Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
47244 – General-purpose intensive-care ventilator; 37710 – Anaesthesia workstation, generalpurpose; 47366 – Airway emergency clearance/suction system, electric
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02004717 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1 |
Контактна особа: |
Сурник Алла Василівна +380822794575 ekon8@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
ФЕДІВ Наталя Василівна +380382794575 ekon8@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Communal non-profit enterprise "Khmelnytsky regional hospital" of Khmelnytsky regional council |
National ID: | 02004717 |
Contact point: |
Surnyk Alla Vasylivna +380822794575 ekon8@ukr.net |
Additional contacts: |
FEDIV Natalya Vasylivna +380382794575 ekon8@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2022 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2022 13:54 |
Очікувана вартість: | 13 855 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 04 серпня 2022 15:46 |
Enquiries until: | 26 серпня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 вересня 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 13 855 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 69 275 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. До накладної додається: сертифікати якості чи сертифікат або декларація відповідності. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2022 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2022 15:46 |
Додаток 3 Договір ШВЛ_ НДА_ Аспіратор.docx | |
04 серпня 2022 15:46 |
Додаток 2 ТЗ ШВЛ_ НДА_ Аспіратор.docx | |
04 серпня 2022 15:46 |
додаток 1 ТП ШВЛ_ НДА_ Аспіратор.docx | |
04 серпня 2022 15:46 |
1. ТД ШВЛ_ НДА_ Аспіратор.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.
Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
У відповідь на Ваше питання можемо повідомити наступне.
Тендерна документація Замовника складена у відповідності до норм чинного законодавства та ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон), Відповідно до ч.2 ст.22 Закону ТД У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Також, відповідно до ч.3 ст.22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вказані норми тендерної документації зокрема п.15 ч.2 ст.22 Закону, визначено, що Замовник може вимагати розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій якщо він вимагає його надати.
Вами ж пропонується відкрити гарантію, щодо забезпечення оплати Замовником. Нажаль, ми не маємо змоги нести якісь додаткові витрати пов’язані з оформлення вказаних гарантій. Також хочемо зазначити наступне, умови оплати за поставлений товар чітко передбачені договором зокрема Розділом IV (ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ) Додатку 3 ТД (Проект договору), де чітко визначено, що Замовник може здійснити оплату и на підставі рахунку та/або видаткових накладних, а також те, що розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. Зазначаємо, що у випадку порушення своїх зобов’язань по договору Ви зможете звернутися до суду з метою захисту своїх прав, що також передбачено умовами Додатку 3 ТД «Проект договору» та нормами чинного законодавства.
Hello!
In response to your question, we can inform you of the following.
The Customer's tender documentation is drawn up in accordance with the norms of current legislation and the Law "On Public Procurement" (hereinafter the Law), in accordance with part 2 of Article 22 of the TD Law. The tender documentation contains the following information:
1) instructions for preparing tender offers;
2) one or more qualification criteria in accordance with Article 16 of this Law, the grounds established by Article 17 of this Law, and information on the method of confirming the participants' compliance with the established criteria and requirements in accordance with the law. The customer does not require documentary confirmation of information on compliance with the grounds established by Article 17 of this Law, in the event that such information is public, published in the form of open data in accordance with the Law of Ukraine "On Access to Public Information", and/or contained in open unified state registers, access to which is free.
For the unification of participants, the customer specifies the conditions for providing information and the method of confirming the compliance of such participants with the established qualification criteria and grounds established by Article 17 of this Law;
3) information on the necessary technical, qualitative and quantitative characteristics of the subject of procurement, including the corresponding technical specification (if necessary - plans, drawings, drawings or description of the subject of procurement). Technical and qualitative characteristics of the subject of procurement and technical specifications for the subject of procurement must be determined by the customer taking into account the requirements specified in part four of Article 5 of this Law;
4) information on labeling, test reports or certificates confirming compliance of the purchased item with the requirements established by the customer (if necessary);
5) quantity of goods and place of delivery;
6) the place where the work must be performed or the services provided, their scope;
7) terms of delivery of goods, performance of works, provision of services;
8) a draft purchase agreement with a mandatory indication of the procedure for changes to its terms;
9) a description of a separate part or parts of the subject of procurement (lot), in respect of which tenders may be submitted, in the event that participants are allowed to submit tenders for part of the subject of procurement (lot). The customer can foresee the possibility of concluding one purchase contract with one and the same participant in the event that he is determined to be the winner of several lots;
10) a list of evaluation criteria and a method of evaluation of tender proposals with an indication of the specific weight of each criterion.
In the case of applying the life cycle cost assessment criterion, the bid evaluation methodology must contain a description of all component cost elements and a list of documents and information that participants must provide to confirm the cost of the component life cycle elements. If the customer needs to discount the costs of the life cycle of future periods, he can use the current discount rate of the National Bank of Ukraine. The cost of the life cycle can be calculated as the sum of all costs of the life cycle or the sum of all costs of the life cycle divided by the calculation unit of operation of the subject of purchase;
11) the validity period of the tender offer, during which the tender offers are considered valid, but not less than 90 days from the date of the deadline for submitting tender offers;
12) the currency in which the price of the tender offer must be specified;
13) the language(s) in which the tender offers must be drawn up;
14) deadline for submission of tender proposals;
15) the amount and conditions for providing security for tender offers (if the customer requires it to be provided);
16) the size, type, term and conditions of providing, returning and non-returning security for the performance of the purchase contract (if the customer requires such security to be provided);
17) surname, first name and patronymic, position and e-mail address of one or more officials of the customer authorized to communicate with the participants;
18) requirement for the participant to indicate in the tender offer information (full name and location) regarding each business entity that the participant plans to involve in the performance of works or services as a subcontractor/co-executor in the amount of at least 20 percent of the value of the purchase contract - in case procurement of works or services;
19) description and examples of formal (insignificant) errors, the admission of which by the participants will not lead to the rejection of their tender proposals. Errors related to the preparation of the tender offer and do not affect the content of the tender offer, namely technical errors and typos, are considered formal (insignificant). Also, in accordance with Part 3 of Article 22 of the Law, the tender documentation may contain other information, the requirements for the presence of which are provided by law and which the customer considers necessary to include in the tender documentation.
Taking into account the specified norms of the tender documentation, in particular clause 15 part 2 of article 22 of the Law, it is determined that the Customer can demand the amount and conditions of providing security for tender offers if he requires it to be provided.
You are invited to open a guarantee to ensure payment by the Customer. Unfortunately, we are unable to bear any additional costs related to the registration of the specified guarantees. We would also like to note the following, the terms of payment for the delivered goods are clearly stipulated in the contract, in particular, Section IV (PROCEDURE OF PAYMENT) of Appendix 3 TD (Draft contract), where it is clearly defined that the Customer can make payment on the basis of an invoice and/or invoices, as well as the fact that the calculations are carried out within 30 calendar days from the moment of receipt of the goods. We note that in case of violation of your obligations under the contract, you can apply to the court to protect your rights, which is also provided for in the terms of Appendix 3 of the TD "Draft contract" and the norms of current legislation.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-24-000007 ● 9c4cc60e29a54191a18f425595b9c94c
- Статус: вирішено ● Дата: 09 січня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 10:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.10.2022 № 252
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2022-08-04-007996-a 04.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-28 14:35:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі обладнання для товарів Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії-47244; Система анестезіологічна, загального призначення-37710 ; Аспіраційна система з електроживленням для невідкладної допомоги-47366 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-08-04-007996-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
3. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-04 15:43:59
Пояснення на запит
Пояснення на запит, більш детально в прикріплених документах. Повідомляємо, орган державного фінансового контролю, що причинами невчасного оприлюднення відповіді були підстави, які не залежали від Замовника, а саме відсутність інтернету в установі у зв’язку з перебоями в електроенергії спричининами військовою агресією російської федарації на території України. Просимо віднестися з розумінням до ситуації, що спричинили допущення вказаного порушення. Фактом підтвердження надання відповіді на запит є лист-відповідь Замовника на запит, що містить дату реєстрації в журналі вихідної коресподенції 02.11.2022 року, тобто 3 робочий день з моменту отримання запиту. Дякуємо за розуміння
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення на висновок, більш детально в прикріплених документах
2022-11-17 15:47:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.) • усунуто
Усунуто
2023-01-09 13:22:23
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02004717 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІАТЕМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2022 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІАТЕМ" |
13 175 000,00
UAH з ПДВ
|
13 175 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" |
13 705 000,00
UAH з ПДВ
|
13 705 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІАТЕМ" #43973230 |
Переможець |
13 175 000,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2022 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2023 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2022 15:37
|
Підписаний договір | укладений |
28 вересня 2022 14:49
|