Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гайсинський комбінат комунальних підприємств |
Код ЄДРПОУ: | 03338900 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вінницька обл., ГАЙСИН, вул. Б.Хмельницького, буд. 47 |
Контактна особа: |
Ковалих Ірина Анатоліївна 0433425333 kkpgajsin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2022 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2022 11:44 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець зобов’язується повністю оплатити вартість (ціну) переданої у його власність (поставленої) партії Товару протягом 30-ти банківських днів з моменту підписання сторонами накладної (видаткової накладної) на переданий у власність (поставлений) Товар, шляхом перерахування грошових коштів на банківський поточний рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2022 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2022 16:07 |
188.pdf | |
04 серпня 2022 16:07 |
Додаток_4_проект_Договору.doc | |
04 серпня 2022 16:07 |
оголошення.pdf | |
04 серпня 2022 16:07 |
ТД дорожня сіль.doc |
04 серпня 2022 16:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 серпня 2022 16:07 |
188.pdf
|
|||
04 серпня 2022 16:07 |
Додаток_4_проект_Договору.doc
|
|||
04 серпня 2022 16:07 |
оголошення.pdf
|
|||
04 серпня 2022 16:07 |
ТД дорожня сіль.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-06-000015 ● ccfb56dd3c944f39ad1616ce7789f800
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2022 11:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.09.2022 №46-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 06.09.2022 №46-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12.UA-2022-08-04-008513-a 04.08.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-06 16:53:21
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі дорожньої солі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-08-04-008513-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав річний план (UA-P-2022-08-04-001467-b) не містить інформації щодо коду економічної класифікації видатків бюджету?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-07 10:29:35
відповідь на запит
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
З метою нормального функціонування підприємства протягом зимового періоду 2022-2023 року і забезпечення його матеріалом для посипки доріг та тротуарів Гайсинської ТГ для боротьби із наслідками ожеледиці необхідно здійснити закупівлю дорожньої солі (помел № 3) Щороку, взимку наші дороги та міські тротуари активно посипаються піщано-соляною сумішшю, з метою боротьби від снігу та криги. Основна перевага солі у тому, що вона дуже швидко розтоплює лід. Хлористий натрій, вступаючи в реакцію з замерзлою водою, підвищує її солоність. Весь сенс в тому, що солона вода не замерзає навіть при – 15 ° C. Таким чином, проїздна частина швидко очищується від льоду і снігу, підвищується безпека руху, а також дозволяє значно знизити ризик травматизму та дорожньо-транспортних пригод. Кількість дорожньої солі бралася із кількості минулорічних витрат Гайсинського ККП плюс необхідний запас у випадку погіршення погодних умов.. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, а також інші вимоги до учасника процедури відкритих торгів , зазначені у тендерній документації , повністю відповідають вимогам, встановленим замовником у тендерних документаціях відкритих торгів UA-2022-08-04-008513-a. Https://public-bid.com.ua/tender/15037699
Очікувана вартість закупівлі — це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення чи не включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Очікувану вартість закупівлі встановлено згідно проведеного збору та аналізу загальнодоступної цінової інформації в мережі інтернету та обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін плюс вартість доставки до місцязнаходження Замовника Гайсинського ККП.
https://prom.ua/ua/p1297789907-sol-tehnicheskaya-dlya.html?&primelead=MC45MDk5OTk5Nw
https://prom.ua/ua/p1551542486-antigololednye-reagenty-sol.html?&primelead=MC43
https://prom.ua/ua/p1382270255-hlorid-natriya-sol.html?&primelead=Mw
https://prom.ua/ua/p1672035814-sol-promyshlennaya-dlya.html?&primelead=Mw
2. З яких підстав річний план (UA-P-2022-08-04-001467-b) не містить інформації щодо коду економічної класифікації видатків бюджету?
Під час оприлюднення в електронній системі закупівель (далі — Електронна система) через авторизований електронний майданчик інформації в річному плані закупівлі за предметом
34927100-2 Дорожня сіль (ідентифікатор річного плану UA-P-2022-08-04-001467-b) сталася технічна (механічна) помилка, а саме: в полі «Код згідно з КЕКВ» не вказано код згідно КЕКВ, так як дане поле не є обов’язковим в системі закупівель і без його заповнення електронна система пропустила подальше оформлення закупівлі. В протоколі № 85 від 04.08.2022 року про затвердження змін до річного плану закупівель вказано код за КЕВК, пропущено код КЕВК при оприлюднені в електронній системі закупівель. Внести зміни до річного плану закупівлі після оголошення закупівлі технічно неможливо. Відповідно до пункту 6 та пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII (далі — Закон) наказом Мінекономрозвитку від 11 червня 2020 р. № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі Електронної системи. Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в Електронній системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в Електронній системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в Електронній системі в інтерактивному режимі реального часу (п. 10 Порядку). Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником під час заповнення в Електронній системі інформації та документів у сфері публічних закупівель. З огляду на зазначене та зміст статті 11 Закону після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення таких помилок шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується уповноваженою особою.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-08 11:49:18
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі дорожньої солі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-08-04-008513-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник-переможець тендеру ПП «Віктор-Ком Імпекс» виконав вимоги тендерної документації в частині надання:
- оригіналу чи засвідченої підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) копії аналогічного договору, виконаного у повному обсязі (підпункт 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації);
- проекту договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (підпункт 1 пункту 4 розділу VІ тендерної документації);
- довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону (підпункт 3 пункту 5 розділу IІІ тендерної документації);
- довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини другої статті 17 Закону або інформації у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону (підпункт 3 пункту 5 розділу IІІ тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-08 14:27:34
відповідь на запит
учасник -переможець тендеру ПП "Віктор -Ком Імпекс" виконав вимоги тендерної документації відповідно до завантажених учасником в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машино зчитування (файли з розширенням «..рdf.»)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення згідно висновку UA-M-2022-09-06-000015 Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 15 вересня 2022 року до процедури закупівлі: UA-2022-08-04-008513-a Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2022-09-06-000015 процедури закупівлі ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання (дорожня сіль, помел №3 ДК 021:2015 - 34927100-2 Дорожня сіль) Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю №060922/1 від 06.09.2022р. Замовником (Покупцем) на виконання висновку було вжито заходів щодо розірвання договору з Постачальником, зокрема було надіслано звернення про розірвання договору за згодою сторін приватному підприємству «Віктор Ком Імпекс». Відповідно будуть вжиті заходи на розірвання Договору про закупівлю №060922/1 від 06.09.2022р, на підставі висновку UA-M-2022-09-06-000015 Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання (дорожня сіль, помел №3 ДК 021:2015 - 34927100-2 Дорожня сіль), Сторони домовилися розірвати Договір про закупівлю №060922/1 від 06.09.2022р за згодою Сторін. З моменту набрання чинності даної додаткової угоди зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, не мають жодних взаємних претензій, що виникли з укладенням та виконанням Договору. Дана угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами, а в частині оплати – до повного виконання Покупцем своїх грошових зобов’язань, які виникли під час дії цього Договору. Враховуючи необхідність дотримання норм чинного законодавства розірвання Договору за згодою Сторін, між Гайсинським комбінатом комунальних підприємств та приватним підприємством «Віктор Ком Імпекс» 23 вересня 2022 року буде розірвано Договір про закупівлю №060922/1 від 06.09.2022р із дотриманням норм чинного законодавства. Уповноважена особа Гайсинського комбінату комунальних підприємств І.А.Ковалих
2022-09-22 16:25:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог частини другої статті 4 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог частини другої статті 4 Закону.) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 06.09.2022 №060922/1 додатковою угодою від 23.09.2022 №1
2022-09-26 11:18:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС" |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
940 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Ракша Тетяна Анатоліївна |
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАЛЬЦ" |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
1 099 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС" |
1 649 940,00
UAH з ПДВ
|
1 198 992,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗІО-СПОРТ" |
1 903 000,00
UAH з ПДВ
|
1 903 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС" #34864103 |
Переможець |
940 000,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2022 13:47
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 серпня 2022 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2022 16:28
|
229.pdf | укладений |
23 вересня 2022 16:27
|
додаткова угода про розірвання договору.pdf | укладений |
23 вересня 2022 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2022 18:25
|
ПП Віктор Ком Імпекс.pdf | укладений |
06 вересня 2022 18:24
|
цінова пропозиція від 06.09.2022року..pdf | укладений |
06 вересня 2022 18:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
34927100-2 Дорожня сіль | 100 | тони |
9 400,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 вересня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
859 911,63
UAH (в тому числі ПДВ 143 318,60 UAH)
|
Причини розірвання договору: | за згодою сторін |