Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт кабінетів 313 та 311 в поліклінічному відділенні КНП «Гадяцька МЦЛ» за адресою: вулиця Лохвицька, 1 в місті Гадяч, Гадяцької територіальної громади, Миргородського району, Полтавської області, ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2022-08-04-001190-a ● 67eebb72f32e4c41b29775a4313a41a1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01999218 |
Вебсайт: | http://ghadiach-crl.pl.ua/ |
Місцезнаходження: | 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч, вул. Лохвицька, буд.1 |
Контактна особа: |
Олена Пранник +380970501585 zakupivli.gad_crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2022 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2022 07:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2022 09:53 |
Очікувана вартість: | 196 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: вказана в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (оголошення завантажено окремим файлом) Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не передбачено. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не передбачено. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. Назва предмета закупівлі (узагальнена): Поточний ремонт кабінетів 313 та 311 в поліклінічному відділенні КНП «Гадяцька МЦЛ» за адресою: вулиця Лохвицька, 1 в місті Гадяч, Гадяцької територіальної громади, Миргородського району, Полтавської області, ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт кабінетів 313 та 311 в поліклінічному відділенні КНП «Гадяцька МЦЛ» за адресою: вулиця Лохвицька, 1 в місті Гадяч, Гадяцької територіальної громади, Миргородського району, Полтавської області, ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37300, Україна, Полтавська область, Гадяч, вул. Лохвицька, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2022 09:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2022 09:57 |
Оголошення..docx | |
04 серпня 2022 09:57 |
Проєкт договору..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо поставки матеріалів
Дата подання: 08 серпня 2022 11:53
Дата відповіді: 09 серпня 2022 09:41
Просимо надати поясненя щодо поставки матеріалів зі сторін підрядника та замовника.
Чи всі матеріали постачає підрядник або тільки ті які вказані в додатку №1 до оголошення (дефектний акт)
Наприклад:
- до поз. № 30 "Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2
понад 7 до 12 шт"
відноситься матеріал
поз. № 31 "Пласмасові хрестики для укладання плитки"
В цій роботі із матеріалу вказані тільки Пласмасові хрестики для укладання плитки, а де інші матеріали плитка або клей для плитки?
-поз. №56 "Установлення умивальників одиночних з підведенням холодної води"
Матеріал до цієї роботи
поз. №57 Муфта із зовнішньою різьбою діам. 20х1/2" мм
поз. №58 Муфта із внутрішньою різьбою діам. 20х1/2" мм
поз. №59 Трійник із поліпропілену діам. 20 мм
поз. №60 Відвід 90 град. iзполiпропiленудiам. 20 мм
поз. №61 Коліно 45 град. із поліпропілену діам. 20 мм
поз. №62 Кран кульовий із поліпропілену діам. 20 мм
А де сам умивальник. Чи потрібно його поставляти підряднику? І т.д.
Просимо надати відомість матеріальних ресурсів поставки підрядника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго ранку!
Зі сторони Замовника надаються наступні матеріали: Блоки дверні внутрішні (в зборі) (3 одиниці), Умивальник керамічний зі змішувачем та бутилочним сифоном в комплекті з тумбою (2 комп.), LED світильник з накладкою (5 одиниць). Решта матеріалів постачаються за рахунок підрядника (учасника/переможця).
Зі сторони Замовника надаються наступні матеріали: Блоки дверні внутрішні (в зборі) (3 одиниці), Умивальник керамічний зі змішувачем та бутилочним сифоном в комплекті з тумбою (2 комп.), LED світильник з накладкою (5 одиниць). Решта матеріалів постачаються за рахунок підрядника (учасника/переможця).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФБУД 1" #43245504 |
Переможець |
195 989,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2022 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 10:12
|
ДУ 48.22 Профбуд.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2022 13:12
|
Договір 48-22.PDF | укладений |
22 серпня 2022 13:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 2.2, 14.1, 14.4 Договору, пунктом 117 постанови КМУ від 01.08.2005 №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» та пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю Додаткову угоду до Договору підряду № 48-22 від 22.08.2022 року (надалі -Договір) про наступне: В зв’язку із виконанням робіт по Договору, Сторони дійшли згоди зменшити ціну договору на 2 828,00 грн. Змінити пункт 2.1.розділу 2. «ЦІНА ДОГОВОРУ» та викласти його в редакції такого змісту:«2.1. Ціна Договору складає 193 161,00 грн. (сто дев’яносто три тисячі сто шістдесят одна гривня 00 копійок), без ПДВ.» |
Номер договору про закупівлю: | 48-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |