Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку, конверти)
Various office equipment and supplies (Paper for printing, envelopes)
Various office equipment and supplies (Paper for printing, envelopes)
Очікувана вартість
6 240 334,00 UAH
UA-2022-08-04-009969-a ● 85b4bb4f54064d898f1f7339f4b7ca49
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Журавель Ольга Олексіївна 380442397896 ZHURAVEL-OA@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Zhuravel Olga 380442397896 ZHURAVEL-OA@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2022 18:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2022 17:30 |
Очікувана вартість: | 6 240 334,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 403,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 04 серпня 2022 18:54 |
Enquiries until: | 26 серпня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 вересня 2022 17:30 |
Information
Estimated total value: | 6 240 334 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 62 403 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-07-12-003590-b, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі.
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути
Згорнути
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Критерій оцінки – ціна 100%.
This purchase is in accordance with the //prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-07-12-003590-b , in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%
Розгорнути
Згорнути
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1060 пачок
Папір для друку, конверти (Папір для друку А3 (30197630-1))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Various office equipment and supplies (Paper for printing A3 (30197630-1))
CPV: 30190000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2023
545 пачок
Папір для друку, конверти (Папір для друку А3 (30197630-1))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Various office equipment and supplies (Paper for printing A3 (30197630-1))
CPV: 30190000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2023
16200 пачок
Папір для друку, конверти (Папір для друку А4 (30197630-1))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Various office equipment and supplies (Paper for printing A4 (30197630-1))
CPV: 30190000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2023
15580 пачок
Папір для друку, конверти (Папір для друку А4 (30197630-1))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Various office equipment and supplies (Paper for printing A4 (30197630-1))
CPV: 30190000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2023
760 пачок
Папір для друку, конверти (Папір для друку А4 (30197630-1))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Various office equipment and supplies (Paper for printing A4 (30197630-1))
CPV: 30190000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2023
410 пачок
Папір для друку, конверти (Папір для друку А5 (30197630-1))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Various office equipment and supplies (Paper for printing A5 (30197630-1))
CPV: 30190000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2023
13000 штуки
Папір для друку, конверти (Конверт С4 (30199230-1))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Various office equipment and supplies (C4 envelope (30199230-1))
CPV: 30190000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2023
30000 штуки
Папір для друку, конверти (Конверт С5 (30199230-1))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Various office equipment and supplies (C5 envelope (30199230-1))
CPV: 30190000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2023
21000 штуки
Папір для друку, конверти (Конверт DL (30199230-1))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Various office equipment and supplies ( DL envelope (30199230-1))
CPV: 30190000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2023
175 штуки
Папір для друку, конверти (Папір для плотера (30197630-1))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Various office equipment and supplies (Plotter paper ( 30197630-1))
CPV: 30190000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2023
105 штуки
Папір для друку, конверти (Папір для плотера (30197630-1))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Various office equipment and supplies (Plotter paper ( 30197630-1))
CPV: 30190000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець зобов’язаний оплатити вартість переданих товарів не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дати поставки. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2022 18:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2022 18:54 |
22-1084_Додаток 4 Проект договору.docx | |
04 серпня 2022 18:54 |
22-1084_Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf | |
04 серпня 2022 18:54 |
22-1084_Додаток 1.1.Гарантійний лист.docx | |
04 серпня 2022 18:54 |
22-1084_Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
04 серпня 2022 18:54 |
22-1084_ТД.docx | |
04 серпня 2022 18:54 |
22-1084_ Додаток_3 вимоги до переможця.docx | |
04 серпня 2022 18:54 |
22-1084_Додаток 1 ТЗ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Бюджет закупівлі
Дата подання: 09 серпня 2022 10:16
Дата відповіді: 12 серпня 2022 09:42
Добрий день. Хочемо зауважити що в зв'язку з подорожчанням на 25% валюти, а також зростання вартості логістичних послуг - бюджет даної закупівлі є занадто низьким та має становити не менше 9 000 000,00 грн. з ПДВ.
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання наразі опрацьовується.
У разі прийняття рішення уповноваженою особою, зміни до умов тендерної документації будуть оприлюднені відповідно до вимог чинного законодавства з питань публічних закупівель»
У разі прийняття рішення уповноваженою особою, зміни до умов тендерної документації будуть оприлюднені відповідно до вимог чинного законодавства з питань публічних закупівель»
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій