторисної документації)». Така вимога є дискримінаційною для учасників торгів, оскільки професія інженера-кошторисника пов’язані зі створенням об’єктів архітектури та інженерно-будівельних проектуваннях у частині кошторисної документації. Кваліфікаційний сертифікат — документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним
характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із
створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554.
Така вимога є дискримінаційною для учасників торгів, оскільки взяти участь у Закупівлі зможе лише обмежена кількість суб’єктів господарювання.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» яким передбачена недискримінація учасників, а також їх прав та законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.
4. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається «збирання, навантаження та перевезення до місця захоронення або утилізацію (обов’язкова наявність договору на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію)». Ми, як учасник даної закупівлі, не повинні мати договір на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію на момент подачі пропозиції. Крім того, утилізація відходів виключно в місцях захоронення або утилізації збільшує витрати учасник предмету закупівлі та початкову вартість предмету закупівлі. Дана вимога значно звужує потенційне коло Учасників, тим самим порушує їх право як Учасника прийняти участь в закупівлі.
Замовник не має права втручатись в підприємницьку діяльність Учасників та відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен оприлюднити тендерну документацію, яка не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, встановлювати дискримінаційних вимог. Учасник самостійно визначає свої можливості щодо спроможності надання послуг, з огляду на наявність своїх матеріальних та професійних ресурсів.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Виключити з тендерної документації вимогу щодо наявності у учасника навантажувача – не менше 2-х одиниць.
3. Виключити з тендерної документації вимогу щодо розташування всієї спецтехніки на час виконання робіт у межах міста Запоріжжя.
4. Виключити з тендерної документації вимогу щодо «збирання, навантаження та перевезення до місця захоронення або утилізацію (обов’язкова наявність договору на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію)».
5. Усунути необґрунтовані і дискримінаційні вимоги, зазначені вище та привести тендерну документацію у процедурі закупівлі «77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя» шляхом викладання в новій редакції з відповідністю з чинним законодавством України.
ФОП Дрозденко М.В. ___________________
Розгорнути
Згорнути
Дрозденко Максим Вікторович
ІПН: 2740613098
01135, м. Київ, вул. Золотоустівська, буд. 1, кв. 3
адреса для листування: 69063, місто Запоріжжя, вул. Сергія Серікова, буд. 30
e-mail drozdenko75@ukr.net
Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
69037, пр. Соборний, 214, м. Запоріжжя, Запорізька область
Код ЄДРПОУ 40467658
Інформація про закупівлю:
Закупівля UA-2022-08-05-002267-a
77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя)
.
ВИМОГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя»
Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради (надалі - Замовник) 05.08.2022 року було оголошено закупівлю на 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя), ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-05-002267-a.
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій 15.08.2022 року, 17-00 годин.
Очікувана вартість закупівлі – 1 700 000 грн. з ПДВ.
Керуючись частиною вісім статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» - надалі Закон, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Фізична особа – підприємець Дрозденко Максим Вікторович (далі - ФОП Дрозденко М.В., Учасник, Скаржник) реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, ФОП Дрозденко М.В.. було виявлено умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право ФОП Дрозденко М.В. на участь в цій закупівлі.
А саме:
1. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається : «В переліку машин обов’язкова наявність наступних транспортних засобів, відповідних інструментів які призначені для виконання послуг, за наявності яких буде здійснено покіс, збирання, навантаження та перевезення до місця захоронення або утилізацію (обов’язкова наявність договору на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію):
вантажний автомобіль бортовий/самоскид – не менше 2-х одиниць;
навантажувач – не менше 2-х одиниць.
газонокосарка - не менше 4-х одиниць;
мотокоса/кущоріз - не менше 4-х одиниць.»
Така вимога є дискримінаційною, так як навантаження скошеної трави на вантажні автомобілі здійснюється виключно вручну. Навантаження за допомогою навантажувачів фізично неможливо. Крім того, використання навантажувачів для збору скошеної трави значно збільшує витрати учасника предмету закупівлі (паливно-мастильні матеріали, запчастини, амортизація) та початкову вартість предмету закупівлі.
2. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається «З метою своєчасного виконання робіт учасник подає довідку, в довільній формі, в якій зазначається, що вся спецтехніка на час виконання робіт розташовується у межах міста Запоріжжя.»
Така вимога є дискримінаційною для учасників торгів, адже участь у закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які розташовані в місті Запоріжжя або мають орендовану площу (приміщення) для розташування техніки та дискримінує учасників з прилеглих до Запоріжжя населених пунктів.
Ми, як учасник даної закупівлі, не повинні мати договір оренди площі (приміщення) що розташована в місті Запоріжжя на момент подачі пропозиції.
Дана вимога значно звужує потенційне коло Учасників, тим самим порушує їх право як Учасника прийняти участь в закупівлі.
Замовник не має права втручатись в підприємницьку діяльність Учасників та відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен оприлюднити тендерну документацію, яка не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, встановлювати дискримінаційних вимог. Учасник самостійно визначає свої можливості щодо спроможності надання послуг, з огляду на наявність своїх матеріальних та професійних ресурсів.
3. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається «не менше 1-ого працівника інженера-кошторисника (для підтвердження надати скановану копію сертифікату інженера з кошторисної документації)». Така вимога є дискримінаційною для учасників торгів, оскільки професія інженера-кошторисника пов’язані зі створенням об’єктів архітектури та інженерно-будівельних проектуваннях у частині кошторисної документації. Кваліфікаційний сертифікат — документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним
характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із
створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554.
Така вимога є дискримінаційною для учасників торгів, оскільки взяти участь у Закупівлі зможе лише обмежена кількість суб’єктів господарювання.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» яким передбачена недискримінація учасників, а також їх прав та законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.
4. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається «збирання, навантаження та перевезення до місця захоронення або утилізацію (обов’язкова наявність договору на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію)». Ми, як учасник даної закупівлі, не повинні мати договір на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію на момент подачі пропозиції. Крім того, утилізація відходів виключно в місцях захоронення або утилізації збільшує витрати учасник предмету закупівлі та початкову вартість предмету закупівлі. Дана вимога значно звужує потенційне коло Учасників, тим самим порушує їх право як Учасника прийняти участь в закупівлі.
Замовник не має права втручатись в підприємницьку діяльність Учасників та відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен оприлюднити тендерну документацію, яка не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, встановлювати дискримінаційних вимог. Учасник самостійно визначає свої можливості щодо спроможності надання послуг, з огляду на наявність своїх матеріальних та професійних ресурсів.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Виключити з тендерної документації вимогу щодо наявності у учасника навантажувача – не менше 2-х одиниць.
3. Виключити з тендерної документації вимогу щодо розташування всієї спецтехніки на час виконання робіт у межах міста Запоріжжя.
4. Виключити з тендерної документації вимогу щодо «збирання, навантаження та перевезення до місця захоронення або утилізацію (обов’язкова наявність договору на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію)».
5. Усунути необґрунтовані і дискримінаційні вимоги, зазначені вище та привести тендерну документацію у процедурі закупівлі «77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя» шляхом викладання в новій редакції з відповідністю з чинним законодавством України.
ФОП Дрозденко М.В. ___________________
Скасована
Дата: 10 серпня 2022 16:42
Причина: Dbvjuf
Номер вимоги: UA-2022-08-05-002267-a.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДЕНКО МАКСИМ ВІКТОРОВИЧВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2740613098
Дата подання: 10 серпня 2022 16:44
Вимога
ВИМОГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя»
Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради (надалі - Замовник) 05.08.2022 року було оголошено закупівлю на 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя), ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-05-002267-a.
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій 15.08.2022 року, 17-00 годин.
Очікувана вартість закупівлі – 1 700 000 грн. з ПДВ.
Керуючись частиною вісім статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» - надалі Закон, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Фізична особа – підприємець Дрозденко Максим Вікторович (далі - ФОП Дрозденко М.В., Учасник, Скаржник) реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, ФОП Дрозденко М.В.. було виявлено умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право ФОП Дрозденко М.В. на участь в цій закупівлі.
А саме:
1. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається : «В переліку машин обов’язкова наявність наступних транспортних засобів, відповідних інструментів які призначені для виконання послуг, за наявності яких буде здійснено покіс, збирання, навантаження та перевезення до місця захоронення або утилізацію (обов’язкова наявність договору на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію):
вантажний автомобіль бортовий/самоскид – не менше 2-х одиниць;
навантажувач – не менше 2-х одиниць.
газонокосарка - не менше 4-х одиниць;
мотокоса/кущоріз - не менше 4-х одиниць.»
Така вимога є дискримінаційною, так як навантаження скошеної трави на вантажні автомобілі здійснюється виключно вручну. Навантаження за допомогою навантажувачів фізично неможливо. Крім того, використання навантажувачів для збору скошеної трави значно збільшує витрати учасника предмету закупівлі (паливно-мастильні матеріали, запчастини, амортизація) та початкову вартість предмету закупівлі.
2. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається «З метою своєчасного виконання робіт учасник подає довідку, в довільній формі, в якій зазначається, що вся спецтехніка на час виконання робіт розташовується у межах міста Запоріжжя.»
Така вимога є дискримінаційною для учасників торгів, адже участь у закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які розташовані в місті Запоріжжя або мають орендовану площу (приміщення) для розташування техніки та дискримінує учасників з прилеглих до Запоріжжя населених пунктів.
Ми, як учасник даної закупівлі, не повинні мати договір оренди площі (приміщення) що розташована в місті Запоріжжя на момент подачі пропозиції.
Дана вимога значно звужує потенційне коло Учасників, тим самим порушує їх право як Учасника прийняти участь в закупівлі.
Замовник не має права втручатись в підприємницьку діяльність Учасників та відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен оприлюднити тендерну документацію, яка не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, встановлювати дискримінаційних вимог. Учасник самостійно визначає свої можливості щодо спроможності надання послуг, з огляду на наявність своїх матеріальних та професійних ресурсів.
3. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається «не менше 1-ого працівника інженера-кошторисника (для підтвердження надати скановану копію сертифікату інженера з кошторисної документації)». Така вимога є дискримінаційною для учасників торгів, оскільки професія інженера-кошторисника пов’язані зі створенням об’єктів архітектури та інженерно-будівельних проектуваннях у частині кошторисної документації. Кваліфікаційний сертифікат — документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним
характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із
створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554.
Така вимога є дискримінаційною для учасників торгів, оскільки взяти участь у Закупівлі зможе лише обмежена кількість суб’єктів господарювання.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» яким передбачена недискримінація учасників, а також їх прав та законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.
4. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається «збирання, навантаження та перевезення до місця захоронення або утилізацію (обов’язкова наявність договору на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію)». Ми, як учасник даної закупівлі, не повинні мати договір на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію на момент подачі пропозиції. Крім того, утилізація відходів виключно в місцях захоронення або утилізації збільшує витрати учасник предмету закупівлі та початкову вартість предмету закупівлі. Дана вимога значно звужує потенційне коло Учасників, тим самим порушує їх право як Учасника прийняти участь в закупівлі.
Замовник не має права втручатись в підприємницьку діяльність Учасників та відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен оприлюднити тендерну документацію, яка не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, встановлювати дискримінаційних вимог. Учасник самостійно визначає свої можливості щодо спроможності надання послуг, з огляду на наявність своїх матеріальних та професійних ресурсів.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Виключити з тендерної документації вимогу щодо наявності у учасника навантажувача – не менше 2-х одиниць.
3. Виключити з тендерної документації вимогу щодо розташування всієї спецтехніки на час виконання робіт у межах міста Запоріжжя.
4. Виключити з тендерної документації вимогу щодо «збирання, навантаження та перевезення до місця захоронення або утилізацію (обов’язкова наявність договору на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію)».
5. Усунути необґрунтовані і дискримінаційні вимоги, зазначені вище та привести тендерну документацію у процедурі закупівлі «77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя» шляхом викладання в новій редакції з відповідністю з чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя»
Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради (надалі - Замовник) 05.08.2022 року було оголошено закупівлю на 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя), ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-05-002267-a.
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій 15.08.2022 року, 17-00 годин.
Очікувана вартість закупівлі – 1 700 000 грн. з ПДВ.
Керуючись частиною вісім статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» - надалі Закон, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Фізична особа – підприємець Дрозденко Максим Вікторович (далі - ФОП Дрозденко М.В., Учасник, Скаржник) реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, ФОП Дрозденко М.В.. було виявлено умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право ФОП Дрозденко М.В. на участь в цій закупівлі.
А саме:
1. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається : «В переліку машин обов’язкова наявність наступних транспортних засобів, відповідних інструментів які призначені для виконання послуг, за наявності яких буде здійснено покіс, збирання, навантаження та перевезення до місця захоронення або утилізацію (обов’язкова наявність договору на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію):
вантажний автомобіль бортовий/самоскид – не менше 2-х одиниць;
навантажувач – не менше 2-х одиниць.
газонокосарка - не менше 4-х одиниць;
мотокоса/кущоріз - не менше 4-х одиниць.»
Така вимога є дискримінаційною, так як навантаження скошеної трави на вантажні автомобілі здійснюється виключно вручну. Навантаження за допомогою навантажувачів фізично неможливо. Крім того, використання навантажувачів для збору скошеної трави значно збільшує витрати учасника предмету закупівлі (паливно-мастильні матеріали, запчастини, амортизація) та початкову вартість предмету закупівлі.
2. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається «З метою своєчасного виконання робіт учасник подає довідку, в довільній формі, в якій зазначається, що вся спецтехніка на час виконання робіт розташовується у межах міста Запоріжжя.»
Така вимога є дискримінаційною для учасників торгів, адже участь у закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які розташовані в місті Запоріжжя або мають орендовану площу (приміщення) для розташування техніки та дискримінує учасників з прилеглих до Запоріжжя населених пунктів.
Ми, як учасник даної закупівлі, не повинні мати договір оренди площі (приміщення) що розташована в місті Запоріжжя на момент подачі пропозиції.
Дана вимога значно звужує потенційне коло Учасників, тим самим порушує їх право як Учасника прийняти участь в закупівлі.
Замовник не має права втручатись в підприємницьку діяльність Учасників та відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен оприлюднити тендерну документацію, яка не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, встановлювати дискримінаційних вимог. Учасник самостійно визначає свої можливості щодо спроможності надання послуг, з огляду на наявність своїх матеріальних та професійних ресурсів.
3. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається «не менше 1-ого працівника інженера-кошторисника (для підтвердження надати скановану копію сертифікату інженера з кошторисної документації)». Така вимога є дискримінаційною для учасників торгів, оскільки професія інженера-кошторисника пов’язані зі створенням об’єктів архітектури та інженерно-будівельних проектуваннях у частині кошторисної документації. Кваліфікаційний сертифікат — документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним
характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із
створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554.
Така вимога є дискримінаційною для учасників торгів, оскільки взяти участь у Закупівлі зможе лише обмежена кількість суб’єктів господарювання.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» яким передбачена недискримінація учасників, а також їх прав та законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.
4. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається «збирання, навантаження та перевезення до місця захоронення або утилізацію (обов’язкова наявність договору на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію)». Ми, як учасник даної закупівлі, не повинні мати договір на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію на момент подачі пропозиції. Крім того, утилізація відходів виключно в місцях захоронення або утилізації збільшує витрати учасник предмету закупівлі та початкову вартість предмету закупівлі. Дана вимога значно звужує потенційне коло Учасників, тим самим порушує їх право як Учасника прийняти участь в закупівлі.
Замовник не має права втручатись в підприємницьку діяльність Учасників та відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен оприлюднити тендерну документацію, яка не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, встановлювати дискримінаційних вимог. Учасник самостійно визначає свої можливості щодо спроможності надання послуг, з огляду на наявність своїх матеріальних та професійних ресурсів.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Виключити з тендерної документації вимогу щодо наявності у учасника навантажувача – не менше 2-х одиниць.
3. Виключити з тендерної документації вимогу щодо розташування всієї спецтехніки на час виконання робіт у межах міста Запоріжжя.
4. Виключити з тендерної документації вимогу щодо «збирання, навантаження та перевезення до місця захоронення або утилізацію (обов’язкова наявність договору на захоронення чи утилізацію відходів з ліцензованою організацію)».
5. Усунути необґрунтовані і дискримінаційні вимоги, зазначені вище та привести тендерну документацію у процедурі закупівлі «77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – косіння трави у парках, скверах та зелених зонах у Дніпровському районі м. Запоріжжя» шляхом викладання в новій редакції з відповідністю з чинним законодавством України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2022 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗАЛІЯ НОВА" |
1 536 584,00
UAH з ПДВ
|
1 536 584,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЗВЯГІНЦЕВ АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ" |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗАЛІЯ НОВА" #35841092 |
Переможець |
1 536 584,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2022 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2023 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2022 11:47
|
ДУ № 2 до договору № 11.22.8.с від 24.08.2022.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2022 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 серпня 2022 13:27
|
ДУ № 1 до договору № 11.22.8.с від 24.08.2022.pdf | зміни до договору |
24 серпня 2022 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
24 серпня 2022 13:24
|
Договір № 11.22.8.с від 24.08.2022.pdf | укладений |
24 серпня 2022 13:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 11/22/8/с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 1 до договору 11/22/8/с від 24.08.2022 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 11/22/8/с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 2 до договору № 11.22.8.с від 24.08.2022 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |