Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги цілодобової фізичної охорони адміністративного приміщення
Очікувана вартість
122 670,00 UAH
UA-2022-08-04-003598-a 0e1062290b784f53bfa967b3cc2cf21c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лавріченко Вікторія Валентинівна

380955324336 Office@kr.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 37918230
Місцезнаходження: 25002, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, проспект Винниченка, 1а
Контактна особа: Лавріченко Вікторія Валентинівна
380955324336
Office@kr.treasury.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2022 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2022 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2022 18:00
Початок аукціону: 16 серпня 2022 13:54
Очікувана вартість: 122 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 453,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2928 Людино-година
Послуги цілодобової фізичної охорони адміністративного приміщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25002, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, проспект Винниченка, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата здійснюється щомісячно, по факту надання послуг до 20 числа за місяцем в якому надавались послуги, на підставі рахунку – фактури та акту надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2022 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2022 12:01
додаток 6.doc
04 серпня 2022 12:01
Додаток 5.doc
04 серпня 2022 12:01
Додаток 4.doc
04 серпня 2022 12:00
дод.2 до договору.doc
04 серпня 2022 11:59
дод.1 до договору.doc
04 серпня 2022 11:59
Додаток 3 редагований.doc
04 серпня 2022 11:58
Додаток 2.doc
04 серпня 2022 11:56
Додаток 1.doc
04 серпня 2022 11:55
Документація по закупівлі.doc
04 серпня 2022 11:54
оголошення 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-04-003598-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГУАРД-ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:43294441
Дата подання: 22 серпня 2022 14:41
Вимога щодо Переможця
Файл вкладено
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 серпня 2022 16:55
Враховуючи абзац 2 частини 14 статті 14 Закону № 922-VIIІ уповноваженою особою Головного управління Казначейства опрацювавши вимогу ТОВ “ГУАРД ОХОРОНА” та встановлено наступне:
1.1 Відповідно до пункту 1 додатку 1 до документації спрощеної закупівлі учасник подає довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2021 рік та не менше одного, що виконується за 2022 рік.
В даній довідці повинна зазначатись така інформація: найменування та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код замовника, його місце знаходження, предмет договору, номер, дата укладання та строк дії договору, відомості про виконання договору.
На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, надаються копії договорів (не менше 2) та всієї кількості актів надання послуг (тощо), що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі за 2021 рік та часткове виконання договору у 2022 році.
Під формулюванням “підтвердження часткового виконання договору у 2022 році” розуміється надання учасниками закупівлі підтвердження виконання частини своїх зобов’язань за договором 2022 року.
Тобто, на виконання даної вимоги учасник має право надати у складі своєї пропозиції акт надання послуг за один місяць 2022 року, що буде вважатися як підтвердження часткового виконання, даним учасником, своїх зобов’язань по договору.
У складі пропозиції ТОВ “ОХОРОННО - ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” наявні акти виконаних робіт до договору від 29.12.2022 № 54/21 за лютий 2022, березень 2022, квітень 2022, травень 2022, що відповідає вимогам абзацу третього пункту 1 додатку 1 до документації спрощеної закупівлі.

1.2. Відповідно до пункту 16 додатку 1 до документації спрощеної закупівлі учасник подає довідку в довільній формі, що має містити перелік характеристик запропонованих послуг, відповідно до вимог додатку 6 документації спрощеної закупівлі.
На виконання вищевказаної вимоги документації спрощеної закупівлі, ТОВ “ОХОРОННО - ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” подано у складі своєї пропозиції довідку від 11.08.2022 № 1187, яка містить перелік характеристик запропонованих послуг, відповідно до вимог додатку 6 документації спрощеної закупівлі, що відповідає вимогам пункту 16 додатку 1.
Довідка від 11.08.2022 № 1187 завантажена в електронну систему закупівель файлом під назвою “Довідка тех.характеристики (дод.6).doox.pdf” 15.08.2022 о 11:02:22.

1.3. Абзацом 5 пункту 1.1 частини 1 “Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерних пропозицій” визначено, подання учасником спрощеної закупівлі листа-згоди на обробку наявних персональних даних (згідно додатку 5 до документації).
Під даною вимогою розуміється подання листа-згоди на обробку наявних персональних даних особою, що уповноважена учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі.
Документацією спрощеної закупівлі не передбачено надання учасниками закупівлі підписаних листів - згод на обробку наявних персональних даних від працівників, інформація про яких, подається у складі пропозиції.
З метою виконання вимог абзацу 5 пункту 1.1 частини 1 “Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерних пропозицій” ТОВ “ОХОРОННО - ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” подано листа-згоду на обробку наявних персональних даних (згідно додатку 5 до документації) від представника товариства уповноваженого щодо підпису пропозиції — І.Іванова, що відповідає вимогам документації спрощеної закупівлі.

1.4. Відповідно до пункту 8 додатку 1 до документації спрощеної закупівлі учасник повинен у складі своєї пропозиції подати гарантійний лист про наявність в охоронців, яких планується задіяти до виконання зобов’язань по договору чинних на момент подачі пропозиції:
- довідок (або витягів) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що працівники не мають непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини, чинних на момент прийняття працівника на Підприємство на роботу;
- сертифікатів (довідок) про проходження працівниками наркологічного огляду та психіатричного огляду, чинних на момент подання пропозиції;
- медичних довідок про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду.
Тобто, замовником не вимагається надання учасниками закупівлі вищезазначених довідок на стадії подання пропозиції. Дані довідки подаються переможцем спрощеної закупівлі офіційним листом не пізніше дати залучення до виконання зобов’язань по договору працівників, про що зазначено у пункті 10 розділу “Обовязки охоронної фірми” проєкту договору.
На виконання пункту 8 додатку 1 до документації спрощеної закупівлі ТОВ “ОХОРОННО - ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” подано гарантійний лист від 11.08.2022 № 1181, що відповідає вимогам вищевказаного пункту документації спрощеної закупівлі.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2022 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АМІРАН 007" 66 992,64
UAH з ПДВ
66 992,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГЕНТСТВО ОХОРОНИ "ЦЕРБЕР" 91 997,76
UAH з ПДВ
91 997,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" 102 011,52
UAH з ПДВ
102 011,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГУАРД-ОХОРОНА" 105 408,00
UAH з ПДВ
105 408,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2022 17:18
Електронний підпис
15 серпня 2022 17:16
дов 4 техн хар-ка.pdf
15 серпня 2022 17:16
витяг пл ед под.pdf
15 серпня 2022 17:16
цінова пропозиція.pdf
15 серпня 2022 17:16
ВИПИСКА АМИРАН .pdf
15 серпня 2022 17:16
СТАТУТ АМИРАН .pdf
15 серпня 2022 17:16
проект договору.pdf
15 серпня 2022 17:16
РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА .pdf
15 серпня 2022 17:16
дов 2 відом про учасн.pdf
15 серпня 2022 17:16
ЛІЦЕНЗІЯ АМИРАН .pdf
15 серпня 2022 17:16
НАКАЗ АМИРАН .pdf

Публічні документи

15 серпня 2022 17:06
Електронний підпис
15 серпня 2022 17:05
Електронний підпис
15 серпня 2022 16:52
акт викон робіт.pdf
15 серпня 2022 16:52
дов 5 лист гарант.pdf
15 серпня 2022 16:52
дов 9 кнопка трив викл.pdf
15 серпня 2022 16:52
дов 20 цінова пропоз.pdf
15 серпня 2022 16:52
дов 14 техн хар об.pdf
15 серпня 2022 16:52
дов 2 вн до ЕДРПОУ.pdf
15 серпня 2022 16:52
дов 1 дов платн ед под.pdf
15 серпня 2022 16:52
проект договору.pdf
15 серпня 2022 16:52
рішення засн.pdf
15 серпня 2022 16:52
дов 6 інформац дов.pdf
15 серпня 2022 16:52
ліцензія.pdf
15 серпня 2022 16:52
виписка.pdf
15 серпня 2022 16:52
дов 12 лист згода.pdf
15 серпня 2022 16:52
дов 4 зах довк.pdf
15 серпня 2022 16:52
наказ на Ков’яра.pdf
15 серпня 2022 16:52
дов 10 відс субпідр.pdf
15 серпня 2022 16:52
св пл един под.pdf
15 серпня 2022 16:52
наказ на дир.pdf
15 серпня 2022 16:52
дов 15 аналог дог.pdf
15 серпня 2022 16:52
наказ на Аленичева.pdf
15 серпня 2022 16:52
дов 1 ст 17 .pdf
15 серпня 2022 16:52
дов 11 відом про уч.pdf
15 серпня 2022 16:52
статут.pdf
15 серпня 2022 16:52
св про держ реєстр.pdf
15 серпня 2022 16:52
дов 3 особа підпис.pdf
15 серпня 2022 16:52
аналог договір.pdf

Публічні документи

15 серпня 2022 11:05
Електронний підпис
15 серпня 2022 11:02
Довідка МВС ШАБОТІН.pdf
15 серпня 2022 11:02
Опис.pdf
15 серпня 2022 11:02
Довідка МВС ШУПРУДЬКО.pdf
15 серпня 2022 11:02
Лист - згода Дод.5.docx.pdf
15 серпня 2022 11:02
Лісовенко М.М.pdf
15 серпня 2022 11:02
Довідка не фіз. особа.pdf
15 серпня 2022 11:02
Шупрудько М.Г.pdf
15 серпня 2022 11:02
Довідка МВС ЛІСОВЕНКО.pdf
15 серпня 2022 11:02
Накази на працівників.pdf
15 серпня 2022 11:02
Мед. довідки.pdf
15 серпня 2022 11:02
Довідка не платник ПДВ.pdf
15 серпня 2022 11:02
Шаботін І.Л.pdf
15 серпня 2022 11:02
Статут.pdf
15 серпня 2022 11:02
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 серпня 2022 14:23
Електронний підпис
15 серпня 2022 14:23
Досвід учасника 2.pdf
15 серпня 2022 14:23
Технічне завдання.pdf
15 серпня 2022 14:23
Стаття 17 Закону.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:23
Досвід учасника 1.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:23
Досвід учасника 2.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:23
Повноваження підпису.pdf
15 серпня 2022 14:23
Технічне завдання.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:23
Стаття 17 Закону.pdf
15 серпня 2022 14:23
Кваліфікація учасника.pdf
15 серпня 2022 14:23
Пропозиція.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:23
Пропозиція.pdf
15 серпня 2022 14:23
Досвід учасника 1.pdf
15 серпня 2022 14:23
Згоди персон.дані осіб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АМІРАН 007"

ТОВ "АГЕНТСТВО ОХОРОНИ "ЦЕРБЕР"

ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ"

ТОВ "ГУАРД-ОХОРОНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АМІРАН 007"
#40111360
Відхилено 66 992,64
UAH з ПДВ
18 серпня 2022 17:55
ТОВ "АГЕНТСТВО ОХОРОНИ "ЦЕРБЕР"
#34062489
Відхилено 91 997,76
UAH з ПДВ
19 серпня 2022 12:01
ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ"
#41274114
Переможець 102 011,52
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 11:20

Документи

18 серпня 2022 17:53
Електронний підпис
18 серпня 2022 17:53
Електронний підпис

Документи

19 серпня 2022 12:00
Електронний підпис

Документи

22 серпня 2022 11:19
Електронний підпис
22 серпня 2022 10:58
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2022 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ"
#41274114
102 011,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2022 11:19
Електронний підпис
22 серпня 2022 10:58
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2023 12:27
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2023 16:06
охорона.pdf зміни до договору
03 лютого 2023 15:56
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2023 10:49
Scan_0160.pdf зміни до договору
19 січня 2023 17:53
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 11:29
97.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 11:28
Електронний підпис укладений
31 серпня 2022 16:12
Scan_0364.pdf укладений
31 серпня 2022 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 51-г
Договір:
Номер додаткової угоди: 97-г
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми договору на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 51-г
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-г
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження діі договору з метою проведення остаточних розрахунків
Номер договору про закупівлю: 51-г
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-г
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 122 079,36
UAH (в тому числі ПДВ 20 346,56 UAH)