Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мітли, щітки та інше господарське приладдя (Ручка телескопічна, Ручка алюмінієва, Утримувач Sprint Plus)
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2022-08-04-006299-a ff2c177d561749ef90486d17fcfb707e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нехай Христина Сергіївна

+380612862111 onko@zrpc.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький регіональний протипухлинний центр" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02006691
Місцезнаходження: 69040, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Культурна будинок 177а
Контактна особа: Нехай Христина Сергіївна
+380612862111
onko@zrpc.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2022 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Ручка телескопічна 2х125см "Vermop"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69040, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Культурна 177а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2022
ДК 021:2015: 39224000-8 — Мітли, щітки та інше господарське приладдя
6 штуки
Ручка алюмінієва L=1400мм, d=23,5мм Vermoр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69040, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Культурна 177а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2022
ДК 021:2015: 39224000-8 — Мітли, щітки та інше господарське приладдя
8 штуки
Утримувач Sprint Plus, 40см "Vermop"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69040, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Культурна 177а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2022
ДК 021:2015: 39224000-8 — Мітли, щітки та інше господарське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2022 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2022 14:34
Оголошення_господарське_приладдя_.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯЖСЬКИХ АНЖЕЛА ІВАНІВНА 13 580,00
UAH з ПДВ
13 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2022 14:27
Електронний підпис
11 серпня 2022 14:01
мтз.pdf
11 серпня 2022 14:01
пропозиція.pdf
11 серпня 2022 14:01
Банк.PDF
11 серпня 2022 14:01
гарант мтз 2.pdf
11 серпня 2022 14:01
гарант мтз.pdf
11 серпня 2022 14:01
Паспорт1.pdf
11 серпня 2022 14:01
гарант мтз3.pdf
11 серпня 2022 14:01
лист перс нанні.pdf
11 серпня 2022 14:01
довідка про підпр.pdf
11 серпня 2022 14:01
лист гарант.pdf
11 серпня 2022 14:01
Vermop д-ти .pdf
11 серпня 2022 14:01
Виписка .PDF
11 серпня 2022 14:01
Витяг.PDF
11 серпня 2022 14:01
лист згода пр дог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯЖСЬКИХ АНЖЕЛА ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯЖСЬКИХ АНЖЕЛА ІВАНІВНА
#2377308265
Переможець 13 580,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2022 11:03

Документи

15 серпня 2022 11:03
Електронний підпис
15 серпня 2022 11:02
Протокол 296.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2022 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯЖСЬКИХ АНЖЕЛА ІВАНІВНА
#2377308265
13 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2022 11:03
Електронний підпис
15 серпня 2022 11:02
Протокол 296.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2023 17:50
Електронний підпис укладений
01 вересня 2022 09:25
Д_у_1_до_Дог_238_від_23.08.2022р..pdf зміни до договору
01 вересня 2022 09:24
Електронний підпис укладений
23 серпня 2022 10:21
дог_238_від_23.08.2022.pdf зміни до договору
23 серпня 2022 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі листа Вих. № 83 від 30.08.2022, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами п.11.9. абз.4 договору та ст. 651 ЦК України, 188 ГК України, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Пункт 5.1. розділу 5 Договору викласти в новій редакції: «5.1. Поставка товару здійснюється Постачальником протягом строку дії Договору (до 30.09.2022 року) відповідно до попереднього Замовлення Замовника, в якому визначається асортимент (вид) та обсяг товарів (кількість), та інші умови. Замовлення може проводитись шляхом листування, через телефонний зв’язок, електронною поштою e-mail або надаватися через представника Постачальника. Поставка товару здійснюється протягом 7 (семи) календарних днів з дня подання замовлення Замовника однією поставкою.».
Номер договору про закупівлю: 238
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 13 580,00
UAH