Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт кабінетів 313 та 311 в поліклінічному відділенні КНП «Гадяцька МЦЛ» за адресою: вулиця Лохвицька, 1 в місті Гадяч, Гадяцької територіальної громади, Миргородського району, Полтавської області, ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2022-08-04-001190-a 67eebb72f32e4c41b29775a4313a41a1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Пранник

+380970501585 zakupivli.gad_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01999218
Вебсайт: http://ghadiach-crl.pl.ua/
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч, вул. Лохвицька, буд.1
Контактна особа: Олена Пранник
+380970501585
zakupivli.gad_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2022 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2022 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2022 09:53
Очікувана вартість: 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: вказана в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (оголошення завантажено окремим файлом) Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не передбачено. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не передбачено. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. Назва предмета закупівлі (узагальнена): Поточний ремонт кабінетів 313 та 311 в поліклінічному відділенні КНП «Гадяцька МЦЛ» за адресою: вулиця Лохвицька, 1 в місті Гадяч, Гадяцької територіальної громади, Миргородського району, Полтавської області, ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт кабінетів 313 та 311 в поліклінічному відділенні КНП «Гадяцька МЦЛ» за адресою: вулиця Лохвицька, 1 в місті Гадяч, Гадяцької територіальної громади, Миргородського району, Полтавської області, ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, Гадяч, вул. Лохвицька, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2022 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2022 09:57
Оголошення..docx
04 серпня 2022 09:57
Проєкт договору..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки матеріалів
Дата подання: 08 серпня 2022 11:53
Дата відповіді: 09 серпня 2022 09:41
Просимо надати поясненя щодо поставки матеріалів зі сторін підрядника та замовника. Чи всі матеріали постачає підрядник або тільки ті які вказані в додатку №1 до оголошення (дефектний акт) Наприклад: - до поз. № 30 "Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт" відноситься матеріал поз. № 31 "Пласмасові хрестики для укладання плитки" В цій роботі із матеріалу вказані тільки Пласмасові хрестики для укладання плитки, а де інші матеріали плитка або клей для плитки? -поз. №56 "Установлення умивальників одиночних з підведенням холодної води" Матеріал до цієї роботи поз. №57 Муфта із зовнішньою різьбою діам. 20х1/2" мм поз. №58 Муфта із внутрішньою різьбою діам. 20х1/2" мм поз. №59 Трійник із поліпропілену діам. 20 мм поз. №60 Відвід 90 град. iзполiпропiленудiам. 20 мм поз. №61 Коліно 45 град. із поліпропілену діам. 20 мм поз. №62 Кран кульовий із поліпропілену діам. 20 мм А де сам умивальник. Чи потрібно його поставляти підряднику? І т.д. Просимо надати відомість матеріальних ресурсів поставки підрядника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго ранку!
Зі сторони Замовника надаються наступні матеріали: Блоки дверні внутрішні (в зборі) (3  одиниці), Умивальник керамічний зі змішувачем та бутилочним сифоном в комплекті з тумбою (2 комп.), LED світильник з накладкою (5 одиниць). Решта матеріалів постачаються за рахунок підрядника (учасника/переможця).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2022 09:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФБУД 1" 195 989,00
UAH з ПДВ
195 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2022 11:01
Електронний підпис
12 серпня 2022 10:58
довідка МТБ.pdf
12 серпня 2022 10:58
Довідка працівники.pdf
12 серпня 2022 10:58
договірна ціна.pdf
12 серпня 2022 10:58
Довідки 67, 66.pdf
12 серпня 2022 10:58
довідка 69.pdf
12 серпня 2022 10:58
Довідка договори.pdf
12 серпня 2022 10:58
виписка ЄДР.pdf
12 серпня 2022 10:58
Статут Профбуд 2021.pdf
12 серпня 2022 10:58
витяг ЄП.pdf
12 серпня 2022 10:58
Протокол зборів.pdf
12 серпня 2022 10:58
накази.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФБУД 1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФБУД 1"
#43245504
Переможець 195 989,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2022 11:09

Документи

19 серпня 2022 11:09
Електронний підпис
19 серпня 2022 11:09
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2022 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФБУД 1"
#43245504
195 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2022 11:09
Електронний підпис
19 серпня 2022 11:09
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 10:13
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 10:12
ДУ 48.22 Профбуд.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 10:11
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 13:12
Договір 48-22.PDF укладений
22 серпня 2022 13:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 2.2, 14.1, 14.4 Договору, пунктом 117 постанови КМУ від 01.08.2005 №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» та пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю Додаткову угоду до Договору підряду № 48-22 від 22.08.2022 року (надалі -Договір) про наступне: В зв’язку із виконанням робіт по Договору, Сторони дійшли згоди зменшити ціну договору на 2 828,00 грн. Змінити пункт 2.1.розділу 2. «ЦІНА ДОГОВОРУ» та викласти його в редакції такого змісту:«2.1. Ціна Договору складає 193 161,00 грн. (сто дев’яносто три тисячі сто шістдесят одна гривня 00 копійок), без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 48-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 193 161,00
UAH