Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Протигаз у комплекті
Очікувана вартість
334 000,00 UAH
UA-2022-08-04-009791-a af5ee5b97f9640ca8b5f5a7ae5340deb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буланий Павло Петрович

+380444814869 zakupivli-DPS@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна податкова служба України
Код ЄДРПОУ: 43005393
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Площа Львівська, 8
Контактна особа: Буланий Павло Петрович
+380444814869
zakupivli-DPS@tax.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2022 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2022 09:00
Початок аукціону: 16 серпня 2022 13:12
Очікувана вартість: 334 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штуки
Протигаз у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяплата Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2022 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2022 17:53
Проект договору Протигаз.PDF
04 серпня 2022 17:53
Оголошення Протигаз.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-04-009791-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІГАЛ СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2647204651
Дата подання: 19 серпня 2022 17:37
Дискримінація
Вимога
Фізична особа-підприємець Сігал Сергій Леонідович розглянувши протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою державної податкової служби України від 19 серпня 2022 року маємо повідомити таке:

1) Щодо речення «Відповідно до вимог, викладених у Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - оголошення), учасник на етапі подання пропозиції мав надати санітарно-гігієнічний висновок для підтвердження якості запропонованого товару, натомість ФОП Сігал Сергій Леонідович замість необхідного висновку завантажив файл «3.3 Лист пояснення». Всупереч вимогам оголошення санітарно-гігієнічний висновок у складі пропозиції ФОП Сігала Сергія Леонідовича відсутній.»
Таке твердження не відповідає дійсності оскільки в додатку 1 зазначено: «Примітки:
1. У разі. якщо у оголошенні вимагається надання документів, не передбачених у діяльності учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують.»
Така довідка надана з наведенням причин не надання документів.

2) Щодо речення: «Разом з тим, згідно з даними, отриманими з відкритих джерел у мережі Інтернет, запропонований учасником товар за своїми технічними показниками не відповідає заявленим в оголошенні характеристикам, а саме пункту 2.6 Додатка 3 до оголошення «Технічна специфікація» - «термін зберігання у заводському пакуванні має бути не менше 15 років».
Слід зазначити що мережа Інтернет не є офіційним виданням на котре можна посилатись для відхилення учасника. Якщо Замовник посилається на мережу інтернет то будь ласка вкажіть посилання (сторінку знаходження інформації або скріншот) офіційного видання або експертний висновок акредитованого органу з цього питання. За Вашою логікою якщо я знайду інформацію про протигаз фільтрувальний СМ-6 у складі: Маска СМ-6; Фільтр NBC-3/SL М; Транспортна сумка без зазначення термінів зберігання або без фільтра, або без транспортної сумки або інші розбіжності та потрібно відхиляти також переможця.

З огляду на викладене вимагаємо, відмінити попереднє рішення з вище наведених підстав та відповідно до вимог статті 5 та 14 Закону України «Про публічні закупівлі) визнати переможцем ФОП Сігал С.Л.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 серпня 2022 00:19
Відповідно до абзацу другого частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Сумлінно дотримуючись вимог Закону, надаємо Вам, шановний учаснику, додаткові пояснення щодо прийнятого рішення уповноваженою особою ДПС.
1. Вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропозиції таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Санітарно-гігієнічний висновок (далі – висновок) є офіційним документом, який засвідчує відповідність продукції (товару) гігієнічним і санітарним нормам, завдяки чому підтверджується надійність такої продукції (товару) для здоров’я та життя людей, а також для навколишнього середовища. Зважаючи на воєнний стан, запроваджений в Україні через агресію рф, та на існуючі загрози, факт наявності висновку щодо такої продукції (товару), як протигаз у комплекті, станом на сьогодні є особливо важливим.
Одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є, серед іншого, недискримінація учасників. У складі Вашої пропозиції відсутні докази та документальне підтвердження того, що виконати згадану вище умову оголошення про проведення спрощеної закупівлі було неможливо (ідеться про отримання висновку на продукцію (товар)). Крім того, Ви не надали документального підтвердження, яким чином така умова порушувала Ваші права і законні інтереси, пов’язані з участю у спрощеній закупівлі, та позбавляла Вас можливості подати пропозицію у повній відповідності до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Умова надання висновку на продукцію (товар) жодним чином не створювала дискримінаційних умов ані для Вас, ані для інших потенційних учасників закупівлі. До речі, інші учасники закупівлі без жодних перешкод висновки надали.
Водночас рекомендуємо ознайомитись зі сталою практикою Органу оскарження з даного приводу. Рішення Колегії АМКУ майже одностайно приймаються саме
на користь замовників.
Документи, не передбачені у діяльності учасника, – це документи, які не притаманні для учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог щодо обов’язкової наявності. Наприклад, фізична особа не може мати витяг з ЄДРПОУ,
а юридична особа не може мати паспорт громадянина України, ПАТ може мати документи, які не може мати ТОВ відповідно до законодавства тощо. Отже, Ваше посилання на примітку в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не має жодного відношення до суті питання, що розглядається.

2. Державна податкова служба України є бюджетною організацією. Уповноважена особа несе персональну відповідальність за прийняті нею рішення. Ефективне та раціональне використання бюджетних коштів залежить, серед іншого, від придбання максимально якісної продукції (товару), характеристики якої цілковито відповідають заявленим вимогам. З метою перевірки технічних параметрів запропонованої Вами продукції (товару) (маска МТ 213/2У; фільтр В2Р3) уповноважена особа ДПС, а також структурний підрозділ – ініціатор закупівлі, ретельно дослідили інформацію, розміщену у відкритих джерелах, та порівняли її з інформацією, наданою Вами.
Посилання на деякі з таких джерел:
https://promsiz.uaprom.net/ua/p175998854-protivogaz-filtruyuschij-novyj.html
http://ikar.com.ua/catalog/sredstva-zashchity-organov-dykhaniya/maska-protigazova-mt-213-2u.html
https://specprom-kr.com.ua/sredstva-zashiti/siz-organov-dykhaniya/protivogazy-filtry/filtr-trayal-250-b2p3-rezbovoj
https://promdetal.com.ua/product/kopiyafiltr-do-protygazu-trayan-b2p3/
Слід зауважити, що наведений перелік не є вичерпним. У вільному доступі міститься дуже велика кількість джерел, які свідчать про те, що термін зберігання запропонованої Вами продукції (товару) не відповідає умовам, визначеним у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Дякуємо за Ваше звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2022 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІГАЛ СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ 276 710,00
UAH з ПДВ
276 710,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТЕПАНЯН АРТУР СТЕПАНОВИЧ" 333 000,00
UAH з ПДВ
329 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФФ" 333 900,00
UAH з ПДВ
330 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2022 15:01
Електронний підпис
12 серпня 2022 15:00
3.3 Лист пояснення.pdf.p7s
12 серпня 2022 15:00
2.1 Копія довідки ИПН.pdf
12 серпня 2022 15:00
10 Довідка по ст. 17 ЗУ ПЗ.pdf
12 серпня 2022 15:00
6 Інформація учасника.pdf
12 серпня 2022 15:00
2.1 Копія довідки ИПН.pdf.p7s
12 серпня 2022 15:00
7 Лист санкції.pdf.p7s
12 серпня 2022 15:00
7 Лист санкції.pdf
12 серпня 2022 15:00
3.3 Лист пояснення.pdf

Публічні документи

12 серпня 2022 17:28
Електронний підпис
12 серпня 2022 17:26
Витяг 2 % .pdf
12 серпня 2022 16:53
Електронний підпис
12 серпня 2022 16:29
сес, инструкция.pdf
12 серпня 2022 16:29
Пояснення статус.PDF
12 серпня 2022 16:29
Право підпису.PDF
12 серпня 2022 16:29
ІПН.pdf
12 серпня 2022 16:29
Аналог договор.pdf
12 серпня 2022 16:29
пОЯСНЕННЯ БЕЗ СТАТУТУ.PDF
12 серпня 2022 16:29
паспорт цветной.PDF
12 серпня 2022 16:29
що до поставки.pdf
12 серпня 2022 16:29
технична спеціф.pdf
12 серпня 2022 16:29
Пояснення без печатки .PDF
12 серпня 2022 16:29
виписка Степанян А,С,.PDF
12 серпня 2022 16:29
Захист довкілля.PDF

Публічні документи

13 серпня 2022 14:58
Електронний підпис
13 серпня 2022 14:57
Висновок СЕС.pdf
13 серпня 2022 14:57
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
13 серпня 2022 14:57
Договір 379.pdf
13 серпня 2022 14:57
Договір 477 (1).pdf
13 серпня 2022 14:57
Рішення засновника.pdf
13 серпня 2022 14:57
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІГАЛ СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ

ФОП "СТЕПАНЯН АРТУР СТЕПАНОВИЧ"

ТОВ "ПРОФФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІГАЛ СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ
#2647204651
Відхилено 276 710,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2022 14:30
ФОП "СТЕПАНЯН АРТУР СТЕПАНОВИЧ"
#2716514035
Відхилено 329 660,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2022 14:34
ТОВ "ПРОФФ"
#43960635
Переможець 330 540,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2022 14:39

Документи

19 серпня 2022 14:30
Електронний підпис
19 серпня 2022 14:29
Протокол

Документи

19 серпня 2022 14:34
Електронний підпис
19 серпня 2022 14:33
Протокол

Документи

19 серпня 2022 14:39
Електронний підпис
19 серпня 2022 14:37
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2022 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФФ"
#43960635
330 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2022 14:39
Електронний підпис
19 серпня 2022 14:37
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 10:26
Електронний підпис укладений
05 вересня 2022 11:08
Договір укладений
05 вересня 2022 11:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 330 540,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 090,00 UAH)