Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Медичний виріб для проведення ендоваскулярної операції емболізації аневризм головного мозку мікроспіралями, що відділяються, який включає мікрокатетер, — 1 штука)
Очікувана вартість
3 135 307,88 UAH
UA-2022-08-04-004083-a e7f60f118cf4440a894691d5e3a95475
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чічкан Микита

+380636519025 m.chichkan@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Чічкан Микита
+380636519025
m.chichkan@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2022 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2022 12:00
Початок аукціону: 16 серпня 2022 13:59
Очікувана вартість: 3 135 307,88 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 676,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
587 одиниця
Медичний виріб для проведення ендоваскулярної операції емболізації аневризм головного мозку мікроспіралями, що відділяються, який включає мікрокатетер, — 1 штука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 33162200-5 — Інструменти для операційних блоків
НК 024:2019: 10691 — Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2 Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до Продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може здійснюватись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2022 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕДЛЮКС ІНК." 3 122 253,00
UAH
3 122 253,00
UAH
Документи
Covidien AG 3 135 307,88
UAH
3 135 307,88
UAH
Документи

Публічні документи

15 серпня 2022 10:18
Електронний підпис
15 серпня 2022 10:16
1.2 Видаткова накладна.pdf

Публічні документи

15 серпня 2022 08:31
Covidien AG_Company register_august.pdf
15 серпня 2022 08:31
DD form_anticoruption document.pdf
15 серпня 2022 08:31
letter guarantee.pdf
15 серпня 2022 08:31
DoC_MT001 (v5).pdf
15 серпня 2022 08:31
letter confirmation on terms of contract.pdf
15 серпня 2022 08:31
Covidien AG - Non Bankruptcy certificate.pdf
15 серпня 2022 08:31
Table 2_Echelon.pdf
15 серпня 2022 08:31
Echelon_IFU_UA.pdf
15 серпня 2022 08:31
SOLITARE X_contract_09-293-12-2020 (1).pdf
15 серпня 2022 08:31
letter regarding Board member_Eric.pdf
15 серпня 2022 08:31
Echelon-brochure_UA.pdf
15 серпня 2022 08:31
Covidien AG - Tax statetement.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДЛЮКС ІНК."

Covidien AG

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕДЛЮКС ІНК."
#42625531
Переможець 3 122 253,00
UAH
23 серпня 2022 17:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2022 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕДЛЮКС ІНК."
#42625531
3 122 253,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2023 17:01
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2022 16:46
DU 1 vid 11.10.2022 r. do 09-279-09-2022. Pidpys 42625531.p7s зміни до договору
12 жовтня 2022 14:20
Instruktsiia.pdf зміни до договору
12 жовтня 2022 14:20
DU 1 vid 11.10.2022 r. do 09-279-09-2022. Pidpys 42574629.p7s зміни до договору
12 жовтня 2022 14:20
DU 1 vid 11.10.2022 r. do 09-279-09-2022.pdf зміни до договору
12 жовтня 2022 14:20
Kvytantsiia.pdf зміни до договору
12 жовтня 2022 14:20
Електронний підпис укладений
06 вересня 2022 09:54
DOHOVIR PRO ZAKUPIVLIu 09-279-09-2022 vid 05.09.2022 r..pdf укладений
06 вересня 2022 09:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У п. 4.1. Договору цифри та слова "01 листопада 2022 року" замінити цифрами та словами "17 липня 2023 року". У п. 10.1. Договору цифри та слова "31 грудня 2022 року" замінити цифрами та словами "17 серпня 2023 року". ЗАМОВНИКОМ проводиться попередня оплата в розмірі 100 (ста) відсотків від ціни непоставленої продукції, вказаної у Специфікації (Додаток №1 до Договору), на підставі оригіналу рахунку-фактури. Примітка: закупівля здійснювалась відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169. Відповідно до абзацу першого підпункту 1 пункту 1 Постанови в умовах воєнного стану оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”.
Номер договору про закупівлю: 09/279-09/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2022 — 17 серпня 2023
Сума оплати за договором: 3 122 253,00
UAH